Homepage » Hoofdnieuws » FC Twente begint aan tweede seizoenshelft: ''Ze promoveren naar Eredivisie''

FC Twente begint aan tweede seizoenshelft: ''Ze promoveren naar Eredivisie''

( 15 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Twente begint aan tweede seizoenshelft: ''Ze promoveren naar Eredivisie''

FC Twente begint zondagmiddag aan de tweede seizoenshelft in de Keuken Kampioen Divisie. De Tukkers vervolgen de jacht op promotie met een uitwedstrijd bij MVV Maastricht.

Fardau Wagenaar heeft veel vertrouwen in FC Twente. "FC Twente promoveert naar de Eredivisie en Heracles Almelo plaatst zich voor Europees voetbal", voorspelt ze bij De Ballen Verstand. "Ik vind dat je het jaar positief moet beginnen." Wagenaar voorspelt ook een 1-4 overwinning van FC Twente bij MVV.

"Dat is heel optimistisch", reageert collega Leon ten Voorde. "Ik denk niet dat Heracles Europa ingaat en FC Twente, ik weet het echt niet. Ik weet ook niet wat ze gaan doen op transfergebied, maar ik hou van optimisme dus ik teken ervoor", aldus Ten Voorde, die zondag voor een 1-2 zege van FC Twente gaat.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2019 om 13:58
    • Quote van 13 Jan 2019 om 10:51
      Schenk moet erin blijven inderdaad, maar Gonzalez moet er ook in! Gewoon Bijen eruit halen, wat is hij overschat!
    Ikzeg. Cote. U heeft gekozen voor iets wat ik niet begrijp. Bijen er uit. Deze jongen is de drager van het elftal en helemaal op de plaats waar ie nu staat. Dan schenk, ik had deze jongen laten staan. Ook u vindt het, daar ben ik het met u eens.
  • 13 Jan 2019 om 13:31
    Weet iemand misschien of je ergens een stream kan vinden waar je de wedstrijd volledig kan volgen? Aangezien het wel live gefilmd wordt voor het vreselijke schakelprogramma.
  • 13 Jan 2019 om 13:11
    • Quote van 13 Jan 2019 om 10:51
      Schenk moet erin blijven inderdaad, maar Gonzalez moet er ook in! Gewoon Bijen eruit halen, wat is hij overschat!
    Wat heb jij gedronken?
  • 13 Jan 2019 om 13:08
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:08
      Je kunt er van zeggen wat je wil maar de realiteit is dat met schenk geen wedstrijd verloren is. Dus waarom zou dat niet laten staan. En hiermee wil ik niet zeggen dat gonzales een mindere voetballer is. Maar qua balans doet bijen schenk het gewoon goed.
    Zo is dat. Staan laten, Maar de trainert zal er wel weer anders over denken.
  • 13 Jan 2019 om 13:07
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:37
      Maar komt dat door schenk ipv gonzales? Of door het systeem met 2 echte flankspelers en espinosa (bedankt voor de tip over hoe je zijn naam schrijft :) ) op middenveld? Dat weten we nog niet omdat gonzales geschorst was. Als gonzales beter is dan schenk dan heb je nu misschien wel je ideale elf gevonden en zo niet? Dan staat schenk er zo weer in Ps. Ik zeg niet dat het zus of zo moet ik wil alleen aangeven dat pusic 2 kanten op kan. En dat voor beide wat te zeggen is dus niet dat het 1 het enige juiste is en het andere waanzin en brevet van onvermogen etc zoals ongetwijfeld vermeld zal gaan worden
    Zou die Gonzales niet op de backplaats kunnen?
  • 13 Jan 2019 om 12:48
    • Quote van 13 Jan 2019 om 10:51
      Schenk moet erin blijven inderdaad, maar Gonzalez moet er ook in! Gewoon Bijen eruit halen, wat is hij overschat!
    ?????????????????????
  • 13 Jan 2019 om 12:27
    • Quote van 13 Jan 2019 om 03:33
      Lul niet zo man, Gonzalez is een 10x betere verdediger dan Schenk!
    Waaruit blijkt dit Dommel?
  • 13 Jan 2019 om 11:37
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:08
      Je kunt er van zeggen wat je wil maar de realiteit is dat met schenk geen wedstrijd verloren is. Dus waarom zou dat niet laten staan. En hiermee wil ik niet zeggen dat gonzales een mindere voetballer is. Maar qua balans doet bijen schenk het gewoon goed.
    Maar komt dat door schenk ipv gonzales? Of door het systeem met 2 echte flankspelers en espinosa (bedankt voor de tip over hoe je zijn naam schrijft :) ) op middenveld? Dat weten we nog niet omdat gonzales geschorst was. Als gonzales beter is dan schenk dan heb je nu misschien wel je ideale elf gevonden en zo niet? Dan staat schenk er zo weer in Ps. Ik zeg niet dat het zus of zo moet ik wil alleen aangeven dat pusic 2 kanten op kan. En dat voor beide wat te zeggen is dus niet dat het 1 het enige juiste is en het andere waanzin en brevet van onvermogen etc zoals ongetwijfeld vermeld zal gaan worden
  • 13 Jan 2019 om 11:08
    • Quote van 12 Jan 2019 om 19:29
      Grappig dat ze gonzales een slechtere voetballer noemen dan schenk terwijl hij een hoger pass percentage heeft en twee keer zoveel passes geeft per 90 minuten. Of is dat het enige wat ze kunnen bedenken als argument dat schenk moet blijven staan naast dat hij nederlands is.
    Je kunt er van zeggen wat je wil maar de realiteit is dat met schenk geen wedstrijd verloren is. Dus waarom zou dat niet laten staan. En hiermee wil ik niet zeggen dat gonzales een mindere voetballer is. Maar qua balans doet bijen schenk het gewoon goed.
  • 13 Jan 2019 om 10:51
    Schenk moet erin blijven inderdaad, maar Gonzalez moet er ook in! Gewoon Bijen eruit halen, wat is hij overschat!
  • 13 Jan 2019 om 03:33
    • Quote van 12 Jan 2019 om 20:20
      Het probleem zit ook niet in de pass die gonzalez geeft maar vooral verdedigend is schenk beter.
    Lul niet zo man, Gonzalez is een 10x betere verdediger dan Schenk!
  • 12 Jan 2019 om 21:21
    Hier een oud oldenzaler in Cardiff, FCT wordt gewoon kampioen komop zeg...
  • 12 Jan 2019 om 20:20
    • Quote van 12 Jan 2019 om 19:29
      Grappig dat ze gonzales een slechtere voetballer noemen dan schenk terwijl hij een hoger pass percentage heeft en twee keer zoveel passes geeft per 90 minuten. Of is dat het enige wat ze kunnen bedenken als argument dat schenk moet blijven staan naast dat hij nederlands is.
    Het probleem zit ook niet in de pass die gonzalez geeft maar vooral verdedigend is schenk beter.
  • 12 Jan 2019 om 20:05
    Dom luln die leon weer
  • 12 Jan 2019 om 19:29
    Grappig dat ze gonzales een slechtere voetballer noemen dan schenk terwijl hij een hoger pass percentage heeft en twee keer zoveel passes geeft per 90 minuten. Of is dat het enige wat ze kunnen bedenken als argument dat schenk moet blijven staan naast dat hij nederlands is.
zaterdag 26 januari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›