Homepage » Hoofdnieuws » ''Denk dat Pusic best opgelucht is dat Rutten nu in Brussel zit''

''Denk dat Pusic best opgelucht is dat Rutten nu in Brussel zit''

( 17 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Denk dat Pusic best opgelucht is dat Rutten nu in Brussel zit''

Fred Rutten zal de komende tijd minder te zien zijn bij FC Twente. De adviseur van de raad van commissarissen werd deze week aangesteld als hoofdtrainer bij Anderlecht. Dat heeft ook gevolgen voor FC Twente, weet clubwatcher Leon ten Voorde.

"Hij was de afgelopen weken op de achtergrond heel erg actief", zegt Ten Voorde bij De Ballen Verstand. "Hij was ook veel op het trainingscomplex, bij trainingen kijken en wedstrijden van de jeugd. Dus hij deed echt wel wat. Nu heeft hij zijn handen vol aan het reanimeren van Anderlecht."

Rutten keert daardoor op dit moment niet in een officiële functie terug bij FC Twente. "Dat is zijn keus. Hij wil geen trainer meer worden in Nederland. Dat heeft hij op zijn leeftijd besloten en dan moet je dat respecteren. Dan kan iedereen hoog en laag springen, maar ieder mens voor zichzelf die beslissing gaan nemen", aldus Ten Voorde.

De journalist verwijt Rutten niets. "Ik vind het al heel wat dat hij de afgelopen weken kosteloos zoveel tijd in FC Twente heeft gestopt. Dat is de andere kant", aldus Ten Voorde, die meent dat Pusic het vertrek van Rutten niet erg vindt. "Ik denk dat de trainer best wel opgelucht is dat hij nu in Brussel zit. Want Fred ging zich er wel een beetje mee bemoeien, dan zal hij er wel achter zijn gekomen dat de lat hier wel wat omhoog mag."

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jan 2019 om 17:51
    • Quote van 11 Jan 2019 om 17:32
      Schenk speelde alleen omdat gonzales geschorst was en verdwijnt nu gewoon weer op de bank. Holscher daarentegen, als die speelt, lever ik mijn clubkaart in.
    Laatste wedstrijd was Gonzalez niet geschorst. Toen stond Schenk ook gewoon basis.
  • 11 Jan 2019 om 17:32
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:00
      En nu rutte weg is, Gonzales en holscher weer laten spelen..
    Schenk speelde alleen omdat gonzales geschorst was en verdwijnt nu gewoon weer op de bank. Holscher daarentegen, als die speelt, lever ik mijn clubkaart in.
  • 11 Jan 2019 om 17:12
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:07
      Zie ik zo gebeuren. Gonzalez is niet slecht, holscher wel.
    Ben ik met je eens. Gonzalez is geen slechte speler en is een van de weinigen die agressief kan verdedigen.
  • 11 Jan 2019 om 16:34
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:12
      Ja tenzij we rechtstreeks promoveren dan zie ik die kneuzen zn contract ook nog wel verlengen
    Dat denk ik niet, wat ik al een tijdje aangeef en als mensen zelf eens naar de trainingen gaan kijken dan zie je gewoon dat het van een zeer matig tot gewoon rond uit slecht niveau is.
  • 11 Jan 2019 om 14:12
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:08
      Amen, nog vier maandjes volhouden beste mensen is die gratis weg hoop ik.
    Ik hoop met je mee
  • 11 Jan 2019 om 14:12
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:08
      Amen, nog vier maandjes volhouden beste mensen is die gratis weg hoop ik.
    Ja tenzij we rechtstreeks promoveren dan zie ik die kneuzen zn contract ook nog wel verlengen
  • 11 Jan 2019 om 14:08
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:26
      Nog NOOIT zijn de fouten van een trainer zo zichtbaar geweest. Normaal vragen we ons af, waar trainen ze op? Hoe komt het? Met deze verschrikkelijke mafklapper hebben we vanaf wedstrijd 2 pure onkunde gewoon kunnen zien. Beginnen met twee spiksplinternieuwe exoten opstellen die de koffer nog niet hadden uitgepakt. Dat kost je onmiddelijk 2 punten. Op het veld, wisselbeleid, tactische oorveeg top-oss, bankbeleid, jeugdbeleid etc ... de lijst is lang, allemaal al een keer gezegd. Zichtbaar. Gewoon door jan met de pet met de neus aan te wijzen. Dat ze lamlendig trainen is door bepaalde mensen op verschillende fora al aangegeven, daar heb je echt geen Fred Rutten voor nodig. Maar gewoon, een echter trainer en geen veredelde jongerenwerker.
    Amen, nog vier maandjes volhouden beste mensen is die gratis weg hoop ik.
  • 11 Jan 2019 om 13:49
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:26
      Nog NOOIT zijn de fouten van een trainer zo zichtbaar geweest. Normaal vragen we ons af, waar trainen ze op? Hoe komt het? Met deze verschrikkelijke mafklapper hebben we vanaf wedstrijd 2 pure onkunde gewoon kunnen zien. Beginnen met twee spiksplinternieuwe exoten opstellen die de koffer nog niet hadden uitgepakt. Dat kost je onmiddelijk 2 punten. Op het veld, wisselbeleid, tactische oorveeg top-oss, bankbeleid, jeugdbeleid etc ... de lijst is lang, allemaal al een keer gezegd. Zichtbaar. Gewoon door jan met de pet met de neus aan te wijzen. Dat ze lamlendig trainen is door bepaalde mensen op verschillende fora al aangegeven, daar heb je echt geen Fred Rutten voor nodig. Maar gewoon, een echter trainer en geen veredelde jongerenwerker.
    Eens, maar als je dat aangeeft dan krijg je johnw en hengelo op je dak.
  • 11 Jan 2019 om 13:38
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:33
      Pusic nog een schijterd ook man, kun je zien dat de enige goede, echt goede 2 helft tegen NEC, aan de hand van opstelling van Rutten was. En niet van deze clown.
    Huh maar Fred heeft helemaal niets gedaan bij de club volgens jou behalve bonnetjes declareren.
  • 11 Jan 2019 om 13:37
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:33
      Pusic nog een schijterd ook man, kun je zien dat de enige goede, echt goede 2 helft tegen NEC, aan de hand van opstelling van Rutten was. En niet van deze clown.
    Sorry hoor.. maar ben jij wel helder? Jij maakt ervan: "wist wel dat pusic een schijtert is" terwijl LtV in een interview zegt: "ik DENK dat hij wel opgelucht is...." die overwinningen op Fred drukken gaat ook te ver >. < jezus man
  • 11 Jan 2019 om 13:33
    Pusic nog een schijterd ook man, kun je zien dat de enige goede, echt goede 2 helft tegen NEC, aan de hand van opstelling van Rutten was. En niet van deze clown.
  • 11 Jan 2019 om 13:26
    • Quote van 11 Jan 2019 om 12:57
      wij idd niet. Bapoh en later espinoza naar de flanken verwijzen omdat holscher moet spelen. Ramos eindeloos laten staan, echt ongekend. Mede door blessures, schorsingen en rutten staat het eindelijk op zijn best
    Nog NOOIT zijn de fouten van een trainer zo zichtbaar geweest. Normaal vragen we ons af, waar trainen ze op? Hoe komt het? Met deze verschrikkelijke mafklapper hebben we vanaf wedstrijd 2 pure onkunde gewoon kunnen zien. Beginnen met twee spiksplinternieuwe exoten opstellen die de koffer nog niet hadden uitgepakt. Dat kost je onmiddelijk 2 punten. Op het veld, wisselbeleid, tactische oorveeg top-oss, bankbeleid, jeugdbeleid etc ... de lijst is lang, allemaal al een keer gezegd. Zichtbaar. Gewoon door jan met de pet met de neus aan te wijzen. Dat ze lamlendig trainen is door bepaalde mensen op verschillende fora al aangegeven, daar heb je echt geen Fred Rutten voor nodig. Maar gewoon, een echter trainer en geen veredelde jongerenwerker.
  • 11 Jan 2019 om 13:07
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:00
      En nu rutte weg is, Gonzales en holscher weer laten spelen..
    Zie ik zo gebeuren. Gonzalez is niet slecht, holscher wel.
  • 11 Jan 2019 om 13:00
    • Quote van 11 Jan 2019 om 12:57
      wij idd niet. Bapoh en later espinoza naar de flanken verwijzen omdat holscher moet spelen. Ramos eindeloos laten staan, echt ongekend. Mede door blessures, schorsingen en rutten staat het eindelijk op zijn best
    En nu rutte weg is, Gonzales en holscher weer laten spelen..
  • 11 Jan 2019 om 12:57
    • Quote van 11 Jan 2019 om 12:32
      Maar wij niet????
    wij idd niet. Bapoh en later espinoza naar de flanken verwijzen omdat holscher moet spelen. Ramos eindeloos laten staan, echt ongekend. Mede door blessures, schorsingen en rutten staat het eindelijk op zijn best
  • 11 Jan 2019 om 12:35
    Pusic opgelucht omdat Rutten zich er af en toe teveel mee zou bemoeien! Ik dacht al waar komen die drie laatste overwinningen plotseling vandaan? De concurrentie kan dus gerust zijn. Het licht van Pusic zag nog langer in de Kneuzen Kampioen Divisie schijnen. Helaas voor ons!!!
  • 11 Jan 2019 om 12:32
    Maar wij niet????
zaterdag 26 januari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›