Homepage » Hoofdnieuws » Derksen: ''Ik vind hem wel passen bij FC Twente of Heracles''

Derksen: ''Ik vind hem wel passen bij FC Twente of Heracles''

( 14 reacties)
Derksen: ''Ik vind hem wel passen bij FC Twente of Heracles''

Ajax staat na 21 competitiewedstrijden maar liefst zes punten achter koploper PSV en Johan Derksen heeft zich maandagavond kritisch uitgelaten over Erik ten Hag. Volgens de voormalig hoofdredacteur van VI past de oefenmeester niet bij de club uit Amsterdam. 

"Die man vind ik een soort zelfbenoemde topcoach", sprak hij bij Veronica Inside. "Die heeft ooit een aantal wedstrijdjes gewonnen met FC Utrecht, waardoor hij een leuk aantal punten had. Meteen werd hij door de media neergezet als een uitstekende trainer, want we willen allemaal de nieuwe topcoach ontdekken. En dat was dan plotseling Ten Hag", aldus Derksen.

"Daar is het management van Ajax in meegegaan, maar ik vind hem totaal niet in de Johan Cruijff ArenA passen", vervolgt hij kritisch. "Deze man, met alle respect, ik vind het geen gezicht. Zo'n Boertje van Buuten met een verkeerd accent in de Arena. Ik denk ook dat de spelers hem nadoen als hij er niet is. Ik vind hem wél passen bij Twente of Heracles", besluit Derksen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Feb 2019 om 11:32
    Ik vind Derksen het beste in een hok met cavia s passen
  • 13 Feb 2019 om 10:47
    • Quote van 13 Feb 2019 om 10:37
      Ff eerlijk, moeten we het erg vind als een van ons er niet tussen past in het westen? Zou er blij van zijn.. Maar hij heeft het nu over de manier van praten, vervang "accent" eens door "huidskleur" en heel nederland staat op de kop, dus ik zie niet zo goed wat hier grappig aan is
    Helemaal gelijk!!!
  • 13 Feb 2019 om 10:47
    Weet nog goed dat Derksen hem zelf ook als top bestempelde na de successen bij Utrecht,maar Johan is altijd erg wisselvallig in zijn oordeel over personen!!!
  • 13 Feb 2019 om 10:37
    Ff eerlijk, moeten we het erg vind als een van ons er niet tussen past in het westen? Zou er blij van zijn.. Maar hij heeft het nu over de manier van praten, vervang "accent" eens door "huidskleur" en heel nederland staat op de kop, dus ik zie niet zo goed wat hier grappig aan is
  • 12 Feb 2019 om 20:20
    Ook in het Drentse Grolloo woont een Betuwse boer die van boet'n komt.
    En ook daar heeft men een heel mooi accent. Johan past daar precies .
  • 12 Feb 2019 om 18:43
    • Quote van 12 Feb 2019 om 16:20
      Haha, kan we wel om lachen en deel van zijn kritiek begrijp ik ook wel. Rutten had ook dit probleem omdat hij enigszins sliste. Uitstraling is belangrijk voor een coach en ondanks dat dit objectief gezien niet belangrijkste zou moeten zijn is het heden ten dage toch essentieel om intern en extern serieus te worden genomen.
    Inderdaad kan er ook wel om lachen, hij past niet echt bij 020. Daar moet echt zo'n arrogante teringlijer voor de groep staan die denkt dat hij het wiel heeft uitgevonden. Ten Hag zou prima Twente kunnen trainen, maarja hij wilde opeens naar PSV. Iemand die Heracles wil trainen heeft simpelweg een klap van de molen gehad, of weet net zoals die Duitser die er nu zit simpelweg niet in wat voor pauperstad je terecht komt, met dat stadion op die lelijke woonboulevard en die rioollucht die je direct ruikt als je een stap binnen dat stadion zet :p
  • 12 Feb 2019 om 17:56
    Wie geloofd deze idioot nog ?altijd maar Erik ten Hag er door halen net of hij zoveel kwaliteiten heeft veendam dan heb je wel kwaliteit?
  • 12 Feb 2019 om 16:36
    Maar goed dat niemand deze man serieus neemt.
  • 12 Feb 2019 om 16:34
    Ik zou Ten Hag hier graag als coach zien.
  • 12 Feb 2019 om 16:30
    Ach het is volksvermaak, neem het allemaal met een korrel zout.
  • 12 Feb 2019 om 16:26
    Boertje van Buutn. Lol. En dat is dan ook meteen het enige waar Derkens goed voor is. Een glimlach.
    Wellicht is het zeer onhandig als je 2 topspelers met hun kop bij een andere club zitten? Benen niet breken want ze zijn 80 Miljoen waard, en Camp Nou.
  • 12 Feb 2019 om 16:20
    Haha, kan we wel om lachen en deel van zijn kritiek begrijp ik ook wel. Rutten had ook dit probleem omdat hij enigszins sliste. Uitstraling is belangrijk voor een coach en ondanks dat dit objectief gezien niet belangrijkste zou moeten zijn is het heden ten dage toch essentieel om intern en extern serieus te worden genomen.
  • 12 Feb 2019 om 16:16
    Net of hij zo een denderende spelers was, Derksen maakt zich met de week belachelijker,en zet ons gewoon weg als een stel boeren. Laat hij eerst eens kijken naar zijn uitgeleefd harses en een fatsoenlijke kapper zoeken, dat deze opa nog een platform op tv krijgt zijn bullshit verhalen de wereld in te gooien.
  • 12 Feb 2019 om 16:00
    Wat een onzin van boer Derksen.