Homepage » Hoofdnieuws » 'Ander type speler' vervangt Zekhnini: ''Dat zag er gewoon prima uit''

'Ander type speler' vervangt Zekhnini: ''Dat zag er gewoon prima uit''

( 59 reacties)
'Ander type speler' vervangt Zekhnini: ''Dat zag er gewoon prima uit''

FC Twente neemt het woensdagavond in de kwartfinale van de KNVB Beker op tegen Willem II, maar trainer Marino Pusic kan geen beroep doen op Rafik Zekhnini. De grote vraag is wie er nu op de linkerflank gaat spelen tegen de club uit Tilburg. 

“Aanvallend zijn de opties dun, want we hebben nog een jongen die terugkomt van een blessure (Bapoh, red.) die mogelijkerwijs op die positie zou kunnen spelen", legt de oefenmeester uit voor de camera van FOX Sports. "Dus we zullen een ander type speler voor die positie moeten gebruiken. Dat hebben we vandaag uitgeprobeerd en dat zag er gewoon prima uit", blikt Pusic terug. 

Zijn systeem wijzigen is geen optie. "Nee, daar gooi ik mijn formatie niet voor door elkaar. Ik vind dat we gewoon goed bezig zijn en dat zie je ook aan de resultaten", vervolgt hij tevreden. "Het staat gewoon goed bij ons en het zou gewoon raar zijn om nu in een keer door een blessure alles te gaan veranderen. Dus ik vervang het gewoon een-op-een”, besluit Pusic over de 'vacature' in de voorhoede. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jan 2019 om 17:34
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:21
      Ik vraag me af waar Hengelo is gebleven. Mis hem wel een beetje op dit forum.
    Ik ook. Beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad
  • 23 Jan 2019 om 17:29
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:21
      Er komt zsm een plan en ruim voor 1 juni. Niet gelezen. ?
    Jawel hoor Jan, maar dat plan is er nog niet. Er moeten volgens mij heel wat kwijtscheldingen bewerkstelligd gaan worden....een hels karwei zonder garantie op succes.
  • 23 Jan 2019 om 17:21
    • Quote van 23 Jan 2019 om 16:05
      Zolang het kan zeker, maar je hebt gehoord wat Schippers heeft gezegd? Zonder plan is er geen toekomst meer voor FC Twente.
    Er komt zsm een plan en ruim voor 1 juni. Niet gelezen. ?
  • 23 Jan 2019 om 16:27
    Off topic:: Benschop naar de graafschap
  • 23 Jan 2019 om 16:22
    • Quote van 23 Jan 2019 om 15:20
      Dan maar geen top. Externe financiers gewoon buiten de deur houden!
    Dan moet twente wel kunnen blijven overleven, te beginnen met promotie naar de eredivisie
  • 23 Jan 2019 om 16:21
    • Quote van 23 Jan 2019 om 16:05
      Zolang het kan zeker, maar je hebt gehoord wat Schippers heeft gezegd? Zonder plan is er geen toekomst meer voor FC Twente.
    Snel na de veste zo mooi paar drinken dat lijkt mij een goed plan
  • 23 Jan 2019 om 16:17
    • Quote van 23 Jan 2019 om 16:15
      Dat zeg ik niet beste tc....

      Ze zijn wel bezig... maar je hebt te maken met een tegenpartij met wie je onderhandeld
    Tedjen is altijd hiermee bezig Frank....dat weet ik ook, en die andere partij verhuurt echt niets voor weinig wanneer je je vroeg meldt. ;)
  • 23 Jan 2019 om 16:15
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:44
      Precies Frank. Zoeken naar 'the best for less' is geen eenvoudige opgave voor Tedjen. Er is gewoon niet zo heel veel te besteden, waardoor je niet heel snel kunt handelen.


      Off-topic: Barcelona biedt Ajax €90 miljoen voor Frenkie de Jong.
    Dat zeg ik niet beste tc....

    Ze zijn wel bezig... maar je hebt te maken met een tegenpartij met wie je onderhandeld
  • 23 Jan 2019 om 16:05
    • Quote van 23 Jan 2019 om 15:20
      Dan maar geen top. Externe financiers gewoon buiten de deur houden!
    Zolang het kan zeker, maar je hebt gehoord wat Schippers heeft gezegd? Zonder plan is er geen toekomst meer voor FC Twente.
  • 23 Jan 2019 om 16:04
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:53
      Ja het is echt belachelijk zoveel geld. En nu weten we ook dat we nooit meer bovenin aan kunnen haken zonder een Arabische oliesjeik.
    Inderdaad Dommel......
  • 23 Jan 2019 om 15:59
    • Quote van 23 Jan 2019 om 15:20
      Dan maar geen top. Externe financiers gewoon buiten de deur houden!
    Daar ben ik het helemaal mee eens.
  • 23 Jan 2019 om 15:20
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:53
      Ja het is echt belachelijk zoveel geld. En nu weten we ook dat we nooit meer bovenin aan kunnen haken zonder een Arabische oliesjeik.
    Dan maar geen top. Externe financiers gewoon buiten de deur houden!
  • 23 Jan 2019 om 15:13
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:26
      En waarom geen Maria? Is een van de beste voetballers die zijn hebben als ie niet zo lui is
    Ja daar zeg je me wat ALS DIE NIET ZO LUI IS !!!!! De meeste tijd is dat joch LUI.
  • 23 Jan 2019 om 14:53
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:44
      Precies Frank. Zoeken naar 'the best for less' is geen eenvoudige opgave voor Tedjen. Er is gewoon niet zo heel veel te besteden, waardoor je niet heel snel kunt handelen.


      Off-topic: Barcelona biedt Ajax €90 miljoen voor Frenkie de Jong.
    Ja het is echt belachelijk zoveel geld. En nu weten we ook dat we nooit meer bovenin aan kunnen haken zonder een Arabische oliesjeik.
  • 23 Jan 2019 om 14:44
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:31
      Ze zijn wel bezig maar als je ergens iemand zijn beste speler komt ophalen dan is het heus niet: hoi wij komen ...... ophalen, voor dit geld... bedankt prettig zaken te doen en het ga jullie goed! :)
    Precies Frank. Zoeken naar 'the best for less' is geen eenvoudige opgave voor Tedjen. Er is gewoon niet zo heel veel te besteden, waardoor je niet heel snel kunt handelen.


    Off-topic: Barcelona biedt Ajax €90 miljoen voor Frenkie de Jong.
  • 23 Jan 2019 om 14:39
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:32
      Nee maria verdedigde uitstekend tegen Jong ajax
    Op 1 wedstrijd afschrijven waarin het hele faalde is misschien niet helemaal eerlijk.
  • 23 Jan 2019 om 14:32
    • Quote van 23 Jan 2019 om 12:43
      Als ze verstandig zijn zetten ze ricardinho niet op die özbiliz. Ik zou het vnv zo neerzetten:Drommel.Nacho - Bijen - Schenk - Maria.
      Brama - Smith.
      Fernandes/Trotman - Espinosa - Laukart.
      Aitor.
    Nee maria verdedigde uitstekend tegen Jong ajax
  • 23 Jan 2019 om 14:31
    • Quote van 23 Jan 2019 om 12:26
      Bij ons gaat alles ook weer lekker snel, als dikke stront, totaal geen slagvaardigheid. Bah
    Ze zijn wel bezig maar als je ergens iemand zijn beste speler komt ophalen dan is het heus niet: hoi wij komen ...... ophalen, voor dit geld... bedankt prettig zaken te doen en het ga jullie goed! :)
  • 23 Jan 2019 om 14:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 13:25
      AUB geen Maria ,George en al helemaal geen Hölscher !!
    En waarom geen Maria? Is een van de beste voetballers die zijn hebben als ie niet zo lui is
  • 23 Jan 2019 om 14:21
    Ik vraag me af waar Hengelo is gebleven. Mis hem wel een beetje op dit forum.
  • 23 Jan 2019 om 13:57
    • Quote van 23 Jan 2019 om 12:26
      Bij ons gaat alles ook weer lekker snel, als dikke stront, totaal geen slagvaardigheid. Bah
    Hoe kun je als TD slagvaardig zijn als je niet veel te besteden hebt?


  • 23 Jan 2019 om 13:40
    • Quote van 23 Jan 2019 om 12:43
      Maria op de vleugel en klaar.
    Die was ik vergeten. Helemaal mee eens.
  • 23 Jan 2019 om 13:39
    • Quote van 23 Jan 2019 om 13:32
      Het hele systeem omgooien is zekers niet slim en dat George niet de oplossing is dat was vrijdag duidelijk. Aangezien Jong afgelopen maandag al gespeeld heeft kun je ook daarvan een aantal namen doorstrepen. Opties die overblijven zijn Maria of Laukart. Beiden kunnen denk ik best iets betekenen al vraag ik me af hoe fit Laukart is, was toch geblesseerd als ik me niet vergis? Spoeling is dun maar als je wat haalt dan moet het goed zijn, vorig seizoen hebben we gezien dat dat niet meevalt.
    Dan kan je dus beter met Laukart starten en kan Maria hem alsnog afwisselen.
  • 23 Jan 2019 om 13:36
    Duidelijk is wel dat een nieuwe spits moet komen en een andere speler voor Zekhnini.
  • 23 Jan 2019 om 13:35
    • Quote van 23 Jan 2019 om 13:28
      Laukart.
    Wanneer die helemaal wedstrijdfit is ben ik wel benieuwd naar hem inderdaad.
  • 23 Jan 2019 om 13:32
    Het hele systeem omgooien is zekers niet slim en dat George niet de oplossing is dat was vrijdag duidelijk. Aangezien Jong afgelopen maandag al gespeeld heeft kun je ook daarvan een aantal namen doorstrepen. Opties die overblijven zijn Maria of Laukart. Beiden kunnen denk ik best iets betekenen al vraag ik me af hoe fit Laukart is, was toch geblesseerd als ik me niet vergis? Spoeling is dun maar als je wat haalt dan moet het goed zijn, vorig seizoen hebben we gezien dat dat niet meevalt.
  • 23 Jan 2019 om 13:29
    • Quote van 23 Jan 2019 om 13:28
      Laukart.
    Precies en Schenk !!
  • 23 Jan 2019 om 13:28
    • Quote van 23 Jan 2019 om 13:27
      Het is makkelijk roepen wat je allemaal niet wil, wie wel dan??
    Laukart.
  • 23 Jan 2019 om 13:27
    • Quote van 23 Jan 2019 om 13:25
      AUB geen Maria ,George en al helemaal geen Hölscher !!
    Het is makkelijk roepen wat je allemaal niet wil, wie wel dan??
  • 23 Jan 2019 om 13:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 13:14
      Daar moeten de twee Spanjaarden voor zorgen.
    Dat snap ik maar de spoeling word wel dun zolangzamerhang.
  • 23 Jan 2019 om 13:25
    AUB geen Maria ,George en al helemaal geen Hölscher !!
  • 23 Jan 2019 om 13:25
    • Quote van 23 Jan 2019 om 12:26
      Bij ons gaat alles ook weer lekker snel, als dikke stront, totaal geen slagvaardigheid. Bah
    Lekker positief ben je weer!!
  • 23 Jan 2019 om 13:14
    • Quote van 23 Jan 2019 om 13:09
      Idd die moet dat ook kunnen. Maar ben wel bang dat we wel er weinig creativiteit overhouden zo langzamerhand.
    Daar moeten de twee Spanjaarden voor zorgen.
  • 23 Jan 2019 om 13:09
    • Quote van 23 Jan 2019 om 12:43
      Maria op de vleugel en klaar.
    Idd die moet dat ook kunnen. Maar ben wel bang dat we wel er weinig creativiteit overhouden zo langzamerhand.
  • 23 Jan 2019 om 13:03
    Ben ook wel benieuwd naar Laukart op dit niveau. Maar hij heeft natuurlijk ook weer totaal geen ritme.
  • 23 Jan 2019 om 13:01
    Hölscher?! (met een overdosis peper in zijn reet!)
  • 23 Jan 2019 om 12:43
    Maria op de vleugel en klaar.
  • 23 Jan 2019 om 12:43
    Als ze verstandig zijn zetten ze ricardinho niet op die özbiliz. Ik zou het vnv zo neerzetten:Drommel.Nacho - Bijen - Schenk - Maria.
    Brama - Smith.
    Fernandes/Trotman - Espinosa - Laukart.
    Aitor.
  • 23 Jan 2019 om 12:26
    Bij ons gaat alles ook weer lekker snel, als dikke stront, totaal geen slagvaardigheid. Bah
  • 23 Jan 2019 om 12:25
    • Quote van 23 Jan 2019 om 12:16
      Afgelopen maandag al gespeeld. Denk dat het laukart word
    Dat denk ik ook.
  • 23 Jan 2019 om 12:16
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:43
      Als je spelers zo afentoe wil besparen voor de competitie zou ik uit jong een Fernandes zetten die kan het prima belopen op links en zowel rechts.
    Afgelopen maandag al gespeeld. Denk dat het laukart word
  • 23 Jan 2019 om 12:04
    Fijn om te horen dat de trainert tevreden is. Dan zet George er maar weer neer. Hij kan het gewoon niet slechter doen dan afgelopen vrijdag. Bestaat niet.
  • 23 Jan 2019 om 11:48
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:43
      Had ik graag bij Twente gezien!! Erg jammer. Misschien kan Twente nu we Simon Makienok huren van Utrecht!
    Makienok is sinds hij bij Utrecht geweest 24/7 geblesseerd geweest, niet aan beginnen. Je hebt er 1 nodig die er direct staat en fit blijft.
  • 23 Jan 2019 om 11:43
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:33
      Off topic: kramer naar utrecht
    Had ik graag bij Twente gezien!! Erg jammer. Misschien kan Twente nu we Simon Makienok huren van Utrecht!
  • 23 Jan 2019 om 11:43
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:21
      Michael Maria ook nog een optie toch? Denk dat hij daar voor kiest, of is die ook geblesseerd? Trouwens, heb jong Utrecht niet kunnen zien, was George echt zo slecht? Vond namelijk eerder dit seizoen bij een invalbeurt (Vgm tegen RKC) prima spelen!
    Als je spelers zo afentoe wil besparen voor de competitie zou ik uit jong een Fernandes zetten die kan het prima belopen op links en zowel rechts.
  • 23 Jan 2019 om 11:42
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:33
      Off topic: kramer naar utrecht
    Gelukkig...
  • 23 Jan 2019 om 11:33
    Off topic: kramer naar utrecht
  • 23 Jan 2019 om 11:21
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:21
      Michael Maria ook nog een optie toch? Denk dat hij daar voor kiest, of is die ook geblesseerd? Trouwens, heb jong Utrecht niet kunnen zien, was George echt zo slecht? Vond namelijk eerder dit seizoen bij een invalbeurt (Vgm tegen RKC) prima spelen!
    Hij was echt slecht ja. Was biet de enige trouwens
  • 23 Jan 2019 om 11:21
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:04
      Er komt een ander type speler, dus ook geen Fernandes of Trotman die ook buitenspelers zijn. Ik denk dat er een middenvelder hangend linksbuiten gezet wordt.
    Michael Maria ook nog een optie toch? Denk dat hij daar voor kiest, of is die ook geblesseerd? Trouwens, heb jong Utrecht niet kunnen zien, was George echt zo slecht? Vond namelijk eerder dit seizoen bij een invalbeurt (Vgm tegen RKC) prima spelen!
  • 23 Jan 2019 om 11:17
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:12
      Wat hij overigens erg goed deed in mijn ogen!
    Denk ook idd dat laukart de beste optie is op dit moment.
  • 23 Jan 2019 om 11:12
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:11
      Denk Laukart, speelde vorig jaar tegen Ajax in de beker ook hangende Lb
    Wat hij overigens erg goed deed in mijn ogen!
  • 23 Jan 2019 om 11:11
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:57
      Bapoh of Fernandes
    Bapoh nog geblesseerd.
  • 23 Jan 2019 om 11:11
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:04
      Er komt een ander type speler, dus ook geen Fernandes of Trotman die ook buitenspelers zijn. Ik denk dat er een middenvelder hangend linksbuiten gezet wordt.
    Denk Laukart, speelde vorig jaar tegen Ajax in de beker ook hangende Lb
  • 23 Jan 2019 om 11:04
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:58
      Ik hoop geen George. Graag Trotman of Fernandes
    Er komt een ander type speler, dus ook geen Fernandes of Trotman die ook buitenspelers zijn. Ik denk dat er een middenvelder hangend linksbuiten gezet wordt.
  • 23 Jan 2019 om 10:58
    Ik hoop geen George. Graag Trotman of Fernandes
  • 23 Jan 2019 om 10:58
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:54
      1 voordeel, dat betekent dat Espinosa gewoon op '10' blijft staan. Hölscher is geen linksbuiten dus die zal er wel niet in staan. Ik heb het idee dat het er een van Jong is, omdat hij onmogelijk tevreden kan zijn geweest over George.
    Die hebben maandag nog een wedstrijd gespeeld, dat is toch niet handig om in 3 dagen twee wedstrijden te spelen?
  • 23 Jan 2019 om 10:57
    Bapoh of Fernandes
  • 23 Jan 2019 om 10:57
    Bapoh of Fernandes
  • 23 Jan 2019 om 10:54
    1 voordeel, dat betekent dat Espinosa gewoon op '10' blijft staan. Hölscher is geen linksbuiten dus die zal er wel niet in staan. Ik heb het idee dat het er een van Jong is, omdat hij onmogelijk tevreden kan zijn geweest over George.