Foto | Deze spelers van PSV komen tegen FC Twente niet in actie

( 25 reacties)
Foto | Deze spelers van PSV komen tegen FC Twente niet in actie

FC Twente weet ongeveer welke PSV'ers het maandag aan de aftrap kan verwachten op bezoek in Eindhoven. Om 20.00 uur neemt koploper FC Twente het in het Jan Louwers Stadion op tegen de Eindhovense beloften. 

Onder meer Dante Rigo, Cody Gakpo en Bart Ramselaar zijn er niet bij. Zij zitten zaterdagavond immers op de bank bij PSV 1, dat het in Friesland opneemt tegen sc Heerenveen. Spelers die in het weekend bij de wedstrijdselectie van het eerste elftal zitten, mogen op maandag niet in actie komen in de Keuken Kampioen Divisie. 

Naast de elf basisspelers en bovengenoemd drietal gaat het om Aziz Behich, Eloy Room, Donyell Malen, Armando Obispo, Trent Sainsbury, Erick Gutierrez, Michal Sadilek, Mike van de Meulenhof en Mohamed Ihattaren. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Feb 2019 om 19:06
    Ikzeg. Het mag absoluut niet uitmaken wie er van de tegenpartij speelt. Als wij fctwente kampioen willen worden moet je van iedereen winnen. Dus Door denderen en er op of geen eten . Ikzeg. 1-3
  • 17 Feb 2019 om 16:01
    PSV heeft nog genoeg kwaliteit met o.a. Aboukhlal, Lonwijk, Piroe, Verreth
  • 17 Feb 2019 om 15:50
    • Quote van 17 Feb 2019 om 15:03
      Excuses, lag te slapen, dat biedt dan waarschijnlijk toch mogelijkheden morgen! COTE!
    Ja ik hoop het ook, al moeten ze PSV niet onderschatten. Ook deze spelers doen het uitstekend
  • 17 Feb 2019 om 15:03
    • Quote van 16 Feb 2019 om 21:03
      En deze doen dus maandag allemaal niet mee!
    Excuses, lag te slapen, dat biedt dan waarschijnlijk toch mogelijkheden morgen! COTE!
  • 17 Feb 2019 om 13:58
    de keeper, ramselaar en teze deden vorige week nog mee, en morgen niet (teze vraagteken). Het gros deed dus al langer niet meer mee, ten opzichte van de vorige wedstrijd tegen twente is het team natuurlijk wel sterk veranderd. Vooral de voorhoede van jong psv is sterk met piroe mauro junior en die aboukhlal. Laat nou net vooral de verdediging van twente goed staan. Ben benieuwd.
  • 17 Feb 2019 om 11:23
    Alle spelers die hier beschreven staan doen NIET mee !
  • 17 Feb 2019 om 09:56
    • Quote van 16 Feb 2019 om 21:49
      Ik denk dat alle spelers die in dit bericht staan niet meedoen. Maar niet helemaal duidelijk idd.
    Begrijpend lezen noemen ze dat.
  • 17 Feb 2019 om 09:16
    • Quote van 17 Feb 2019 om 08:15
      Opvallend dat jong PSV met deze ploeg dan juist zoveel punten pakt.
    Die keeper en ramselaar
  • 17 Feb 2019 om 08:42
    Prachtig al die goede voetballers bij PSV, op de bank bij het 1e en ook bij jong PSV. Zo belangrijk voor PSV dat jonge spelers onder weerstand voetballen. PSV is juist blij met tegenstander als FCT. Fysiek en ervaring maakt dan het verschil. Ik wens en hoop dat FCT ook hiernaar toe groeit met goed beleid. Kost vele jaren, eerste stappen worden wel gezet binnen de club is mijn indruk.
  • 17 Feb 2019 om 08:15
    • Quote van 16 Feb 2019 om 23:41
      Precies, de basiself van Jong PSV zoals die de afgelopen wedstrijden stond blijft gewoon intact en niemand daarvan stond op het wedstrijdformulier van PSV vandaag. Gaat geen makkie worden.
    Opvallend dat jong PSV met deze ploeg dan juist zoveel punten pakt.
  • 17 Feb 2019 om 02:26
    Competitievervalsing, in ons voordeel dit keer.
  • 16 Feb 2019 om 23:41
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:29
      Jong psv heeft al veel punten gepakt na de winterstop en toen deden deze spelers ook al niet mee. Het kan lastig genoeg worden daar
    Precies, de basiself van Jong PSV zoals die de afgelopen wedstrijden stond blijft gewoon intact en niemand daarvan stond op het wedstrijdformulier van PSV vandaag. Gaat geen makkie worden.
  • 16 Feb 2019 om 22:40
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:34
      Mrkela….briljante speler was dat :-))
    Jeugdsentiment
  • 16 Feb 2019 om 22:35
    • Quote van 16 Feb 2019 om 21:49
      Ik denk dat alle spelers die in dit bericht staan niet meedoen. Maar niet helemaal duidelijk idd.
    Ik vind er eigenlijk niets onduidelijk aan. Maar wat ik me meer afvraag hoeveel verschilt jong PSV ten opzichte van de andere wedstrijden na de winterstop? Aangezien ze het nogal goed doen de laatste tijd.
  • 16 Feb 2019 om 22:34
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:29
      Jong psv heeft al veel punten gepakt na de winterstop en toen deden deze spelers ook al niet mee. Het kan lastig genoeg worden daar
    Mrkela….briljante speler was dat :-))
  • 16 Feb 2019 om 22:29
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:18
      dan blijft er niet veel over....zal een dikke overwinning kunnen worden. 0-7 ofzo.
    Jong psv heeft al veel punten gepakt na de winterstop en toen deden deze spelers ook al niet mee. Het kan lastig genoeg worden daar
  • 16 Feb 2019 om 22:18
    • Quote van 16 Feb 2019 om 21:49
      Ik denk dat alle spelers die in dit bericht staan niet meedoen. Maar niet helemaal duidelijk idd.
    dan blijft er niet veel over....zal een dikke overwinning kunnen worden. 0-7 ofzo.
  • 16 Feb 2019 om 21:59
    • Quote van 16 Feb 2019 om 20:22
      Poeh, nog steeds een fantastische selectie, wordt een grote uitdaging, ben benieuwd!
    Soort Barcelona
  • 16 Feb 2019 om 21:49
    • Quote van 16 Feb 2019 om 21:41
      Lekker duidelijk dit bericht, ook ik maak er niet uit op wie wel en wie niet. En hoezo foto???
    Ik denk dat alle spelers die in dit bericht staan niet meedoen. Maar niet helemaal duidelijk idd.
  • 16 Feb 2019 om 21:41
    Lekker duidelijk dit bericht, ook ik maak er niet uit op wie wel en wie niet. En hoezo foto???
  • 16 Feb 2019 om 21:03
    • Quote van 16 Feb 2019 om 21:02
      Alleen die Meulenhof en Aziz zeggen me weinig; de rest is gewoon eerste selectie materiaal. Ihattaren, Guttierez, Obispo, Malen, Room, Sadilek allemaal erg goede spelers.
    En deze doen dus maandag allemaal niet mee!
  • 16 Feb 2019 om 21:02
    • Quote van 16 Feb 2019 om 20:41
      Hoe bedoel je nog steeds een fantastische selectie? Elke speler die in het artikel staat is er NIET bij
    Alleen die Meulenhof en Aziz zeggen me weinig; de rest is gewoon eerste selectie materiaal. Ihattaren, Guttierez, Obispo, Malen, Room, Sadilek allemaal erg goede spelers.
  • 16 Feb 2019 om 20:54
    Na de winterstop deden al deze spelers al niet meer mee met jong psv. Talent zat daar
  • 16 Feb 2019 om 20:41
    • Quote van 16 Feb 2019 om 20:22
      Poeh, nog steeds een fantastische selectie, wordt een grote uitdaging, ben benieuwd!
    Hoe bedoel je nog steeds een fantastische selectie? Elke speler die in het artikel staat is er NIET bij
  • 16 Feb 2019 om 20:22
    Poeh, nog steeds een fantastische selectie, wordt een grote uitdaging, ben benieuwd!