MATCHDAY | Hölscher in de basis bij FC Twente

( 296 reacties)
MATCHDAY | Hölscher in de basis bij FC Twente

Trainer Marino Pusic treedt tegen Willem II met vrijwel dezelfde basiself aan als afgelopen vrijdag in het competitieduel met Jong FC Utrecht (1-0 winst). Tim Hölscher is de vervanger van de geblesseerde Rafik Zekhnini.

De oefenmeester kan in de kwartfinale van het bekertoernooi eveneens niet beschikken over Oussama Assaidi. De vleugelaanvaller, die tegen de Utrechtse beloften na maanden afwezigheid zijn rentree maakte, zit (uit voorzorg) niet bij de selectie. Dat geldt wel voor Alexander Laukart en Rafael Ramos, zij keren terug van een blessure.

Voor het bekerduel tussen FC Twente en Willem II, dat live te volgen is op FOX Sports 2, zijn ruim 19.000 kaarten verkocht. In De Grolsch Veste wordt er om 18.30 uur afgetrapt.

Opstelling FC Twente: Drommel, Nacho, Gonzalez, Bijen, Ricardinho; Brama, Smith, Espinosa; Aitor, Oosterwijk en Holscher.

Opstelling Willem II:

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jan 2019 om 13:43
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:40
      Onzin. Je moet hiermee zien te promoveren en als dat lukt staat er volgend jaar een heel ander elftal.
    Met dit elftal kampioen worden hopelijk niet dan moeten wij de boot uit Volendam ook nog kopen, de een en weer. in plaats van een eredivisie waardige spelers
  • 24 Jan 2019 om 07:24
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:42
      En de verslaggever van fox vond dat fctwente uitstekend heeft gespeeld vertelde hij net na de wedstrijd. Hier zit natuurlijk ook nog een middenweg in. Brama zit nog in de emoties van een wedstrijd en kan dan ook nooit een goede realistische reactie geven.
    Hahahahahaha kinderhand is snel gevuld zelfs bij een verslaggever tegenwoordig. Die zien natuurlijk alle wedstrijden ook tot nu toe.
  • 23 Jan 2019 om 22:42
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:17
      Goeie wedstrijd dat valt ook wel weer mee hoor, Brama geeft het prima weer in zijn betoog hoor niveau was niet erg goed bij ons. Goed en realistisch gezien.
    En de verslaggever van fox vond dat fctwente uitstekend heeft gespeeld vertelde hij net na de wedstrijd. Hier zit natuurlijk ook nog een middenweg in. Brama zit nog in de emoties van een wedstrijd en kan dan ook nooit een goede realistische reactie geven.
  • 23 Jan 2019 om 22:17
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:21
      Goede wedstrijd zeker de tweede helft het veldspel was naar behoren en ze druven te voetballen. Willem II was gelukkig met doelpunten. Een echte bekerwedstrijd waar de gelukkigste heeft gewonnen.
    Goeie wedstrijd dat valt ook wel weer mee hoor, Brama geeft het prima weer in zijn betoog hoor niveau was niet erg goed bij ons. Goed en realistisch gezien.
  • 23 Jan 2019 om 21:56
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:40
      Deed Laukart mee? Niet gezien.
    Ik jou ook niet! Waar zat je dan?
  • 23 Jan 2019 om 21:42
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:31
      Willem 2 was zeer zeker de mindere partije, kanker zooi
    Wat doe jij raar.
  • 23 Jan 2019 om 21:21
    Goede wedstrijd zeker de tweede helft het veldspel was naar behoren en ze druven te voetballen. Willem II was gelukkig met doelpunten. Een echte bekerwedstrijd waar de gelukkigste heeft gewonnen.
  • 23 Jan 2019 om 21:21
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:36
      DIt is geen club, dit is een liefdadigheidsinstelling geworden waar talentloze trainers,spelers en bestuursleden hun zakken kunnen vullen, maar geen resultaten hoeven te leveren.
    Haha donder toch op man halve. Ga naar dat pauper volk van calimero
  • 23 Jan 2019 om 21:10
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:02
      Ik is klein en jij bent groot......
    Een andere idioot meldt zich alweer, sluit maar achter aan in de rij calimero
  • 23 Jan 2019 om 21:03
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:52
      Donder op met je verwijzingen naar andere clubs, wat probeer je daar nou mee te bereiken dan? Denk je dat ik echt een team ga supporten omdat jij mij dat verteld? Jij bent ook net zo'n debiel die als een schaap achter de kudde aanloopt maar zelf geen mening heeft. T is gewoon een kutclub geworden die dit seizoen ook niet terug gaat naar de eredivisie.
    Dat mag je gerust vinden maar dat is volgens mijn definitie niet wat een supporter zijn inhoudt.
  • 23 Jan 2019 om 21:02
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:43
      Zodat ze allemaal kunnen blijven profiteren? Nee, dat geld kan wel beter gebruikt worden, net of deze voetballers zo goed zijn dat ze een zodanig hoog salaris krijgen. Door idioten zoals jij komt er nooit verandering in de club, je bent wel heel snel tevreden en het is wel goed zo. Hoeveel jaar wil jij nog dit ellendige voetbal aanzien?
    Ik is klein en jij bent groot......
  • 23 Jan 2019 om 20:53
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:40
      Deed Laukart mee? Niet gezien.
    Wie deed er wel mee dan? Laukart ten op zich te van Holscher is een verademing. Dit waren de eerste minuten van het jaar 2019 voor deze jongen. Stel je voor als die volop in zijn wedstrijd ritme zit. Dan zit Holscher op de bank. Laukart krijgt gelukkig vertrouwen van Pusic en dat doet hij goed. Die duitser is nog 2x beter en balbehendiger dan die nepduitser Holscher.
  • 23 Jan 2019 om 20:52
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:44
      Een supporter ben je in goede en in slechte tijden. Als je mooi voetbal wilt zien raad ik je een zekere club uit Amsterdam aan!
    Donder op met je verwijzingen naar andere clubs, wat probeer je daar nou mee te bereiken dan? Denk je dat ik echt een team ga supporten omdat jij mij dat verteld? Jij bent ook net zo'n debiel die als een schaap achter de kudde aanloopt maar zelf geen mening heeft. T is gewoon een kutclub geworden die dit seizoen ook niet terug gaat naar de eredivisie.
  • 23 Jan 2019 om 20:44
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:43
      Zodat ze allemaal kunnen blijven profiteren? Nee, dat geld kan wel beter gebruikt worden, net of deze voetballers zo goed zijn dat ze een zodanig hoog salaris krijgen. Door idioten zoals jij komt er nooit verandering in de club, je bent wel heel snel tevreden en het is wel goed zo. Hoeveel jaar wil jij nog dit ellendige voetbal aanzien?
    Een supporter ben je in goede en in slechte tijden. Als je mooi voetbal wilt zien raad ik je een zekere club uit Amsterdam aan!
  • 23 Jan 2019 om 20:43
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:37
      Als jij het niet leuk meer vind stop je toch zelf met supporten? Dan hoeft de club/liefdadigheidsinstelling niet opgedoekt te worden.
    Zodat ze allemaal kunnen blijven profiteren? Nee, dat geld kan wel beter gebruikt worden, net of deze voetballers zo goed zijn dat ze een zodanig hoog salaris krijgen. Door idioten zoals jij komt er nooit verandering in de club, je bent wel heel snel tevreden en het is wel goed zo. Hoeveel jaar wil jij nog dit ellendige voetbal aanzien?
  • 23 Jan 2019 om 20:40
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:32
      Links- of rechtsom Dommel. Deze selectie hoort....met deze trainer...niet in de eredivisie thuis. Sub-top KKD is het hoogst haalbare voor deze hele groep.
    Onzin. Je moet hiermee zien te promoveren en als dat lukt staat er volgend jaar een heel ander elftal.
  • 23 Jan 2019 om 20:40
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:38
      Conclusie van de avond. Het was een mooie graadmeting en zeker lang stand gehouden en acties gecreerd. Je mist gewoon een echte spits in dit elftal en een buitenspeler heb ik vanavond niet echt gemist. Heel mooi te zien dat Alexander Laukart zijn minuten heeft gemaakt en de hele wedstrijd goed bezig was. Hopelijk krijgt hij meer kansen. Kortom dit was een leuke avond, maar de focus gaat volop naar Zaterdag tegen Almere City en dan word ook gespeeld op echt gras en FCT zit al volop in zijn wedstrijd ritme. Dat kleine club moet zaterdag weggetikt worden. Laat maar zien kampioen aspiraties. Wellicht dat een van de nieuwe versterkingen er dan ook bij is.
    Deed Laukart mee? Niet gezien.
  • 23 Jan 2019 om 20:39
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:38
      Er komen hopelijk nog een buitenspeler en spits bij he? En als je volgend jaar weer terug in de eredivisie bent willen ook weer betere spelers naar je toe komen die niet in de kkd willen voetballen. Iets meer positiviteit, TC! ;-)
    Daarom zeg ik ook DEZE. ;)


    Er MOET nog wat bij, maar ik heb wel meelij met hen die gaan komen. Pusic gaat hen namelijk (ook) 'verkrachten'.
  • 23 Jan 2019 om 20:39
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:32
      Links- of rechtsom Dommel. Deze selectie hoort....met deze trainer...niet in de eredivisie thuis. Sub-top KKD is het hoogst haalbare voor deze hele groep.
    Tja, niks te zoeken in de ere divisie. Ach de rest maar per week bekijken lijkt me.
  • 23 Jan 2019 om 20:39
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:36
      DIt is geen club, dit is een liefdadigheidsinstelling geworden waar talentloze trainers,spelers en bestuursleden hun zakken kunnen vullen, maar geen resultaten hoeven te leveren.
    Liefdadigheidsinstelling is een prima scrabble woord. Levert veel punten op.
  • 23 Jan 2019 om 20:38
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:32
      Links- of rechtsom Dommel. Deze selectie hoort....met deze trainer...niet in de eredivisie thuis. Sub-top KKD is het hoogst haalbare voor deze hele groep.
    Er komen hopelijk nog een buitenspeler en spits bij he? En als je volgend jaar weer terug in de eredivisie bent willen ook weer betere spelers naar je toe komen die niet in de kkd willen voetballen. Iets meer positiviteit, TC! ;-)
  • 23 Jan 2019 om 20:38
    Conclusie van de avond. Het was een mooie graadmeting en zeker lang stand gehouden en acties gecreerd. Je mist gewoon een echte spits in dit elftal en een buitenspeler heb ik vanavond niet echt gemist. Heel mooi te zien dat Alexander Laukart zijn minuten heeft gemaakt en de hele wedstrijd goed bezig was. Hopelijk krijgt hij meer kansen. Kortom dit was een leuke avond, maar de focus gaat volop naar Zaterdag tegen Almere City en dan word ook gespeeld op echt gras en FCT zit al volop in zijn wedstrijd ritme. Dat kleine club moet zaterdag weggetikt worden. Laat maar zien kampioen aspiraties. Wellicht dat een van de nieuwe versterkingen er dan ook bij is.
  • 23 Jan 2019 om 20:37
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:36
      DIt is geen club, dit is een liefdadigheidsinstelling geworden waar talentloze trainers,spelers en bestuursleden hun zakken kunnen vullen, maar geen resultaten hoeven te leveren.
    Als jij het niet leuk meer vind stop je toch zelf met supporten? Dan hoeft de club/liefdadigheidsinstelling niet opgedoekt te worden.
  • 23 Jan 2019 om 20:36
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:35
      Ik snap niet hoe een supporter wil dat de club stopt, dan stop jij toch?
    DIt is geen club, dit is een liefdadigheidsinstelling geworden waar talentloze trainers,spelers en bestuursleden hun zakken kunnen vullen, maar geen resultaten hoeven te leveren.
  • 23 Jan 2019 om 20:36
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:34
      een normaal denkend Twente fan? Jullie hebben een knobbel in de kop zitten, team bakt er gewoon niks van, jarenlang al ellende, bestuur pakt niets op, het is allemaal ellende, en dan zeg je dat jij normaal denkt? Gewoon weg met de club, ben het zat met al die nutteloze talentloze gasten.
    Al worden we laatste en degraderen we.... Ken je de rest van de tekst? Ik zou het maar uit de kop leren want anders ben je gewoon een vuile successupporter en zijn we je liever kwijt dan rijk!
  • 23 Jan 2019 om 20:35
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:32
      Links- of rechtsom Dommel. Deze selectie hoort....met deze trainer...niet in de eredivisie thuis. Sub-top KKD is het hoogst haalbare voor deze hele groep.
    En zonder deze trainer? Het komt namelijk over alsof deze ploeg zonder Pusic stukken beter zou presteren.
  • 23 Jan 2019 om 20:35
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:34
      een normaal denkend Twente fan? Jullie hebben een knobbel in de kop zitten, team bakt er gewoon niks van, jarenlang al ellende, bestuur pakt niets op, het is allemaal ellende, en dan zeg je dat jij normaal denkt? Gewoon weg met de club, ben het zat met al die nutteloze talentloze gasten.
    Ik snap niet hoe een supporter wil dat de club stopt, dan stop jij toch?
  • 23 Jan 2019 om 20:34
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:31
      Hij is aan het provoceren.... een normaal denkend Twente fan zou zoiets niet durven zeggen. Het is jammer van vanavond maar zaterdag vind ik belangrijker!
    een normaal denkend Twente fan? Jullie hebben een knobbel in de kop zitten, team bakt er gewoon niks van, jarenlang al ellende, bestuur pakt niets op, het is allemaal ellende, en dan zeg je dat jij normaal denkt? Gewoon weg met de club, ben het zat met al die nutteloze talentloze gasten.
  • 23 Jan 2019 om 20:34
    Ik snap echt niet waar alle negativiteit vandaan komt. Het zal wel door de emoties komen. Hopelijk komen jullie morgen tot inkeer!
  • 23 Jan 2019 om 20:33
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:32
      Links- of rechtsom Dommel. Deze selectie hoort....met deze trainer...niet in de eredivisie thuis. Sub-top KKD is het hoogst haalbare voor deze hele groep.
    Apart dat ze dan in de top staan
  • 23 Jan 2019 om 20:33
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:31
      Willem II staat gewoon in het linkerrijtje he. Dit was nog wel een niveautje hoger dan wat nac of de graafschap op de mat legt.
    +++
  • 23 Jan 2019 om 20:32
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:31
      Willem II staat gewoon in het linkerrijtje he. Dit was nog wel een niveautje hoger dan wat nac of de graafschap op de mat legt.
    Links- of rechtsom Dommel. Deze selectie hoort....met deze trainer...niet in de eredivisie thuis. Sub-top KKD is het hoogst haalbare voor deze hele groep.
  • 23 Jan 2019 om 20:32
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:31
      Zeg dit eens recht in mijn gezicht dan toetsenbordheld
    Maar waar slaat die domme reactie van jou nou weer op?
  • 23 Jan 2019 om 20:32
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:26
      Het niveau van de normale tegenstanders is ook belangrijk, als je met dit team elke week tegen betere tegenstanders speelt dan had je nu ook een hoger niveau gehaald.
    Eerst kampioen worden en dan die betere tegenstanders gebruiken om beter te worden. Hmmm daar zit wat in. Laten we het hopen dat we de kans krijgen volgend jaar.
  • 23 Jan 2019 om 20:31
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:28
      Wat een belachelijke reactie, gigantische debiel dat je bent! Ga lekker naar Almelo zou ik zeggen!
    Hij is aan het provoceren.... een normaal denkend Twente fan zou zoiets niet durven zeggen. Het is jammer van vanavond maar zaterdag vind ik belangrijker!
  • 23 Jan 2019 om 20:31
    Willem 2 was zeer zeker de mindere partije, kanker zooi
  • 23 Jan 2019 om 20:31
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:28
      Wat een belachelijke reactie, gigantische debiel dat je bent! Ga lekker naar Almelo zou ik zeggen!
    Zeg dit eens recht in mijn gezicht dan toetsenbordheld
  • 23 Jan 2019 om 20:31
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:29
      Willem II is echt wel een stuk beter dan bijvoorbeeld Excelsior of Emmen.
    Ik verwacht ook dat Excelsior in de nacompetitie komt.
  • 23 Jan 2019 om 20:31
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:28
      Willem II is een club die je qua niveau tegen komt in de nacompetitie waar Twente, hoogstwaarschijnlijk, in gaat komen.
    Willem II staat gewoon in het linkerrijtje he. Dit was nog wel een niveautje hoger dan wat nac of de graafschap op de mat legt.
  • 23 Jan 2019 om 20:29
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:28
      Willem II is een club die je qua niveau tegen komt in de nacompetitie waar Twente, hoogstwaarschijnlijk, in gaat komen.
    Willem II is echt wel een stuk beter dan bijvoorbeeld Excelsior of Emmen.
  • 23 Jan 2019 om 20:29
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:17
      Jammer, maar beter nu 2-3 verliezen dan straks 6-0 van AZ, Feyenoord of 020
    Precies, nu kunnen we nog enigszins met opgeheven hoofd het veld af!
  • 23 Jan 2019 om 20:28
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:25
      Ik ben trots op de jongens! Tegen de nummer 9 van de eredivisie hebben we gevochten als leeuwen, we zijn delen van de wedstrijd zelfs de bovenliggende partij geweest, twee prima goals! Nee, ik kan absoluut niet boos op ze worden. Nu de volledige focus op de competitie!
    Willem II is een club die je qua niveau tegen komt in de nacompetitie waar Twente, hoogstwaarschijnlijk, in gaat komen.
  • 23 Jan 2019 om 20:28
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:25
      Beter kan deze hele kutclub weggaan, ze bakken er niets van, ze presteren niet, leveren geen resultaten en kost alleen maar geld.
    Wat een belachelijke reactie, gigantische debiel dat je bent! Ga lekker naar Almelo zou ik zeggen!
  • 23 Jan 2019 om 20:27
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:25
      Beter kan deze hele kutclub weggaan, ze bakken er niets van, ze presteren niet, leveren geen resultaten en kost alleen maar geld.
    Ga lekker in Deventer op de tribune zitten kleuter.
  • 23 Jan 2019 om 20:27
    Ik vond deze tweede helft misschien nog wel beter dan die tegen NEC, had deze reacties ook niet verwacht.
  • 23 Jan 2019 om 20:27
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:25
      Beter kan deze hele kutclub weggaan, ze bakken er niets van, ze presteren niet, leveren geen resultaten en kost alleen maar geld.
    Idioot
  • 23 Jan 2019 om 20:26
    Ik vond het best een aardige pot, in ieder geval de tweede helft. Ik heb dit seizoen veel slechtere wedstrijden gezien.
  • 23 Jan 2019 om 20:26
    Mooi; morgen de focus weer op de competitie
  • 23 Jan 2019 om 20:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:24
      Dan blijkt maar weer dat we totaal niets te zoeken hebben in de eredivisie
    Het niveau van de normale tegenstanders is ook belangrijk, als je met dit team elke week tegen betere tegenstanders speelt dan had je nu ook een hoger niveau gehaald.
  • 23 Jan 2019 om 20:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:17
      Wat een mongooltjes hebben wij toch bij Twente, kunnen zo bij het G-team.
    Dan doe je jezelf te kort als opper debiel!
  • 23 Jan 2019 om 20:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:25
      Prima wedstrijd van Twente. Jammer van de onnodige tegengoals. Ze hadden meer verdiend. Gewoon voor het kampioenschap gaan. Dat is het enige wat telt. Een ronde verder kan me gestolen worden.
    Klopt, jammer maar best aardig gespeelt
  • 23 Jan 2019 om 20:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:19
      Drommel (4.5); Nacho (5.5), Gonzalez (4), Bijen (5), Ricardinho (5); Smith (5), Brama (5), Espinoza (4.5); Aitor (6), Oosterwijk (4), Holscher (.)
    Ach joh stel oe an
  • 23 Jan 2019 om 20:25
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:25
      Prima wedstrijd van Twente. Jammer van de onnodige tegengoals. Ze hadden meer verdiend. Gewoon voor het kampioenschap gaan. Dat is het enige wat telt. Een ronde verder kan me gestolen worden.
    Beter kan deze hele kutclub weggaan, ze bakken er niets van, ze presteren niet, leveren geen resultaten en kost alleen maar geld.
  • 23 Jan 2019 om 20:25
    Uiteindelijk voelt het toch als vrij onnodig weggegeven. Maar het viel me al bij al niet tegen. Willem 2 heeft natuurlijk een veel bredere selectie en dat heeft de doorslag gegeven.
  • 23 Jan 2019 om 20:25
    Prima wedstrijd van Twente. Jammer van de onnodige tegengoals. Ze hadden meer verdiend. Gewoon voor het kampioenschap gaan. Dat is het enige wat telt. Een ronde verder kan me gestolen worden.
  • 23 Jan 2019 om 20:25
    Ik ben trots op de jongens! Tegen de nummer 9 van de eredivisie hebben we gevochten als leeuwen, we zijn delen van de wedstrijd zelfs de bovenliggende partij geweest, twee prima goals! Nee, ik kan absoluut niet boos op ze worden. Nu de volledige focus op de competitie!
  • 23 Jan 2019 om 20:24
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:22
      Wat negatief weer allemaal! Het is wel een eredivisieploeg he waar we tegen spelen!
    Dan blijkt maar weer dat we totaal niets te zoeken hebben in de eredivisie
  • 23 Jan 2019 om 20:23
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:19
      Drommel (4.5); Nacho (5.5), Gonzalez (4), Bijen (5), Ricardinho (5); Smith (5), Brama (5), Espinoza (4.5); Aitor (6), Oosterwijk (4), Holscher (.)
    Onzin. Ze hebben het best redelijk gedaan
  • 23 Jan 2019 om 20:23
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:22
      Heeft net 10 minuten gespeeld
    Had gehoopt dat die een 2 kreeg van je
  • 23 Jan 2019 om 20:22
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:21
      Boere?
    Heeft net 10 minuten gespeeld
  • 23 Jan 2019 om 20:22
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:19
      Drommel (4.5); Nacho (5.5), Gonzalez (4), Bijen (5), Ricardinho (5); Smith (5), Brama (5), Espinoza (4.5); Aitor (6), Oosterwijk (4), Holscher (.)
    Wat negatief weer allemaal! Het is wel een eredivisieploeg he waar we tegen spelen!
  • 23 Jan 2019 om 20:21
    Die gasten moet je gewoon allemaal een pak rammel geven, vieze kneusjes, talentloze mongooltjes. En maar profiteren, pak ze gewoon 60% van hun salaris af bij zulke wanprestaties.
  • 23 Jan 2019 om 20:21
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:19
      Hij schermt zijn hoek af maar alleen de onderste helft. Die bal mag er bij een redelijke keeper nooit in. Duikt hulpeloos onder de bal door. Komt zoals gewoonlijk op z’n buik terecht. Wat een ongelofelijke kut keeper.
    Ongelofelijk domme reactie. Die bal is 100 % voir Bijen
  • 23 Jan 2019 om 20:21
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:19
      Drommel (4.5); Nacho (5.5), Gonzalez (4), Bijen (5), Ricardinho (5); Smith (5), Brama (5), Espinoza (4.5); Aitor (6), Oosterwijk (4), Holscher (.)
    Boere?
  • 23 Jan 2019 om 20:20
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:19
      Drommel (4.5); Nacho (5.5), Gonzalez (4), Bijen (5), Ricardinho (5); Smith (5), Brama (5), Espinoza (4.5); Aitor (6), Oosterwijk (4), Holscher (.)
    Nee
  • 23 Jan 2019 om 20:19
    Drommel (4.5); Nacho (5.5), Gonzalez (4), Bijen (5), Ricardinho (5); Smith (5), Brama (5), Espinoza (4.5); Aitor (6), Oosterwijk (4), Holscher (.)
  • 23 Jan 2019 om 20:19
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:16
      Waarom?
    Hij schermt zijn hoek af maar alleen de onderste helft. Die bal mag er bij een redelijke keeper nooit in. Duikt hulpeloos onder de bal door. Komt zoals gewoonlijk op z’n buik terecht. Wat een ongelofelijke kut keeper.
  • 23 Jan 2019 om 20:19
    Waarom zit het michelinmannetje naast Pusic?
  • 23 Jan 2019 om 20:18
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:18
      Fout van bijen bedoel je?
    Allebei niet echt lekker bij die bal
  • 23 Jan 2019 om 20:18
    Whahahahsha 5 min geleden zei ik het nog je ziet het aankomen met dat achteruit lopen !! Wat een waslappen!! Drommel staat ook weer fantastisch te keepen
  • 23 Jan 2019 om 20:18
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:16
      Wat een fout van de keeper zeg
    Wat slecht verdedigd bedoel je. Grove blunder van Bijen
  • 23 Jan 2019 om 20:18
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:16
      Wat een fout van de keeper zeg
    Fout van bijen bedoel je?
  • 23 Jan 2019 om 20:17
    Jammer, maar beter nu 2-3 verliezen dan straks 6-0 van AZ, Feyenoord of 020
  • 23 Jan 2019 om 20:17
    Kunnen we ons mooi focussen op het kampioenschap.
  • 23 Jan 2019 om 20:17
    Wat een mongooltjes hebben wij toch bij Twente, kunnen zo bij het G-team.
  • 23 Jan 2019 om 20:16
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:16
      Wat een fout van de keeper zeg
    Waarom?
  • 23 Jan 2019 om 20:16
    Tja
  • 23 Jan 2019 om 20:16
    Tjongejongejongejonge
  • 23 Jan 2019 om 20:16
    Wat een fout van de keeper zeg
  • 23 Jan 2019 om 20:16
    kut.
  • 23 Jan 2019 om 20:16
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:15
      Jammer
    Zeker
  • 23 Jan 2019 om 20:16
    Klaar
  • 23 Jan 2019 om 20:16
    Over en uit... We hebben een goede tweede helft gespeeld.
  • 23 Jan 2019 om 20:15
    Jammer
  • 23 Jan 2019 om 20:15
    Wat loopt die Drommel nu te doen
  • 23 Jan 2019 om 20:13
    Goede loop acties van Boere!
  • 23 Jan 2019 om 20:13
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:12
      Beste speler van het team
    Das Brama. Brengt zoveel rust en overzicht.
  • 23 Jan 2019 om 20:12
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:07
      Espinosa brengt toch ook niet wat je er van verwacht als je hoorde wat voor buitenkansje het was...
    Beste speler van het team
  • 23 Jan 2019 om 20:11
    Die nacho verpest wel erg veel...
  • 23 Jan 2019 om 20:11
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:10
      We vliegen eruit..
    Niet van dat benauwde he
  • 23 Jan 2019 om 20:10
    Boere Boere Boere
  • 23 Jan 2019 om 20:10
    Schenk ipv Gonzalez please, veel stabielere defensie.
  • 23 Jan 2019 om 20:10
    Haha Tom Boere jongens! Op stropen die mouwen en gaan...Succes Boere!
  • 23 Jan 2019 om 20:10
    Hoe is het spel verder? Ben aan het werk maar hou via google de score in de gaten..
  • 23 Jan 2019 om 20:10
    Boereeee
  • 23 Jan 2019 om 20:10
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:09
      Jij hebt je stokpaardje ook weer gevonden zie ik...
    Totaal niet de fout van de keeper deze goals
  • 23 Jan 2019 om 20:10
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:08
      Standaard bij Drommel paar wedstrijden redelijk en dan weer kapitale blunders. Bron van onrust onze doelman.
    ???
  • 23 Jan 2019 om 20:10
    We vliegen eruit..
  • 23 Jan 2019 om 20:10
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:08
      Standaard bij Drommel paar wedstrijden redelijk en dan weer kapitale blunders. Bron van onrust onze doelman.
    Liever nu de blunders dan in de competitie. Deze fouten kosten ons geen promotie. Al heb ik uiteraard het liefst dat hij altijd top is.
  • 23 Jan 2019 om 20:10
    Tegengoal leek mij eerder de fout van ricardinho. Dekt de 2e paal niet goed.
  • 23 Jan 2019 om 20:09
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:08
      Standaard bij Drommel paar wedstrijden redelijk en dan weer kapitale blunders. Bron van onrust onze doelman.
    Jij hebt je stokpaardje ook weer gevonden zie ik...
  • 23 Jan 2019 om 20:08
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:06
      Bijen doet ook helemaal niks
    Bij speelt een puike pot en haalt veel weg maar gozalniks aiaiaia wat een drama veelste langzaam
  • 23 Jan 2019 om 20:08
    Standaard bij Drommel paar wedstrijden redelijk en dan weer kapitale blunders. Bron van onrust onze doelman.
  • 23 Jan 2019 om 20:08
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:06
      Gonzalez.. Bij alle tegendoelpunten betrokken..
    Dat is op zich wel heel knap
  • 23 Jan 2019 om 20:07
    Je ziet het gewoon aankomen !! Voor de 2de keer fijn alles achteruit lopen en zie daar de 2 2 ipv dat ze vooruit gaan staan en ruimte die willem2 geeft benutten
  • 23 Jan 2019 om 20:07
    Espinosa brengt toch ook niet wat je er van verwacht als je hoorde wat voor buitenkansje het was...
  • 23 Jan 2019 om 20:06
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:05
      Wat doet Drommel??
    Die verdediging staat te slapen.
  • 23 Jan 2019 om 20:06
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:06
      Gonzalez.. Bij alle tegendoelpunten betrokken..
    Bijen doet ook helemaal niks
  • 23 Jan 2019 om 20:06
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:05
      Wat doet Drommel??
    Slecht keepen
  • 23 Jan 2019 om 20:06
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:58
      nacho speelt prima vandaag, dat mag ook eens gezegd worden
    Had dat nou niet gezegd
  • 23 Jan 2019 om 20:06
    Gonzalez.. Bij alle tegendoelpunten betrokken..
  • 23 Jan 2019 om 20:06
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:05
      Wat doet Drommel??
    Dom
  • 23 Jan 2019 om 20:05
    Tja!!!
  • 23 Jan 2019 om 20:05
    Kutzooi
  • 23 Jan 2019 om 20:05
    Wat doet Drommel??
  • 23 Jan 2019 om 20:05
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:48
      Pusic verkracht en verneukt alles gewoon....
    Juicht en coacht wel met passie. Jammer dat hij er alleen nog weinig van snapt, ondanks de resultaten.
  • 23 Jan 2019 om 20:05
    godsallemachtig
  • 23 Jan 2019 om 20:03
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:58
      nacho speelt prima vandaag, dat mag ook eens gezegd worden
    Mee eens. Prima inzet.
  • 23 Jan 2019 om 20:03
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:01
      Laukart die jongen speelt goed. Een verademing dat die jongen ook terug is Alexander Laukart!!
    Inderdaad leuke speler
  • 23 Jan 2019 om 20:01
    Laukart die jongen speelt goed. Een verademing dat die jongen ook terug is Alexander Laukart!!
  • 23 Jan 2019 om 20:00
    Aitor lijkt een beetje op die gast van New Kids hahaha
  • 23 Jan 2019 om 19:58
    nacho speelt prima vandaag, dat mag ook eens gezegd worden
  • 23 Jan 2019 om 19:55
    Mooie Robben goal van Aitor.
  • 23 Jan 2019 om 19:55
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:54
      Tv in de auto..... toe maar
    Telefoon
  • 23 Jan 2019 om 19:55
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:53
      Iemand werkende stream? Zit in de auto
    Slip stream.....


    http://rowfirst.eu/soccer/kas-fc-twente-willem-ii-otda1ab3a?l=1591081109
  • 23 Jan 2019 om 19:55
    Mooi doelpunt net
  • 23 Jan 2019 om 19:54
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:53
      Iemand werkende stream? Zit in de auto
    Tv in de auto..... toe maar
  • 23 Jan 2019 om 19:53
    Iemand werkende stream? Zit in de auto
  • 23 Jan 2019 om 19:53
    Wat 2-1????
  • 23 Jan 2019 om 19:53
    Goal Goal Goal........A I T O R
  • 23 Jan 2019 om 19:52
    JAAAAAAAAAAAA
  • 23 Jan 2019 om 19:52
    Hoppaaaa
  • 23 Jan 2019 om 19:52
    AITORRRRR
  • 23 Jan 2019 om 19:52
    Ook mooi
  • 23 Jan 2019 om 19:52
    TUURLIJK
  • 23 Jan 2019 om 19:52
    JAAAAAAAA AITOR!!!!!
  • 23 Jan 2019 om 19:51
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:47
      pusic neemt Twente niet serius
    Daarom staat hij ook fanatiek langs de zij lijn de jongens te begeleiden. Beter dan die slaapmutsen die altijd op de bank blijven zitten en niks doen. Liever een gepassioneerde trainer langs de zijlijn.
  • 23 Jan 2019 om 19:51
    Kutzooi. jammer.
  • 23 Jan 2019 om 19:51
    En het is 1-1..
  • 23 Jan 2019 om 19:51
    GODVERDOMME WAT EEN KUT GOAL
  • 23 Jan 2019 om 19:51
    Ben bang dat ik zo afgezeikt ga worden maar toch. Hoe ik Pusic net zie juichen dan zie ik toch wel een trainer met liefde en passie voor FCT, zo’n AS zag je zoiets nooit. We moeten wel beseffen dat Pusic een beginnende trainer is, en ja het wisselbeleid is soms niet goed (o.a.m. Holscher), ja het spel is niet altijd goed, maar de resultaten zijn er wel.
  • 23 Jan 2019 om 19:51
    Mooi doelpunt
  • 23 Jan 2019 om 19:51
    godverdomme wat een pech...
  • 23 Jan 2019 om 19:49
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:48
      Doe eens normaal idioot met je Peetken en dan lul je over iemand anders. Maftoeter.
    Rustaagh kerel. Je hoeft niet standaard te schelden hoor. Dan wordt het zo gewoon en heeft het geen inhoud meer. ;)
  • 23 Jan 2019 om 19:48
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:47
      pusic neemt Twente niet serius
    Schreeuwde anders aardig hard Vamos :)
  • 23 Jan 2019 om 19:48
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:47
      pusic neemt Twente niet serius
    Pusic verkracht en verneukt alles gewoon....
  • 23 Jan 2019 om 19:48
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:45
      Ons Peetken....de revelatie van dit seizoen scoort een mooie spitsengoal. Hij is blijkbaar van vele markten thuis. ;)
    Doe eens normaal idioot met je Peetken en dan lul je over iemand anders. Maftoeter.
  • 23 Jan 2019 om 19:47
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:46
      Is gewoon goal van aitor hoor ;)
    Ik dacht ff ons Peetken. :))))
  • 23 Jan 2019 om 19:47
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:40
      Het is nu wel duidelijk dat Pusic de beker niet serieus neemt:-(
    pusic neemt Twente niet serius
  • 23 Jan 2019 om 19:46
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:45
      Ons Peetken....de revelatie van dit seizoen scoort een mooie spitsengoal. Hij is blijkbaar van vele markten thuis. ;)
    Is gewoon goal van aitor hoor ;)
  • 23 Jan 2019 om 19:45
    Ons Peetken....de revelatie van dit seizoen scoort een mooie spitsengoal. Hij is blijkbaar van vele markten thuis. ;)
  • 23 Jan 2019 om 19:45
    Hoe bestaat het wat een goal
  • 23 Jan 2019 om 19:45
    Yohoooo
  • 23 Jan 2019 om 19:44
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:43
      Yessssssss
    Hier moest de vrije trap nog genomen worden! Hoezo vertraging via de Fox website?
  • 23 Jan 2019 om 19:43
    maar nu nog wachten op de var...
  • 23 Jan 2019 om 19:43
    TUURLIJK!!!!!!!!!!!!!!
  • 23 Jan 2019 om 19:43
    Yessssssss
  • 23 Jan 2019 om 19:43
    jaaaaaaaaaaaa
  • 23 Jan 2019 om 19:42
    Boere er in nu!!
  • 23 Jan 2019 om 19:40
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:20
      Zaadwedstrijd
    Dan is het wel traagzaad...
  • 23 Jan 2019 om 19:36
    Dit is nou zo’n typische wedstrijd om Tom Boere van stal te halen. Overigens speelt Laukart niet onaardig.
  • 23 Jan 2019 om 19:36
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:23
      We hebben toch wel een paar eredivisiewaardige spelers, maar je bent nou eenmaal zo goed als je zwakste schakel.
    Ah, we hebben er niet veel hoor. Tot dusver waren de wedstrijden bedroevend slecht met uitzondering van een enkele helft. Ik begrijp de spelwijze wel. Sowieso niks weggeven en kijken of je kunt counteren.
  • 23 Jan 2019 om 19:35
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:33
      4-2-3-1 spelen heb je vd Heyden of Brama als controleurs als je Oosterwijk wisselt voor vd Heyden of Smith en Brama dan Boere erin voor Oosterwijk
    Zo zou ik het ook invullen. Maar dan tegen Richtersbleek.
  • 23 Jan 2019 om 19:34
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:30
      Met 3 spelers kort achter de spits? Hoeveel doelpunten wil je tegen krijgen. Dan is er geen middenveld meer.
    De aanval is de beste verdediging. Achter vind ik het niet zo sterk staan(word de laatste wedstrijden wel Wat beter) dus kan je het beter op de aanval gokken
  • 23 Jan 2019 om 19:33
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:30
      Met 3 spelers kort achter de spits? Hoeveel doelpunten wil je tegen krijgen. Dan is er geen middenveld meer.
    4-2-3-1 spelen heb je vd Heyden of Brama als controleurs als je Oosterwijk wisselt voor vd Heyden of Smith en Brama dan Boere erin voor Oosterwijk
  • 23 Jan 2019 om 19:33
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:26
      Nou Willem 2 is veel beter ja
    Vind je dat verrassend dan?
  • 23 Jan 2019 om 19:33
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:30
      Weer de nul gehouden 46 minuten
    Zo kun je het ook bekijken. Het glas is half vol.
  • 23 Jan 2019 om 19:30
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:24
      Haal a.u.b. Oosterwijk eruit en ga met Aitor spits spelen en met Espinosa, Smith en Laukart er kort achter eventueel nog extra verdedigende middenvelder erin met vd Heyden.
    Met 3 spelers kort achter de spits? Hoeveel doelpunten wil je tegen krijgen. Dan is er geen middenveld meer.
  • 23 Jan 2019 om 19:30
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:28
      Mijn idee dat zeg ik al weken
    Top
  • 23 Jan 2019 om 19:30
    Weer de nul gehouden 46 minuten
  • 23 Jan 2019 om 19:28
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:24
      Haal a.u.b. Oosterwijk eruit en ga met Aitor spits spelen en met Espinosa, Smith en Laukart er kort achter eventueel nog extra verdedigende middenvelder erin met vd Heyden.
    Mijn idee dat zeg ik al weken
  • 23 Jan 2019 om 19:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:23
      Die spits doet ook voor spek en Bonen mee. Heb je helemaal niets aan. Copie van Boere
    Klopt ze laten zien dat we een spitsen probleem hebben..
  • 23 Jan 2019 om 19:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:17
      Dat de wedstrijd niet om aan te zien is betekent niet dat ze niet gewoon goed weerstand bieden aan een eredivisionist.
    Nou Willem 2 is veel beter ja
  • 23 Jan 2019 om 19:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:17
      Dat de wedstrijd niet om aan te zien is betekent niet dat ze niet gewoon goed weerstand bieden aan een eredivisionist.
    Daar heb je een punt. Maar het niveau van deze wedstrijd is toch echt niet eredivisie waardig. Al kijk je met een rode Twente bril zo groot als een olifant dan nog is het heeeel erg slecht. We strijden om uit die spek en bonen competitie te komen. Maar met deze spelers is eredivisie toch echt een maat of 3 te groot.
  • 23 Jan 2019 om 19:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:11
      Tikkie terug strooit met weergaloze passes spits is levensgevaarlijk spannende pot.
    Welke perfecte stream heb jij? Ik kijk op fox2, maar ziet er niet uit! Net een nieuwe tv en dan moet je zn belabberde wedstrijd zien! Wel sneu voor holscher.. pijn gun je niemand.. maar zover had het al nooit mogen komen.. niet eens op een training..niet bij twente dan
  • 23 Jan 2019 om 19:24
    Haal a.u.b. Oosterwijk eruit en ga met Aitor spits spelen en met Espinosa, Smith en Laukart er kort achter eventueel nog extra verdedigende middenvelder erin met vd Heyden.
  • 23 Jan 2019 om 19:24
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:17
      Dat de wedstrijd niet om aan te zien is betekent niet dat ze niet gewoon goed weerstand bieden aan een eredivisionist.
    Id
  • 23 Jan 2019 om 19:23
    Die spits doet ook voor spek en Bonen mee. Heb je helemaal niets aan. Copie van Boere
  • 23 Jan 2019 om 19:23
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:08
      Nee wat een bullshit, hij wordt terecht gehaat. Is het rode shirt niet waard
    Doe normaal man!
  • 23 Jan 2019 om 19:23
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:20
      Zo is het Ward. Weinig realiteitszin als je denkt dat we Willem II ff oprollen zonder Eredivisiewaardige spelers.
    We hebben toch wel een paar eredivisiewaardige spelers, maar je bent nou eenmaal zo goed als je zwakste schakel.
  • 23 Jan 2019 om 19:20
    Zaadwedstrijd
  • 23 Jan 2019 om 19:20
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:17
      Dat de wedstrijd niet om aan te zien is betekent niet dat ze niet gewoon goed weerstand bieden aan een eredivisionist.
    Zo is het Ward. Weinig realiteitszin als je denkt dat we Willem II ff oprollen zonder Eredivisiewaardige spelers.
  • 23 Jan 2019 om 19:19
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:17
      Dat de wedstrijd niet om aan te zien is betekent niet dat ze niet gewoon goed weerstand bieden aan een eredivisionist.
    Eens eingelijk is Twente op de meeste moment iets beter , willem2 hooguit 10 min met druk en 1 schotje die dommel pakt
  • 23 Jan 2019 om 19:17
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:15
      Is je geleidehond ziek??
    Dat de wedstrijd niet om aan te zien is betekent niet dat ze niet gewoon goed weerstand bieden aan een eredivisionist.
  • 23 Jan 2019 om 19:15
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:14
      Inderdaad, ze doen het prima
    Is je geleidehond ziek??
  • 23 Jan 2019 om 19:15
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:12
      Dat Hölscher wordt verketterd is de schuld van Pusic en van van Leeuwen. Vooral Pusic door deze speler steeds op te stellen terwijl iedereen ziet dat hij zelfs dit niveau niet aan kan. Sneu voor dat jong.
    Het is toch ongelofelijk dat ze hem weer binnen gehaald hebben 2de keer Was toen niks en is alleen maar slechter geworden Tedje snapt niks ervan.
  • 23 Jan 2019 om 19:14
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:12
      Dat Hölscher wordt verketterd is de schuld van Pusic en van van Leeuwen. Vooral Pusic door deze speler steeds op te stellen terwijl iedereen ziet dat hij zelfs dit niveau niet aan kan. Sneu voor dat jong.
    Nog sneuer voor de penningmeester die elke maand een Godsvermogen aan hem moet over maken.
  • 23 Jan 2019 om 19:14
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:12
      Ze houden de 0 en komen er af en toe uit. Eigenlijk doen ze het beter dan verwacht. Hopelijk worden ze de 2e helft wat dominanter. Het is duidelijk dat ze zijn begonnen om de 0 houden.
    Inderdaad, ze doen het prima
  • 23 Jan 2019 om 19:12
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:10
      Ik schakel net in. Hoe doen ze het tot nu toe?
    Ze houden de 0 en komen er af en toe uit. Eigenlijk doen ze het beter dan verwacht. Hopelijk worden ze de 2e helft wat dominanter. Het is duidelijk dat ze zijn begonnen om de 0 houden.
  • 23 Jan 2019 om 19:12
    Dat Hölscher wordt verketterd is de schuld van Pusic en van van Leeuwen. Vooral Pusic door deze speler steeds op te stellen terwijl iedereen ziet dat hij zelfs dit niveau niet aan kan. Sneu voor dat jong.
  • 23 Jan 2019 om 19:11
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:10
      Ik schakel net in. Hoe doen ze het tot nu toe?
    Tikkie terug strooit met weergaloze passes spits is levensgevaarlijk spannende pot.
  • 23 Jan 2019 om 19:11
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:10
      Ik schakel net in. Hoe doen ze het tot nu toe?
    Tikkie terug strooit met weergaloze passes spits is levensgevaarlijk spannende pot.
  • 23 Jan 2019 om 19:11
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:09
      Iemand enig idee of assaidi op de bank zit vandaag ?
    Die is weer geblesseerd . Heeft de vinger tussen de deur gehad vanmorgen.
  • 23 Jan 2019 om 19:11
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:10
      Ik schakel net in. Hoe doen ze het tot nu toe?
    Kut. Willem II is de baas op het veld.
  • 23 Jan 2019 om 19:10
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:09
      Iemand enig idee of assaidi op de bank zit vandaag ?
    Thuis op de bank...
  • 23 Jan 2019 om 19:10
    Ik schakel net in. Hoe doen ze het tot nu toe?
  • 23 Jan 2019 om 19:09
    Iemand enig idee of assaidi op de bank zit vandaag ?
  • 23 Jan 2019 om 19:09
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:03
      Triest dat iedereen gaat fluiten als holscher een fout maakt, en helemaal toen hij er geblesseerd af moest. Jongen heeft als geen zelfvertrouwen, pusic stelt hem continu op de verkeerde plekken op(links buiten of linker middenvelder).
      Hij zal er nooit bovenuit steken maar dit gun ik hem absoluut niet.
      Holscher hoort op 10, maar dan als stand in voor espinosa.
    Weetje wat triest is dat de club deze mafkees terug haalt en de beste speler van de voorbereiding zo laat vertrekken dat is triest!@
  • 23 Jan 2019 om 19:08
    Wat een kloten wedstrijd.
  • 23 Jan 2019 om 19:08
    • Quote van 23 Jan 2019 om 19:03
      Triest dat iedereen gaat fluiten als holscher een fout maakt, en helemaal toen hij er geblesseerd af moest. Jongen heeft als geen zelfvertrouwen, pusic stelt hem continu op de verkeerde plekken op(links buiten of linker middenvelder).
      Hij zal er nooit bovenuit steken maar dit gun ik hem absoluut niet.
      Holscher hoort op 10, maar dan als stand in voor espinosa.
    Nee wat een bullshit, hij wordt terecht gehaat. Is het rode shirt niet waard
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›