Klacht van Vriendenkring: ''Het is van de stoten om betalende gasten eruit te zetten''

( 16 reacties)
Klacht van Vriendenkring: ''Het is van de stoten om betalende gasten eruit te zetten''

De Vriendenkring heeft een klachtenbrief geschreven voor de KNVB. De supportersverenigingen krijgen vanaf Holten al gezelschap van de stewards van FC Twente en moeten daardoor leden teleurstellen. Lees hieronder de brief.

"Geachte vaste en nieuwe gasten van onze bus.
Afgelopen week is er een meeting geweest omtrent de uitwedstrijden die geweest zijn en komen gaan, hier zijn complimenten uitgedeeld maar ook zijn er zorgen en stellingen uitgesproken over wat nog komen gaat", valt te lezen op de Instagram van de Vriendenkring.

Dit betreft zeker de aankomende uitwedstrijd naar MVV hier zijn extra veiligheid maatregelen die ons worden opgedrongen door diverse driehoeken van de speelgemeente. De KNVB heeft het speelschema zo in elkaar geknutseld dat FC Twente op de zelfde tijd en zelfde regio spelen als Go Ahead Eagles en men is er niet gerust op dat de supporters elkaar zouden tegenkomen onderweg naar Limburg en daar problemen zouden kunnen ontstaan!! Dit betekend dat wij gisteren avond wederom met de niet aangepaste regels te maken gaan krijgen en zal voor alle bussen inhouden dat wij vanaf Holten al twee stewards in de Vriendenkring FC Twente Express krijgen!"

"Echter is onze bus zoals altijd UITVERKOCHT en de stoelen zijn bezet, er is dus in de bus van Paul Kürten KG geen plek voor hen de gehele heen en terug reis en het voor hen ook verboden is door de Chauffeur en eigenaar om te staan tijdens de rit. Echter wil men nu dat wij meerdere van onze gasten in een algemene bus van FC Twente plaatsen en dat twee oranje jassen bij ons plaats gaan nemen! Uiteraard zijn wij het hier niet mee eens en dit is afgelopen donderdag ook meerdere keren uitgesproken net al de stop punten die ook om medische redenen moeten worden gemaakt op het moment wanneer wij dat willen en moeten."

"Het is van de stoten dat betalende gasten in onze privé bus eruit zouden moeten om plaats te maken voor ….. Ook het voorstel van ook andere SV's om via een alternatieve route te rijden waar wij totaal geen supporters uit Deventer tegen komen is van tafel geveegd dit betreurt ons zeer, het lijkt wel een arrestanten bus te worden op deze manier."

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

MVV INFO !! (uitzetting gasten onze bus) Geachte vaste en nieuwe gasten van onze bus. Afgelopen week is er een meeting geweest omtrent de uitwedstijden die geweest zijn en komen gaan, hier zijn complimenten uitgedeeld maar ook zijn er zorgen en stellingen uitgesproken over wat nog komen gaat! Dit betreft zeker de aankomende uitwedstrijd naar MVV hier zijn extra veiligheid maatregelen die ons worden opgedrongen door diverse driehoeken van de speelgemeente. De KNVB heeft het speelschema zo in elkaar geknutseld dat FC Twente op de zelfde tijd en zelfde regio spelen als go ahead eagles en men is er niet gerust op dat de supporters elkaar zouden tegenkomen onderweg naar Limburg en daar problemen zouden kunnen ontstaan!! Dit betekend dat wij gisteren avond wederom met de niet aangepaste regels te maken gaan krijgen en zal voor alle bussen inhouden dat wij vanaf Holten al twee stewards in de Vriendenkring FC Twente Express krijgen! Echter is onze bus zoals altijd UIVERKOCHT en de stoelen zijn bezet, er is dus in de bus van Paul Kürten KG geen plek voor hen de gehele heen en terug reis en het voor hen ook verboden is door de Chauffeur en eigenaar om te staan tijdens de rit. Echter wil men nu dat wij meerdere van onze gasten in een algemene bus van FC Twente plaatsen en dat twee oranje jassen bij ons plaats gaan nemen! Uiteraard zijn wij het hier niet mee eens en dit is afgelopen donderdag ook meerdere keren uitgesproken net al de stop punten die ook om medische redenen moeten worden gemaakt op het moment wanneer wij dat willen en moeten. Het is van de stoten dat betalende gasten in onze privé bus eruit zouden moeten om plaats te maken voor ….. Ook het voorstel van ook andere SV's om via een alternatieve route te rijden waar wij totaal geen supporters uit Deventer tegen komen is van tafel geveegd dit betreurt ons zeer, het lijkt wel een arrestanten bus te worden op deze manier. We zouden graag jullie mening horen !! F.C.Twente FCT Supporters Hoksebarge Schalke und der FCT SV Hengelo Fct FC Twente Fans FC Twente Primeur Awaydays FC Twente FC Twente kampioen Keuken kampioen divisie Mike Gerritsen Tot zondag, De Bus begeleiders VK Express.

Een bericht gedeeld door vriendenkring express (@vriendenkringexpress) op

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2019 om 08:09
    • Quote van 12 Jan 2019 om 23:29
      Waren de mvv supporters ook niet schandalig behandeld toen ze hier kwamen? Zou dat er wat mee te maken hebben?
    Het gaat puur om de supporters van GAE die dezelfde kant op moeten op dezelfde tijd.
  • 13 Jan 2019 om 01:17
    • Quote van 13 Jan 2019 om 00:25
      Begin nou eerst eens om niet op de grasvelden te lopen. Misschien mag je dan wel wat meer van de driehoek
    Onzin natuurlijk. Welk probleem los je op met deze maatregel? En dan ook nog even een proportionaliteitstoets graag. subsidiariteit ook maar even toetsen.
  • 13 Jan 2019 om 01:15
    • Quote van 12 Jan 2019 om 23:29
      Waren de mvv supporters ook niet schandalig behandeld toen ze hier kwamen? Zou dat er wat mee te maken hebben?
    Nu je het zegt...
  • 13 Jan 2019 om 00:25
    Begin nou eerst eens om niet op de grasvelden te lopen. Misschien mag je dan wel wat meer van de driehoek
  • 12 Jan 2019 om 23:29
    Waren de mvv supporters ook niet schandalig behandeld toen ze hier kwamen? Zou dat er wat mee te maken hebben?
  • 12 Jan 2019 om 20:37
    • Quote van 12 Jan 2019 om 20:09
      Ik beweer niet dat het normaal is hoe het morgen gaat! Het is alleen een kulsmoes, ze zeggen dat de vervoerder het niet toestaat dat er mensen staan in de bus. De VK zou dus normaal gesproken rekening moeten houden met 2 vrije plekken voor de laatste +-10km. Nu is er een absurde regeling waarbij de stewards er belachelijk vroeg in moeten, dit kost echter niet opeens meer plaatsen.
    Daar heb je gelijk in.
  • 12 Jan 2019 om 20:09
    • Quote van 12 Jan 2019 om 18:16
      Joajoa. Stewards die 220 km van tevoren aan boord gaan is niet bepaald ‘normaal’. Het is belachelijk ook de terugweg alle bussen worden tot aan Holten begeleid!! Laten Ze al die uren lekker ergens anders aan besteden
    Ik beweer niet dat het normaal is hoe het morgen gaat! Het is alleen een kulsmoes, ze zeggen dat de vervoerder het niet toestaat dat er mensen staan in de bus. De VK zou dus normaal gesproken rekening moeten houden met 2 vrije plekken voor de laatste +-10km. Nu is er een absurde regeling waarbij de stewards er belachelijk vroeg in moeten, dit kost echter niet opeens meer plaatsen.
  • 12 Jan 2019 om 20:06
    • Quote van 12 Jan 2019 om 18:10
      Over het algemeen vallen de maatregelen mee??? Je bent niet goed bij je hoofd, man! Je zou gewoon in de meeste gevallen op eigen vervoer moeten kunnen reizen i.p.v. verplichte combi's waarbij het elke week weer afwachten is welke draconische maatregelen ze nu weer denken te moeten nemen. De gekte is blijkbaar al volkomen normaal geworden. Volkomen doorgeslagen zijn we hier...
    Nou ik ben dit seizoen voornamelijk met eigen auto geweest. Dus waar iedereen dat gezeur over die buscombi vandaan haalt?? De wedstrijden waarbij ik met de bus ben geweest waren gewoon met de SV, gewoon instappen, biertje er bij en niet moeilijk doen.
  • 12 Jan 2019 om 18:16
    • Quote van 12 Jan 2019 om 17:52
      Heb je een kaartje? Anders is het wel heel makkelijk om dit te roepen! In het verleden heb ik 2 uitwedstrijden moeten missen vanwege een boycot, en beide keren is er 0,0 veranderd! De smoes van de VK dat er geen plek is voor stewards is merkwaardig. Het is namelijk altijd zo dat er stewards mee rijden vanaf het omwisselpunt. We doen allemaal alsof het verschrikkelijk is om uitsupporter te zijn. Maar over het algemeen vallen de maatregelen best mee.
    Joajoa. Stewards die 220 km van tevoren aan boord gaan is niet bepaald ‘normaal’. Het is belachelijk ook de terugweg alle bussen worden tot aan Holten begeleid!! Laten Ze al die uren lekker ergens anders aan besteden
  • 12 Jan 2019 om 18:12
    • Quote van 12 Jan 2019 om 15:29
      Van de stoten?
    sottte bedoelen ze weet jij ook wel
  • 12 Jan 2019 om 18:10
    • Quote van 12 Jan 2019 om 17:52
      Heb je een kaartje? Anders is het wel heel makkelijk om dit te roepen! In het verleden heb ik 2 uitwedstrijden moeten missen vanwege een boycot, en beide keren is er 0,0 veranderd! De smoes van de VK dat er geen plek is voor stewards is merkwaardig. Het is namelijk altijd zo dat er stewards mee rijden vanaf het omwisselpunt. We doen allemaal alsof het verschrikkelijk is om uitsupporter te zijn. Maar over het algemeen vallen de maatregelen best mee.
    Over het algemeen vallen de maatregelen mee??? Je bent niet goed bij je hoofd, man! Je zou gewoon in de meeste gevallen op eigen vervoer moeten kunnen reizen i.p.v. verplichte combi's waarbij het elke week weer afwachten is welke draconische maatregelen ze nu weer denken te moeten nemen. De gekte is blijkbaar al volkomen normaal geworden. Volkomen doorgeslagen zijn we hier...
  • 12 Jan 2019 om 17:52
    • Quote van 12 Jan 2019 om 14:58
      Dit is heel simpel, boycotten!
    Heb je een kaartje? Anders is het wel heel makkelijk om dit te roepen! In het verleden heb ik 2 uitwedstrijden moeten missen vanwege een boycot, en beide keren is er 0,0 veranderd! De smoes van de VK dat er geen plek is voor stewards is merkwaardig. Het is namelijk altijd zo dat er stewards mee rijden vanaf het omwisselpunt. We doen allemaal alsof het verschrikkelijk is om uitsupporter te zijn. Maar over het algemeen vallen de maatregelen best mee.
  • 12 Jan 2019 om 17:14
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:11
      Dit boycotten zou jammer zijn voor onze fc.maar aangezien de KNVB niet anders wil zou ik denken zet de bus dwars op de snelweg maar dan wordt er wederom gewezen naar onze fc.dus dan toch maar de volgende uitwedstrijd zonder (uitsupporters en ons bestuur )dan kan het bestuur ook tonen dat zij niet achter dergelijke regels staan.
    Gele hesjes aantrekken en alles mag
  • 12 Jan 2019 om 16:11
    Dit boycotten zou jammer zijn voor onze fc.maar aangezien de KNVB niet anders wil zou ik denken zet de bus dwars op de snelweg maar dan wordt er wederom gewezen naar onze fc.dus dan toch maar de volgende uitwedstrijd zonder (uitsupporters en ons bestuur )dan kan het bestuur ook tonen dat zij niet achter dergelijke regels staan.
  • 12 Jan 2019 om 15:29
    Van de stoten?
  • 12 Jan 2019 om 14:58
    Dit is heel simpel, boycotten!