Homepage » Hoofdnieuws » Brama geniet: ''Aan support hebben we echt niet te klagen''

Brama geniet: ''Aan support hebben we echt niet te klagen''

( 28 reacties)
Brama geniet: ''Aan support hebben we echt niet te klagen''

FC Twente won vanavond knap met 0-2 uit bij Jong PSV. Daarmee weet FC Twente de goede reeks door te zetten en wint het al negen wedstrijden op rij.

''Dat is lekker natuurlijk'', begint aanvoerder Wout Brama na afloop bij FOX Sports. ''We zijn voor de winter begonnen met die reeks en na winter zetten we hem door. Dan is het extra lekker als de rest punten laat liggen, want dan maak je dubbel winst. We staan er nu goed voor, maar moeten nog een heel eind.''

''Het was vanuit onze kant geen goede wedstrijd aan de bal'', vervolgt Brama. ''Zonder bal speelden we wel compact en dat ging goed. Dat is denk ik ook wel ons wapen dit seizoen. We geven weinig weg en als je dan voorin zo'n kwaliteiten hebt als onze jongens dan is dat een gouden combinatie.''

Brama looft Tom Boere en Joel Drommel, die belangrijk waren vandaag. ''Echt heel knap van Boere, applaus voor hem. Er zit toch altijd druk op dus alle credits naar hem. Verder had Drommel een belangrijke redding op 1-0, die pakte hij heel erg goed'', vertelt Brama die geniet van alle supporters van FC Twente. ''Dat is echt geweldig. Aan support hebben we echt niet te klagen en ik denk dat de Eerste Divisie echt heel erg blij mag zijn dat deze supporters elke week zo op pad gaan. Ik ben teruggekomen uit Australië en als je dan deze support ziet is dat dubbel zo mooi'', besluit de aanvoerder van FC Twente.

Foto: Sportfoto Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Feb 2019 om 20:50
    • Quote van 19 Feb 2019 om 09:35
      Haha eens. Einhacken und los geht's! Kan me echt niet aan zulke foutjes storen. Zoiets cultiveert vanzelf en dan wordt het uiteindelijk ergens ook wel leuk. Bovendien zijn we een volksclub en geen herensociëteit der letterkundige taalnazis. Gewoon smeermiddel door de hals heen jassen en die strot los. Jalalala is ook helemaal prima wat mij betreft. Als het maar lawaai maakt.
    Zo is het en niet anders!!
  • 19 Feb 2019 om 20:48
    • Quote van 19 Feb 2019 om 09:26
      Ik stoor me enorm aan het volgende:
      'Er is geen mooiere club ALS Twente'.... Taaltechnisch fout. Moet DAN Twente zijn, maar zal wel nooit meer uit de koppies gaan..
    Dus jij stoort je aan de grammatica hier op het forum? Nou donderstraal dan lekker op naar een of ander Hoger opgeleide forums. Want als jij je daar aan stoort ben je voor mij een grote randdebiel mafklapper!!!!
  • 19 Feb 2019 om 11:56
    • Quote van 19 Feb 2019 om 09:17
      Te gek voor woorden eigenlijk. Je bent prof of niet......
    Waarom zou je blessures bij hem riskeren, als het niet nodig is? Wat had hij gisteravond kunnen toevoegen?
  • 19 Feb 2019 om 10:57
    • Quote van 19 Feb 2019 om 09:35
      Haha eens. Einhacken und los geht's! Kan me echt niet aan zulke foutjes storen. Zoiets cultiveert vanzelf en dan wordt het uiteindelijk ergens ook wel leuk. Bovendien zijn we een volksclub en geen herensociëteit der letterkundige taalnazis. Gewoon smeermiddel door de hals heen jassen en die strot los. Jalalala is ook helemaal prima wat mij betreft. Als het maar lawaai maakt.
    Zoist haha
  • 19 Feb 2019 om 09:46
    • Quote van 19 Feb 2019 om 09:30
      Ach, het gaat goed op het veld en je moet toch iets te zeuren hebben
    Ja DN, zo is het ook wel weer. Met die gedachte in het achterhoofd wil ik ook nog wel iets kwijt. Ik was afgelopen weekend voor het eerst in jaren in de fanshop. Wat een bult teringzooi ligt daar in de schappen zeg. Maar goed, ook dit verhaal gaat helemaal niet over voetbal. Kampioenuh! :-))
  • 19 Feb 2019 om 09:35
    • Quote van 19 Feb 2019 om 09:15
      Beste is gewoon spring voor Twente kent iedereen :) en wat die joden doen is ook mooi met de rug naar het veld en springen. Unglaubich :))
    Haha eens. Einhacken und los geht's! Kan me echt niet aan zulke foutjes storen. Zoiets cultiveert vanzelf en dan wordt het uiteindelijk ergens ook wel leuk. Bovendien zijn we een volksclub en geen herensociëteit der letterkundige taalnazis. Gewoon smeermiddel door de hals heen jassen en die strot los. Jalalala is ook helemaal prima wat mij betreft. Als het maar lawaai maakt.
  • 19 Feb 2019 om 09:30
    • Quote van 19 Feb 2019 om 08:38
      Goh, bijzonder dat er mensen zijn die zich druk kunnen maken om een....liedje.
    Ach, het gaat goed op het veld en je moet toch iets te zeuren hebben
  • 19 Feb 2019 om 09:26
    • Quote van 19 Feb 2019 om 08:29
      Ik stoor me er meer aan dat we ‘de alle mooiste club van allemaal zijn’, dat is dubbel op. Of je bent de mooiste club van allemaal, of de alle mooiste club. Maar wat een gezeik, de support is geweldig. Iedere week weer een groot compliment voor dat volle uitvak!!
    Ik stoor me enorm aan het volgende:
    'Er is geen mooiere club ALS Twente'.... Taaltechnisch fout. Moet DAN Twente zijn, maar zal wel nooit meer uit de koppies gaan..
  • 19 Feb 2019 om 09:19
    • Quote van 19 Feb 2019 om 09:15
      Beste is gewoon spring voor Twente kent iedereen :) en wat die joden doen is ook mooi met de rug naar het veld en springen. Unglaubich :))
    Bij uitwedstrijden van Ajax is het ook goed voor te stellen dat die gasten met hun rug naar het veld gaan staan.
  • 19 Feb 2019 om 09:17
    • Quote van 19 Feb 2019 om 08:13
      Ku(ns)tgras...
    Te gek voor woorden eigenlijk. Je bent prof of niet......
  • 19 Feb 2019 om 09:16
    • Quote van 18 Feb 2019 om 22:55
      Hij verwoord het weer goed. Ik denk dat de goede bank in deze fase ook de doorslag geeft
    Brama verwoord alles altijd goed en eerlijk....vooral eerlijk.
  • 19 Feb 2019 om 09:15
    • Quote van 19 Feb 2019 om 08:43
      Inderdaad gezeik. We vergeten ook 'I want to be in that number' bij When the reds go marching in, Hasj coke en pillen is taalkundig ook niet sterk, de meesten zingen 'Er is geen mooiere club als Twente' ipv dan Twente, YNWA wordt tweewekelijks schaamteloos verkracht om maar zsm van het Twengels af te zijn en in onze versie van Una paloma blanca zingt het gros 'Una paloma Twente' ipv 'Nee, dut mie toch moar Twente'. Tot zover dit college.
    Beste is gewoon spring voor Twente kent iedereen :) en wat die joden doen is ook mooi met de rug naar het veld en springen. Unglaubich :))
  • 19 Feb 2019 om 08:43
    • Quote van 19 Feb 2019 om 08:29
      Ik stoor me er meer aan dat we ‘de alle mooiste club van allemaal zijn’, dat is dubbel op. Of je bent de mooiste club van allemaal, of de alle mooiste club. Maar wat een gezeik, de support is geweldig. Iedere week weer een groot compliment voor dat volle uitvak!!
    Inderdaad gezeik. We vergeten ook 'I want to be in that number' bij When the reds go marching in, Hasj coke en pillen is taalkundig ook niet sterk, de meesten zingen 'Er is geen mooiere club als Twente' ipv dan Twente, YNWA wordt tweewekelijks schaamteloos verkracht om maar zsm van het Twengels af te zijn en in onze versie van Una paloma blanca zingt het gros 'Una paloma Twente' ipv 'Nee, dut mie toch moar Twente'. Tot zover dit college.
  • 19 Feb 2019 om 08:43
    • Quote van 19 Feb 2019 om 08:29
      Ik stoor me er meer aan dat we ‘de alle mooiste club van allemaal zijn’, dat is dubbel op. Of je bent de mooiste club van allemaal, of de alle mooiste club. Maar wat een gezeik, de support is geweldig. Iedere week weer een groot compliment voor dat volle uitvak!!
    Inderdaad gezeik. We vergeten ook 'I want to be in that number' bij When the reds go marching in, Hasj coke en pillen is taalkundig ook niet sterk, de meesten zingen 'Er is geen mooiere club als Twente' ipv dan Twente, YNWA wordt tweewekelijks schaamteloos verkracht om maar zsm van het Twengels af te zijn en in onze versie van Una paloma blanca zingt het gros 'Una paloma Twente' ipv 'Nee, dut mie toch moar Twente'. Tot zover dit college.
  • 19 Feb 2019 om 08:38
    Goh, bijzonder dat er mensen zijn die zich druk kunnen maken om een....liedje.
  • 19 Feb 2019 om 08:29
    • Quote van 19 Feb 2019 om 06:14
      Storen meer mensen zich eraan dat de supporters ‘..het Twentse ros die is door niemand te verslaan..’ i.p.v. zingen, terwijl het ‘..dat is door niemand..’ moet zijn??
    Ik stoor me er meer aan dat we ‘de alle mooiste club van allemaal zijn’, dat is dubbel op. Of je bent de mooiste club van allemaal, of de alle mooiste club. Maar wat een gezeik, de support is geweldig. Iedere week weer een groot compliment voor dat volle uitvak!!
  • 19 Feb 2019 om 08:13
    • Quote van 19 Feb 2019 om 07:43
      Waar was Osama eigenlijk?
    Ku(ns)tgras...
  • 19 Feb 2019 om 07:43
    Waar was Osama eigenlijk?
  • 19 Feb 2019 om 06:22
    • Quote van 19 Feb 2019 om 06:17
      *Twentse
    Ah, in dat geval heb ik niets gezegd!
  • 19 Feb 2019 om 06:17
    *Twentse
  • 19 Feb 2019 om 06:16
    • Quote van 19 Feb 2019 om 06:14
      Storen meer mensen zich eraan dat de supporters ‘..het Twentse ros die is door niemand te verslaan..’ i.p.v. zingen, terwijl het ‘..dat is door niemand..’ moet zijn??
    Ze zingen 'De Twente trots ...'
  • 19 Feb 2019 om 06:14
    Storen meer mensen zich eraan dat de supporters ‘..het Twentse ros die is door niemand te verslaan..’ i.p.v. zingen, terwijl het ‘..dat is door niemand..’ moet zijn??
  • 18 Feb 2019 om 23:49
    Niet echt een beste wedstrijd, maar de kampioen speelt natuurlijk niet altijd goed :PDeze voorsprong van 8 punten is erg lekker, ik hoop dat we deze kunnen behouden en hopelijk zelfs uitbouwen. Het team en de individuele kwaliteit geven de doorslag. Ik heb nu weer alle vertrouwen in een goede afloop en hoop op een mooie overwinning tegen Eindhoven!
  • 18 Feb 2019 om 23:37
    • Quote van 18 Feb 2019 om 23:21
      Was je met de helikopter?
    Woon in Utrecht en vriend van me had 2 PSV CC’s :)
  • 18 Feb 2019 om 23:21
    • Quote van 18 Feb 2019 om 23:12
      Net terug uit Eindhoven. Mag wel eens gezegd dat Drommel ons echt gered heeft vandaag, MOTM. Schenk voor Nacho was ook een goede zet, verder erg matig maar geweldige 9de overwinning op rij!
    Was je met de helikopter?
  • 18 Feb 2019 om 23:12
    • Quote van 18 Feb 2019 om 23:00
      Volkomen correcte en reële uitleg. Beetje geluk gehad weer vandaag. Er staat een team. Geen echt topteam maar met een beetje geluk worden ze met twee yingers in de neus kampioen. En dat is niet alleen geluk!
    Net terug uit Eindhoven. Mag wel eens gezegd dat Drommel ons echt gered heeft vandaag, MOTM. Schenk voor Nacho was ook een goede zet, verder erg matig maar geweldige 9de overwinning op rij!
  • 18 Feb 2019 om 23:00
    Volkomen correcte en reële uitleg. Beetje geluk gehad weer vandaag. Er staat een team. Geen echt topteam maar met een beetje geluk worden ze met twee yingers in de neus kampioen. En dat is niet alleen geluk!
  • 18 Feb 2019 om 22:55
    Hij verwoord het weer goed. Ik denk dat de goede bank in deze fase ook de doorslag geeft
zondag 24 maart 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›