WIllem II mist twee sterkhouders in bekerwedstrijd tegen FC Twente

( 31 reacties)
WIllem II mist twee sterkhouders in bekerwedstrijd tegen FC Twente

FC Twente neemt het woensdagavond in de kwartfinale van de KNVB Beker op tegen Willem II en de club uit Tilburg kampt met de nodige personele problemen. Zo kan trainer Adrie Koster morgen geen beroep doen op Jordens Peters.

De verdediger, die zondagmiddag in de derby tegen NAC Breda uitviel met een blessure, moet de wedstrijd in de Grolsch Veste aan zich voorbij laten gaan. Ook Donis Avdijaj, die in de eerste seizoenshelft vier keer scoorde, en Karim Coulabily zijn niet inzetbaar. 

Bij FC Twente is het de grote vraag wie er aan de linkerkant gaat spelen. De Noorse vleugelaanvaller Rafik Zekhnini viel vrijdag in de thuiswedstrijd tegen Jong FC Utrecht uit met een hamstringblessure en hij is daardoor maanden niet inzetbaar

Vermoedelijke opstelling Willem II: Wellenreuther; Lewis, Heerkens, Meissner, Dankerlui; Llonch, Crowley, Tapia; Ozbiliz, Pavlidis, Vrousai.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jan 2019 om 11:31
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:20
      Die Lonch maakt een mooi doelpunt, wat kan je daar nog over zeggen? Ik denk dat we eigenlijk vooral op Ozbiliz moeten letten.
    Niet alleen om dat doelpunt maar het is ook gewoon een goede speler die Llonch, Spanjaarden doen het toch aardig hier.
  • 23 Jan 2019 om 11:20
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:14
      Wat dacht je van Ozbiliz, Llonch, Crowley en die Grieken zijn ook goede spelers hoor en voor Willem II zijn Tapia en Anita ook goed verder heb je Lieftink en Akkaynak nog
    Die Lonch maakt een mooi doelpunt, wat kan je daar nog over zeggen? Ik denk dat we eigenlijk vooral op Ozbiliz moeten letten.
  • 23 Jan 2019 om 11:14
    • Quote van 22 Jan 2019 om 21:25
      Zonder Sol, Peters en Advidjaj. De wereld ziet er op eens anders uit en dicht Ik Twente weer wat beker kansen.
    Wat dacht je van Ozbiliz, Llonch, Crowley en die Grieken zijn ook goede spelers hoor en voor Willem II zijn Tapia en Anita ook goed verder heb je Lieftink en Akkaynak nog
  • 23 Jan 2019 om 08:49
    • Quote van 22 Jan 2019 om 20:29
      In bekerwedstrijden is het ten eerste belangrijk om geduldig te spelen. Eerst niets weggeven en wachten op de fouten die de tegenpartij ook gaat weggeven. Daarnaast moet fctwente in balbezit druven voetballen en bij balverlies de tegenpartij niet laten voetballen. Ik gamorgen uit van een 2-1 overwinning en fctwente bij de laaste 4 van Nederland.
    Twente moet juist niet geduldig spelen, daar hebben we de spelers niet voor. Volle bak erop, ze overal afjagen en erin kletsen. Doe je dat niet, dan loop je in de val van W2 en ga je roemloos ten onder. Strijd, tot op het randje (iets erover soms) en inzet zijn gevraagd, zeker hier in Enschede. Jaag ze overal op, en zorg dat je na 30 min min met 2-0 voorstaat. Cup voetbal!!
  • 23 Jan 2019 om 06:58
    • Quote van 22 Jan 2019 om 21:34
      We moeten alleen goed op die Ozbiliz letten, als die als rechtsbuiten tegen 'linksbuiten' Ricardinho staat houdt ik mijn hart vast.
    Klopt en crowley is dit seizoen de man van de assists dus ook iemand strak op hem
  • 22 Jan 2019 om 22:59
    • Quote van 22 Jan 2019 om 19:15
      Waar is bapoh gebleven?
    Nog steeds geblesseerd
  • 22 Jan 2019 om 21:34
    • Quote van 22 Jan 2019 om 21:25
      Zonder Sol, Peters en Advidjaj. De wereld ziet er op eens anders uit en dicht Ik Twente weer wat beker kansen.
    We moeten alleen goed op die Ozbiliz letten, als die als rechtsbuiten tegen 'linksbuiten' Ricardinho staat houdt ik mijn hart vast.
  • 22 Jan 2019 om 21:25
    Zonder Sol, Peters en Advidjaj. De wereld ziet er op eens anders uit en dicht Ik Twente weer wat beker kansen.
  • 22 Jan 2019 om 20:40
    • Quote van 22 Jan 2019 om 20:34
      Heel gek en apart want het gaat maar om 1 speler (zekhnini) maar voor zijn blessure had ik ook vertrouwen in een 2-1 maar nu ineens niet meer... uiteraard gaan we alles geven
    Er komen altijd kansen! Het is nu gewoon zaak het achterin dicht te timmeren en de kansen die je krijgt af te maken. Het is ook geen ajax waar we tegen moeten!
  • 22 Jan 2019 om 20:34
    • Quote van 22 Jan 2019 om 20:29
      In bekerwedstrijden is het ten eerste belangrijk om geduldig te spelen. Eerst niets weggeven en wachten op de fouten die de tegenpartij ook gaat weggeven. Daarnaast moet fctwente in balbezit druven voetballen en bij balverlies de tegenpartij niet laten voetballen. Ik gamorgen uit van een 2-1 overwinning en fctwente bij de laaste 4 van Nederland.
    Heel gek en apart want het gaat maar om 1 speler (zekhnini) maar voor zijn blessure had ik ook vertrouwen in een 2-1 maar nu ineens niet meer... uiteraard gaan we alles geven
  • 22 Jan 2019 om 20:34
    • Quote van 22 Jan 2019 om 20:29
      In bekerwedstrijden is het ten eerste belangrijk om geduldig te spelen. Eerst niets weggeven en wachten op de fouten die de tegenpartij ook gaat weggeven. Daarnaast moet fctwente in balbezit druven voetballen en bij balverlies de tegenpartij niet laten voetballen. Ik gamorgen uit van een 2-1 overwinning en fctwente bij de laaste 4 van Nederland.
    Zoals het hoort, wil ik bijna zeggen ;-)
  • 22 Jan 2019 om 20:29
    In bekerwedstrijden is het ten eerste belangrijk om geduldig te spelen. Eerst niets weggeven en wachten op de fouten die de tegenpartij ook gaat weggeven. Daarnaast moet fctwente in balbezit druven voetballen en bij balverlies de tegenpartij niet laten voetballen. Ik gamorgen uit van een 2-1 overwinning en fctwente bij de laaste 4 van Nederland.
  • 22 Jan 2019 om 19:17
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:04
      Ik heb zo'n voorgevoel dat Pusic tegen Willem2 gaat spelen met Espinosa op linksbuiten en Holscher op tien. Waarvan we allang weten dat dit geen goed voetbal oplevert: Holscher lijdt teveel balverlies, en Espinoza is te langzaam op de buitenspelerpositie.
    Dan wordt het Smith als aanvallende middenvelder en holscher naast brama
  • 22 Jan 2019 om 19:15
    Waar is bapoh gebleven?
  • 22 Jan 2019 om 18:37
    • Quote van 22 Jan 2019 om 18:28
      Zou wat zijn als onze Tim morgen de winnende maakt.
    Het zou wat zijn ja, ik verwacht het alleen totaal niet. Ik denk dat Holscher er na een uur of in de rust al uit wordt gehaald na wederom als een natte krant gespeeld te hebben.
  • 22 Jan 2019 om 18:28
    • Quote van 22 Jan 2019 om 17:56
      Haha, op een ander topic hebben we het er net over eppie :))
    Zou wat zijn als onze Tim morgen de winnende maakt.
  • 22 Jan 2019 om 17:56
    • Quote van 22 Jan 2019 om 17:54
      Espinosa morgen linksvoor, Holscher op het middenveld, op speciaal verzoek van Ja Die, die wou hem een herkansing geven, KWW morgen!!!
    Haha, op een ander topic hebben we het er net over eppie :))
  • 22 Jan 2019 om 17:54
    • Quote van 22 Jan 2019 om 17:48
      Liever Dylan George als opkomende rechtsback.
    Espinosa morgen linksvoor, Holscher op het middenveld, op speciaal verzoek van Ja Die, die wou hem een herkansing geven, KWW morgen!!!
  • 22 Jan 2019 om 17:48
    Liever Dylan George als opkomende rechtsback.
  • 22 Jan 2019 om 17:29
    • Quote van 22 Jan 2019 om 17:08
      Of met vd Heyden op rechtsback en met Bijen en Schenk/Nacho centraal dan kun je vd Heyden ook nog als extra middenvelder gebruiken vd Heyden is verdedigend best nog wel goed beter dan een Gonzalez of Ramos vind ik.
    Zou die Gonzales niet rb kunnen ipv Nacho? Dan kan Schenk weer in het centrum, zoals het hoort.
  • 22 Jan 2019 om 17:22
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:56
      Ik zou vd Heyden op het middenveld posteren en voorin met Aitor en Boere.
    Hij komt weer met Hölscher aankakken...let maar op.


    Voorspelbaarheid troef bij Pusic.....
  • 22 Jan 2019 om 17:08
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:56
      Ik zou vd Heyden op het middenveld posteren en voorin met Aitor en Boere.
    Of met vd Heyden op rechtsback en met Bijen en Schenk/Nacho centraal dan kun je vd Heyden ook nog als extra middenvelder gebruiken vd Heyden is verdedigend best nog wel goed beter dan een Gonzalez of Ramos vind ik.
  • 22 Jan 2019 om 16:56
    Ik zou vd Heyden op het middenveld posteren en voorin met Aitor en Boere.
  • 22 Jan 2019 om 16:46
    Willem II heeft een goed middenveld en een goede aanval ik hoop wel dat Pusic 4-2-3-1 gaat spelen en met snelle behendige aanvallers aan Oosterwijk heb je niets in dit soort wedstrijden. Dus ga dan met Aitor in de spits spelen en daar kort achter Boere/Assaidi, Espinosa en Fernandes/Laukart geen Holscher a.u.b.
  • 22 Jan 2019 om 16:30
    Laukart of Maria maar linksbuiten zetten dan.
  • 22 Jan 2019 om 16:22
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:14
      Laat hem alsjeblieft Bapoh of misschien zelfs Maria op linksbuiten zetten, met Espinosa op 10, beter een verzwakking op linksbuiten dan je hele centrum kado geven aan de tegenstander.......
    Zijn zij fit? Staat mij iets van bij dat Bapoh (nog) geblesseerd is.
  • 22 Jan 2019 om 16:22
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:04
      Ik heb zo'n voorgevoel dat Pusic tegen Willem2 gaat spelen met Espinosa op linksbuiten en Holscher op tien. Waarvan we allang weten dat dit geen goed voetbal oplevert: Holscher lijdt teveel balverlies, en Espinoza is te langzaam op de buitenspelerpositie.
    Ik ook ja, misschien gaat het beter als Hölscher voor één avond de wiet nou een keer laat liggen...
  • 22 Jan 2019 om 16:14
    • Quote van 22 Jan 2019 om 16:04
      Ik heb zo'n voorgevoel dat Pusic tegen Willem2 gaat spelen met Espinosa op linksbuiten en Holscher op tien. Waarvan we allang weten dat dit geen goed voetbal oplevert: Holscher lijdt teveel balverlies, en Espinoza is te langzaam op de buitenspelerpositie.
    Laat hem alsjeblieft Bapoh of misschien zelfs Maria op linksbuiten zetten, met Espinosa op 10, beter een verzwakking op linksbuiten dan je hele centrum kado geven aan de tegenstander.......
  • 22 Jan 2019 om 16:11
    Gelukkig voor Pusic is Fred er niet meer, dus kan deze kwalkzalvende pseudo-psycholoog gewoon doorgaan met z'n rariteiten zoals Espinosa op links, en Smith bij de cornervlag van de tegenstander, en de hele week trainen op verticaal voetbal. Lees: Tikke breed, tikkie terug en omgekeerde diepte*

    Omgekeerde diepte, dat is een steekpass richting Drommel.
  • 22 Jan 2019 om 16:04
    Ik heb zo'n voorgevoel dat Pusic tegen Willem2 gaat spelen met Espinosa op linksbuiten en Holscher op tien. Waarvan we allang weten dat dit geen goed voetbal oplevert: Holscher lijdt teveel balverlies, en Espinoza is te langzaam op de buitenspelerpositie.
  • 22 Jan 2019 om 15:40
    Ik zie kanseb