Homepage » Hoofdnieuws » Pusic blikt vooruit: ''Zullen diep moeten gaan om het verschil te maken''

Pusic blikt vooruit: ''Zullen diep moeten gaan om het verschil te maken''

( 13 reacties)
Pusic blikt vooruit: ''Zullen diep moeten gaan om het verschil te maken''

Voor FC Twente wacht maandagavond een zware uitwedstrijd. Op bezoek bij Jong PSV in het Jan Louwers Stadion moet er gewonnen worden om het gat met de nummer twee tot acht punten te laten groeien. Marino Pusic blikt vooruit. 

"Jong PSV is één van de betere en best presterende teams in de Eerste Divisie. Het is echt een zeer getalenteerd elftal met heel veel individuele kwaliteit. Jongens die gedreven zijn en zich graag willen bewijzen en bulken van talent. Het is een hele goede tegenstander", aldus Pusic tegenover RTV Oost

Jong PSV staat door de goede resultaten vijfde. "Ik verwacht een pittige wedstrijd, waarin wij diep zullen moeten gaan om kwantitatief het verschil te kunnen maken en een goed resultaat te kunnen behalen. Je moet werkelijk optimaal zijn om tegen dit soort teams maximaal resultaat te halen. Dus ik verwacht een taaie wedstrijd."

Foto via Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Feb 2019 om 12:14
    Ach kom nou, Ze hebben ook bijna de meeste tegentreffers, dus verdedigen is niet hun sterkste punt
  • 18 Feb 2019 om 09:17
    Dezelfde inzet en doorjagen als tegen Sparta dan kan het niet misgaan!
  • 18 Feb 2019 om 08:58
    • Quote van 18 Feb 2019 om 08:40
      De Helft van hun spelers doet niet mee
    Daarvoor doen dan wel weer anderen mee die zich willen bewijzen. Dus scherp beginnen en die jonkies flink onder druk zetten.
  • 18 Feb 2019 om 08:40
    De Helft van hun spelers doet niet mee
  • 18 Feb 2019 om 08:04
    1-3
  • 18 Feb 2019 om 04:45
    • Quote van 17 Feb 2019 om 23:19
      Ik zal er wel (ver) naast zitten.... 0-7. Vorige week als 1 vd weinigen voorspelde ik een makkelijke overwinning (1-5) en dat had zomaar gekund. Nu voel ik een mega overwinning aankomen :-))
    Zou mooi zijn. Ik denk dat deze wedstrijd voor de neutrale toeschouwer heel aantrekkelijk wordt met veel doelpunten en onze FCT uiteindelijk aan het langste eind trekt.
  • 18 Feb 2019 om 00:32
    • Quote van 17 Feb 2019 om 22:52
      Laat t maar niet zo spannend worden, zie twente makkelijk winnen aangezien veel talenten niet meedoen bij pisvee dus ik zeg 0-4 #COTEEE
    Ondanks dat veel spelers niet meedoen draait hun elftal ook zonder die spelers uitstekend.
  • 17 Feb 2019 om 23:30
    • Quote van 17 Feb 2019 om 23:19
      Ik zal er wel (ver) naast zitten.... 0-7. Vorige week als 1 vd weinigen voorspelde ik een makkelijke overwinning (1-5) en dat had zomaar gekund. Nu voel ik een mega overwinning aankomen :-))
    Ik hop aj geliek hebt
  • 17 Feb 2019 om 23:28
    • Quote van 17 Feb 2019 om 23:19
      Ik zal er wel (ver) naast zitten.... 0-7. Vorige week als 1 vd weinigen voorspelde ik een makkelijke overwinning (1-5) en dat had zomaar gekund. Nu voel ik een mega overwinning aankomen :-))
    Ik denk dat je overmoedig word ;-)
  • 17 Feb 2019 om 23:19
    Ik zal er wel (ver) naast zitten.... 0-7. Vorige week als 1 vd weinigen voorspelde ik een makkelijke overwinning (1-5) en dat had zomaar gekund. Nu voel ik een mega overwinning aankomen :-))
  • 17 Feb 2019 om 22:52
    Mag van mij wel eerder
  • 17 Feb 2019 om 22:52
    • Quote van 17 Feb 2019 om 22:40
      Tot de 75ste minuut JPSV het spel laten maken.En dan in het laatste kwartier overlopen.Ik hoop op 0-2 voor onze jongens.
    Laat t maar niet zo spannend worden, zie twente makkelijk winnen aangezien veel talenten niet meedoen bij pisvee dus ik zeg 0-4 #COTEEE
  • 17 Feb 2019 om 22:40
    Tot de 75ste minuut JPSV het spel laten maken.En dan in het laatste kwartier overlopen.Ik hoop op 0-2 voor onze jongens.
zondag 24 maart 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›