'Korte invalbeurten' voor Assaidi: ''Een kwartier á twintig minuten''

( 24 reacties)
'Korte invalbeurten' voor Assaidi: ''Een kwartier á twintig minuten''

FC Twente neemt het woensdagavond in de kwartfinale van de KNVB Beker op tegen Willem II, maar volgens De Telegraaf zit Oussama Assaidi niet bij de wedstrijdselectie. Marino Pusic hield voor de camera van FOX Sports nog een slag om de arm. 

"We moeten voorzichtig zijn met de aard van zijn blessure. Dat blijf ik herhalen", legt hij uit. "Meer dan een kwartier á twintig minuten, een keer in de zoveel tijd, zit er op dit moment niet in. We zullen hem langzamerhand moeten opbouwen en hopelijk gaat die knie steeds beter reageren op belastbaarheid, waardoor hij steeds vaker en steeds langer kan spelen", aldus Pusic.

"Maar op dit moment blijft het gewoon bij korte invalbeurten", vervolgt de oefenmeester, die hoopt op versterkingen. "Dat is duidelijk. Ik denk dat het ook nodig is als we willen blijven vechten op alle fronten, maar vooral in de competitie. Dan zullen we ons aanvallend moeten versterken. Of het mogelijk is? De aankomende dagen zal moeten blijken of we in staat zijn om dat te doen." 

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jan 2019 om 19:10
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:00
      Dat zeg ik niet. Jammer dat je meteen zo zuur reageert.
    Het was sarcasme van Ket. ;)
  • 23 Jan 2019 om 19:06
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:54
      Staan wij ook niet eigenlijk te hoog voor het vertoonde spel?
    Nee, dat vind ik niet. Sterker nog, een eerste plek obv het vertoonde spel zou zelfs nog te verdedigen zijn.
  • 23 Jan 2019 om 19:01
    • Quote van 23 Jan 2019 om 18:16
      Hoor jezelf mafkees als er een continu ergens over jankt ben jij het idioot.
    Maar even serieus. Vind je het lastig dat het soms iets langer kan duren en dat je je zin niet altijd kunt krijgen? Neem een pilletje en ga even liggen! ;)
  • 23 Jan 2019 om 19:00
    • Quote van 23 Jan 2019 om 16:29
      Gelukkig winnen wij onze wedstrijden met ruime cijfers. Dus inderdaad, een simpele 4-0 moet minimaal haalbaar zijn.
    Dat zeg ik niet. Jammer dat je meteen zo zuur reageert.
  • 23 Jan 2019 om 18:16
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:01
      Man, zowat in elk topic zit je te zeiken over dikke stront. 1 topic is genoeg hoor...
    Hoor jezelf mafkees als er een continu ergens over jankt ben jij het idioot.
  • 23 Jan 2019 om 17:08
    • Quote van 23 Jan 2019 om 15:35
      Oud GA Ahead spits Sam Hendriks aast op terugkeer naar Nederland. Niet aan beginnen, dan haal je een 2e Tom Boere binnen.
    Haha je stelt hier iets voor en komt gelijk zelf met het antwoord.
  • 23 Jan 2019 om 17:01
    • Quote van 23 Jan 2019 om 16:46
      Hoor wie wat zegt als er een is die altijd maar loopt te janken bij jij het, dus Tapa smoel TC.
    Man, zowat in elk topic zit je te zeiken over dikke stront. 1 topic is genoeg hoor...
  • 23 Jan 2019 om 16:46
    • Quote van 23 Jan 2019 om 16:11
      Kap toch eens met dat verwende gejank kerel.....
    Hoor wie wat zegt als er een is die altijd maar loopt te janken bij jij het, dus Tapa smoel TC.
  • 23 Jan 2019 om 16:29
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:30
      We gaan vanavond gewoon winnen. Willem 2 staat veel te hoog en Fran Sol is weg, totaal geen scorend vermogen in dat team.
    Gelukkig winnen wij onze wedstrijden met ruime cijfers. Dus inderdaad, een simpele 4-0 moet minimaal haalbaar zijn.
  • 23 Jan 2019 om 16:15
    • Quote van 23 Jan 2019 om 16:06
      Er wordt gewacht tot de laatste dag. Dan zijn spelers een stuk goedkoper.
    Inderdaad. FC Twente heeft gewoon niet de pleuries om snel te kunnen handelen. Dat gaat ook nog wel ettelijke jaren duren voordat die pleuries er wel weer zijn.
  • 23 Jan 2019 om 16:11
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:32
      Ze handelen zo snel als dikke stront. Let maar op.
    Kap toch eens met dat verwende gejank kerel.....
  • 23 Jan 2019 om 16:06
    • Quote van 23 Jan 2019 om 15:07
      tja de transfermarkt is dan ook nog maar 8 dagen open,
    Er wordt gewacht tot de laatste dag. Dan zijn spelers een stuk goedkoper.
  • 23 Jan 2019 om 15:51
    • Quote van 23 Jan 2019 om 15:29
      Boere dan maar naar NEC!
    Laten we het hopen, dan is NEC volstrekt kansloos, als het dat nu al niet is.
  • 23 Jan 2019 om 15:35
    Oud GA Ahead spits Sam Hendriks aast op terugkeer naar Nederland. Niet aan beginnen, dan haal je een 2e Tom Boere binnen.
  • 23 Jan 2019 om 15:33
    • Quote van 23 Jan 2019 om 15:29
      Boere dan maar naar NEC!
    Off: Emmen heeft zich versterkt met Sven Braken (NEC)
  • 23 Jan 2019 om 15:29
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:46
      Off: NAC praat met NEC over een overname van Spits Sven Braken. Wat mij op valt is dat niemand het wil proberen met Tom Boere. Sven Braken staat blijkbaar nog hoger in de pikorde dan Tom Boere. Tja.....
    Boere dan maar naar NEC!
  • 23 Jan 2019 om 15:29
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:51
      Tja, logisch toch? Kan er geen kut van.
    Tom Boere dan maar naar Excelsior? Die zoeken nog een spits. Zou wat zijn als die weggaat. Komt er salaris vrij, waarop de club nog een versterking binnen kan halen. Tom Boere tja...
  • 23 Jan 2019 om 15:07
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:27
      De aankomende dagen zegt hij! Ik ben benieuwd!
    tja de transfermarkt is dan ook nog maar 8 dagen open,
  • 23 Jan 2019 om 14:54
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:30
      We gaan vanavond gewoon winnen. Willem 2 staat veel te hoog en Fran Sol is weg, totaal geen scorend vermogen in dat team.
    Staan wij ook niet eigenlijk te hoog voor het vertoonde spel?
  • 23 Jan 2019 om 14:51
    • Quote van 23 Jan 2019 om 14:46
      Off: NAC praat met NEC over een overname van Spits Sven Braken. Wat mij op valt is dat niemand het wil proberen met Tom Boere. Sven Braken staat blijkbaar nog hoger in de pikorde dan Tom Boere. Tja.....
    Tja, logisch toch? Kan er geen kut van.
  • 23 Jan 2019 om 14:46
    Off: NAC praat met NEC over een overname van Spits Sven Braken. Wat mij op valt is dat niemand het wil proberen met Tom Boere. Sven Braken staat blijkbaar nog hoger in de pikorde dan Tom Boere. Tja.....
  • 23 Jan 2019 om 14:32
    Ze handelen zo snel als dikke stront. Let maar op.
  • 23 Jan 2019 om 14:30
    We gaan vanavond gewoon winnen. Willem 2 staat veel te hoog en Fran Sol is weg, totaal geen scorend vermogen in dat team.
  • 23 Jan 2019 om 14:27
    De aankomende dagen zegt hij! Ik ben benieuwd!