Homepage » Hoofdnieuws » Vermoedelijke opstelling Jong PSV: Mauro Junior in de basis

Vermoedelijke opstelling Jong PSV: Mauro Junior in de basis

( 11 reacties)
Vermoedelijke opstelling Jong PSV: Mauro Junior in de basis

FC Twente neemt het maandagavond in Eindhoven op tegen Jong PSV en de grote vraag is natuurlijk met welke spelers de thuisclub zal gaan spelen. Trainer Dennis Haar kan namelijk geen beroep doen op een groot aantal talenten.

Zo zaten Armando Obispo, Dante Rigo, Cody Gakpo, Mohammed Ihattaren en Michal Sadilek afgelopen weekend op de bank tijdens de wedstrijd tussen SC Heerenveen en PSV in het Abe Lenstra Stadion. Rik Elfrink verwacht dat Mauro Junior wel aan de aftrap verschijnt. 

Vermoedelijke opstelling Jong PSV: Roulaux, Wallenburg, Daverveld, Soulas, Kun; Verreth, Lonwijk, Frey; Aboukhlal, Piroe, Mauro Junior. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Feb 2019 om 17:17
    • Quote van 18 Feb 2019 om 13:42
      Wat een gedram allemaal what the fuck wie speelt, wij zijn Fc Twente en moeten daar gewoon winnen. Niets meer en niets minder klaar!!!
    Ikzeg. Jadie. U heeft een punt. Ik verwacht er op of geen eten en gewoon doordenderen. 1-3
  • 18 Feb 2019 om 15:58
    • Quote van 18 Feb 2019 om 13:42
      Wat een gedram allemaal what the fuck wie speelt, wij zijn Fc Twente en moeten daar gewoon winnen. Niets meer en niets minder klaar!!!
    Haha en zo is het! Volle bak dr op!
  • 18 Feb 2019 om 15:52
    Gaan er toevallig nog mensen heen op de CC van een PSV kennis?
  • 18 Feb 2019 om 15:27
    • Quote van 18 Feb 2019 om 12:40
      Verreth is ook een goede speler. Heb hem al een paar in actie gezien. Twente gaat dit niet makkelijk winnen.
    Hoeft ook niet makkelijk te gaan. Tegen Sparta hadden we het ook lastig verwacht dat verliep gelukkig anders. Ploeg heeft laten zien te kunnen voetballen en strijden, vanavond moet dat opnieuw en de wedstrijd daarna en alle daarop volgende wedstrijden.
  • 18 Feb 2019 om 15:23
    • Quote van 18 Feb 2019 om 12:40
      Verreth is ook een goede speler. Heb hem al een paar in actie gezien. Twente gaat dit niet makkelijk winnen.
    En wij missen Hölscher en Ricardinho! Dan heb je wel een excuus.
  • 18 Feb 2019 om 14:31
    Verreth, Lonwijk, Frey, Aboukhlal, Piroe, Mauro Júnior allemaal wel goede spelers, mis alleen Teze nog
  • 18 Feb 2019 om 13:42
    Wat een gedram allemaal what the fuck wie speelt, wij zijn Fc Twente en moeten daar gewoon winnen. Niets meer en niets minder klaar!!!
  • 18 Feb 2019 om 12:40
    • Quote van 18 Feb 2019 om 12:30
      Piroe is ook wel een goeie, werd hier zelfs wel eens als versterking genoemd.
    Verreth is ook een goede speler. Heb hem al een paar in actie gezien. Twente gaat dit niet makkelijk winnen.
  • 18 Feb 2019 om 12:30
    • Quote van 18 Feb 2019 om 12:20
      Om eerlijk te zijn ken ik alléén Mauro maar van dit team!
    Piroe is ook wel een goeie, werd hier zelfs wel eens als versterking genoemd.
  • 18 Feb 2019 om 12:26
    • Quote van 18 Feb 2019 om 12:20
      Om eerlijk te zijn ken ik alléén Mauro maar van dit team!
    Lopen een paar goede spelers bij kan ik je vertellen..
  • 18 Feb 2019 om 12:20
    Om eerlijk te zijn ken ik alléén Mauro maar van dit team!
zondag 24 maart 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›