Homepage » Hoofdnieuws » Espinosa en Oosterwijk ontbreken in belangrijke wedstrijd tegen Jong PSV

Espinosa en Oosterwijk ontbreken in belangrijke wedstrijd tegen Jong PSV

( 18 reacties)
Espinosa en Oosterwijk ontbreken in belangrijke wedstrijd tegen Jong PSV

FC Twente speelt maandagavond de belangrijke wedstrijd tegen Jong PSV. Hierin zullen naar alle Javier Espinosa en Jari Oosterwijk niet aan de aftrap staan. Het lijkt inmiddels wel heel duidelijk dat beide spelers niet aanwezig zullen zijn.

Leon ten Voorde meldt dit in De Tubantia. De Twentewatcher meldt dat spits Oosterwijk nog afwezig is vanwege velprivéomstandigheden. Ook Javier Espinosa is nog niet voldoende hersteld van zijn blessure, ook hij is er dus niet bij.

Dit betekent dat de kans groot is dat Fred Friday maandag in de basis begint. Ricardinho is afwezig vanwege een schorsing. Brama keert wel terug, de middenvelder is voldoende fit nadat hij vorige week de topper met Spara miste. 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Feb 2019 om 07:19
    • Quote van 17 Feb 2019 om 20:54
      Wat deed Nacho precies verkeerd op links back tegen Helmond dan? 2 goals ook nog is.
    Haha ja ik vond het hem ook heel verdienstelijk invullen persoonlijk
  • 17 Feb 2019 om 22:39
    • Quote van 17 Feb 2019 om 20:54
      Wat deed Nacho precies verkeerd op links back tegen Helmond dan? 2 goals ook nog is.
    Ik bedoel dat Nacho het op de linksback positie het nog niet goed heeft gedaan
  • 17 Feb 2019 om 21:42
    • Quote van 17 Feb 2019 om 20:19
      Ja liever dat ze deze week een kaart pakken en tegen eindhoven geschorst zijn dan dat ze de uitwedstrijd tegen roda moeten missen.
    heb liever 1 vd 2, ben het met je eens dat je er 1 kan missen tegen eindhoven. Echter doet eindhoven het deze periode goed, zou ze nog niet beide willen missen. Je hebt achter brama en smith alleen vd heijden als alternatief.
  • 17 Feb 2019 om 21:22
    • Quote van 17 Feb 2019 om 20:19
      Ja liever dat ze deze week een kaart pakken en tegen eindhoven geschorst zijn dan dat ze de uitwedstrijd tegen roda moeten missen.
    Eindhoven speelt ook uitstekend de laatste weken. Gaat lastig worden tegen hun.
  • 17 Feb 2019 om 20:54
    • Quote van 17 Feb 2019 om 18:57
      Friday voor Oosterwijk. Brama of v.d. Heijden zal allebei goed kunnen. De grootste twijfels heb ik over de linksback positie. Ricardinho is geen geweldige voetballer maar er is ook geen ander die het op die plek goed heeft gedaan. Maria viel tegen ajax door de mand. Laukart viel op die positie slecht in tegen Helmond Sport en ook Nacho heeft er niet goed gespeeld. Wellicht Schenk of een jeugdspeler? Welke optie hebben we nog meer?
    Wat deed Nacho precies verkeerd op links back tegen Helmond dan? 2 goals ook nog is.
  • 17 Feb 2019 om 20:41
    • Quote van 17 Feb 2019 om 20:10
      brama is onze aanvoerder, en vd heijden al te vaak door de mand gevallen. Ik zou het er niet op gokken, gwn brama laten spelen. Brama en smith staan beide op scherp, dus vd heijden krijgt zijn speelminuten en kansen nog wel. Was tegen sparta goed, dat zeker.
    Eens
  • 17 Feb 2019 om 20:19
    • Quote van 17 Feb 2019 om 20:10
      brama is onze aanvoerder, en vd heijden al te vaak door de mand gevallen. Ik zou het er niet op gokken, gwn brama laten spelen. Brama en smith staan beide op scherp, dus vd heijden krijgt zijn speelminuten en kansen nog wel. Was tegen sparta goed, dat zeker.
    Ja liever dat ze deze week een kaart pakken en tegen eindhoven geschorst zijn dan dat ze de uitwedstrijd tegen roda moeten missen.
  • 17 Feb 2019 om 20:16
    • Quote van 17 Feb 2019 om 20:10
      brama is onze aanvoerder, en vd heijden al te vaak door de mand gevallen. Ik zou het er niet op gokken, gwn brama laten spelen. Brama en smith staan beide op scherp, dus vd heijden krijgt zijn speelminuten en kansen nog wel. Was tegen sparta goed, dat zeker.
    Eens
  • 17 Feb 2019 om 20:10
    • Quote van 17 Feb 2019 om 18:39
      Na de prima wedstrijd tegen Sparta zou ik als trainer sterk overwegen de opstelling zo min mogelijk aan te passen. Friday voor Oosterwijk en Maria voor Ricardihnio. Kijken of Van der Heijddn het ook kan als hij van te voren weet dat hij speelt. Brama op de bank. Als heg niet loopt kun je alsnog ingrijpen.
      Morgen moet er gewonnen worden om de concurenten wederom 8 tellen te geven. Bij puntverlies krijgen ze weer moraal. Volle bak erop klappen net als tegen Sparta.
    brama is onze aanvoerder, en vd heijden al te vaak door de mand gevallen. Ik zou het er niet op gokken, gwn brama laten spelen. Brama en smith staan beide op scherp, dus vd heijden krijgt zijn speelminuten en kansen nog wel. Was tegen sparta goed, dat zeker.
  • 17 Feb 2019 om 19:59
    • Quote van 17 Feb 2019 om 18:57
      Friday voor Oosterwijk. Brama of v.d. Heijden zal allebei goed kunnen. De grootste twijfels heb ik over de linksback positie. Ricardinho is geen geweldige voetballer maar er is ook geen ander die het op die plek goed heeft gedaan. Maria viel tegen ajax door de mand. Laukart viel op die positie slecht in tegen Helmond Sport en ook Nacho heeft er niet goed gespeeld. Wellicht Schenk of een jeugdspeler? Welke optie hebben we nog meer?
    Wie niet tegen Ajax? Maria gewoon beste optie
  • 17 Feb 2019 om 19:59
    • Quote van 17 Feb 2019 om 18:58
      De onderschatting is weer begonnen. Ik zie ons niet makkelijk winnen van jong PSV.
    Heeft niets met onderschating te maken. Fctwente speelt de laaste weken goed voetbal dat inhoud aanvallend en hoog druk zetten met de hele ploeg. Ze creëeren zelf veel kansen en geven weinig tot niets weg. Als ze dit morgenavond weer kunnen opbrengen en de toevalligheden vallen goed moet jong psv geen probleem zijn. En fctwente is de beste uitspelende ploeg in de kkdivisie.
  • 17 Feb 2019 om 19:49
    Met twee vingers in de neus worden we kampioen. De rest is gewoon veel slechter.
  • 17 Feb 2019 om 19:47
    • Quote van 17 Feb 2019 om 18:57
      Friday voor Oosterwijk. Brama of v.d. Heijden zal allebei goed kunnen. De grootste twijfels heb ik over de linksback positie. Ricardinho is geen geweldige voetballer maar er is ook geen ander die het op die plek goed heeft gedaan. Maria viel tegen ajax door de mand. Laukart viel op die positie slecht in tegen Helmond Sport en ook Nacho heeft er niet goed gespeeld. Wellicht Schenk of een jeugdspeler? Welke optie hebben we nog meer?
    Vd lely is terug toch?
    Niet dat ik hem liever heb dan riccardino hoor maar wel dan maria laukart en nacho/ramos op linksback... nacho lekker op rechts laten
  • 17 Feb 2019 om 18:58
    • Quote van 17 Feb 2019 om 18:53
      Pusic gaat morgen in Eindhoven spelen met ramos als rechtback spelen en nacho als linksback. Brama speelt op zijn vertrouwde stek. En friday is de vervanger voor Oostenwijk. Met dit elftal mag en moet jong psv geen probleem zijn als je speelt zoals de laaste weken.
    De onderschatting is weer begonnen. Ik zie ons niet makkelijk winnen van jong PSV.
  • 17 Feb 2019 om 18:57
    Friday voor Oosterwijk. Brama of v.d. Heijden zal allebei goed kunnen. De grootste twijfels heb ik over de linksback positie. Ricardinho is geen geweldige voetballer maar er is ook geen ander die het op die plek goed heeft gedaan. Maria viel tegen ajax door de mand. Laukart viel op die positie slecht in tegen Helmond Sport en ook Nacho heeft er niet goed gespeeld. Wellicht Schenk of een jeugdspeler? Welke optie hebben we nog meer?
  • 17 Feb 2019 om 18:53
    • Quote van 17 Feb 2019 om 18:39
      Na de prima wedstrijd tegen Sparta zou ik als trainer sterk overwegen de opstelling zo min mogelijk aan te passen. Friday voor Oosterwijk en Maria voor Ricardihnio. Kijken of Van der Heijddn het ook kan als hij van te voren weet dat hij speelt. Brama op de bank. Als heg niet loopt kun je alsnog ingrijpen.
      Morgen moet er gewonnen worden om de concurenten wederom 8 tellen te geven. Bij puntverlies krijgen ze weer moraal. Volle bak erop klappen net als tegen Sparta.
    Pusic gaat morgen in Eindhoven spelen met ramos als rechtback spelen en nacho als linksback. Brama speelt op zijn vertrouwde stek. En friday is de vervanger voor Oostenwijk. Met dit elftal mag en moet jong psv geen probleem zijn als je speelt zoals de laaste weken.
  • 17 Feb 2019 om 18:45
    • Quote van 17 Feb 2019 om 18:39
      Na de prima wedstrijd tegen Sparta zou ik als trainer sterk overwegen de opstelling zo min mogelijk aan te passen. Friday voor Oosterwijk en Maria voor Ricardihnio. Kijken of Van der Heijddn het ook kan als hij van te voren weet dat hij speelt. Brama op de bank. Als heg niet loopt kun je alsnog ingrijpen.
      Morgen moet er gewonnen worden om de concurenten wederom 8 tellen te geven. Bij puntverlies krijgen ze weer moraal. Volle bak erop klappen net als tegen Sparta.
    Ikzeg. Mnt. U heeft een punt. Brama voor de zekerheid nog even op de bank laten en eventueel inzetten zo als u aan gaf voor jvh.
  • 17 Feb 2019 om 18:39
    Na de prima wedstrijd tegen Sparta zou ik als trainer sterk overwegen de opstelling zo min mogelijk aan te passen. Friday voor Oosterwijk en Maria voor Ricardihnio. Kijken of Van der Heijddn het ook kan als hij van te voren weet dat hij speelt. Brama op de bank. Als heg niet loopt kun je alsnog ingrijpen.
    Morgen moet er gewonnen worden om de concurenten wederom 8 tellen te geven. Bij puntverlies krijgen ze weer moraal. Volle bak erop klappen net als tegen Sparta.
zondag 24 maart 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›