BREAKING | Zekhnini maanden uit de roulatie, Pusic wil vervanger

( 90 reacties)
BREAKING | Zekhnini maanden uit de roulatie, Pusic wil vervanger

FC Twente moet het de komende twee maanden doen zonder Rafik Zekhnini, zo weet RTV Oost te melden. De Noorse vleugelaanvaller heeft een hamstringblessure opgelopen. Trainer Marino Pusic wil daardoor voor het verstrijken van de transferdeadlien een nieuwe speler halen.

"We moeten wat doen", reageert hij. "Als je de strijd om het kampioenschap wilt volhouden, dan moet je je aanvallend versterken. We waren al op zoek, maar de urgentie is nu nog veel groter geworden. En we moeten onze ogen ook niet sluiten voor wat de concurrentie doet: zij hebben zich allemaal al versterkt."

Dylan George kwam tegen Jong FC Utrecht als invaller binnen de lijnen, maar hij liet geen goede indruk achter. Oussama Assaidi, die vrijdag een kwartier voor tijd als invaller binnen de lijnen kwam en ook als linksbuiten uit de voeten kan, is bovendien voorlopig nog niet fit genoeg om in de basis te beginnen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jan 2019 om 20:14
    • Quote van 22 Jan 2019 om 19:59
      Twente heeft ook navraag gedaan naar Lucas piazon. Maar er zijn meerdere clubs die hem willen hebben.
    We zitten dus in de goede vijver... ik heb veel vertrouwen in de voetbal knowhow inmiddels aan boord... maar je bent afhankelijk van meerdere factoren waardoor je niet altijd de opties kunt binnen hengelen die wij allen graag zouden willen en twente zelf ook wel... ze kennen echt alle spelers wel die wij ook kennen... daar was ik vroeger altijd bang voor... of ze wel alert zijn en opletten of aan het slapen zijn? Maar dat zijn ze niet.. daar ben ik volledig gerust in gesteld
  • 22 Jan 2019 om 19:59
    Twente heeft ook navraag gedaan naar Lucas piazon. Maar er zijn meerdere clubs die hem willen hebben.
  • 22 Jan 2019 om 19:54
    • Quote van 22 Jan 2019 om 19:44
      Weet jij iets dat wij niet weten?
    broedende kip moeten we maar niet storen
  • 22 Jan 2019 om 19:44
    • Quote van 22 Jan 2019 om 19:27
      Ik heb er veel vertrouwen in :) 2 stuks
      Afwachten
    Weet jij iets dat wij niet weten?
  • 22 Jan 2019 om 19:31
    • Quote van 22 Jan 2019 om 19:20
      Ben bang voor weer een tropische verassing..
    Een Tropische moesson Boes.....? Vele tranen vanaf de tribunes in de zomer omdat we dan misschien niet gepromoveerd zijn? ;)
  • 22 Jan 2019 om 19:27
    • Quote van 22 Jan 2019 om 19:20
      Ben bang voor weer een tropische verassing..
    Ik heb er veel vertrouwen in :) 2 stuks
    Afwachten
  • 22 Jan 2019 om 19:20
    • Quote van 22 Jan 2019 om 19:14
      We laten ons verrassen :)
    Ben bang voor weer een tropische verassing..
  • 22 Jan 2019 om 19:17
    Bapoh en Trottman erbij halen. Daarnaast een verdediger en spits als versterking erbij. George komt te kort. Wel jammer dat Zekhnini wegvalt. Hij zat net in een opwaartse lijn.
  • 22 Jan 2019 om 19:17
    • Quote van 22 Jan 2019 om 17:08
      Goeie. Wat dacht je van Chanturia? Is transfervrij
    Ook prima optie
  • 22 Jan 2019 om 19:14
    • Quote van 22 Jan 2019 om 19:07
      Waarom zou Engels dat willen? Het is een stap opzij ipv vooruit. Hij is deze competitie al ontgroeid en zou ook zo bij een Vitesse of Utrecht aan de bak kunnen. Laat staan dat wij (of investeerders) een transfersom en behoorlijk salaris kunnen/willen ophoesten.
    We laten ons verrassen :)
  • 22 Jan 2019 om 19:07
    • Quote van 22 Jan 2019 om 17:02
      Gakhpo/cerny huren.... engels kopen (please investeerders)
    Waarom zou Engels dat willen? Het is een stap opzij ipv vooruit. Hij is deze competitie al ontgroeid en zou ook zo bij een Vitesse of Utrecht aan de bak kunnen. Laat staan dat wij (of investeerders) een transfersom en behoorlijk salaris kunnen/willen ophoesten.
  • 22 Jan 2019 om 18:48
    • Quote van 22 Jan 2019 om 18:45
      Ik bedoelde ermee dat ze niet weer aankomen met een zandbakspeler met overgewicht. En als we een buitenspeler halen die linksbenig is, zet hem dan ook linksbuiten. Die modegrillen van een rechtspoot op links en vice versa ben ik wel een keertje klaar mee.
    Eens
  • 22 Jan 2019 om 18:45
    • Quote van 22 Jan 2019 om 18:25
      Volgen jullie de keuken kampioen divisie? :) Gahkpo of cerny dus! :) En dan speelt cerny vaker op rechts dus ik zal gahkpo proberen.... staat ook wel op de topscorerslijst Rutten heeft misschien nog wel wat krediet bij psv en connecties?
    Ik bedoelde ermee dat ze niet weer aankomen met een zandbakspeler met overgewicht. En als we een buitenspeler halen die linksbenig is, zet hem dan ook linksbuiten. Die modegrillen van een rechtspoot op links en vice versa ben ik wel een keertje klaar mee.
  • 22 Jan 2019 om 18:39
    • Quote van 22 Jan 2019 om 18:26
      Gahkpo....linksbuiten van Jong PSV.


      Gedachtegang begrijp ik, maar weet niet hoe bereidwillig de investeerders zijn hierin. Gahkpo of Cerny huren.....of Engels kopen. Misschien willen zij 1 optie overwegen, en dan imo het liefst de laatste optie ---> Engels kopen.
    Dan zou engels vanaf links kunnen mocht assaidi er niet zijn en dan vind ik het jammer dat ze boere nu zo hebben laten zitten de laatste 2 potjes. Oosterwijk is niet veel beter. Doen niet veel voor elkaar onder dus dan had ik ze beide mogelijkheden blijven geven. De 1 begint en als het niet goed gaat dan mag de ander invallen... dat ze tekort komen en teleurstellen dat weten we nu wel... maar nu heb je jezelf misschien wel helemaal weer in de problemen gebracht terwijl boere toch op prima aantal van 9 stond. 2e seizoenshelft weer 9 en je hebt mooi aantal. Of het pingels zijn of niet dat maakt niets uit dat levert ook punten op. En dan met spelers als engels aitor assaidi en espinosa erom heen... ook dan moet je kampioen kunnen worden.... nu moet je wel voor 2 vervangers gaan volgens mij of assaidi moet fit worden en blijven... dan is assaidi engels aitor ook mooie voorhoede... maar goed daar kan je dus niet op gokken
  • 22 Jan 2019 om 18:37
    Versterking en Fernandes erbij voor nog meer aanvals kracht en afwisseling van de wacht
  • 22 Jan 2019 om 18:27
    • Quote van 22 Jan 2019 om 18:25
      Volgen jullie de keuken kampioen divisie? :) Gahkpo of cerny dus! :) En dan speelt cerny vaker op rechts dus ik zal gahkpo proberen.... staat ook wel op de topscorerslijst Rutten heeft misschien nog wel wat krediet bij psv en connecties?
    Gakpo zou idd nice zijn!
  • 22 Jan 2019 om 18:26
    • Quote van 22 Jan 2019 om 18:10
      Goh je snapt het weer eens niet... die schuine streep tussen gahkpo en cerny betekend 1 van de 2.... dus ik heb niet 3 wensen....

      Ken je gahkpo überhaupt wel?
    Gahkpo....linksbuiten van Jong PSV.


    Gedachtegang begrijp ik, maar weet niet hoe bereidwillig de investeerders zijn hierin. Gahkpo of Cerny huren.....of Engels kopen. Misschien willen zij 1 optie overwegen, en dan imo het liefst de laatste optie ---> Engels kopen.
  • 22 Jan 2019 om 18:25
    • Quote van 22 Jan 2019 om 18:23
      Ik zou eentje huren die de laatste maanden gespeeld heeft, dus bewezen fit is en zo kan mee hobbelen.
    Volgen jullie de keuken kampioen divisie? :) Gahkpo of cerny dus! :) En dan speelt cerny vaker op rechts dus ik zal gahkpo proberen.... staat ook wel op de topscorerslijst Rutten heeft misschien nog wel wat krediet bij psv en connecties?
  • 22 Jan 2019 om 18:23
    • Quote van 22 Jan 2019 om 18:13
      Ze zijn op zoek naar spelers. Dus er zal een klein beetje geld zijn. Daar zou ik 1 van die 2 van huren.
      Verder verzoek ik vervolgens met pleaaaaaase investeerders voor een engels waar ze zomaar eens winst op kunnen gaan maken in de toekomst....

      Geen rare gedachte toch? En prima onderbouwing toch?

      Wat het moet kosten weet ik niet... en jij sowieso niet
    Ik zou eentje huren die de laatste maanden gespeeld heeft, dus bewezen fit is en zo kan mee hobbelen.
  • 22 Jan 2019 om 18:13
    • Quote van 22 Jan 2019 om 17:05
      Hoeveel moet dat alles dan gaan kosten Frank? Dan weten de investeerders waar zij rekening mee moeten houden.


      Even zonder dollen nu. Ik geef je weinig kans dat jouw 3 'wensen' uitkomen.
    Ze zijn op zoek naar spelers. Dus er zal een klein beetje geld zijn. Daar zou ik 1 van die 2 van huren.
    Verder verzoek ik vervolgens met pleaaaaaase investeerders voor een engels waar ze zomaar eens winst op kunnen gaan maken in de toekomst....

    Geen rare gedachte toch? En prima onderbouwing toch?

    Wat het moet kosten weet ik niet... en jij sowieso niet
  • 22 Jan 2019 om 18:10
    • Quote van 22 Jan 2019 om 17:05
      Hoeveel moet dat alles dan gaan kosten Frank? Dan weten de investeerders waar zij rekening mee moeten houden.


      Even zonder dollen nu. Ik geef je weinig kans dat jouw 3 'wensen' uitkomen.
    Goh je snapt het weer eens niet... die schuine streep tussen gahkpo en cerny betekend 1 van de 2.... dus ik heb niet 3 wensen....

    Ken je gahkpo überhaupt wel?
  • 22 Jan 2019 om 17:38
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:17
      Kom op GT. Ket heeft volledig gelijk. Elke keer weer een excuus, elke keer weer een kutsmoes van Pusic omdat hij spelers niet beter maakt en 8 van de 10 wedstrijden niet om aan te gluren zijn zo slecht....
    als hij een vervanger wil voor zekhnini dan is dat geen excuses. De basis in potentie is redelijk en pusic maakt er een potje van, maar achter zekhnini zit gwn niks. George en holscher zijn gruwelijk slecht.
  • 22 Jan 2019 om 17:29
    • Quote van 22 Jan 2019 om 17:05
      Hoeveel moet dat alles dan gaan kosten Frank? Dan weten de investeerders waar zij rekening mee moeten houden.


      Even zonder dollen nu. Ik geef je weinig kans dat jouw 3 'wensen' uitkomen.
    Daar ben ik het mee eens
  • 22 Jan 2019 om 17:26
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:59
      Pusic niet mogen? Nee, dat is het niet bij mij. Ik vind hem gewoon ongeschikt als hoofdtrainer bij onze club.
    Kan inderdaad een fijne vent zijn, maar is idd totaal ongeschikt.
  • 22 Jan 2019 om 17:08
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:48
      Elton Kabangu (Eindhoven) was vorig jaar nog interesse voor. Buitenspeler, snel en kan scoren. Maar zeknhini had een loep zuivere balbeheersing.
    Goeie. Wat dacht je van Chanturia? Is transfervrij
  • 22 Jan 2019 om 17:07
    Thijs Bouma op linksbuiten
  • 22 Jan 2019 om 17:05
    • Quote van 22 Jan 2019 om 17:02
      Gakhpo/cerny huren.... engels kopen (please investeerders)
    Hoeveel moet dat alles dan gaan kosten Frank? Dan weten de investeerders waar zij rekening mee moeten houden.


    Even zonder dollen nu. Ik geef je weinig kans dat jouw 3 'wensen' uitkomen.
  • 22 Jan 2019 om 17:03
    • Quote van 22 Jan 2019 om 17:01
      Gaap (langspeelplaat)
    Kun je van gaan gapen Frank, maar ik geef gewoon antwoord op een bewering van GT. Je hoeft het niet te lezen hoor, dan word je ook niet moe. ;)
  • 22 Jan 2019 om 17:02
    Gakhpo/cerny huren.... engels kopen (please investeerders)
  • 22 Jan 2019 om 17:02
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:47
      Bijen is beter geworden toch?
    Klopt Frank, maar door zijn eigen strijdlust en kracht, en niet door Pusic die hem gelijk het vertrouwen ontnam door Peetken op te offeren voor Nacho. En dat terwijl Peetken een prima voorbereiding had gekend zoals we allen weten.
  • 22 Jan 2019 om 17:01
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:59
      Pusic niet mogen? Nee, dat is het niet bij mij. Ik vind hem gewoon ongeschikt als hoofdtrainer bij onze club.
    Gaap (langspeelplaat)
  • 22 Jan 2019 om 16:59
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:23
      Kom op TC, is het echt een smoes als een trainer een vervanger voor 1 van zn sterkhouders (laat geworden) wil terwijl de spoeling al zo dun is? Ik snap heel goed dat jullie pusic niet mogen... maar snap ook dat het bloed irritant is dit soort vergelijkingen
    Pusic niet mogen? Nee, dat is het niet bij mij. Ik vind hem gewoon ongeschikt als hoofdtrainer bij onze club.
  • 22 Jan 2019 om 16:53
    • Quote van 22 Jan 2019 om 15:01
      iemand die mij kan uitleggen hoe je niet fit genoeg kan zijn om in de basis te beginnen? ik sta vaak genoeg met pijntjes en een kater op t veld...
    En dan loop je ook 12km en speel je topsport? :) totaal niet te vergelijken... topsport wordt heel iets anders gevraagd dan die onzinklasse... topsport of recreatie
  • 22 Jan 2019 om 16:48
    Elton Kabangu (Eindhoven) was vorig jaar nog interesse voor. Buitenspeler, snel en kan scoren. Maar zeknhini had een loep zuivere balbeheersing.
  • 22 Jan 2019 om 16:47
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:17
      Kom op GT. Ket heeft volledig gelijk. Elke keer weer een excuus, elke keer weer een kutsmoes van Pusic omdat hij spelers niet beter maakt en 8 van de 10 wedstrijden niet om aan te gluren zijn zo slecht....
    Bijen is beter geworden toch?
  • 22 Jan 2019 om 16:45
    Ai heel groot verlies en indd bepalend. Dat zekhnini ging spelen en we met 2 echte buitenspelers zijn gaan spelen was bepalend... zijn geen excuses dat ziet iedereen... hoewel uiteraard niet de mensen die een blinde haat campagne tegen pusic voeren. Ik hoop dat we nog een vervanger vinden en wij deze mensen teleur gaan stellen nog!
  • 22 Jan 2019 om 16:23
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:17
      Kom op GT. Ket heeft volledig gelijk. Elke keer weer een excuus, elke keer weer een kutsmoes van Pusic omdat hij spelers niet beter maakt en 8 van de 10 wedstrijden niet om aan te gluren zijn zo slecht....
    Kom op TC, is het echt een smoes als een trainer een vervanger voor 1 van zn sterkhouders (laat geworden) wil terwijl de spoeling al zo dun is? Ik snap heel goed dat jullie pusic niet mogen... maar snap ook dat het bloed irritant is dit soort vergelijkingen
  • 22 Jan 2019 om 16:18
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:06
      Niet helemaal,GT, want die lapschwanz jammerde met de Kerst al dat hij nieuw bloed wou, zodat er weer nieuw elan in de ploeg zou komen. Dit terwijl hij nota bene bijna een heel nieuw elftal tot zijn beschikking heeft gekregen. Maar dat terzijde, hoop ook dat Ted snel handelt, want Zekhnini was wel goed bezig de laatste paar wedstrijden
    Haha, je zegd het alsof het een zege is dat we noodgedwongen de selectie moesten laten gaan en pusic met frisse mensen aan de slag kon >. < wauw
  • 22 Jan 2019 om 16:17
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:14
      Aldus koning flauw.. =)))))))))
    Kom op GT. Ket heeft volledig gelijk. Elke keer weer een excuus, elke keer weer een kutsmoes van Pusic omdat hij spelers niet beter maakt en 8 van de 10 wedstrijden niet om aan te gluren zijn zo slecht....
  • 22 Jan 2019 om 16:14
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:10
      Je ziet het niet helemaal goed Ket.


      Pusic zit nog in de voorbereiding met zijn elftal. :))))))
    Aldus koning flauw.. =)))))))))
  • 22 Jan 2019 om 16:12
    Geef Bapoh een paar wedstrijden de kans. Liever een slechte linkerkant met Espinosa op 10 dan Holscher binnen de lijnen.....
  • 22 Jan 2019 om 16:10
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:06
      Niet helemaal,GT, want die lapschwanz jammerde met de Kerst al dat hij nieuw bloed wou, zodat er weer nieuw elan in de ploeg zou komen. Dit terwijl hij nota bene bijna een heel nieuw elftal tot zijn beschikking heeft gekregen. Maar dat terzijde, hoop ook dat Ted snel handelt, want Zekhnini was wel goed bezig de laatste paar wedstrijden
    Je ziet het niet helemaal goed Ket.


    Pusic zit nog in de voorbereiding met zijn elftal. :))))))
  • 22 Jan 2019 om 16:06
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:01
      Dat ziet iedereen ket. Dit artiekel aankaarten als "smoes van pusic" is echter behoorlijk flauw.
    Niet helemaal,GT, want die lapschwanz jammerde met de Kerst al dat hij nieuw bloed wou, zodat er weer nieuw elan in de ploeg zou komen. Dit terwijl hij nota bene bijna een heel nieuw elftal tot zijn beschikking heeft gekregen. Maar dat terzijde, hoop ook dat Ted snel handelt, want Zekhnini was wel goed bezig de laatste paar wedstrijden
  • 22 Jan 2019 om 16:05
    • Quote van 22 Jan 2019 om 15:40
      Het is niet flauw. Het is de realiteit. Het materiaal is niet altijd even goed, dat klopt, maar die kwakzalver krijgt er maar geen klein beetje voetbal,lees systeem, in.
    Inderdaad Ket, het is een clown die dacht dat hij de klus wel even zou klaren. Met heul veul g'luk staat FC Twente 2e, maar FC Twente maakt haar status als grootste club in de KKD totaal niet waar.


    Zelfs de clubs in de KKD zijn niet 'bang' voor FC Twente, en dat vind ik veelzeggend....
  • 22 Jan 2019 om 16:01
    • Quote van 22 Jan 2019 om 15:40
      Het is niet flauw. Het is de realiteit. Het materiaal is niet altijd even goed, dat klopt, maar die kwakzalver krijgt er maar geen klein beetje voetbal,lees systeem, in.
    Dat ziet iedereen ket. Dit artiekel aankaarten als "smoes van pusic" is echter behoorlijk flauw.
  • 22 Jan 2019 om 16:01
    Denk dat het weer Espinosa wordt op links helaas zie hem liever op 10 en bijvoorbeeld Boere of Bapoh op linksbuiten en dan Fernandes of Trotman ook nog extra meenemen op de bank net als Wieffer, Roemeratoe, Zerrouki en Felix
  • 22 Jan 2019 om 15:54
    • Quote van 22 Jan 2019 om 15:11
      Voor morgen Fernandes op links!
    Wedden dat hij daar Holscher neerkwakt.
  • 22 Jan 2019 om 15:53
    Schrijf je reactie
  • 22 Jan 2019 om 15:53
    Ruiz ophalen hahaha
  • 22 Jan 2019 om 15:40
    • Quote van 22 Jan 2019 om 14:53
      Flauw ... er staat pure middelmaat, iedereen weet dat
    Het is niet flauw. Het is de realiteit. Het materiaal is niet altijd even goed, dat klopt, maar die kwakzalver krijgt er maar geen klein beetje voetbal,lees systeem, in.
  • 22 Jan 2019 om 15:40
    Juist
  • 22 Jan 2019 om 15:30
    • Quote van 22 Jan 2019 om 15:11
      Voor morgen Fernandes op links!
    Die heeft gisteren al 90 minuten gespeeld.
  • 22 Jan 2019 om 15:28
    • Quote van 22 Jan 2019 om 15:01
      iemand die mij kan uitleggen hoe je niet fit genoeg kan zijn om in de basis te beginnen? ik sta vaak genoeg met pijntjes en een kater op t veld...
    Jij voetbalt vast bij emos in het 4e
  • 22 Jan 2019 om 15:28
    • Quote van 22 Jan 2019 om 15:21
      Heeft hij de laatse jaren nog ergens gespeeld? En hoelang is hii al transfervrij? Weet jij dit toevallig
    Vorig jaar nog 18 wedstrijden voor FK Oeral gespeeld waarin hij 3 keer scoorde in de Premjer Liga. De hoogste competitie van Rusland. Groot voordeel is ook dat hij tweebenig is.
  • 22 Jan 2019 om 15:25
    Iedereen vond jong Twente zo goed,maar waarom omdat men van jong Feijenoord won?Ik vond dat daar ook nog wel het nodige aan mankeerde zo geweldig was dat ook nog niet.
  • 22 Jan 2019 om 15:21
    • Quote van 22 Jan 2019 om 15:19
      Giorgi Chanturia is transfervrij. Oud Vitessenaar. Direct ophalen, geweldige speler voor ons.
    Heeft hij de laatse jaren nog ergens gespeeld? En hoelang is hii al transfervrij? Weet jij dit toevallig
  • 22 Jan 2019 om 15:19
    Giorgi Chanturia is transfervrij. Oud Vitessenaar. Direct ophalen, geweldige speler voor ons.
  • 22 Jan 2019 om 15:15
    Man o man zo jammer dit.
  • 22 Jan 2019 om 15:12
    • Quote van 22 Jan 2019 om 14:45
      Ik vraag me af hoe goed het is voor de sfeer dat pusic maar blijft zeggen dat hij betere spelers wil.
    Het zou ook als prikkel kunnen werken voor de huidige spelers, zodat zij proberen altijd het beste uit zichzelf te halen. Al zouden zij meer kansen moeten krijgen om dat te laten zien... (Lees: vaker en langer trainen dan nu het geval is.)
  • 22 Jan 2019 om 15:11
    Voor morgen Fernandes op links!
  • 22 Jan 2019 om 15:06
    • Quote van 22 Jan 2019 om 15:01
      iemand die mij kan uitleggen hoe je niet fit genoeg kan zijn om in de basis te beginnen? ik sta vaak genoeg met pijntjes en een kater op t veld...
    Dat is dan ook een compleet ander niveau. Assaidi kan geen helft spelen, dan moet je hem niet laten starten.
  • 22 Jan 2019 om 15:05
    • Quote van 22 Jan 2019 om 15:01
      iemand die mij kan uitleggen hoe je niet fit genoeg kan zijn om in de basis te beginnen? ik sta vaak genoeg met pijntjes en een kater op t veld...
    loop jij 8 tot 10 km in 1 wedstrijd?
  • 22 Jan 2019 om 15:04
    • Quote van 22 Jan 2019 om 15:01
      Zekers als je ziet welke spelers hij haalt leunt hij zo ver achterover dat hij alleen van die waslappen haalt.
    Wat kun je Ted verwijten, wetende dat Velderman de hand op de knip hield waarop Ted niets kon doen met de spelers die hij in eerste instantie wilde halen?


  • 22 Jan 2019 om 15:01
    iemand die mij kan uitleggen hoe je niet fit genoeg kan zijn om in de basis te beginnen? ik sta vaak genoeg met pijntjes en een kater op t veld...
  • 22 Jan 2019 om 15:01
    • Quote van 22 Jan 2019 om 14:49
      Dacht jij nou echt dat Ted achterover zat te leunen al die tijd Dommel?
    Zekers als je ziet welke spelers hij haalt leunt hij zo ver achterover dat hij alleen van die waslappen haalt.
  • 22 Jan 2019 om 14:54
    • Quote van 22 Jan 2019 om 14:50
      Ik durf te wedden dat er zat hier zijn die er zp over denken
    Je moet gericht halen....the best for less, want er is niet zo heel veel geld te besteden. Geen -(van) hals(t) - over - kop- 'versterkingen' dus.....
  • 22 Jan 2019 om 14:53
    Dennis Johnson (Jong Ajax) of vaclav Cerny huren. Een van de twee met optie tot koop.
  • 22 Jan 2019 om 14:53
    • Quote van 22 Jan 2019 om 14:52
      Zo kan hij mooi zijn eigen flinke tekortkomingen verbloemen.
    Flauw ... er staat pure middelmaat, iedereen weet dat
  • 22 Jan 2019 om 14:52
    • Quote van 22 Jan 2019 om 14:49
      Dacht jij nou echt dat Ted achterover zat te leunen al die tijd Dommel?
    Nee tuurlijk niet maar het mag nu wel een versnelling hoger.
  • 22 Jan 2019 om 14:52
    • Quote van 22 Jan 2019 om 14:45
      Ik vraag me af hoe goed het is voor de sfeer dat pusic maar blijft zeggen dat hij betere spelers wil.
    Zo kan hij mooi zijn eigen flinke tekortkomingen verbloemen.
  • 22 Jan 2019 om 14:52
    Cerny zou geweldig zijn denk ik maar kansloos! Is trouwens ook nog een rechtsbuiten
  • 22 Jan 2019 om 14:52
    • Quote van 22 Jan 2019 om 14:45
      Ik vraag me af hoe goed het is voor de sfeer dat pusic maar blijft zeggen dat hij betere spelers wil.
    Wat moet Pusic dan doen NS04? Hij moet toch de aandacht rondom zijn eigen falen als trainer weg projecteren?
  • 22 Jan 2019 om 14:50
    • Quote van 22 Jan 2019 om 14:49
      Dacht jij nou echt dat Ted achterover zat te leunen al die tijd Dommel?
    Ik durf te wedden dat er zat hier zijn die er zp over denken
  • 22 Jan 2019 om 14:50
    Heel heel jammer, deze voetballer was goed bezig, hoop op een vervanger die er DIREKT staat ,sterkte met je blessure Zigi !
  • 22 Jan 2019 om 14:49
    • Quote van 22 Jan 2019 om 14:44
      Ted kan aan de bak... Anmaak'n!
    Dacht jij nou echt dat Ted achterover zat te leunen al die tijd Dommel?
  • 22 Jan 2019 om 14:49
    Vandaag nog doorpakken aub mooi kür dit
  • 22 Jan 2019 om 14:47
    Cerny huren of Enevoldsen halen.
  • 22 Jan 2019 om 14:46
    • Quote van 22 Jan 2019 om 14:46
      Boere aan de linkerkant is dat een optie?
    Nee
  • 22 Jan 2019 om 14:46
    Bapoh al fit?
  • 22 Jan 2019 om 14:46
    Boere aan de linkerkant is dat een optie?
  • 22 Jan 2019 om 14:45
    Godverdomme.....
  • 22 Jan 2019 om 14:45
    Zwaar kloten dit, laatste wedstrijd met afstand de beste en belangrijkste speler.
    Ik blijf zeggen, probeer Cerny te huren. En de spitspositie kan haast niet slechter als nu.
  • 22 Jan 2019 om 14:45
    Ik vraag me af hoe goed het is voor de sfeer dat pusic maar blijft zeggen dat hij betere spelers wil.
  • 22 Jan 2019 om 14:45
    Nou, de ogen zijn geopend
  • 22 Jan 2019 om 14:45
    Wie? Iemand enig idee wat haalbaar is.
  • 22 Jan 2019 om 14:45
    Als er geen fatsoenlijke vervanger komt kan dit ons nog wel is de promotie gaan kosten.
  • 22 Jan 2019 om 14:45
    Erg jammer
  • 22 Jan 2019 om 14:44
    • Quote van 22 Jan 2019 om 14:44
      Een spits,een vervanger voor Zekhnini, en indien mogelijk een RB.
    Liever een Lb voor Ricardinho
  • 22 Jan 2019 om 14:44
    Ted kan aan de bak... Anmaak'n!
  • 22 Jan 2019 om 14:44
    Een spits,een vervanger voor Zekhnini, en indien mogelijk een RB.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›