Homepage » Hoofdnieuws » FOTO | Geweldig! Aitor steunt Oosterwijk na goal tegen Jong PSV

FOTO | Geweldig! Aitor steunt Oosterwijk na goal tegen Jong PSV

( 20 reacties)
FOTO | Geweldig! Aitor steunt Oosterwijk na goal tegen Jong PSV

Jari Oosterwijk ontbreekt vanavond in het duel met Jong PSV. De officiële kanalen van FC Twente melden zojuist dat de aanvaller ontbreekt wegens privé omstandigheden.

FC Twente kwam zojuist op een 0-1 voorsprong door een doelpunt van Aitor Cantalapiedra en bij het vieren van dat doelpunt toonde Aitor het shirt van Oosterwijk aan de camera. Volgens het officiële account van FC Twente mist Oosterwijk het duel wegens privé omstandigheden en wil de selectie van FC Twente hem zo een hart onder de riem steken.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Feb 2019 om 07:54
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:01
      van de lely komt zo terug
    Aub niet zeg laat die lekker op de Bank of Tribune blijven Obrist stoker the en zwak zwak
  • 19 Feb 2019 om 05:59
    • Quote van 18 Feb 2019 om 23:25
      verklaar? Je kan niet zeggen dat twente de scheids tegen heeft dit seizoen. De scheids was niet goed, zeker eerste helft niet qua gele kaarten. Echter als je hem echt tegen had gehad, dan had hij nacho een 2e gele gegeven en jong psv een penalty.
    En Gonzalez een rode!
  • 19 Feb 2019 om 00:09
    • Quote van 18 Feb 2019 om 23:28
      Friday ook matig. Eigenlijk alleen Drommel erg goed. Verdediging stabiel (behalve Nacho). Smith en Brama ook 6+, rest ronduit zwak. Desalniettemin gelachen op de tribune. Zat een oudere man uit Liempde (Brabant) die altijd al Twente supporter was en vroeger op de brommer in 1,5 uur naar Diekman reed :)
    Geniaal!
  • 18 Feb 2019 om 23:28
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:56
      Heel de wedstrijd verder niet gezien valt me gewoon tegen deze gast. Pingel er in top natuurlijk maar verder voor de rest........... onzichtbaar
    Friday ook matig. Eigenlijk alleen Drommel erg goed. Verdediging stabiel (behalve Nacho). Smith en Brama ook 6+, rest ronduit zwak. Desalniettemin gelachen op de tribune. Zat een oudere man uit Liempde (Brabant) die altijd al Twente supporter was en vroeger op de brommer in 1,5 uur naar Diekman reed :)
  • 18 Feb 2019 om 23:25
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:44
      Weer een scheids met een opdracht
    verklaar? Je kan niet zeggen dat twente de scheids tegen heeft dit seizoen. De scheids was niet goed, zeker eerste helft niet qua gele kaarten. Echter als je hem echt tegen had gehad, dan had hij nacho een 2e gele gegeven en jong psv een penalty.
  • 18 Feb 2019 om 23:10
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:56
      Heel de wedstrijd verder niet gezien valt me gewoon tegen deze gast. Pingel er in top natuurlijk maar verder voor de rest........... onzichtbaar
    Hij kreeg de pingel ook mee toch?
  • 18 Feb 2019 om 22:15
    • Quote van 18 Feb 2019 om 22:05
      Aanvallend sowieso niet echt veel gezien want jong psv zoals verwacht gewoon erg goede ploeg des te knapper dat beslissende momentje toch maar wel weer van hem komt... (ook al is er genoeg op hem aan te merken, ben zeer content met hem)
    Die eerste bal die naar een spits gaat is zo belangrijk, veel teveel balverlies. Schalke heeft trouwens hetzelfde probleem.
  • 18 Feb 2019 om 22:09
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:49
      Mooi gebaar van aitor
    Zeker mooi gebaar na het overlijden van zijn moeder. Fijn dat er zo'n teamspirit heerst.
  • 18 Feb 2019 om 22:05
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:56
      Heel de wedstrijd verder niet gezien valt me gewoon tegen deze gast. Pingel er in top natuurlijk maar verder voor de rest........... onzichtbaar
    Aanvallend sowieso niet echt veel gezien want jong psv zoals verwacht gewoon erg goede ploeg des te knapper dat beslissende momentje toch maar wel weer van hem komt... (ook al is er genoeg op hem aan te merken, ben zeer content met hem)
  • 18 Feb 2019 om 21:56
    • Quote van 18 Feb 2019 om 21:53
      BoereBoereeee blij dat je bent gebleven
    Heel de wedstrijd verder niet gezien valt me gewoon tegen deze gast. Pingel er in top natuurlijk maar verder voor de rest........... onzichtbaar
  • 18 Feb 2019 om 21:53
    BoereBoereeee blij dat je bent gebleven
  • 18 Feb 2019 om 21:50
    Sfeer is goed in het team dat is nodig om goed te presteren... nogmaals bevestiging waarom People manager zo belangrijk is vandaag de dag bij de heren verwende voetballers.Zeer knappe overwinning! Geweldig!Schenk en Maria worden dus niet genegeerd krijgen ook gewoon hun kansen. Maar staan lager in de pikorde. Kan je het mee eens zijn of niet? Accepteren...Als alle 30.000 fans zijn sterkste opstelling maken komen er allerlei mogelijkheden uit. Winnende coach heeft altijd gelijk.Op naar eindhoven, revanche voor de uitwedstrijd en vervolgens zou het leuk zijn als Eagles tegen Sparta gelijk eindigt. En mvv thuis is ook niet zomaar gewonnen voor Den bosch
  • 18 Feb 2019 om 21:01
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:49
      Linksachterin is het gewoon kut. Je kan niet zeggen dat die gele kaart van Schenk niet terecht is... De spoeling linksachter is gewoon dun. En dan heb je een Maria die gewoon te kort komt
    van de lely komt zo terug
  • 18 Feb 2019 om 20:56
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:55
      Moeder overleden.
    Dankje !
  • 18 Feb 2019 om 20:55
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:52
      Weet iemand wat er mrt oosterwijk is heb het mischien gemist ?
    Moeder overleden.
  • 18 Feb 2019 om 20:52
    Weet iemand wat er mrt oosterwijk is heb het mischien gemist ?
  • 18 Feb 2019 om 20:52
    • Quote van 18 Feb 2019 om 20:49
      Mooi gebaar van aitor
    Respect voor deze actie.
  • 18 Feb 2019 om 20:49
    Linksachterin is het gewoon kut. Je kan niet zeggen dat die gele kaart van Schenk niet terecht is... De spoeling linksachter is gewoon dun. En dan heb je een Maria die gewoon te kort komt