Homepage » Hoofdnieuws » Assaidi maakt rentree: ''Alle lof en complimenten aan de medische staf''

Assaidi maakt rentree: ''Alle lof en complimenten aan de medische staf''

( 16 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Assaidi maakt rentree: ''Alle lof en complimenten aan de medische staf''

FC Twente speelde vandaag met 1-1 gelijk tegen het Duitse SV Lotte. Bij de ploeg van Marino Pusic maakte Oussama Assaidi zijn rentree. De Marokkaanse dribbelaar is blij dat hij na lange tijd van afwezigheid eindelijk weer zijn rentree heeft weten te maken.

"Het voelt top om weer mijn eerste minuten te hebben gemaakt", begint de linksbuiten op de officiële clubsite van FC Twente. "Alle lof en complimenten aan de medische staf. Het was een zware en lange tijd, ik ben bijna acht maanden weg geweest. Ik hou van voetbal en daarom wilde ik terugkomen."

Assaidi weet echter wel dat hij er nog niet helemaal is. "Ik heb nu deze stap gezet en weet dat ik er nog niet ben en nog een aantal stappen moeten volgen. Laten we hopen dat ik zo snel mogelijk volledige negentig minuten kan maken", besluit de 30-jarige routinier.

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jan 2019 om 06:49
    We kunnen hem goed gebruiken maar ik denk niet dat hij 3 wedstrijden achter elkaar speelt.
  • 9 Jan 2019 om 22:07
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:17
      Wel grappig eerst opereren laten zonder dat Twente er vanaf wist. En nu weer dankbaar zijn vreemd heel vreemd.
    Viel mij ook op... apart.. ik moet het allemaal nog zien of deze ooit nog echt wedstrijdfit wordt
  • 9 Jan 2019 om 21:37
    • Quote van 9 Jan 2019 om 21:27
      Spitsen krijgen bij Twente veel te weinig de bal. Zou hem dan nog eerder achter de spits zetten of toch nr 10. Gaat dan alleen wel ten koste van de positie Espinoza. Eigenlijk zou Twente thuis een 4 mans voorhoede moeten vormen met 2 buitenspelers, 1 aanspeelpunt en de bewegelijke Assaidi erachter. Daarachter blok met Brama, Smith of Schenk. 2 centrale verdedigers en 2 backs die doorschuiven naar middenveld bij balbezit. Ben alleen bang dat Assaidi weer andere (spier)blessures op gaat lopen omdat hij niet gespeeld heeft de afgelopen maanden en in het veld te veel wil gaan doen.
    Het ligt natuurlijk ook aan wie de spits is of hij wel of niet de bal krijgt. Assaidi is een vele malen betere voetballer dan Boere dus zal hij ook vaker de bal krijgen.
  • 9 Jan 2019 om 21:31
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:50
      Mooi reactie van assaidi naar de medische staf. Met kraakbeen blessures moet je geduldig zijn beter wat meer tijd nemen voor een goed herstel dan te vroeg beginnen. Hopelijk blijft deze speler nu ook een lange tijd bespaard voor nieuwe blessures . En kan hij nog veel betekenen voor fctwente in postive zin
    beste John een kraakbeen blessure geneest nooit weer,wordt elk jaar erger,heb er zelf al 30 jaar last ,binnen kort een kunstknie,kraakbeen wat weg is groeit nooit meer aan,
  • 9 Jan 2019 om 21:27
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:22
      Dat klopt in de spits er met.
    Spitsen krijgen bij Twente veel te weinig de bal. Zou hem dan nog eerder achter de spits zetten of toch nr 10. Gaat dan alleen wel ten koste van de positie Espinoza. Eigenlijk zou Twente thuis een 4 mans voorhoede moeten vormen met 2 buitenspelers, 1 aanspeelpunt en de bewegelijke Assaidi erachter. Daarachter blok met Brama, Smith of Schenk. 2 centrale verdedigers en 2 backs die doorschuiven naar middenveld bij balbezit. Ben alleen bang dat Assaidi weer andere (spier)blessures op gaat lopen omdat hij niet gespeeld heeft de afgelopen maanden en in het veld te veel wil gaan doen.
  • 9 Jan 2019 om 20:12
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:50
      Mooi reactie van assaidi naar de medische staf. Met kraakbeen blessures moet je geduldig zijn beter wat meer tijd nemen voor een goed herstel dan te vroeg beginnen. Hopelijk blijft deze speler nu ook een lange tijd bespaard voor nieuwe blessures . En kan hij nog veel betekenen voor fctwente in postive zin
    ja klopt weer op kosten twente weer helemaal fit straks hoop dat hij dat ook waardeerd en na dit seizoen nog wil blijven hier als hij straks weer schitterd
  • 9 Jan 2019 om 19:50
    Mooi reactie van assaidi naar de medische staf. Met kraakbeen blessures moet je geduldig zijn beter wat meer tijd nemen voor een goed herstel dan te vroeg beginnen. Hopelijk blijft deze speler nu ook een lange tijd bespaard voor nieuwe blessures . En kan hij nog veel betekenen voor fctwente in postive zin
  • 9 Jan 2019 om 19:29
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:25
      Geen gek idee, slechter dan onze huidige spitsen kan haast niet...
    Plus dat dit volk vaak voor zich zelf speelt. Geven de bal niet graag af !! Nou ram die laatste bal dan maar in het netje.
  • 9 Jan 2019 om 19:28
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:15
      Een fitte Assaidi kan in 60 minuten het verschil wel maken tegen een Helmond o.i.d.. En als je dan een Zekhnini achter de hand hebt wordt je er niet eens heel veel slechter van.
    Helemaal met jou eens.
  • 9 Jan 2019 om 19:25
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:22
      Dat klopt in de spits er met.
    Geen gek idee, slechter dan onze huidige spitsen kan haast niet...
  • 9 Jan 2019 om 19:22
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:11
      Om eerlijk te zijn verwacht ik hem geen enkele wedstrijd 90 min... Ik hoop het wel!!
    20 minuten is voldoende om het verschil te maken Enschede! :-)
  • 9 Jan 2019 om 19:22
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:21
      Messi wat maakt het uit... Als Onze gewaardeerde baardmans ons de promotie kan brengen zal het mien an de reet roesten ;-)
    Dat klopt in de spits er met.
  • 9 Jan 2019 om 19:21
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:17
      Wel grappig eerst opereren laten zonder dat Twente er vanaf wist. En nu weer dankbaar zijn vreemd heel vreemd.
    Messi wat maakt het uit... Als Onze gewaardeerde baardmans ons de promotie kan brengen zal het mien an de reet roesten ;-)
  • 9 Jan 2019 om 19:17
    Wel grappig eerst opereren laten zonder dat Twente er vanaf wist. En nu weer dankbaar zijn vreemd heel vreemd.
  • 9 Jan 2019 om 19:15
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:11
      Om eerlijk te zijn verwacht ik hem geen enkele wedstrijd 90 min... Ik hoop het wel!!
    Een fitte Assaidi kan in 60 minuten het verschil wel maken tegen een Helmond o.i.d.. En als je dan een Zekhnini achter de hand hebt wordt je er niet eens heel veel slechter van.
  • 9 Jan 2019 om 19:11
    Om eerlijk te zijn verwacht ik hem geen enkele wedstrijd 90 min... Ik hoop het wel!!
zaterdag 26 januari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›