''Jong PSV beschikt over een zeer talentvolle groep spelers''

( 16 reacties)
''Jong PSV beschikt over een zeer talentvolle groep spelers''

FC Twente heeft een goede reeks resultaten neergezet. Weliswaar was het spel niet altijd fantastisch, maar de punten bleven in Enschede of werden meegenomen naar Enschede. Maandag wacht de volgende horde: Jong PSV.

Trainer Marino Pusic is dan ook tevreden: "Wij hebben een goede serie wedstrijden neergezet. Daarin hebben we ons als team prima laten zien. De wedstrijd tegen Sparta was overtuigend. We misten Wout en Javier in die wedstrijd, maar het team pakte het als collectief heel goed op", begint de trainer in met het officiële clubkanaal van FC Twente. 

Pusic vervolgt: "Dan wil je die lijn natuurlijk doortrekken en dit een goed vervolg geven. Dit gaat echter niet automatisch. Ook tegen Jong PSV zullen we als ploeg er weer keihard voor moeten werken en de juiste houding aannemen die uiteindelijk voor resultaat moet zorgen.”

Jong PSV heeft alleen tegen MVV en Jong Ajax punten laten liggen dit jaar, verder werd alles gewonnen. De ploeg is dan ook nog ongeslagen in 2019. "Jong PSV beschikt over een zeer talentvolle groep spelers, met veel individuele kwaliteit. In de thuiswedstrijd hebben we dat al ervaren, pas in de slotfase trokken we die wedstrijd over de streep", aldus de trainer.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Feb 2019 om 18:54
    • Quote van 17 Feb 2019 om 21:07
      Ik denk 0 - 8....
    Levert bij de toto wel veel op als je het goed hebt
  • 18 Feb 2019 om 10:55
    • Quote van 17 Feb 2019 om 21:07
      Ik denk 0 - 8....
    Goeje morgen zeg .... Mocht het 0-8 worden, krijg je een biertje van me
  • 18 Feb 2019 om 10:14
    Vriend van me heeft PSV CC en kan extra CC regelen. Gaan ze vanavond ook een ID check doen bij de kassa naar jullie inschatting? Sorry, nog geen ervaring mee maar weet dat er bijv in Helmond veel supporters met kaarten weer teruggestuurd zijn namelijk.
  • 18 Feb 2019 om 07:37
    • Quote van 17 Feb 2019 om 20:19
      Hebben ze ook alleen doen er een hele rits niet mee tegen Twente. 0-3 dus.
    De basiself staat gewoon hoor.
  • 18 Feb 2019 om 07:21
    • Quote van 17 Feb 2019 om 18:56
      Jong PSV en ook Jong Ajax zijn absoluut moeilijke wedstrijden.
    1-2 hou ik het op en dat zou geweldig zijn
  • 18 Feb 2019 om 00:48
    Ik hou het op 1-2
  • 17 Feb 2019 om 23:25
    • Quote van 17 Feb 2019 om 21:07
      Ik denk 0 - 8....
    haha 1tje minder. Erop of geen eten he ikzeg ;-))
  • 17 Feb 2019 om 22:47
    1-2
  • 17 Feb 2019 om 21:20
    2-2 denk ik
  • 17 Feb 2019 om 21:07
    Ik denk 0 - 8....
  • 17 Feb 2019 om 20:55
    Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb en dat we dik gaan winnen maar dat is niet realistisch.
  • 17 Feb 2019 om 20:55
    • Quote van 17 Feb 2019 om 20:19
      Hebben ze ook alleen doen er een hele rits niet mee tegen Twente. 0-3 dus.
    Die deden de afgelopen wedstrijden al niet mee en toen deed jong psv het uitstekend. Ik denk dat de wedstrijd van morgen moeilijker gaat worden dan de wedstrijd tegen Sparta aangezien die ploeg zonder vertrouwen speelde terwijl jong psv juist barst van het vertrouwen. Ik ga voor een 1-2.
  • 17 Feb 2019 om 20:28
    • Quote van 17 Feb 2019 om 20:19
      Hebben ze ook alleen doen er een hele rits niet mee tegen Twente. 0-3 dus.
    Denk ik ook 0-3
  • 17 Feb 2019 om 20:19
    Hebben ze ook alleen doen er een hele rits niet mee tegen Twente. 0-3 dus.
  • 17 Feb 2019 om 19:01
    Ikzeg. Met de instelling zo als tegen Sparta, dan moet het zeker lukken. En als wij ons systeem van de laatste wedstrijden volhouden erop of geen eten, dan denderen wij Door naar de overwinning. Ikzeg nu 1-3.
  • 17 Feb 2019 om 18:56
    Jong PSV en ook Jong Ajax zijn absoluut moeilijke wedstrijden.