Homepage » Hoofdnieuws » Roemeratoe blikt terug: ''Dat was een mooi einde van 2018''

Roemeratoe blikt terug: ''Dat was een mooi einde van 2018''

( 9 reacties)
Roemeratoe blikt terug: ''Dat was een mooi einde van 2018''

Godfried Roemeratoe kwam dinsdag als invaller binnen de lijnen tegen Bayer Leverkusen en een dag later begon hij in de basis bij de oefenwedstrijd tegen SF Lotte. Eind vorig jaar maakte hij zijn officiële debuut overigens al in de thuiswedstrijd tegen NEC. 

Na de laatste wedstrijd in 2018 stond zijn telefoon roodgloeiend. "Veel berichtjes en felicitaties natuurlijk", blikt hij terug voor de camera van 1Twente Enschede. "Dat was een mooi einde van 2018. De eerste stap is nu wel gezet en ik moet gewoon zo door blijven gaan", beseft Roemeratoe. 

Gisteren speelde hij als rechtsback bij de club uit Enschede. "Dat was ook weer een tijdje geleden, moet ik zeggen", blikt hij terug. "Dat was even schakelen voor mij. Ik heb betere wedstrijden gehad", aldus Roemeratoe, die nog niet weet of hij zondag bij de selectie zit voor de wedstrijd tegen MVV. "Ik heb geen idee. We hebben nog een aantal trainingen, dus dan zal ik het wel horen van de trainer. "

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jan 2019 om 09:47
    • Quote van 11 Jan 2019 om 09:45
      Goed om te zien dat deze jeugdspelers kans krijgen. Trotman deed in voorbereiding ook niet verkeerd.
    Daar mag je de tubantia en twitter dankbaar voor zijn.
  • 11 Jan 2019 om 09:46
    • Quote van 11 Jan 2019 om 09:34
      off: Tapia op weg naar Willem II, krijgen wij daar nog wat voor?
    Gaat om verhuur. Bij verkoop krijgen we 5%
  • 11 Jan 2019 om 09:45
    Goed om te zien dat deze jeugdspelers kans krijgen. Trotman deed in voorbereiding ook niet verkeerd.
  • 11 Jan 2019 om 09:45
    Goed om te zien dat deze jeugdspelers kans krijgen. Trotman deed in voorbereiding ook niet verkeerd.
  • 11 Jan 2019 om 09:34
    off: Tapia op weg naar Willem II, krijgen wij daar nog wat voor?
  • 10 Jan 2019 om 23:29
    • Quote van 10 Jan 2019 om 23:23
      De beste man heeft hier een heldenstatus die hij alleen maar kan verliezen. Zn beste jaren liggen helaas achter hem. Zal alsnog de beste van de selectie zijn, maar is nooit meer de bryan die hij hier toen was.. kan alleen maar afbraak doen.. Plus, voor zover ik weet ligt Costa Rica net buiten de eu. Zie Twente niet zo heel snel 400000,- aan salaris ophoesten.. On: lekker dat iemand uit eigen opleiding eindelijk doorbreekt. Hoop dat Trotman ook weer wat kansen mag krijgen. Deed het in de afscheidswedstrijd heel aardig. Net als die Fernandez... Maar elke verdediger zal het beter doen dan Ronaldinho.. euh Ricardinho
    Ruiz heeft al heel lang in de EU gevoetbalt dus geen probleem. Verder is hij een directe versterking voor dit team en dat is belangerijker dan zijn heldenstatus behouden.
  • 10 Jan 2019 om 23:23
    • Quote van 10 Jan 2019 om 22:40
      Off topic: Ruiz per direct weg bij Santos. Direct een contract aanbieden!!!
    De beste man heeft hier een heldenstatus die hij alleen maar kan verliezen. Zn beste jaren liggen helaas achter hem. Zal alsnog de beste van de selectie zijn, maar is nooit meer de bryan die hij hier toen was.. kan alleen maar afbraak doen.. Plus, voor zover ik weet ligt Costa Rica net buiten de eu. Zie Twente niet zo heel snel 400000,- aan salaris ophoesten.. On: lekker dat iemand uit eigen opleiding eindelijk doorbreekt. Hoop dat Trotman ook weer wat kansen mag krijgen. Deed het in de afscheidswedstrijd heel aardig. Net als die Fernandez... Maar elke verdediger zal het beter doen dan Ronaldinho.. euh Ricardinho
  • 10 Jan 2019 om 22:40
    Off topic: Ruiz per direct weg bij Santos. Direct een contract aanbieden!!!
  • 10 Jan 2019 om 22:38
    Wat is zijn “normale positie” dan rechts midden?