Homepage » Hoofdnieuws » ''Van der Kraan heeft zichzelf even voorgesteld, een positieve verrassing''

''Van der Kraan heeft zichzelf even voorgesteld, een positieve verrassing''

( 27 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Van der Kraan heeft zichzelf even voorgesteld, een positieve verrassing''

Twente, verenigt! kijkt met een goed gevoel terug op de algemene ledenvergadering. Bijna honderd leden kwamen dinsdagavond naar de Grolsch Veste en daarnaast was er ook nog een kleine delegatie van FC Twente aanwezig. 

"Dennis Schipper was er namens de RVC en hij heeft geschetst wat er afgelopen jaar allemaal gedaan is om de club overeind te houden", laat Twente, Verenigt weten in een verslag via Facebook. "Tevens heeft hij het positieve perspectief geschetst waar de club nu naar toe werkt. Zoals Dennis aangaf: 'We doen weer normaal tegen de buitenwereld en we worden ook weer normaal behandeld'."

"Als onderdeel van het nieuwe perspectief hebben Martijn Hoogstoevenbeld en zelfs Paul van der Kraan zichzelf even voorgesteld, een positieve verrassing voor alle aanwezigen. Zowel Dennis als Paul gaven aan dat de club zal blijven behoren aan Twente, haar supporters en (veelal) lokale sponsoren. We mochten ze als volgt quoten: 'FC Twente zal niet worden verkocht aan een buitenlandse partij!'."

Klik hier om het volledige verslag te lezen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jan 2019 om 13:40
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:01
      Maandagavond zij die vol overtuiging NEVER...... gelijk maar in elkaar trappen dan. Leugenaars hebben we genoeg gehad.
    Die hebben allemaal een Ros-tattoo op hun genotsknots en zijn natuurlijk rationeel aan peer-pressure onderhevig.

    Mijlpaal 1 is promotie.
    Mijlpaal 2 is lijfsbehoud.

    Mijlpaal 1 is geenzins vanzelfsprekend omdat we een trainer hebben die als Mourinho-Placenta fungeert. Wel het charisma en de babbel meegekregen, helaas niet het voetbalverstand.

    En dan, waar menigeen nu nog niet aan denkt, is lijfsbehoud. Als een Druyf hier al niet wil ballen, en we een exoot-geile TD hebben, die in de KKD een 6je scoort, dan mag je in de ED gewoon een degradatiestrijd verwachten. Natuurlijk zullen zakken met geld ons enigzins beschermen (als ze komen), maar de realiteit is dat we ook pardoes weer kunnen degraderen? En dan? Gaan de naober er nogmaals 15 Miljoen tegenaan gooien? Gaan we weer statiegeldflessen inzamelen en #wijblijvendrijven ... nee, dan gaan we of naar de hoogste bieder, of dood.
  • 11 Jan 2019 om 11:27
    • Quote van 10 Jan 2019 om 19:28
      Hij was toch voor overname???
    Ik heb gezegd dat ik het liefst Red Bull zou zien als het toch tot een overname zou komen, en geen bel-Chinees of malafide Rus.
  • 11 Jan 2019 om 11:25
    • Quote van 10 Jan 2019 om 14:52
      Dat maken van statements moet eens ophouden. Als we niet promoveren, dan zal dat verhaal snel veranderen.
    Klopt als een bus, maar sommigen lopen bij de minste of geringste belofte c.q statement in een polonaise. Hoe vaak zijn er geen zaken beloofd die niet werden, of konden worden nagekomen?


    Mocht het toch zover komen, dan zal er wel weer een ander statement komen. Iets in de trend van; 'Verkoop is onvermijdelijk geworden omdat..................'


    Daarnaast blij dat ik in Hengelo woon want de burgers in Enschede gaan flink wat meer gemeentelijke belastingen betalen nu FC Twente opnieuw 'geholpen' is vanuit de gemeente.



    https://www.rtvoost.nl/nieuws/305418/Forse-stijging-woonlasten-Enschede-duurste-grote-gemeente-voor-huiseigenaren



  • 11 Jan 2019 om 11:01
    • Quote van 11 Jan 2019 om 10:27
      Iedereen even deze post goed lezen.

      Een zeldzame post die getuigd van analytisch vermogen en niet citrofiliaaans-simplisme.

      Het is wat mij betreft een logische gedachte dat Kraan driedimensionaal zal gaan schaken. Omdat mijlpaal/doelstelling 1 en 2 slechts 365 dagen van elkaar liggen en bij het missen van 1 doelstelling het hele toekomst perspectief van de club zal veranderen.

    Maandagavond zij die vol overtuiging NEVER...... gelijk maar in elkaar trappen dan. Leugenaars hebben we genoeg gehad.
  • 11 Jan 2019 om 10:27
    • Quote van 10 Jan 2019 om 19:12
      Gelet op de geschiedenis van vd kraan valt het helemaal niet uit te sluiten dat het tot een verkoop gaat komen mocht twente niet promoveren. De gemeente enz zitten ook een keer op de rand, twente is nog steeds afhankelijk van anderen. Ze willen niet aan een overname denken en zeggen dat het een optie kan worden zorgt voor enorm veel onrust. Van verschillende belangen zou het dan ook niet logisch zijn om dat eerlijk te zeggen. Hoop dat twente promoveert en het niet nodig is
    Iedereen even deze post goed lezen.

    Een zeldzame post die getuigd van analytisch vermogen en niet citrofiliaaans-simplisme.

    Het is wat mij betreft een logische gedachte dat Kraan driedimensionaal zal gaan schaken. Omdat mijlpaal/doelstelling 1 en 2 slechts 365 dagen van elkaar liggen en bij het missen van 1 doelstelling het hele toekomst perspectief van de club zal veranderen.

  • 11 Jan 2019 om 10:27
    • Quote van 10 Jan 2019 om 19:12
      Gelet op de geschiedenis van vd kraan valt het helemaal niet uit te sluiten dat het tot een verkoop gaat komen mocht twente niet promoveren. De gemeente enz zitten ook een keer op de rand, twente is nog steeds afhankelijk van anderen. Ze willen niet aan een overname denken en zeggen dat het een optie kan worden zorgt voor enorm veel onrust. Van verschillende belangen zou het dan ook niet logisch zijn om dat eerlijk te zeggen. Hoop dat twente promoveert en het niet nodig is
    Iedereen even deze post goed lezen.

    Een zeldzame post die getuigd van analytisch vermogen en niet citrofiliaaans-simplisme.

    Het is wat mij betreft een logische gedachte dat Kraan driedimensionaal zal gaan schaken. Omdat mijlpaal/doelstelling 1 en 2 slechts 365 dagen van elkaar liggen en bij het missen van 1 doelstelling het hele toekomst perspectief van de club zal veranderen.

  • 10 Jan 2019 om 22:58
    • Quote van 10 Jan 2019 om 22:30
      Ja dat klopt maar Melbuul bedoelde dat PvdK tegen een overname was, niet TC.
    idd zo was en is het ...
  • 10 Jan 2019 om 22:53
    Ikzeg. Een maal een fctwente fan, altijd een fctwente fan. En hier wordt gelukkig goed naar geluisterd. We blijven onze club fctwente trouw.
  • 10 Jan 2019 om 22:30
    • Quote van 10 Jan 2019 om 22:20
      Ik bedoelde TC die was toch ook zo voor een overname??
    Ja dat klopt maar Melbuul bedoelde dat PvdK tegen een overname was, niet TC.
  • 10 Jan 2019 om 22:20
    • Quote van 10 Jan 2019 om 20:43
      Ja Die verwart TC met PvdK volgens mij in zijn post. ;)
    Ik bedoelde TC die was toch ook zo voor een overname??
  • 10 Jan 2019 om 20:43
    • Quote van 10 Jan 2019 om 20:39
      Hoezo? PvdK wordt de nieuwe AD. punt.
    Ja Die verwart TC met PvdK volgens mij in zijn post. ;)
  • 10 Jan 2019 om 20:39
    • Quote van 10 Jan 2019 om 19:28
      Hij was toch voor overname???
    Hoezo? PvdK wordt de nieuwe AD. punt.
  • 10 Jan 2019 om 19:28
    • Quote van 10 Jan 2019 om 14:50
      ja klopt. hij zei dat 1 ding duidelijk was n.l. FCT niet verkopen aan een Chinees ..Rus en of RB of wie dan ook..
    Hij was toch voor overname???
  • 10 Jan 2019 om 19:12
    • Quote van 10 Jan 2019 om 18:28
      +10000! Ik neem aan dat UT met dit statement ook stopt op dit forum...
    Gelet op de geschiedenis van vd kraan valt het helemaal niet uit te sluiten dat het tot een verkoop gaat komen mocht twente niet promoveren. De gemeente enz zitten ook een keer op de rand, twente is nog steeds afhankelijk van anderen. Ze willen niet aan een overname denken en zeggen dat het een optie kan worden zorgt voor enorm veel onrust. Van verschillende belangen zou het dan ook niet logisch zijn om dat eerlijk te zeggen. Hoop dat twente promoveert en het niet nodig is
  • 10 Jan 2019 om 18:28
    • Quote van 10 Jan 2019 om 14:46
      En TC niet te vergeten.
    +10000! Ik neem aan dat UT met dit statement ook stopt op dit forum...
  • 10 Jan 2019 om 16:51
    • Quote van 10 Jan 2019 om 16:10
      nee was maar even op bezoek..officieel per 1 april a.s ..heb ik begrepen..
    dank je, dan is het logisch dat PvdK "statements" afgeeft..... :-) kan men alvast "wennen" aan zijn bestuurdersstijl......
  • 10 Jan 2019 om 16:44
    • Quote van 10 Jan 2019 om 16:10
      nee was maar even op bezoek..officieel per 1 april a.s ..heb ik begrepen..
    Ja, ze willen eerder maar moeten er uitkomen.
  • 10 Jan 2019 om 16:10
    • Quote van 10 Jan 2019 om 15:45
      Is PvdK al in functie? Heb ik wat gemist?
    nee was maar even op bezoek..officieel per 1 april a.s ..heb ik begrepen..
  • 10 Jan 2019 om 15:45
    • Quote van 10 Jan 2019 om 14:52
      Dat maken van statements moet eens ophouden. Als we niet promoveren, dan zal dat verhaal snel veranderen.
    Is PvdK al in functie? Heb ik wat gemist?
  • 10 Jan 2019 om 15:43
    • Quote van 10 Jan 2019 om 15:13
      Ik had graag wat geld gezien voor investering in nieuwe spelers. Dat kan alleen als er een grote "partij" geld in pompt. RB bijvoorbeeld of onze eigen Reggeborgh.
      Gebeurt dat niet dan blijf je altijd een soort Willem 2 of Heerenveen.
    Daar zou ik nu voor tekenen, eerst maar weer eens een stabiele middenmoter worden. Daarna weer stapsgewijs en met een goede strategie (zie AZ) omhoog kruipen!
  • 10 Jan 2019 om 15:13
    Ik had graag wat geld gezien voor investering in nieuwe spelers. Dat kan alleen als er een grote "partij" geld in pompt. RB bijvoorbeeld of onze eigen Reggeborgh.
    Gebeurt dat niet dan blijf je altijd een soort Willem 2 of Heerenveen.
  • 10 Jan 2019 om 14:54
    • Quote van 10 Jan 2019 om 13:43
      Jammer voor UtrechtseTukker =(
    Nou nou schreeuw niet te hard. Laten we eerst over twee jaar verder kijken hoe het er dan voorstaat. Gelukkig zetten de gulle gevers van inversteerders wel daad bij het woord. 12 miljoen als aanvulling.
  • 10 Jan 2019 om 14:52
    Dat maken van statements moet eens ophouden. Als we niet promoveren, dan zal dat verhaal snel veranderen.
  • 10 Jan 2019 om 14:50
    • Quote van 10 Jan 2019 om 14:46
      En TC niet te vergeten.
    ja klopt. hij zei dat 1 ding duidelijk was n.l. FCT niet verkopen aan een Chinees ..Rus en of RB of wie dan ook..
  • 10 Jan 2019 om 14:46
    • Quote van 10 Jan 2019 om 13:43
      Jammer voor UtrechtseTukker =(
    En TC niet te vergeten.
  • 10 Jan 2019 om 13:49
    • Quote van 10 Jan 2019 om 13:43
      Jammer voor UtrechtseTukker =(
    Er was koffie en thee en na die tijd een biertje!! Red Bul bestellen was er verboden.
  • 10 Jan 2019 om 13:43
    Jammer voor UtrechtseTukker =(
zaterdag 26 januari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›