MATCHDAY | Friday maakt basisdebuut in duel tegen Jong PSV

( 338 reacties)
MATCHDAY | Friday maakt basisdebuut in duel tegen Jong PSV

FC Twente gaat vanavond voor de competitie op bezoek bij het in vorm verkerende Jong PSV. In het Jan Louwers stadion van FC Eindhoven wordt er om 20:00 uur afgetrapt.

Eerder dit weekend zag FC Twente concurrenten FC Den Bosch en Go Ahead Eagles al punten verspelen. Zij speelden allebei gelijk en bij winst vandaag kan FC Twente op een voorsprong van acht punten komen. Toch zal een overwinning vandaag niet gemakkelijk worden. Tegenstander Jong PSV is al zeven wedstrijden op rij ongeslagen. Daarvan wonnen zij vijf keer en speelde het twee keer gelijk.

Ook FC Twente zelf is momenteel in een uitstekende vorm. De Tukkers wisten de laatste acht competitiewedstrijden allemaal te winnen en werd zo koploper van de Keuken Kampioen Divisie. Bij FC Twente staat Fred Friday vanavond voor het eerst in de basis. Na eerder al minuten te hebben gemaakt tegen Sparta Rotterdam, start de aanvaller vandaag voor het eerst in de basis.

Opstelling FC Twente: Drommel, Ramos, Gonzalez, Bijen, Nacho, Brama, Smith, Hamdaoui, Aitor, Friday en Boere

Foto: Sportfoto Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Feb 2019 om 07:56
    Niet zeiken gewoon 3 Punten klaar, op naar volgende wedstrijd.
  • 18 Feb 2019 om 22:58
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:54
      wat is bij jou wel mooi
    Dit was zeker niet mooi, maar drie belangrijke punten zijn binnen. Verder klopte er weinig van vanavond hoor gewoon een dramatische pot verder.
  • 18 Feb 2019 om 22:14
    • Quote van 18 Feb 2019 om 22:04
      Jammer dat ze het goede spel niet konden voortzetten. Zat hem dit keer weer in het aansluiten van de linies. Ze gaven veel ruimte weg. Drommel en Smith halen iedere week een dikke voldoende. Mooi gebaar van Aitor richting Jari. 8 punten voorsprong is lekker zeg.
    ze kunnen nu serieus over vlgd seizoen na gaan denken..
  • 18 Feb 2019 om 22:04
    Jammer dat ze het goede spel niet konden voortzetten. Zat hem dit keer weer in het aansluiten van de linies. Ze gaven veel ruimte weg. Drommel en Smith halen iedere week een dikke voldoende. Mooi gebaar van Aitor richting Jari. 8 punten voorsprong is lekker zeg.
  • 18 Feb 2019 om 22:01
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:41
      Wat is Drommel goed geworden. Die heeft je op de been gehouden. Vorig jaar vlogen die ballen er in.
    Dit heeft met zelfvertrouwen te maken bij de doelman en de spelers en de rust in de hele club.
  • 18 Feb 2019 om 22:00
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:54
      wat is bij jou wel mooi
    Mijn lach bij 8 punten voorsprong
  • 18 Feb 2019 om 21:59
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:56
      Met Maria erbij werd PSV minder gevaarlijk. Friday ging hoe langer hoe harder werken. Niet best maar toch weer de nul. Drommel en Smith de besten bij ons.
    Maria vervulde zijn taken beter dan Hamdaoui. Hierdoor kwam Schenk ook niet meer in de problemen
  • 18 Feb 2019 om 21:58
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:53
      Niet mooi, niet goed, maar weer een erg lastige horde genomen. Top jongens!
    Wat wil je nog meer op zo’n veld
  • 18 Feb 2019 om 21:57
    Belangrijke overwinning het veldspel was niet goed te noemen te veel fouten en misverstanden. Op een waardeloos kunststof voetbalveld wat een schande is voor het betaalde voetbal. Friday mist wedstrijd ritme en heeft het laaste half jaar niet meer gespeeld dat zag je aan het spel van hem
  • 18 Feb 2019 om 21:56
    Met Maria erbij werd PSV minder gevaarlijk. Friday ging hoe langer hoe harder werken. Niet best maar toch weer de nul. Drommel en Smith de besten bij ons.
  • 18 Feb 2019 om 21:56
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:54
      Saaie, slechte wedstrijd, maar toch drie punten. Dat is het belangrijkst.
    Clean sheet
  • 18 Feb 2019 om 21:54
    Saaie, slechte wedstrijd, maar toch drie punten. Dat is het belangrijkst.
  • 18 Feb 2019 om 21:54
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:53
      Niet mooi, niet goed, maar weer een erg lastige horde genomen. Top jongens!
    wat is bij jou wel mooi
  • 18 Feb 2019 om 21:54
    gewoon verdiend nu op naar overwinning eindhoven
  • 18 Feb 2019 om 21:53
    Niet mooi, niet goed, maar weer een erg lastige horde genomen. Top jongens!
  • 18 Feb 2019 om 21:52
    Mooi 3 punten jongs, Twente kump d'r an
  • 18 Feb 2019 om 21:52
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:50
      En weer de 0 gehouden. Verdedigend staat het sterk, al weken. Keeper ook goud waard laatste tijd.
    wel gehoopt ...niet gedacht ..wederom knap ...
  • 18 Feb 2019 om 21:51
    15 maart feestje zet maar vast in de agenda
  • 18 Feb 2019 om 21:51
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:45
      Friday traint volgens mij nog met een looprek...zit weinig gang in.
    Haha
  • 18 Feb 2019 om 21:50
    En weer de 0 gehouden. Verdedigend staat het sterk, al weken. Keeper ook goud waard laatste tijd.
  • 18 Feb 2019 om 21:48
    Heerlijk dat koor uit het oosten
  • 18 Feb 2019 om 21:46
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:45
      Ik bun der bie tegen Dordrecht. Als het zo door gaat zou het dan al kunnen?
    Als nog een paar weken wacht gaan er meer mensen verlof vragen.
  • 18 Feb 2019 om 21:46
    Oh oh...
  • 18 Feb 2019 om 21:46
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:41
      Wat is Drommel goed geworden. Die heeft je op de been gehouden. Vorig jaar vlogen die ballen er in.
    Mee eens
  • 18 Feb 2019 om 21:45
    Friday traint volgens mij nog met een looprek...zit weinig gang in.
  • 18 Feb 2019 om 21:45
    De concurrentie moet geloof ik ook nog tegen jong psv. Die kunnen hun borst nat maken. Die talenten hebben een mooi elftal met elkaar. En dat te bedenken dat er ook nog een hele vracht bij het eerste zit
  • 18 Feb 2019 om 21:45
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:44
      De maandag en dinsdag 6 en 7 Mei.
    Maak er maar een maandje eerder van.
  • 18 Feb 2019 om 21:45
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:44
      De maandag en dinsdag 6 en 7 Mei.
    Ik bun der bie tegen Dordrecht. Als het zo door gaat zou het dan al kunnen?
  • 18 Feb 2019 om 21:44
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:42
      Dan doe je vdh tekort voor zn orestatie tegen sparta vind ik
    Nee tuurlijk, hij deed het uitstekend maar ik had liever Roemeratoe gezien.
  • 18 Feb 2019 om 21:44
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:42
      Wanneer dan?
    De maandag en dinsdag 6 en 7 Mei.
  • 18 Feb 2019 om 21:43
    Abouchlal halen volgend jaar.
  • 18 Feb 2019 om 21:43
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:40
      Fred oogt wel heel traag moet ik zeggen, gooit ook te snel na een duel de handdoek in de ring. Mag die nog aan gaan werken.
    Precies , 1 actie en klaar is ie
  • 18 Feb 2019 om 21:42
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:41
      Komop zeg, doe dan Roemeratoe erin!
    Dan doe je vdh tekort voor zn orestatie tegen sparta vind ik
  • 18 Feb 2019 om 21:42
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:41
      Wat is Drommel goed geworden. Die heeft je op de been gehouden. Vorig jaar vlogen die ballen er in.
    Heeft ook met vertrouwen te maken.
  • 18 Feb 2019 om 21:42
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:39
      Ik heb al verlof aangevraagd... voor de huldiging . Hahaha
    Wanneer dan?
  • 18 Feb 2019 om 21:41
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:40
      Fred oogt wel heel traag moet ik zeggen, gooit ook te snel na een duel de handdoek in de ring. Mag die nog aan gaan werken.
    Freitag mag blij zijn dat ie hier mag ballen. Aanpassen of oprotten.
  • 18 Feb 2019 om 21:41
    Komop zeg, doe dan Roemeratoe erin!
  • 18 Feb 2019 om 21:41
    Wat is Drommel goed geworden. Die heeft je op de been gehouden. Vorig jaar vlogen die ballen er in.
  • 18 Feb 2019 om 21:40
    Fred oogt wel heel traag moet ik zeggen, gooit ook te snel na een duel de handdoek in de ring. Mag die nog aan gaan werken.
  • 18 Feb 2019 om 21:40
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:39
      Hahaha in de hoek jij
    En het hoedje op doen niet vergeten =p
  • 18 Feb 2019 om 21:39
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:38
      Ik herinner me een seizoen dat we ook zulke wedstrijden hadden. Stonden we op het eind van de rit wel mooi met die schaal omhoog en ging Theo op zijn bakkes op de snelweg.....
    Precies!
  • 18 Feb 2019 om 21:39
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:39
      Hahaha in de hoek jij
    Haha
  • 18 Feb 2019 om 21:39
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:35
      !!!!!!!!!!
    hahaha ouwe schnitzelvreter
  • 18 Feb 2019 om 21:39
    Ik heb al verlof aangevraagd... voor de huldiging . Hahaha
  • 18 Feb 2019 om 21:39
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:38
      Pfff...opluchting. Acht punten los, lekker
    Hahaha in de hoek jij
  • 18 Feb 2019 om 21:39
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:37
      Wat een ijskonijn is het, kan niet mooier, geen beste wedstrijd, wel weer 3 punten, kampioenschap lonkt nu echt!
    Mooi he
  • 18 Feb 2019 om 21:38
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:37
      Zo is het.. geen club wordt kampioen met alleen maar topwedstrijden. Gelukkig valt het voor ons de goede kant op. Geluk van de kampioen? Of dwing je het af..
    3 punten dankbaar in ontvangst nemen en niet te veel aan terug denken...
  • 18 Feb 2019 om 21:38
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:37
      Zo is het.. geen club wordt kampioen met alleen maar topwedstrijden. Gelukkig valt het voor ons de goede kant op. Geluk van de kampioen? Of dwing je het af..
    Ik herinner me een seizoen dat we ook zulke wedstrijden hadden. Stonden we op het eind van de rit wel mooi met die schaal omhoog en ging Theo op zijn bakkes op de snelweg.....
  • 18 Feb 2019 om 21:38
    Pfff...opluchting. Acht punten los, lekker
  • 18 Feb 2019 om 21:37
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:34
      Toe maar dan, boereeee
    Wat een ijskonijn is het, kan niet mooier, geen beste wedstrijd, wel weer 3 punten, kampioenschap lonkt nu echt!
  • 18 Feb 2019 om 21:37
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:34
      Toe maar dan, boereeee
    Wat een ijskonijn is het, kan niet mooier, geen beste wedstrijd, wel weer 3 punten, kampioenschap lonkt nu echt!
  • 18 Feb 2019 om 21:37
    8 pingels 8 raak doe het maar is na
  • 18 Feb 2019 om 21:37
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:36
      Knvb geneuzel op voetbalzone kan weer beginnen haha
    ach die lui moet je niks op uit doet, andersom hoor je ze niet. Twente is vorig jaar gruwelijk veel benadeeld.
  • 18 Feb 2019 om 21:37
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:34
      Soms moet je gewoon lelijk winnen om kampioen te worden, idd leuk ploegje dat PSV, maken weinig fouten
    Zo is het.. geen club wordt kampioen met alleen maar topwedstrijden. Gelukkig valt het voor ons de goede kant op. Geluk van de kampioen? Of dwing je het af..
  • 18 Feb 2019 om 21:37
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:36
      Hier speelt wel , hahahaha
    Heel de wedstrijd nog niet gezien en toch die penalty erin knallen. Knap hoor
  • 18 Feb 2019 om 21:36
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:36
      We worden hier wel gematst. De KNVB wil ons gewoon weer terug de eredivisie in hebben.
    Hij word duidelijk van de bal afgedrukt dus hij kan 'm geven.
  • 18 Feb 2019 om 21:36
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:36
      ?
    Boere
  • 18 Feb 2019 om 21:36
    Als je dit soort (uit)wedstrijden wint wordt je kampioen.
  • 18 Feb 2019 om 21:36
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:29
      Speelt boere wel. Heb hem nog niet gezien.
    Hier speelt wel , hahahaha
  • 18 Feb 2019 om 21:36
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:35
      Hoppaaa, wie verdiende de strafschop?
    ?
  • 18 Feb 2019 om 21:36
    Wel mooi. Tukkers zingen Boere un Eindhoven
  • 18 Feb 2019 om 21:36
    Ik ga stream kijken. BAM! 0-2
  • 18 Feb 2019 om 21:36
    Heerlijk dit..... en ook al spelen ze niet goed, maakt nu niets uit. Trouwens vind Drommel ook weer prima keepen!
  • 18 Feb 2019 om 21:36
    We worden hier wel gematst. De KNVB wil ons gewoon weer terug de eredivisie in hebben.
  • 18 Feb 2019 om 21:36
    Knvb geneuzel op voetbalzone kan weer beginnen haha
  • 18 Feb 2019 om 21:35
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:35
      Tooooooooooooorrrrrr
    !!!!!!!!!!
  • 18 Feb 2019 om 21:35
    Hoppa twee mogelijkheden en twee keer scoren. We gaan het worden hoor. Stabiel en effectief.
  • 18 Feb 2019 om 21:35
    Tooooooooooooorrrrrr
  • 18 Feb 2019 om 21:35
    Goalll
  • 18 Feb 2019 om 21:35
    Alsjeblieft oale wiev
  • 18 Feb 2019 om 21:35
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:32
      Zo direct de 0-2 en naar huis
    Whahaha je had gewoon gelijk.
  • 18 Feb 2019 om 21:35
    boere boere
  • 18 Feb 2019 om 21:35
    Hoppaaa, wie verdiende de strafschop?
  • 18 Feb 2019 om 21:34
    BOERRRUHHH
  • 18 Feb 2019 om 21:34
    Moi
  • 18 Feb 2019 om 21:34
    Toe maar dan, boereeee
  • 18 Feb 2019 om 21:34
    Pingel
  • 18 Feb 2019 om 21:34
    Haha penalty
  • 18 Feb 2019 om 21:34
    Soms moet je gewoon lelijk winnen om kampioen te worden, idd leuk ploegje dat PSV, maken weinig fouten
  • 18 Feb 2019 om 21:34
    Penal
  • 18 Feb 2019 om 21:33
    Boereeee
  • 18 Feb 2019 om 21:33
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:26
      Kearls, wat een negatief gedonder weer hier. We staan boven aan. We staan voor. Goddomme, het kan niet elke week sprankelend zijn! Jong Psv heeft leuke spelers en is gewoon een goed team!
    Individueel Technisch ja, voor de rest zit er niet veel in. We staan gewoon voor hoor.
  • 18 Feb 2019 om 21:33
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:31
      Belasting ontduiking klinkt zo negatief. Belasting optimalisatie is veel beter
    Nu snap ik waarom je niet meer in Nederland woont:)
  • 18 Feb 2019 om 21:32
    Zo direct de 0-2 en naar huis
  • 18 Feb 2019 om 21:32
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:31
      Belasting ontduiking klinkt zo negatief. Belasting optimalisatie is veel beter
    Goede verwoording! Die ga ik van je lenen
  • 18 Feb 2019 om 21:31
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:28
      Heeft Dennis een nieuw account?
    Hij heeft al heel wat aanvallen verprutst met een verkeerde pass.
  • 18 Feb 2019 om 21:31
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:26
      Kearls, wat een negatief gedonder weer hier. We staan boven aan. We staan voor. Goddomme, het kan niet elke week sprankelend zijn! Jong Psv heeft leuke spelers en is gewoon een goed team!
    +10
  • 18 Feb 2019 om 21:31
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:30
      Ontduiken bedoel je misschien? Onderduiken deden ze in de 2e Wereldoorlog
    Belasting ontduiking klinkt zo negatief. Belasting optimalisatie is veel beter
  • 18 Feb 2019 om 21:30
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:26
      Kearls, wat een negatief gedonder weer hier. We staan boven aan. We staan voor. Goddomme, het kan niet elke week sprankelend zijn! Jong Psv heeft leuke spelers en is gewoon een goed team!
    Helemaal mee eens. Lekker ploegje dat jong PSV. Resultaat telt nu
  • 18 Feb 2019 om 21:30
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:27
      Nooit verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik verlang nu alweer naar Oosterwijk. Wat is die Friday een ongemotiveerde zak hooi zeg!
    Hij sprint heel wat af hoor
  • 18 Feb 2019 om 21:30
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:24
      Ga anders belasting onderduiken
    Ontduiken bedoel je misschien? Onderduiken deden ze in de 2e Wereldoorlog
  • 18 Feb 2019 om 21:30
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:28
      En die andere zak hooi die er naast staat ?
    Die kan er geen fuck van, maar hij probeert het wel.
  • 18 Feb 2019 om 21:29
    Geen samenhang......... Teveel individuele fouten...... Allemaal als een blind paard..... En nu de 2- 0 maken aub....
  • 18 Feb 2019 om 21:29
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:28
      En die andere zak hooi die er naast staat ?
    Speelt boere wel. Heb hem nog niet gezien.
  • 18 Feb 2019 om 21:28
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:27
      Nooit verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik verlang nu alweer naar Oosterwijk. Wat is die Friday een ongemotiveerde zak hooi zeg!
    En die andere zak hooi die er naast staat ?
  • 18 Feb 2019 om 21:28
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:27
      Wat is Aitor slecht zeg.
    Heeft Dennis een nieuw account?
  • 18 Feb 2019 om 21:27
    Nooit verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik verlang nu alweer naar Oosterwijk. Wat is die Friday een ongemotiveerde zak hooi zeg!
  • 18 Feb 2019 om 21:27
    Wat is Aitor slecht zeg.
  • 18 Feb 2019 om 21:27
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:24
      Ga anders belasting onderduiken
    Koop een jerrycan jeroentje.
  • 18 Feb 2019 om 21:26
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:25
      Drommel, Aitor, Smith, Gonzalez en Bijen prima. Rest kut
    Ik vind aitor, bijen en gonzalez niet zo goed spelen hoor.
  • 18 Feb 2019 om 21:26
    Kearls, wat een negatief gedonder weer hier. We staan boven aan. We staan voor. Goddomme, het kan niet elke week sprankelend zijn! Jong Psv heeft leuke spelers en is gewoon een goed team!
  • 18 Feb 2019 om 21:25
    Angstig voetbal zoals voor de winterstop.
  • 18 Feb 2019 om 21:25
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:22
      Jeroen niet doen. Ze staan voor hoooor
    Jeroen pas nou op met dat vuur ;-)
  • 18 Feb 2019 om 21:25
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:24
      Tis echt slecht.
    Als je de slechte wedstrijden ook wint dan word je kampioen
  • 18 Feb 2019 om 21:25
    Drommel, Aitor, Smith, Gonzalez en Bijen prima. Rest kut
  • 18 Feb 2019 om 21:24
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:22
      Je moet friday ook niet op een maandag opstellen ... is toch logisch?!
    Haha. Dan denkt hij al dat hij weekend heeft, maar dan moet hij nog de hele week werken.
  • 18 Feb 2019 om 21:24
    Due voorzet van Boere van zonet slaat dan toch ook nergens op. Houd hem dan bij je en probeer zelf wat.
  • 18 Feb 2019 om 21:24
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:22
      Was er buiten.
    leek op de lijn, zoals ik het zag tenminste.
  • 18 Feb 2019 om 21:24
    Tis echt slecht.
  • 18 Feb 2019 om 21:24
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:22
      Jeroen niet doen. Ze staan voor hoooor
    Ga anders belasting onderduiken
  • 18 Feb 2019 om 21:23
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:21
      Kalm an, meningen verschillen. Ik vond hem prima
    Paar leuke acties maar vooral heel vaak vastlopen en nul rendement.
  • 18 Feb 2019 om 21:23
    Geen slecht qoord meer over Aitor. Wat heeft die gast ons geholpen in 1 van de moeilijkste seizoenen ooit. Als je hier wegkomt met een gelijkspel ben je spekkoper. Die Mauro Junior kost in zijn 1tje al meer dan de hele twenteselectie.
  • 18 Feb 2019 om 21:23
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:22
      Jeroen niet doen. Ze staan voor hoooor
    +1
  • 18 Feb 2019 om 21:23
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:19
      We gaan hier punten verliezen....slappe hap. Ik zei het vooraf al....de jongens weten al wat de concurrentie heeft gedaan, dus ze weten dat ze niet alles hoeven te geven. En dat krijg je deze zooi
    Relax
  • 18 Feb 2019 om 21:22
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:19
      We gaan hier punten verliezen....slappe hap. Ik zei het vooraf al....de jongens weten al wat de concurrentie heeft gedaan, dus ze weten dat ze niet alles hoeven te geven. En dat krijg je deze zooi
    Jeroen niet doen. Ze staan voor hoooor
  • 18 Feb 2019 om 21:22
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:21
      Vrijdag slexht
    Je moet friday ook niet op een maandag opstellen ... is toch logisch?!
  • 18 Feb 2019 om 21:22
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:21
      was volgens mij gwn penalty, wederom geluk gehad.
    Was er buiten.
  • 18 Feb 2019 om 21:21
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:20
      lul niet, tegen Sparta was het ook niets.
    Kalm an, meningen verschillen. Ik vond hem prima
  • 18 Feb 2019 om 21:21
    was volgens mij gwn penalty, wederom geluk gehad.
  • 18 Feb 2019 om 21:21
    Vrijdag slexht
  • 18 Feb 2019 om 21:21
    Is die Assaidi nu nog niet fit?
  • 18 Feb 2019 om 21:20
    30 min billenknijpen
  • 18 Feb 2019 om 21:20
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:17
      Tegen Sparta wel
    lul niet, tegen Sparta was het ook niets.
  • 18 Feb 2019 om 21:20
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:19
      We gaan hier punten verliezen....slappe hap. Ik zei het vooraf al....de jongens weten al wat de concurrentie heeft gedaan, dus ze weten dat ze niet alles hoeven te geven. En dat krijg je deze zooi
    Lul niet man, wedstrijd duurt nog ff
  • 18 Feb 2019 om 21:20
    Met Friday op het veld heb ik gewoon weer heimwee naar Oosterwijk. Wat een zoutzak zeg
  • 18 Feb 2019 om 21:19
    We gaan hier punten verliezen....slappe hap. Ik zei het vooraf al....de jongens weten al wat de concurrentie heeft gedaan, dus ze weten dat ze niet alles hoeven te geven. En dat krijg je deze zooi
  • 18 Feb 2019 om 21:19
    We gaan hier punten verliezen....slappe hap. Ik zei het vooraf al....de jongens weten al wat de concurrentie heeft gedaan, dus ze weten dat ze niet alles hoeven te geven. En dat krijg je deze zooi
  • 18 Feb 2019 om 21:19
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:17
      Met 0-2 kijkt het net wat lekkerder
    Mee eens, dat maakt het spannend. Verder een saaie wedstrijd.
  • 18 Feb 2019 om 21:19
    Wat een reporter van f*x niet objectief
  • 18 Feb 2019 om 21:19
    Ik zit toch met een druppeltje zweet in de bilnaad te kijken, als het zo door gaat wordt het minimaal gelijk.
  • 18 Feb 2019 om 21:19
    Verschrikkelijk slecht. Tactisch niets intenbrengen.
  • 18 Feb 2019 om 21:18
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:17
      Verdedigend staat het goed. Dat zij steeds maar weer van afstand schieten zegt genoeg
    Maar de druk wordt wel groter van psv
  • 18 Feb 2019 om 21:17
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:15
      Jong psv fitter, sneller, slimmer en beter. Wat een drama vandaag. 180 graden anders dan tegen Sparta. Het is ook overtuiging, en dat stralen ze tot nu toe totaal niet uit.
    Verdedigend staat het goed. Dat zij steeds maar weer van afstand schieten zegt genoeg
  • 18 Feb 2019 om 21:17
    Met 0-2 kijkt het net wat lekkerder
  • 18 Feb 2019 om 21:17
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:15
      Die Hamdou is niet zo denderend
    Tegen Sparta wel
  • 18 Feb 2019 om 21:16
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:15
      Jong psv fitter, sneller, slimmer en beter. Wat een drama vandaag. 180 graden anders dan tegen Sparta. Het is ook overtuiging, en dat stralen ze tot nu toe totaal niet uit.
    We moeten blij zijn dat drommel een aantal goede reddingen heeft verricht, anders stonden we gewoon achter.
  • 18 Feb 2019 om 21:15
    Die Hamdou is niet zo denderend
  • 18 Feb 2019 om 21:15
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:15
      Smith enigzins, maar je hebt gelijk
    Ja die speelt nog redelijk. De rest speelt zeer matig.
  • 18 Feb 2019 om 21:15
    Jong psv fitter, sneller, slimmer en beter. Wat een drama vandaag. 180 graden anders dan tegen Sparta. Het is ook overtuiging, en dat stralen ze tot nu toe totaal niet uit.
  • 18 Feb 2019 om 21:15
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:13
      De enigste die ik goed vind spelen is drommel. Dat zegt al genoeg.
    Smith enigzins, maar je hebt gelijk
  • 18 Feb 2019 om 21:14
    0-1 is voldoende
  • 18 Feb 2019 om 21:13
    De enigste die ik goed vind spelen is drommel. Dat zegt al genoeg.
  • 18 Feb 2019 om 21:13
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:12
      Kunstgras
    Geen zin dus... onze 'held'
  • 18 Feb 2019 om 21:12
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:11
      Heeft Assaidi geen zin vandaag?
    We hebben nu nog maar 1 wissel dus dat wordt alleen de laatste 10 minuten
  • 18 Feb 2019 om 21:12
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:11
      Heeft Assaidi geen zin vandaag?
    Kunstveld...misschien voor fred kruger
  • 18 Feb 2019 om 21:12
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:11
      Heeft Assaidi geen zin vandaag?
    Kunstgras
  • 18 Feb 2019 om 21:12
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:00
      Ik weet niet of het daar alleen aan ligt. Het ligt ook aan of je goed druk zet en hoe de man voor je ( hamdaoui) zijn rol in vult. Ik vind dat Aitor dit op rechts veel beter doet dan Hamdaoui op links
    Pusic heeft je gehoord ;-)
  • 18 Feb 2019 om 21:11
    Heeft Assaidi geen zin vandaag?
  • 18 Feb 2019 om 21:09
    Schenk is te traag en dekt niet strak genoeg. Levensgevaarlijk daar op links
  • 18 Feb 2019 om 21:08
    Snappen ze wel dat we van kant gewisseld hebben? Alles speelt Twente naar links (terug)
  • 18 Feb 2019 om 21:08
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:04
      Wat een nivo. Pffff
    DRAMTIT
  • 18 Feb 2019 om 21:07
    Goede redding Drommel, te weinig druk op de bal door Schenk
  • 18 Feb 2019 om 21:07
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:06
      ik spreek mijzelf beetje tegen idd, nu ik het teruglees. Vond die kaart voor die psv'er overduidelijk, die van nacho minder.
    ;-)
  • 18 Feb 2019 om 21:07
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:06
      Drommel schitterend!
    Absoluut
  • 18 Feb 2019 om 21:07
    Jammer
  • 18 Feb 2019 om 21:07
    Drommeö keeot weer eens geweldig vandaag
  • 18 Feb 2019 om 21:06
    Drommel schitterend!
  • 18 Feb 2019 om 21:06
    Slechte paas
  • 18 Feb 2019 om 21:06
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:59
      Als je constant inconsequent fluit, fluit je ook consequent.
    ik spreek mijzelf beetje tegen idd, nu ik het teruglees. Vond die kaart voor die psv'er overduidelijk, die van nacho minder.
  • 18 Feb 2019 om 21:06
    Wat een redding
  • 18 Feb 2019 om 21:04
    Wat een nivo. Pffff
  • 18 Feb 2019 om 21:04
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:00
      Ik weet niet of het daar alleen aan ligt. Het ligt ook aan of je goed druk zet en hoe de man voor je ( hamdaoui) zijn rol in vult. Ik vind dat Aitor dit op rechts veel beter doet dan Hamdaoui op links
    Als dat zo is dan is het toch helemaal een reden om er een wendbaardere verdediger neer te zetten?!
  • 18 Feb 2019 om 21:02
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:58
      Zijn eerste geel was belachelijk hij raakte de tegenstander niet eens.
    terecht of niet, met geel op zak maakte hij nog een overtreding. Was hij blijven staan, dan was dat fout gegaan. Goede wissel, dat schenk gelijk geel kreeg klopt geen zak van.
  • 18 Feb 2019 om 21:02
    Jari is er niet van wege droeve family imstandigheden ... lijkt me duidenlijk dus dat het vervelend is
  • 18 Feb 2019 om 21:01
    Daar hoor je niemand over. Dit prachtige gebaar van de supporters. Alleen de negatieve dingen hoor je.
  • 18 Feb 2019 om 21:01
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:56
      Friday heeft het helemaal niet. Straalt ook niets uit. Behalve dan, kut ik speel in de kkd omdat die flikkers in Alkmaar er geen verstand van hebben
    Je geeft er je eigen invulling weer aan. Klopt dat hij niet geweldig speelt maar gelijk beweren dat hij niet wil gaat mij veel te ver!
  • 18 Feb 2019 om 21:01
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:48
      Die had natuurlijk gewoon in de basis moeten staan.
    Maria is echt de meest waardeloze en luie speler in de selectie. Stuur maar terug naar Curacao. Heb je echt helemaal niets aan.
  • 18 Feb 2019 om 21:01
    Kreeg boere geel ?
  • 18 Feb 2019 om 21:00
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:54
      Daarom had hij niet Schenk maar Maria in moeten brengen. Dacht dat je dat wel snapte ;-)
    Ik weet niet of het daar alleen aan ligt. Het ligt ook aan of je goed druk zet en hoe de man voor je ( hamdaoui) zijn rol in vult. Ik vind dat Aitor dit op rechts veel beter doet dan Hamdaoui op links
  • 18 Feb 2019 om 21:00
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:58
      straks friday wisselen roemeratoe erin
    Kan hij wel de duels winnen ?
  • 18 Feb 2019 om 20:59
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:58
      vooral inconsequent idd, die gast die hamdaoui vasthield even voor de kaart van nacho kreeg geen geel terwijl dat het onderbreken van een veelbelovende aanval was. Voor het zelfde geld geeft hij nacho nog een kaart, die maakte na de gele kaart nog een of twee overtredingen. Al met al mss zelfs nog geluk gehad, wordt nog wat 2e helft met die aboukhlal. Nacho mocht nog een kwartier lang doorlopen, heeft geluk gehad dat hij de laatste paar minuten minder gezocht werd.
    Als je constant inconsequent fluit, fluit je ook consequent.
  • 18 Feb 2019 om 20:58
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:55
      Eens, maar had Nacho ook zo zijn tweede kunnen geven. Fluit inconsequent in mijn ogen..
    vooral inconsequent idd, die gast die hamdaoui vasthield even voor de kaart van nacho kreeg geen geel terwijl dat het onderbreken van een veelbelovende aanval was. Voor het zelfde geld geeft hij nacho nog een kaart, die maakte na de gele kaart nog een of twee overtredingen. Al met al mss zelfs nog geluk gehad, wordt nog wat 2e helft met die aboukhlal. Nacho mocht nog een kwartier lang doorlopen, heeft geluk gehad dat hij de laatste paar minuten minder gezocht werd.
  • 18 Feb 2019 om 20:58
    straks friday wisselen roemeratoe erin
  • 18 Feb 2019 om 20:58
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:55
      Eens, maar had Nacho ook zo zijn tweede kunnen geven. Fluit inconsequent in mijn ogen..
    Zijn eerste geel was belachelijk hij raakte de tegenstander niet eens.
  • 18 Feb 2019 om 20:57
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:51
      Kaart voor Schenk kan ik me nog enigszins in vinden....was een snelle aanval en hij ving de speler op zonder voor de bal te gaan....Kaart voor Nacho snap ik helemaal niets van
    Ach kom op, was niets aan de hand. Scheids bakt er werkelijk niets van
  • 18 Feb 2019 om 20:56
    Het voetbal moet de tweede helft veel beter en feller op deze stroop mat dit mag je toch geen voetbalveld noemen
  • 18 Feb 2019 om 20:56
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:40
      Zou Assaidi al een helft kunnen volmaken? Friday is niet gemotiveerd
    Friday heeft het helemaal niet. Straalt ook niets uit. Behalve dan, kut ik speel in de kkd omdat die flikkers in Alkmaar er geen verstand van hebben
  • 18 Feb 2019 om 20:55
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:53
      Hoe weet je dat dat de 'privé-omstandigheid' is?
    hebben verschillende mensen op fctwente.net gemeld.
  • 18 Feb 2019 om 20:55
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:48
      Belachelijk gele kaarten voor nacho en schenk
    Eens, maar had Nacho ook zo zijn tweede kunnen geven. Fluit inconsequent in mijn ogen..
  • 18 Feb 2019 om 20:55
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:53
      Hoe weet je dat dat de 'privé-omstandigheid' is?
    Dat hebben betrouwbare accounts op fctwente.net verteld.
  • 18 Feb 2019 om 20:54
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:47
      Ja maar die had al geel.... Ooooh wacht...
    Daarom had hij niet Schenk maar Maria in moeten brengen. Dacht dat je dat wel snapte ;-)
  • 18 Feb 2019 om 20:53
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:15
      Aww dat vind ik netjes van hem, na het overlijden van Jari's moeder!
    Hoe weet je dat dat de 'privé-omstandigheid' is?
  • 18 Feb 2019 om 20:53
    Twente zal compact moeten blijven spelen. Jong psv heeft voorin veel kwaliteiten om twente pijn te doen. Aanvallend had fct meer kunnen doen met de ruimte die ze soms kregen.
  • 18 Feb 2019 om 20:51
    Kaart voor Schenk kan ik me nog enigszins in vinden....was een snelle aanval en hij ving de speler op zonder voor de bal te gaan....Kaart voor Nacho snap ik helemaal niets van
  • 18 Feb 2019 om 20:51
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:48
      complimenten aan onze supporters daar ...je blijft ze horen..
    Klopt, maar er zit verder ook niemand in dat stadion. ;)
  • 18 Feb 2019 om 20:50
    Friday en Boere zijn meer zelfde types. Meer lopende spitsen. Jari meer de man van duel en de kaats. Friday mort vandaag meer Jari zijn rol invullen maar dat is nou net niet zijn kwaliteit.
  • 18 Feb 2019 om 20:49
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:49
      Daar houd het inderdaad ook mee op
    Duidelijk! Dank!
  • 18 Feb 2019 om 20:49
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:48
      Voor de mensen die niet kijken? Hoe gaat het? Ik zie dat het 0-1 is en daar houd het ook wel mee op... Haha
    Daar houd het inderdaad ook mee op
  • 18 Feb 2019 om 20:48
    Scheids is weer kut
  • 18 Feb 2019 om 20:48
    complimenten aan onze supporters daar ...je blijft ze horen..
  • 18 Feb 2019 om 20:48
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:44
      Die scheids is ook niet zo goed. Hij weet niet waar hij voor moet fluiten.
    Scheids is een snotneus. Die kaart voor Schenk had een waarschuwing moeten zijn. Zo ernstig was het allemaal niet. Wat een lamzak zeg.
  • 18 Feb 2019 om 20:48
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:43
      Maria voor Schenk dan maar?
    Die had natuurlijk gewoon in de basis moeten staan.
  • 18 Feb 2019 om 20:48
    Voor de mensen die niet kijken? Hoe gaat het? Ik zie dat het 0-1 is en daar houd het ook wel mee op... Haha
  • 18 Feb 2019 om 20:48
    Belachelijk gele kaarten voor nacho en schenk
  • 18 Feb 2019 om 20:47
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:45
      Wat een domme wissel. Schenk is toch net zo min als Nacho wendbaar!
    Ja maar die had al geel.... Ooooh wacht...
  • 18 Feb 2019 om 20:47
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:44
      Aitor werd helemaal niet verguisd, echter werd hem wel verteld om minder bij de scheids te zeuren en over de grond te rollen.
    Én wat meer oog te hebben voor zijn medespelers. Hij was nogal selfish....
  • 18 Feb 2019 om 20:46
    Deze wedstrijd lijkt meer op een oefenpotje dan een kkd wedstrijd.
  • 18 Feb 2019 om 20:45
    Wat een domme wissel. Schenk is toch net zo min als Nacho wendbaar!
  • 18 Feb 2019 om 20:44
    Die scheids is ook niet zo goed. Hij weet niet waar hij voor moet fluiten.
  • 18 Feb 2019 om 20:44
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:40
      Dat was een prima actie. Geef die vent ff de tijd jongs. Aitor werd ook verguist in het begin.
    Aitor werd helemaal niet verguisd, echter werd hem wel verteld om minder bij de scheids te zeuren en over de grond te rollen.