Homepage » Hoofdnieuws » Pusic wil niet over Rutten praten: ''Ik ga daar verder niet op in''

Pusic wil niet over Rutten praten: ''Ik ga daar verder niet op in''

( 36 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Pusic wil niet over Rutten praten: ''Ik ga daar verder niet op in''

FC Twente verloor drie van de laatste vier competitiewedstrijden en vorige week vrijdag was Jong Ajax in de Grolsch Veste veel te sterk voor de ploeg van trainer Marino Pusic: 2-5. De kritiek op de oefenmeester neemt dan ook steeds verder toe.

"We hebben een 'iets mindere periode' achter de rug, maar we zijn net als een paar andere teams nog steeds in de race voor de bovenste plekken", vertelt Pusic, die weinig kwijt wil over de kritiek op zijn eigen functioneren. "Jullie papegaaien elkaar zomaar na, vind ik", vervolgt hij geïrriteerd. 

"Het is zoals het is. Ik zou niet weten waar het op gebaseerd is, dan moet je bij de schrijver zijn. Maar uiteindelijk ben ik eindverantwoordelijk, simpel zat", beseft Pusic, die ook niet wil verklappen of hij 'contact' heeft met Fred Rutten. "Ik ga daar niet verder op in", besluit hij bij Veronica Inside. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Dec 2018 om 20:35
    Ik noem deze kwakzalver gekscherend mourinho-placenta. Maar getuige dergelijke megalomane opmerkingen moet ik constateren dat hij het DNA heeft.
  • 7 Dec 2018 om 20:15
    Pusic moet gewoon weg. Hij maakt de club kapot.
  • 7 Dec 2018 om 19:53
    • Quote van 7 Dec 2018 om 19:24
      Misschien krijgt hij net als Verbeek loonsverhoging bij ontslag
    Zo gek zou Twente idd wel zijn
  • 7 Dec 2018 om 19:24
    • Quote van 7 Dec 2018 om 19:00
      Pusic wil volgens mij gewoon ontslagen worden...... dat hij die Ricardinho nu alweer een kans geeft; Maria is in alle opzichten stabieler dan hij is.
    Misschien krijgt hij net als Verbeek loonsverhoging bij ontslag
  • 7 Dec 2018 om 19:07
    • Quote van 7 Dec 2018 om 19:02
      Iemand die een stream weet?
    Kijk even bij het Jaap Bond topic......daar staat er wel een
  • 7 Dec 2018 om 19:02
    Iemand die een stream weet?
  • 7 Dec 2018 om 19:01
    Het is toch match day; komt er nog een nieuwsbericht hierover
  • 7 Dec 2018 om 19:00
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:54
      Maria weer op de bank. Die vond ik juist goed spelen.
    Pusic wil volgens mij gewoon ontslagen worden...... dat hij die Ricardinho nu alweer een kans geeft; Maria is in alle opzichten stabieler dan hij is.
  • 7 Dec 2018 om 19:00
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:54
      Maria weer op de bank. Die vond ik juist goed spelen.
    Daarom past hij niet!
  • 7 Dec 2018 om 18:58
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:56
      Er zitten meer keepers op de bank dan aanvallers.
    Alleen George......gewoon lachwekkende bank dit
  • 7 Dec 2018 om 18:58
    Het is om te janken die opstelling, Ricardinho... die kerel kan er echt helemaal niks van! Waarom maar 4 wissels? Haal trotman bij de selectie, geef hem eens een kans
  • 7 Dec 2018 om 18:56
    Er zitten meer keepers op de bank dan aanvallers.
  • 7 Dec 2018 om 18:54
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:53
      Oosterwijk ook :(
    Maria weer op de bank. Die vond ik juist goed spelen.
  • 7 Dec 2018 om 18:54
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:50
      Ikzeg. Jadie. Onze trainer heeft Hulp nodig. Deze slapjanussen in het veld, daar moet ook is naar gekeken worden. En onze keeper mag wel is uitkomen in de 16 en bij corner ballen vooral. Er is geen mentaliteit meer .
    Hij heeft psychische hulp nodig , kijk nu weer naar opstelling, was Maria ook geschorst? Nee toch en dan Ricardinho en Oosterwijk erbij nou lekker weer hoor kneus . Pusic rot op.
  • 7 Dec 2018 om 18:54
    Heeft hij echt maar 4 reserve veldspelers meegenomen.
  • 7 Dec 2018 om 18:54
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:37
      Man heeft er totaal geen kijk op. Ongeschikt. Begint zo langzamerhand de slechtste trainer in de geschiedenis van Twente te worden. Misschien is hij dat al wel.
    Ik zie het als een hoop stront , keutels die er naast liggen opruimen . Maar de hoop stront blijft.
  • 7 Dec 2018 om 18:53
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:49
      Net de opstelling gezien... echt lachwekkend. 442 en Ricardinho weer basis.
    Oosterwijk ook :(
  • 7 Dec 2018 om 18:53
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:41
      Ben eigenlijk op dit moment alleen maar benieuwd of iets wat op een beetje VOETBAL lijkt te zien krijgen eerlijk gezegd.
    Ikzeg. Tk. Dat zal niet anders zijn als de laatste wedstrijden. Anders hebben ze ons mooi voor de gek gehouden.
  • 7 Dec 2018 om 18:51
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:44
      Dennis Schippers In samenwerking met Ted van Leeuwen en van Veen.
    Van Veen gelooft nog steeds dat Eddy Achterberg vroeger aan biljarten heeft gedaan. Ted van Leeuwen hoor of zie je niet en is veel te bang dat een andere trainer "zijn" gehaalde Spaanse armada naar de tribune verwijst. Schippers en Groenewold zijn de 2 jaknikkers die over zijn gebleven van onze roemruchte rvc en zullen hun vingers nergens aan branden.
  • 7 Dec 2018 om 18:50
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:10
      Tonight??exit ??? Jammer van de punten maar dan wel van deze clown af.
    Ikzeg. Jadie. Onze trainer heeft Hulp nodig. Deze slapjanussen in het veld, daar moet ook is naar gekeken worden. En onze keeper mag wel is uitkomen in de 16 en bij corner ballen vooral. Er is geen mentaliteit meer .
  • 7 Dec 2018 om 18:49
    Net de opstelling gezien... echt lachwekkend. 442 en Ricardinho weer basis.
  • 7 Dec 2018 om 18:45
    Wat een waslap ! 0,0 zelfreflectie.
  • 7 Dec 2018 om 18:44
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:41
      Welk bestuur?
    Dennis Schippers In samenwerking met Ted van Leeuwen en van Veen.
  • 7 Dec 2018 om 18:41
    Ben eigenlijk op dit moment alleen maar benieuwd of iets wat op een beetje VOETBAL lijkt te zien krijgen eerlijk gezegd.
  • 7 Dec 2018 om 18:41
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:39
      Het is een zorgwekkende situatie bij de club. Maar wat nog zorgwekkende is, ideen trainer die verantwoordelijk is voor de spelergroep en niet eens zelf kritiek heeft. Zorgwekkend en verstoppertje gedrag van deze trainer. De vraag is wat doet het bestuur hier mee. Ik hoop hoe dan ook dat de druk op Pusic gaat toenemen. Punten mooi meegenomen, maar zijn spel is niet om aan te zien.
    Welk bestuur?
  • 7 Dec 2018 om 18:39
    Het is een zorgwekkende situatie bij de club. Maar wat nog zorgwekkende is, ideen trainer die verantwoordelijk is voor de spelergroep en niet eens zelf kritiek heeft. Zorgwekkend en verstoppertje gedrag van deze trainer. De vraag is wat doet het bestuur hier mee. Ik hoop hoe dan ook dat de druk op Pusic gaat toenemen. Punten mooi meegenomen, maar zijn spel is niet om aan te zien.
  • 7 Dec 2018 om 18:38
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:29
      Ik neem toch aan dat ze winnen streaks. Volendam pffff Kom op zeg 0-4
    Ik geloof er niet in.....die 4 doelpunten niet en die "nul" houden ook niet. De Koning lijkt me bovendien WEL een trainer die na vorige week de bek vol los heeft getrokken in tegenstelling tot onze gezapige knuffelexoot en de ploeg op scherp heeft gezet. Mijn voorspelling is een puntendeling. Hopelijk krijgen de meegereisde supporters, voor wie ik ECHT respect heb, waar voor hun geld en de moeite.
  • 7 Dec 2018 om 18:37
    Man heeft er totaal geen kijk op. Ongeschikt. Begint zo langzamerhand de slechtste trainer in de geschiedenis van Twente te worden. Misschien is hij dat al wel.
  • 7 Dec 2018 om 18:36
    Ze moeten die journalisten een schot hagel door de kloten jagen
  • 7 Dec 2018 om 18:34
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:25
      Pusic zit totz'n nek in de stront, vandaar dat-ie zoveel poep praat. Een overwinning vanavond zou hem er enigszins weer wat uittrekken maar bij een nederlaag komt er meer en meer kritiek en zal een ieder (supporters en media) proberen hem er helemaal in te drukken.
    Een kalkoen heeft meer kans dat hij de kerst haalt.
  • 7 Dec 2018 om 18:32
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:19
      Hoe kan hij alles steeds maar recht praten totaal geen zelf kritiek binnen deze selectie.
    Goede vraag is hij daar te eigenwijs voor of gewoon Dom of is dat zijn aard van kump wa goed.
  • 7 Dec 2018 om 18:31
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:29
      Ik neem toch aan dat ze winnen streaks. Volendam pffff Kom op zeg 0-4
    Die nul gaat niet lukken!!! Dan wordt het dus 3-7! Ga nu slapen!
  • 7 Dec 2018 om 18:29
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:25
      Pusic zit totz'n nek in de stront, vandaar dat-ie zoveel poep praat. Een overwinning vanavond zou hem er enigszins weer wat uittrekken maar bij een nederlaag komt er meer en meer kritiek en zal een ieder (supporters en media) proberen hem er helemaal in te drukken.
    Ik neem toch aan dat ze winnen streaks. Volendam pffff Kom op zeg 0-4
  • 7 Dec 2018 om 18:25
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:10
      Tonight??exit ??? Jammer van de punten maar dan wel van deze clown af.
    Pusic zit totz'n nek in de stront, vandaar dat-ie zoveel poep praat. Een overwinning vanavond zou hem er enigszins weer wat uittrekken maar bij een nederlaag komt er meer en meer kritiek en zal een ieder (supporters en media) proberen hem er helemaal in te drukken.
  • 7 Dec 2018 om 18:19
    Hoe kan hij alles steeds maar recht praten totaal geen zelf kritiek binnen deze selectie.
  • 7 Dec 2018 om 18:10
    Tonight??exit ??? Jammer van de punten maar dan wel van deze clown af.