Boessen: ''Nooit geroepen dat wij meedoen om het kampioenschap''

( 9 reacties)
Boessen: ''Nooit geroepen dat wij meedoen om het kampioenschap''

FC Den Bosch wist al drie wedstrijden op rij niet te winnen in de Keuken Kampioen Divisie, waardoor de achterstand op koploper FC Twente nu zes punten bedraagt. Na twee nederlagen speelde de ploeg van trainer Wil Boessen afgelopen weekend gelijk tegen FC Volendam (1-1).

"Ik ben blij met elk punt dat we halen en zeker met dit punt. Als je twee wedstrijden verloren hebt, dan is dit prima", blijft Boessen na afloop optimistisch tegenover FOX Sports. "Ik heb nooit geroepen dat wij meedoen om het kampioenschap. Ik heb al gezegd dat we zo hoog mogelijk proberen te eindigen."

"Dat we op de eerste plek stonden, dat was fantastisch en hebben we van genoten", vervolgt Boessen. "Maar we weten waar we vandaan komen en wat we moeten doen. Uiteindelijk blijkt ook dat we het niet vol kunnen houden. Dat is helemaal geen gezeur en gemekker van mijn kant, want ik ken de kwaliteiten van de groep. Wij moeten ervoor zorgen dat we weer de punten gaan pakken."

Boessen kijkt uit naar de titelstrijd. "De beste zal boven komen drijven", beseft hij. "Het komt aan op mentale weerbaarheid, die je moet hebben om überhaupt eerste te worden of bovenin te staan. De komende weken zal de druk alleen maar groter worden en de ploeg die de sterkste knie heeft zal bovenin eindigen, kampioen worden of promoveren."

De oefenmeester merkt dat FC Den Bosch daar nog niet helemaal klaar voor is. "Schijnbaar moeten wij daar nog wennen aan die status van bovenaan staan, wat wij niet gewend zijn. Maar daar is helemaal niets mis mee. Er moet niets bij ons, wij willen graag", aldus Boessen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Feb 2019 om 21:50
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:44
      Boessen weet waar hij vandaan komt, waar hebben we dat eerder gehoord?
      Als Fraser dit ook nog ff zegt heeft kwakzalver Pusic 1 kutexcuus minder.
    BAM, tja wat moet ik daar op zeggen. De moraal ridder staan weer meteen in de rij hahahaha mooi en zo voorspelbaar. Maar we zitten met deze pedagoog nog vier maand op gescheept, we staan eerste en het begint eindelijk iets beter te lopen. Hoop dat de selectie wakker is nu en er voor wil gaan. De rest zien we wel weer in mei. Nu eerst proberen te promoveren, tja daar maakt hij ook deel van uit. Het is zeker geen topper en ben er ook van overtuigd dat ze met hem niet de ere divisie in moeten gaan, daar vind ik hem gewoon te ligt voor. Maar voor nu het is niet anders.
  • 11 Feb 2019 om 19:08
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:44
      Boessen weet waar hij vandaan komt, waar hebben we dat eerder gehoord?
      Als Fraser dit ook nog ff zegt heeft kwakzalver Pusic 1 kutexcuus minder.
    Bam volgens jou eigen berichten krijg jou auto genoeg onderhoud. Nu voor jou zelf nog een goede APK aanvragen dan komt er weer wat meer logica in je bovenkamer.
  • 11 Feb 2019 om 17:30
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:44
      Boessen weet waar hij vandaan komt, waar hebben we dat eerder gehoord?
      Als Fraser dit ook nog ff zegt heeft kwakzalver Pusic 1 kutexcuus minder.
    Zoals gewoonlijke reactie van jou, wanneer ga jij dan naar een kwakzalver of het riag voor jouw psychische problemen?
  • 11 Feb 2019 om 17:30
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:44
      Boessen weet waar hij vandaan komt, waar hebben we dat eerder gehoord?
      Als Fraser dit ook nog ff zegt heeft kwakzalver Pusic 1 kutexcuus minder.
    Zoals gewoonlijke reactie van jou, wanneer ga jij dan naar een kwakzalver of het riag voor jouw psychische problemen?
  • 11 Feb 2019 om 17:07
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:50
      Bossen had het er twee weken terug nog over dat FCT ook nog punten ging verspelen en dat hun nederlaag een incident was. Nu doen ze ineens niet mee om het kampioenschap. Fraser heeft de handdoek ook al gegooid en in Deventer roept men het hele jaar al dat ze niet meedoen om het kampioenschap. Dan blijft er nog 1 club over met ambitie.
    Ikzeg. Pol. Hier heeft u een punt. Geloof mij elke betaalde voetbal club in deze competitie wil graag kampioen worden. Dus wie er ook spreekt.
  • 11 Feb 2019 om 17:04
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:44
      Boessen weet waar hij vandaan komt, waar hebben we dat eerder gehoord?
      Als Fraser dit ook nog ff zegt heeft kwakzalver Pusic 1 kutexcuus minder.
    Ikzeg. Bam. Waarom antwoord u zo negatief over de heer pusic.
  • 11 Feb 2019 om 16:52
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:44
      Boessen weet waar hij vandaan komt, waar hebben we dat eerder gehoord?
      Als Fraser dit ook nog ff zegt heeft kwakzalver Pusic 1 kutexcuus minder.
    Meer respect en waardering voor Marino Pusic is op zijn plaats.
  • 11 Feb 2019 om 16:50
    Bossen had het er twee weken terug nog over dat FCT ook nog punten ging verspelen en dat hun nederlaag een incident was. Nu doen ze ineens niet mee om het kampioenschap. Fraser heeft de handdoek ook al gegooid en in Deventer roept men het hele jaar al dat ze niet meedoen om het kampioenschap. Dan blijft er nog 1 club over met ambitie.
  • 11 Feb 2019 om 16:44
    Boessen weet waar hij vandaan komt, waar hebben we dat eerder gehoord?
    Als Fraser dit ook nog ff zegt heeft kwakzalver Pusic 1 kutexcuus minder.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›