Pusic duidelijk: ''Als je zo geëindigd bent, wil je die goede lijn doortrekken''

( 55 reacties)
Pusic duidelijk: ''Als je zo geëindigd bent, wil je die goede lijn doortrekken''

Hoewel FC Twente een slechte maand november kende, herstelden ze zich fantastisch in de maand december. Twente-trainer Marino Pusic wil op dezelfde hand verder en gaat voor een goed resultaat tegen MVV.

"Als je zo geëindigd bent dan wil je de lijn doortrekken in het nieuwe jaar", doelt Pusic op de goede reeks in december. "We weten dat we wel stabieler moeten worden, over langere periodes in de wedstrijden."

FC Twente ging eerder dit seizoen nog met 0-1 onderuit in de eigen Grolsch Veste tegen MVV. De oefenmeester weet wat ze te doen staat. "We hebben gemerkt dat MVV een degelijke ploeg is en we weten dat het geen eenvoudige wedstrijd wordt. We moeten gewoon weer flink aan bak. MVV is een stevige middenmoter en zij hebben de ambities om de play-offs te halen."

Voor FC Twente kwam er goed nieuws. Javier Espinosa keert terug bij FC Twente en lijkt fit voor het duel met de Maastrichtenaren. "Javier is er een paar dagen uit geweest met griep en heeft vandaag weer getraind. Ik ga ervan uit dat hij er zondag weer bij kan zijn", vervolgt Pusic op de officiële clubsite van de Tukkers. Ook Matthew Smith en Rafik Zekhnini zijn weer fit. "Uit voorzorg speelden zij dinsdag niet tegen Leverkusen, dat was voor hen een dag te vroeg en zij speelden woensdag tegen SF Lotte. Daarna hebben ze deze week weer goed kunnen trainen", aldus De oefenmeester van FC Twente.

Foto: Sportfoto-Oost

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2019 om 16:27
    Nou de goede lijn is duidelijk door getrokken hoor top trainer. 99% van de supporters hebben weer genoten hoor.
  • 13 Jan 2019 om 14:33
    Snap er niets van dat Schenk niet speelt. Heeft hij wat met de vrouw van Pusic gedaan?
  • 13 Jan 2019 om 14:31
    • Quote van 13 Jan 2019 om 14:05
      Is de Turkse tijd denk ik
    Werkt wel. Heb het er nu ook op.
  • 13 Jan 2019 om 14:08
    • Quote van 13 Jan 2019 om 14:02
      Stomme coach, Schenk speelde goed. Gewoon staan laten. Verliest hij vandaag, dan komen zijn tekortkomingen als coach weer eens aan het licht.
    Pusic tegen Schenk...,,Je hebt het prima gedaan, met jou in de basis alles gewonnen en weinig goals tegen. Helaas pas jij niet in mijn Pusicdoethettochanders patroon dus jij speelt niet" Schenk.....en half Nederland, snapt er geen kloten meer van.
  • 13 Jan 2019 om 14:05
    • Quote van 13 Jan 2019 om 14:03
      Ja, daar staat de wedstrijd wel bij, maar om 16.30. Een afwijkende tijd heb ik al eerder gehad, terwijl de wedstrijd toch live was te zien. Hopen maar.
    Is de Turkse tijd denk ik
  • 13 Jan 2019 om 14:03
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:44
      netspor.tv
    Ja, daar staat de wedstrijd wel bij, maar om 16.30. Een afwijkende tijd heb ik al eerder gehad, terwijl de wedstrijd toch live was te zien. Hopen maar.
  • 13 Jan 2019 om 14:02
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:47
      En toch had ik Schenk laten staan. Iets wat uitstekend heeft gefunctioneerd moet je zo laten, dat is dan wel jammer voor Gonzales maar ik had dit centrum niet uit elkaar getrokken. Gonzales op de backplaats. Het is te hopen dat Poeslief met 3 punten uit Maastricht vertrekt.
    Stomme coach, Schenk speelde goed. Gewoon staan laten. Verliest hij vandaag, dan komen zijn tekortkomingen als coach weer eens aan het licht.
  • 13 Jan 2019 om 13:52
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:40
      Het ligt altijd aan de trainer wanneer spelers verzaken in het veld, en vervolgens niet, of te laat gewisseld worden, en een week later gewoon weer in de basis staan.


      De kampioensploeg van 2010.....ja man....wat een geweldenaren. Geweldenaren waarin Fred's hand duidelijk zichtbaar was omdat hij aan de basis stond van de samenstelling van die spelers destijds....
    Ik vind het altijd kort door de bocht dat het altijd aan een trainer ligt,begrijp me niet verkeerd ik vind pusic absoluut geen toptrainer. Als trainer heb je met een groep spelers te maken die een klik met elkaar moeten hebben. Dat hoeven geen top spelers te zijn btw. Maar nu heb je een groep waar dat moeilijk is? Nee alleen een trainer is het echt niet.
  • 13 Jan 2019 om 13:47
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:42
      Snap de keuze wel.
      En ben benieuwd hoe gonzales het doet in het nieuwe systeem want op gonzales was niets aan te merken.
      Hopelijk nu de ideale elf gevonden
    En toch had ik Schenk laten staan. Iets wat uitstekend heeft gefunctioneerd moet je zo laten, dat is dan wel jammer voor Gonzales maar ik had dit centrum niet uit elkaar getrokken. Gonzales op de backplaats. Het is te hopen dat Poeslief met 3 punten uit Maastricht vertrekt.
  • 13 Jan 2019 om 13:44
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:35
      Livestream????
    netspor.tv
  • 13 Jan 2019 om 13:43
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:42
      Snap de keuze wel.
      En ben benieuwd hoe gonzales het doet in het nieuwe systeem want op gonzales was niets aan te merken.
      Hopelijk nu de ideale elf gevonden
    Hopelijk haalt Ted nog nieuwe backs en een nieuwe spits maar als dat niet gebeurd is dit de beste opstelling inderdaad.
  • 13 Jan 2019 om 13:42
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:29
      Geen Schenk wel Oosterwijk lees ik net! :-(
    Snap de keuze wel.
    En ben benieuwd hoe gonzales het doet in het nieuwe systeem want op gonzales was niets aan te merken.
    Hopelijk nu de ideale elf gevonden
  • 13 Jan 2019 om 13:40
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:40
      Fctwente.net staan er 2
    Er zijn altijd veel nepstreams dus eerst zien, dan geloven.
  • 13 Jan 2019 om 13:40
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:39
      Ik ben bang van niet.
    Fctwente.net staan er 2
  • 13 Jan 2019 om 13:39
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:35
      Livestream????
    Ik ben bang van niet.
  • 13 Jan 2019 om 13:36
    Opvallend, 9 wissels!
  • 13 Jan 2019 om 13:35
    Livestream????
  • 13 Jan 2019 om 13:29
    Geen Schenk wel Oosterwijk lees ik net! :-(
  • 13 Jan 2019 om 13:29
    Schenk op de bank, Gonzalez staat in de basis.
  • 13 Jan 2019 om 13:26
    • Quote van 13 Jan 2019 om 12:01
      Volgens mij wordt de 2e periode vandaag beslist vandaar
    De jong teams kunnen geen periodetitel pakken.
  • 13 Jan 2019 om 13:24
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:16
      Spelen zal niet gaan.


      Vallen wel....dat wel. ;)
    Hahahaha +1, scherp vandaag;)
  • 13 Jan 2019 om 13:22
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:20
      Gonzalez misschien eens pp de plek van die Nacho zetten. Dat lijkt me nog wel een goede optie.
    Nacho hoort niet meer vanuit de basis te spelen sinds Peetken hem voorbij gegaan is in de rangorde. Nacho kan niet zo goed verdedigen....dan inderdaad nog liever Gonzales.
  • 13 Jan 2019 om 13:20
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:58
      Gonzalez/Bijen? Het gaat toch tussen Gonzalez en Schenk? Bijen lijkt me een zekerheidje .
    Gonzalez misschien eens pp de plek van die Nacho zetten. Dat lijkt me nog wel een goede optie.
  • 13 Jan 2019 om 13:17
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:03
      Het ene heeft uiteraard met het ander te maken toch? Daarom ook beginnen waar je mee bent geëindigd,zelfde opstelling als tegen NEC.
    Mee eens. Elftal nu eens laten staan. Maar ja Pusic zal zijn lievelingetjes wel weer willen opstellen. Was in het begin ook geen fan van Schenk maar zal belachelijk zijn als hij nu niet opgesteld word.
  • 13 Jan 2019 om 13:16
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:11
      Weet iemand of assaidi ik kan vallen?
    Spelen zal niet gaan.


    Vallen wel....dat wel. ;)
  • 13 Jan 2019 om 13:13
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:28
      Nou dat ligt nooit alleen aan een trainer,dat ligt vooral aan het spelers materiaal. Ga eens terug naar 2010,toen had je voetbal gochme in de ploeg. Die jongens regelde het zelf tussen de lijnen,die mc larren hoefde niks te doen. Met die ploeg was iedereen kampioen geworden.
    +++++
  • 13 Jan 2019 om 13:11
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:58
      Net uit de kerk HENGELO?? Denk het wel he gvd
    Kleutergedrag
  • 13 Jan 2019 om 13:11
    Weet iemand of assaidi ik kan vallen?
  • 13 Jan 2019 om 13:10
    • Quote van 13 Jan 2019 om 13:06
      Ja meestal wel.
    Vandaag niet Jan.


    http://mobil.netspor43.com/
  • 13 Jan 2019 om 13:06
    • Quote van 13 Jan 2019 om 12:46
      Is de hele wedstrijd daar te zien?
    Ja meestal wel.
  • 13 Jan 2019 om 13:06
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:56
      Daardoor hier ook fox opgezegt. En word je ook nog terug gebeld waarom je het op gezegt hebt. Nou dat heb ik ze even duidelijk gemaakt. Domste van fox is dat ze in schakel programma ook de wedstrijden laten zien die live op een ander kanaal is
    Netspor.tv staat de wedstrijd bij.
  • 13 Jan 2019 om 13:03
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:33
      In 2010 speelden ze ook iedere pot met dezelfde opstelling. Dit seizoen niet....continu maar weer proberen, wisselen, zoeken maar gelukkig zijn we door blessures en een heeeeeeel klein beetje hulp van buitenaf toch nog tot een juiste en enig goede opstelling gekomen. Vanaf nu moet Marino het dus ook zo laten staan, Wout de regie geven en zelf zover mogelijk wegduiken in de dug-out
    Het ene heeft uiteraard met het ander te maken toch? Daarom ook beginnen waar je mee bent geëindigd,zelfde opstelling als tegen NEC.
  • 13 Jan 2019 om 13:02
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:58
      Gonzalez/Bijen? Het gaat toch tussen Gonzalez en Schenk? Bijen lijkt me een zekerheidje .
    excuses, hij twijfelde tussen schenk en gonzalez idd.
  • 13 Jan 2019 om 12:46
    • Quote van 13 Jan 2019 om 10:35
      Netspor
    Is de hele wedstrijd daar te zien?
  • 13 Jan 2019 om 12:45
    • Quote van 13 Jan 2019 om 12:01
      Volgens mij wordt de 2e periode vandaag beslist vandaar
    Ja wat hebben die jong teams aan een periode? Ze doen toch niet mee in de play offs. De enige reden die ik kan bedenken is dat het schakelkanaal nu massaal wordt bekeken. Nou ik kijk iig niet.
  • 13 Jan 2019 om 12:13
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:56
      Daardoor hier ook fox opgezegt. En word je ook nog terug gebeld waarom je het op gezegt hebt. Nou dat heb ik ze even duidelijk gemaakt. Domste van fox is dat ze in schakel programma ook de wedstrijden laten zien die live op een ander kanaal is
    Heeft ermee te maken dat het schakelkanaal gratis is, en dat daarom dus alle wedstrijden via dat kanaal te zien zijn.
  • 13 Jan 2019 om 12:01
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:42
      Wat een verschrikkelijke kutzender is dat FOX geworden zeg. Wel jong Ajax tegen Jong PSV, maar geen MVV Twente live. Ze willen natuurlijk dat we massaal naar dat schakelprogramma gaan kijken, waar je in totaal ca. 2 minuten Twente ziet. Ik pas daarvoor.
    Volgens mij wordt de 2e periode vandaag beslist vandaar
  • 13 Jan 2019 om 11:58
    • Quote van 13 Jan 2019 om 10:43
      Jouw groffe en agressieve teksten richting Pusic zijn ook steeds het zelfde en van nul en generlei waarde. Bullshit!!alleen maar internet vervuilend.
    Net uit de kerk HENGELO?? Denk het wel he gvd
  • 13 Jan 2019 om 11:58
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:37
      dat hij nu weer twijfelt tussen boere/oosterwijk en gonzalez/bijen is dan ook niet te begrijpen. Gonzalez is wel een goede, maar het stond zo goed tegen nec.
    Gonzalez/Bijen? Het gaat toch tussen Gonzalez en Schenk? Bijen lijkt me een zekerheidje .
  • 13 Jan 2019 om 11:56
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:42
      Wat een verschrikkelijke kutzender is dat FOX geworden zeg. Wel jong Ajax tegen Jong PSV, maar geen MVV Twente live. Ze willen natuurlijk dat we massaal naar dat schakelprogramma gaan kijken, waar je in totaal ca. 2 minuten Twente ziet. Ik pas daarvoor.
    Daardoor hier ook fox opgezegt. En word je ook nog terug gebeld waarom je het op gezegt hebt. Nou dat heb ik ze even duidelijk gemaakt. Domste van fox is dat ze in schakel programma ook de wedstrijden laten zien die live op een ander kanaal is
  • 13 Jan 2019 om 11:42
    • Quote van 13 Jan 2019 om 10:36
      Ik denk niet dat er een stream is vandaag.
    Wat een verschrikkelijke kutzender is dat FOX geworden zeg. Wel jong Ajax tegen Jong PSV, maar geen MVV Twente live. Ze willen natuurlijk dat we massaal naar dat schakelprogramma gaan kijken, waar je in totaal ca. 2 minuten Twente ziet. Ik pas daarvoor.
  • 13 Jan 2019 om 11:40
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:28
      Nou dat ligt nooit alleen aan een trainer,dat ligt vooral aan het spelers materiaal. Ga eens terug naar 2010,toen had je voetbal gochme in de ploeg. Die jongens regelde het zelf tussen de lijnen,die mc larren hoefde niks te doen. Met die ploeg was iedereen kampioen geworden.
    Het ligt altijd aan de trainer wanneer spelers verzaken in het veld, en vervolgens niet, of te laat gewisseld worden, en een week later gewoon weer in de basis staan.


    De kampioensploeg van 2010.....ja man....wat een geweldenaren. Geweldenaren waarin Fred's hand duidelijk zichtbaar was omdat hij aan de basis stond van de samenstelling van die spelers destijds....
  • 13 Jan 2019 om 11:37
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:33
      In 2010 speelden ze ook iedere pot met dezelfde opstelling. Dit seizoen niet....continu maar weer proberen, wisselen, zoeken maar gelukkig zijn we door blessures en een heeeeeeel klein beetje hulp van buitenaf toch nog tot een juiste en enig goede opstelling gekomen. Vanaf nu moet Marino het dus ook zo laten staan, Wout de regie geven en zelf zover mogelijk wegduiken in de dug-out
    dat hij nu weer twijfelt tussen boere/oosterwijk en gonzalez/bijen is dan ook niet te begrijpen. Gonzalez is wel een goede, maar het stond zo goed tegen nec.
  • 13 Jan 2019 om 11:33
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:28
      Nou dat ligt nooit alleen aan een trainer,dat ligt vooral aan het spelers materiaal. Ga eens terug naar 2010,toen had je voetbal gochme in de ploeg. Die jongens regelde het zelf tussen de lijnen,die mc larren hoefde niks te doen. Met die ploeg was iedereen kampioen geworden.
    In 2010 speelden ze ook iedere pot met dezelfde opstelling. Dit seizoen niet....continu maar weer proberen, wisselen, zoeken maar gelukkig zijn we door blessures en een heeeeeeel klein beetje hulp van buitenaf toch nog tot een juiste en enig goede opstelling gekomen. Vanaf nu moet Marino het dus ook zo laten staan, Wout de regie geven en zelf zover mogelijk wegduiken in de dug-out
  • 13 Jan 2019 om 11:28
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:20
      Met Poeslief als trainer is geen enkele tegenstander eenvoudig voor FC Twente....
    Nou dat ligt nooit alleen aan een trainer,dat ligt vooral aan het spelers materiaal. Ga eens terug naar 2010,toen had je voetbal gochme in de ploeg. Die jongens regelde het zelf tussen de lijnen,die mc larren hoefde niks te doen. Met die ploeg was iedereen kampioen geworden.
  • 13 Jan 2019 om 11:20
    Met Poeslief als trainer is geen enkele tegenstander eenvoudig voor FC Twente....
  • 13 Jan 2019 om 10:45
    • Quote van 13 Jan 2019 om 09:39
      Ja ja we weten het Pusic elke tegenstander is zwaar ....gvd gewoon 3 punten pakken daar geen gelul man.
    Vloeken en schelden is een teken van zwakte!!
  • 13 Jan 2019 om 10:43
    • Quote van 13 Jan 2019 om 09:49
      Ja omdat hij altijd hetzelfde lult en een grote pipo de clown is. Kijk na zijn teksten, net als de mijne, maar ik ben dan ook geen trainer van Twente, allemaal dezelfde fucking bullshit, en soms in ander jasje. Man er uit met de Clown.
    Jouw groffe en agressieve teksten richting Pusic zijn ook steeds het zelfde en van nul en generlei waarde. Bullshit!!alleen maar internet vervuilend.
  • 13 Jan 2019 om 10:36
    • Quote van 13 Jan 2019 om 10:33
      Iemand nog een stream voor vandaag? Alvast bedankt.
    Ik denk niet dat er een stream is vandaag.
  • 13 Jan 2019 om 10:35
    • Quote van 13 Jan 2019 om 10:33
      Iemand nog een stream voor vandaag? Alvast bedankt.
    Netspor
  • 13 Jan 2019 om 10:33
    Iemand nog een stream voor vandaag? Alvast bedankt.
  • 13 Jan 2019 om 09:49
    • Quote van 13 Jan 2019 om 09:41
      Moet jij perse op élk artikel van Pusic zo agressief reageren?
    Ja omdat hij altijd hetzelfde lult en een grote pipo de clown is. Kijk na zijn teksten, net als de mijne, maar ik ben dan ook geen trainer van Twente, allemaal dezelfde fucking bullshit, en soms in ander jasje. Man er uit met de Clown.
  • 13 Jan 2019 om 09:48
    Tja geen woorden maar daden lijkt me . Dat goedkope gelul weten we nu wel een keer.
  • 13 Jan 2019 om 09:41
    • Quote van 13 Jan 2019 om 09:39
      Ja ja we weten het Pusic elke tegenstander is zwaar ....gvd gewoon 3 punten pakken daar geen gelul man.
    Moet jij perse op élk artikel van Pusic zo agressief reageren?
  • 13 Jan 2019 om 09:39
    Ja ja we weten het Pusic elke tegenstander is zwaar ....gvd gewoon 3 punten pakken daar geen gelul man.