FC Twente aast op Janssen: ''Ik ontken niet dat er contact is''

( 28 reacties)
FC Twente aast op Janssen: ''Ik ontken niet dat er contact is''

Theo Janssen mag zich in de belangstelling verheugen van FC Twente en FC Utrecht, zo weet Omroep Gelderland te melden. De trainer van Vitesse Onder 19, die sinds kort ook te zien is bij het programma VTBL, heeft een aflopend contract bij de club uit Arnhem. 

"Ik heb kort geleden met Aloys Wijnker (Hoofd Opleidingen van Vitesse, red.) een gesprek gehad", reageert de voormalig FC Twente-middenvelder. "Ze willen verlengen, maar daar is het ook bij gebleven. Ik heb geen voorstel gehad ofzo", benadrukt Janssen. 

"Ik vraag niet hoe staat het ervoor en ga niet lopen smeken", vervolgt hij. "Daar voel ik me iets te groot voor. Feit is dat veel contracten van trainers al verlengd zijn bij Vitesse. Veel ligt al vast. Wat ze met mij zouden willen? Ik heb werkelijk geen idee", aldus Janssen.

Ted van Leeuwen en Paul van der Kraan zouden de talentvolle coach graag terughalen. "Dat zijn mensen die ik natuurlijk heel goed ken", reageert hij. "Ik zeg niet dat er iets speelt, maar ik ontken ook niet dat er wel eens contact is. FC Twente heeft wel aangegeven dat als ik bij Vitesse niet verder zou kunnen, er een bepaalde rol voor mij zou kunnen zijn daar", besluit Janssen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Feb 2019 om 22:25
    • Quote van 14 Feb 2019 om 22:08
      Waarom wordt z'n contract bij Vitesse niet verlengd? Het is notabene mister Arnhem! Zal toch wel niet zo'n vakman zijn op trainers gebied!
    Theo Bos is Mr Vitesse. Lijkt mij ook niet voor niks idd dat er nog niet tot actie is overgegaan.
  • 14 Feb 2019 om 22:08
    Waarom wordt z'n contract bij Vitesse niet verlengd? Het is notabene mister Arnhem! Zal toch wel niet zo'n vakman zijn op trainers gebied!
  • 14 Feb 2019 om 21:33
    Was een echte karaktervoetballer. Mentaal sterk, zocht grenzen op en ging tot het einde. Nam initiatieven en iedereen op sleeptouw. Als je er zo een bij hebt, alleen al voor de motivatie, mag ie van mij komen.
  • 14 Feb 2019 om 19:38
    • Quote van 14 Feb 2019 om 17:15
      Is dat het enige dat bij jeugd trainen komt kijken tegenwoordig? Of moet je ook het nodige weten van pedagogiek, didactiek, vorming van techniek en spelinzicht, vorming van mentaliteit, van het fysieke gedeelte genoeg weten om samen te kunnen werken met een fysiektrainer. Thuis zijn in allerlei nieuwigheden die er zijn op het vlak van talentontwikkeling. Weten van technologische hulpmiddelen. Etc. etc.

      Vinden wij kortom dat er vakmensen voor de groep moeten die het meeste uit zichzelf en de groep halen, of halen we iemand op omdat we hem kennen en wat jonge spelers in eerste instantie tegen hem opkijken?
    Vakmensen? Nee joh.. aanzien is alles, haha. Ik zou ook liever iemand nemen om zijn of haar kwaliteiten dan je blindstaren op een naam.
  • 14 Feb 2019 om 19:04
    • Quote van 14 Feb 2019 om 18:38
      Zijn voetbal inzicht, zijn ervaring op het veld, buiten het veld, de pers, gewoon blijven doen,dus niet naast je schoenen gaan lopen. Denk dat hij de jeugd wel degelijk veel kan leren.
    Afgezien van de kwaliteiten die jij hier noemt ben ik er niet echt van overtuigd dat Theo het goede voorbeeld is van iemand die echt volledig voor het voetbal leeft!
  • 14 Feb 2019 om 19:00
    • Quote van 14 Feb 2019 om 18:04
      haal Wim Jonk ..das een goeie..
    Dat zou ik verstandiger vinden indd
  • 14 Feb 2019 om 18:38
    • Quote van 14 Feb 2019 om 17:31
      Het is nogal vreemd om te stellen dat Theo voor de groep moet omdat hij het leven echt kent. Dat zou je ook niet over pak 'em beet een wiskundeleraar zeggen. Gewoon omdat er buiten wat levenservaring een hele hoop vakinhoudelijke kennis komt kijken. Ik kan niet beoordelen of Janssen die kennis heeft. Misschien is het wel een enorme autodidact die dagelijks boeken verslindt, wedstrijden kijkt etc. etc. Maar hem puur op basis van zijn levenservaring aanstellen is onzin.
    Zijn voetbal inzicht, zijn ervaring op het veld, buiten het veld, de pers, gewoon blijven doen,dus niet naast je schoenen gaan lopen. Denk dat hij de jeugd wel degelijk veel kan leren.
  • 14 Feb 2019 om 18:04
    haal Wim Jonk ..das een goeie..
  • 14 Feb 2019 om 17:50
    • Quote van 14 Feb 2019 om 17:33
      Discriminatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ban.
  • 14 Feb 2019 om 17:33
    • Quote van 14 Feb 2019 om 17:16
      was een topspeler,AUB niet aanhalen als Trainer met Tattoos/oorbellen/tedik heb ik sterk mijn twijfels zie Maradona.Twente zoek AUB verder
    Discriminatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 14 Feb 2019 om 17:31
    • Quote van 14 Feb 2019 om 17:25
      Dus iemand met oorbellen , tattoo , drinken , die kan er niks van? Wat hebben tattoo en oorbel hier nou mee te maken? En te dik ja maar daar heeft hij aanleg voor, ik denk dat hij de jeugd heel veel kan leren. Meer dan de gemiddelde CIOS student, die het leven niet echt kent. En wat tatoos betreft vind ik een superdom vooroordeel, is weg zetten van een groep mensen in de vorm van, die zijn asociaal, Nou zie tegenwoordig meer mensen met tattoo als zonder, hoe jammer ik dit ook vind. Tattoos zijn geen mode verschijnsel in mijn ogen, maar zegt iets over wie je bent, en waar je voor staat. Daarom heb ik ze tenminste, sommige al 30 jaar.
    Het is nogal vreemd om te stellen dat Theo voor de groep moet omdat hij het leven echt kent. Dat zou je ook niet over pak 'em beet een wiskundeleraar zeggen. Gewoon omdat er buiten wat levenservaring een hele hoop vakinhoudelijke kennis komt kijken. Ik kan niet beoordelen of Janssen die kennis heeft. Misschien is het wel een enorme autodidact die dagelijks boeken verslindt, wedstrijden kijkt etc. etc. Maar hem puur op basis van zijn levenservaring aanstellen is onzin.
  • 14 Feb 2019 om 17:30
    • Quote van 14 Feb 2019 om 17:25
      Dus iemand met oorbellen , tattoo , drinken , die kan er niks van? Wat hebben tattoo en oorbel hier nou mee te maken? En te dik ja maar daar heeft hij aanleg voor, ik denk dat hij de jeugd heel veel kan leren. Meer dan de gemiddelde CIOS student, die het leven niet echt kent. En wat tatoos betreft vind ik een superdom vooroordeel, is weg zetten van een groep mensen in de vorm van, die zijn asociaal, Nou zie tegenwoordig meer mensen met tattoo als zonder, hoe jammer ik dit ook vind. Tattoos zijn geen mode verschijnsel in mijn ogen, maar zegt iets over wie je bent, en waar je voor staat. Daarom heb ik ze tenminste, sommige al 30 jaar.
    AUB niet aanbeginnen,je mag een andere mening hebben oke,nogmaals hij krijgt eventueel een voorbeeld functie,als hij met die rommel wil lopen is dat zijn keus,ik denk de sponsors zitten ook niet tewachten op een jeugdtrainer met oorbellen en tattoos,wil het hier bijlaten een fijne avond verder
  • 14 Feb 2019 om 17:30
    • Quote van 14 Feb 2019 om 17:16
      was een topspeler,AUB niet aanhalen als Trainer met Tattoos/oorbellen/tedik heb ik sterk mijn twijfels zie Maradona.Twente zoek AUB verder
    Ik denk dat bij maradonna het probleem meer in de neus zit dan in de oren
  • 14 Feb 2019 om 17:25
    • Quote van 14 Feb 2019 om 17:16
      was een topspeler,AUB niet aanhalen als Trainer met Tattoos/oorbellen/tedik heb ik sterk mijn twijfels zie Maradona.Twente zoek AUB verder
    Dus iemand met oorbellen , tattoo , drinken , die kan er niks van? Wat hebben tattoo en oorbel hier nou mee te maken? En te dik ja maar daar heeft hij aanleg voor, ik denk dat hij de jeugd heel veel kan leren. Meer dan de gemiddelde CIOS student, die het leven niet echt kent. En wat tatoos betreft vind ik een superdom vooroordeel, is weg zetten van een groep mensen in de vorm van, die zijn asociaal, Nou zie tegenwoordig meer mensen met tattoo als zonder, hoe jammer ik dit ook vind. Tattoos zijn geen mode verschijnsel in mijn ogen, maar zegt iets over wie je bent, en waar je voor staat. Daarom heb ik ze tenminste, sommige al 30 jaar.
  • 14 Feb 2019 om 17:16
    was een topspeler,AUB niet aanhalen als Trainer met Tattoos/oorbellen/tedik heb ik sterk mijn twijfels zie Maradona.Twente zoek AUB verder
  • 14 Feb 2019 om 17:15
    • Quote van 14 Feb 2019 om 16:34
      Ik denk dat hij een groot voorbeeld is van de jeugd, en wij weet hoe het was toen we kampioen werden! Dus ik zeg doen
    Is dat het enige dat bij jeugd trainen komt kijken tegenwoordig? Of moet je ook het nodige weten van pedagogiek, didactiek, vorming van techniek en spelinzicht, vorming van mentaliteit, van het fysieke gedeelte genoeg weten om samen te kunnen werken met een fysiektrainer. Thuis zijn in allerlei nieuwigheden die er zijn op het vlak van talentontwikkeling. Weten van technologische hulpmiddelen. Etc. etc.

    Vinden wij kortom dat er vakmensen voor de groep moeten die het meeste uit zichzelf en de groep halen, of halen we iemand op omdat we hem kennen en wat jonge spelers in eerste instantie tegen hem opkijken?
  • 14 Feb 2019 om 17:14
    Ikzeg. Goeie kerel. Maar in mijn inziens, is het beter om theo niet als trainer terug te halen.
  • 14 Feb 2019 om 17:02
    • Quote van 14 Feb 2019 om 17:02
      Mkb sponsoren hebben we heel hard nodig... die willen allemaal Theo wel op de borrel hebben... Theo zuipt ze onder de tafel samen met Heubach.... ‘hier tekenen jonguh’ ...
    100+
  • 14 Feb 2019 om 17:02
    Mkb sponsoren hebben we heel hard nodig... die willen allemaal Theo wel op de borrel hebben... Theo zuipt ze onder de tafel samen met Heubach.... ‘hier tekenen jonguh’ ...
  • 14 Feb 2019 om 16:45
    • Quote van 14 Feb 2019 om 16:34
      Als er dus iemand is waar de jeugd naar luistert als ie verteld hoe het niet moet dan is hij het wel, ik denk dat hij heel wat meer respect afdwingt dan de gemiddelde trainer
    ik denk dat hier FCT gebruikt wordt door Theo om elders iets voor elkaar te krijgen ...persoonlijk vind ik het voor ons niks.. soms kun je met hem lachen dat wel.. maar is verder niet goeie voorbeeld voor de jeugd..
  • 14 Feb 2019 om 16:34
    • Quote van 14 Feb 2019 om 16:21
      Dat is persoonlijke smaak... vond het een geweldige voetballer maar verschrikkelijke gast.... vreemdgaan... arrogant... geen goed voorbeeld en dan wil je hem bij de jeugd plaatsen... ik denk dat dat problemen worden... en arrogant vind ik hem ook in dit stukje alweer: "daar voel ik mij te groot voor"

      Maar smaken verschillen... voor anderen is het een held en verademing :) dat mag
    Als er dus iemand is waar de jeugd naar luistert als ie verteld hoe het niet moet dan is hij het wel, ik denk dat hij heel wat meer respect afdwingt dan de gemiddelde trainer
  • 14 Feb 2019 om 16:34
    Ik denk dat hij een groot voorbeeld is van de jeugd, en wij weet hoe het was toen we kampioen werden! Dus ik zeg doen
  • 14 Feb 2019 om 16:21
    • Quote van 14 Feb 2019 om 16:12
      Hoezo niet?
    Dat is persoonlijke smaak... vond het een geweldige voetballer maar verschrikkelijke gast.... vreemdgaan... arrogant... geen goed voorbeeld en dan wil je hem bij de jeugd plaatsen... ik denk dat dat problemen worden... en arrogant vind ik hem ook in dit stukje alweer: "daar voel ik mij te groot voor"

    Maar smaken verschillen... voor anderen is het een held en verademing :) dat mag
  • 14 Feb 2019 om 16:20
    • Quote van 14 Feb 2019 om 16:13
      Leg dan even uit waarom ?
    Omdat deze gast goed zal liggen in de groep en bij de jeugd, en is iemand die dwars is van arrogantie en kapsones. Dus lijkt me een echte aanwinst, denk dat deze Theo , een belangrijke rol kan spelen als jeugdtrainer of elftalbegleider denk dat je er een goede gast mee binnenhaalt.
  • 14 Feb 2019 om 16:13
    • Quote van 14 Feb 2019 om 15:57
      Haal maar binnen.
    Leg dan even uit waarom ?
  • 14 Feb 2019 om 16:12
    • Quote van 14 Feb 2019 om 16:11
      Nee dankje
    Hoezo niet?
  • 14 Feb 2019 om 16:11
    Nee dankje
  • 14 Feb 2019 om 15:57
    Haal maar binnen.
zondag 18 augustus 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›