Tadic haalt uit: ''Het is echt een schande voor de Eredivisie''

( 13 reacties)
Tadic haalt uit: ''Het is echt een schande voor de Eredivisie''

Dusan Tadic speelt sinds dit seizoen weer in de Eredivisie, maar de voormalig FC Twente-speler is nog niet te spreken over de kunstgrasvelden op de Nederlandse velden. De Serviër heeft dan ook een advies voor de KNVB. 

"Laat Nederlandse clubs vlak voor Champions League-duels niet op kunstgras spelen", vertelt hij op de website van de Telegraaf. "We moeten Nederland blijdschap en punten bezorgen. En het maakt dan niet uit of het Ajax, PSV of Feyenoord betreft. Na Heracles-uit, in de aanloop naar Real Madrid-thuis moest ik drie of vier dagen herstellen", blikt Tadic terug. 

"Ik voelde mijn rug, nek, bilspieren, bovenbeen, lies, knieën en enkels. Ik haat kunstgras echt", vervolgt hij kritisch. "Als ik het heel hard moet zeggen: het is echt een schande voor de Eredivisie. We hebben een mooie competitie, in mooie stadions met mooie velden, maar zes ploegen spelen op kunstgras. In mijn ogen is dat echt niet mogelijk", besluit Tadic. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Feb 2019 om 10:08
    • Quote van 18 Feb 2019 om 17:02
      Ik ben zaterdag nog even bij onze Duitse vrienden geweest, daar wordt je ook niet blij van .
    Pow, dat valt ook niet mee inderdaad. Ik was er recent tegen Gladbach. Dortmund heeft gisteren gelukkig ook een slippertje gemaakt. Zorgt in GE nog enigszins voor vrolijke gezichten, maar van de eigen jongens hoeven ze het dit seizoen niet te hebben. Zover is duidelijk...
  • 19 Feb 2019 om 08:32
    Wow..... En dat van Tadic. Duidelijk!
    Hopen dat er meer spelers hun mond lostrekken.
  • 18 Feb 2019 om 18:57
    Ikzeg. Het is belachelijk dat Nederland weer voorop wil lopen met deze verschrikkelijke kunst velden. Ikzeg. Te gek voor woorden. Weg met dat kunst gras.
  • 18 Feb 2019 om 17:39
    • Quote van 18 Feb 2019 om 17:02
      Ik ben zaterdag nog even bij onze Duitse vrienden geweest, daar wordt je ook niet blij van .
    Klopt die hebben ook een probleem. Die trainer mut ook oppassen.
  • 18 Feb 2019 om 17:02
    • Quote van 18 Feb 2019 om 16:00
      Dat zijn geen vrienden.
    Ik ben zaterdag nog even bij onze Duitse vrienden geweest, daar wordt je ook niet blij van .
  • 18 Feb 2019 om 16:50
    Zal toch zo blijven Tadic als ze het anders zouden willen was dit allang gebeurd!
  • 18 Feb 2019 om 16:46
    • Quote van 18 Feb 2019 om 15:54
      Vind het nog steeds schandalig dat een voetbalbond, zich door 1 club (niet eens eentje van formaat) laat dwarsbomen... en dat vanwege financiele redenering.
    Dam blijft er maar 1 optie over. Degradatie van Heracles. Kunnen de eredivisieclubs vervolgens afspraken maken over een kunstgrasverbod ;)
  • 18 Feb 2019 om 16:45
    Tadic heeft volledig gelijk. Dit moet met spoed opgelost worden. Echt een schande...
  • 18 Feb 2019 om 16:20
    Jan
  • 18 Feb 2019 om 16:00
    • Quote van 18 Feb 2019 om 15:18
      Ja dat is inmiddels genoegzaam bekent bij de KNVB. Alleen onze Almelose vrienden denken daar anders over.
    Dat zijn geen vrienden.
  • 18 Feb 2019 om 15:59
    • Quote van 18 Feb 2019 om 15:54
      Vind het nog steeds schandalig dat een voetbalbond, zich door 1 club (niet eens eentje van formaat) laat dwarsbomen... en dat vanwege financiele redenering.
    Nou die gedachten heb ik dus ook.
  • 18 Feb 2019 om 15:54
    • Quote van 18 Feb 2019 om 15:18
      Ja dat is inmiddels genoegzaam bekent bij de KNVB. Alleen onze Almelose vrienden denken daar anders over.
    Vind het nog steeds schandalig dat een voetbalbond, zich door 1 club (niet eens eentje van formaat) laat dwarsbomen... en dat vanwege financiele redenering.
  • 18 Feb 2019 om 15:18
    Ja dat is inmiddels genoegzaam bekent bij de KNVB. Alleen onze Almelose vrienden denken daar anders over.