Van den Boomen: ''Dat zijn al drie weken op rij cadeautjes''

( 55 reacties)
Van den Boomen: ''Dat zijn al drie weken op rij cadeautjes''

Er stonden bijna 94 minuten op de klok in de Grolsch Veste vrijdagavond, toen de arbiter van dienst naar de stip wees. De veroorzaker bij FC Eindhoven, Branco van den Boomen, vertelt bij FOX Sports zijn verhaal. 

"Wat er gebeurt? Ik probeer te voorkomen dat hij uit de draai schiet. In plaats van dat hij schiet, want volgens mij kan hij gewoon schieten, stapt 'ie achteruit, rent tegen mij aan en gaat liggen. Onvoorstelbaar dat je daar een penalty voor krijgt."

Vervolgt hoort Van den Boomen dat ze het bij FC Twente wél een strafschop vinden. "Als ik FC Twente was, dan zou ik ook niet zeuren. Die hebben al drie weken op rij een penalty gekregen. Dat zijn al drie weken op rij cadeautjes, daardoor winnen ze die wedstrijden. Verder zit er niet veel in."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Feb 2019 om 16:00
    • Quote van 23 Feb 2019 om 15:49
      Als Assaide fan wil ik wel reageren op je post. Assaidi hoort altijd te spelen, mits wedstrijdfit. Dat vond ik dus gisteren en eerdere duels het probleem. Hij oogt gewoon niet fit.
    Wedstrijdfit en topfit, daar zit een wereld van verschil in.

    Assaidi had verkocht moeten worden in de winterstop....

  • 23 Feb 2019 om 18:10
    • Quote van 23 Feb 2019 om 15:38
      Assaidi is te oud om met Jong Twente mee te mogen doen.
    In dat geval alleen rondjes laten lopen en intensieve trainingen laten verrichten. Net zolang totdat hij ECHT wedstrijdfit is, en niet volgens de Pusic norm als 'fris en fruitig' neer wordt gezet, maar in werkelijkheid net aan 20 minuten kan spelen.
  • 23 Feb 2019 om 17:00
    • Quote van 23 Feb 2019 om 16:40
      Klopt voegt geen hol toe.
    Onze nieuwe linksbuiten ook niet.
  • 23 Feb 2019 om 16:44
    • Quote van 23 Feb 2019 om 15:49
      Als Assaide fan wil ik wel reageren op je post. Assaidi hoort altijd te spelen, mits wedstrijdfit. Dat vond ik dus gisteren en eerdere duels het probleem. Hij oogt gewoon niet fit.
    Vraag is of ie nog ooit fit wordt
  • 23 Feb 2019 om 16:40
    • Quote van 23 Feb 2019 om 14:35
      Haha, ik vind Friday als versterking al ongeloofwaardig
    Klopt voegt geen hol toe.
  • 23 Feb 2019 om 15:49
    • Quote van 23 Feb 2019 om 08:51
      3 punten......dat is het enige positieve wanneer ik links en rechts de reacties lees.

      Hoelang speelde Assaidi mee, en hoe was hij....de eeuwige egoist of juist een verademing?
    Als Assaide fan wil ik wel reageren op je post. Assaidi hoort altijd te spelen, mits wedstrijdfit. Dat vond ik dus gisteren en eerdere duels het probleem. Hij oogt gewoon niet fit.
  • 23 Feb 2019 om 15:38
    • Quote van 23 Feb 2019 om 13:27
      Volledig mee eens Boes... m.b.t. spelers die niet fit zijn en onder Marino ritme op mogen doen. Dit geldt voor Friday, en ook zeker voor Assaidi. Lekker in Jong ritme en fitheid op laten doen.... Willen ze dit niet....op de tribune d'r met...
    Assaidi is te oud om met Jong Twente mee te mogen doen.
  • 23 Feb 2019 om 15:18
    • Quote van 23 Feb 2019 om 13:03
      Toen Espinosa en Asaidi in het veld kwamen veranderde het veldspel wel , kwam er voetbal in waardoor eigenlijk de enige kans van wedstrijd hebben gezien. Het probleem is dat bij de basisopstelling van gisteren alle creativiteit van Aitor moet komen. We hebben bij blessureleed Asaidi nog heel hard nodig.
    zekers...ik dacht nog toen Espinosa er ook nog kwam ...ze gaan makkelijker en beter voetballen ..kwestie van tijd of de goal valt..oke tis een terechte pengel geworden ..
  • 23 Feb 2019 om 15:09
    • Quote van 23 Feb 2019 om 14:35
      Haha, ik vind Friday als versterking al ongeloofwaardig
    Ik kijk het nog even aan. Fred heeft een half seizoen om zich te bewijzen en heeft anderhalve pot meegedaan. Boeruh heeft in anderhalf seizoen nog geen drol laten zien en Jari in 12 jaar nog niet. Efkes geduld nog ;)
  • 23 Feb 2019 om 14:35
    • Quote van 23 Feb 2019 om 14:25
      Friday is gehaald als ware het een versterking....niet voor de breedte. Blijkbaar is het vertrouwen in hem groot anders stel je hem niet op. Hem ritme op laten doen in het 2e zou dus ook (niet voor de eerste keer trouwens) compleet ongeloofwaardig zijn
    Haha, ik vind Friday als versterking al ongeloofwaardig
  • 23 Feb 2019 om 14:25
    • Quote van 23 Feb 2019 om 13:08
      Vindt jij het eerste dan het team waar hij ritme moet opdoen? We spelen verdorie om het kampioenschap, niet voor spek en bonen. Zoals ik lees heb je de pot niet gezien. Friday opstellen is beschamend.. Voor de jeugd achter hem zal het onbegrijpelijk zijn dat hij een basisplaats krijgt. Nu ritme opdoen, zodat hij straks bij einde contractperiode wedstrijdfit is voor AZ. Liefdadigheidsinstelling Twente..
    Friday is gehaald als ware het een versterking....niet voor de breedte. Blijkbaar is het vertrouwen in hem groot anders stel je hem niet op. Hem ritme op laten doen in het 2e zou dus ook (niet voor de eerste keer trouwens) compleet ongeloofwaardig zijn
  • 23 Feb 2019 om 14:13
    • Quote van 23 Feb 2019 om 13:03
      Toen Espinosa en Asaidi in het veld kwamen veranderde het veldspel wel , kwam er voetbal in waardoor eigenlijk de enige kans van wedstrijd hebben gezien. Het probleem is dat bij de basisopstelling van gisteren alle creativiteit van Aitor moet komen. We hebben bij blessureleed Asaidi nog heel hard nodig.
    Correctie: 2 kansen voor Assaidi. Het schot/lob in de handen vd keeper is de 2e kans....
  • 23 Feb 2019 om 13:27
    • Quote van 23 Feb 2019 om 13:08
      Vindt jij het eerste dan het team waar hij ritme moet opdoen? We spelen verdorie om het kampioenschap, niet voor spek en bonen. Zoals ik lees heb je de pot niet gezien. Friday opstellen is beschamend.. Voor de jeugd achter hem zal het onbegrijpelijk zijn dat hij een basisplaats krijgt. Nu ritme opdoen, zodat hij straks bij einde contractperiode wedstrijdfit is voor AZ. Liefdadigheidsinstelling Twente..
    Volledig mee eens Boes... m.b.t. spelers die niet fit zijn en onder Marino ritme op mogen doen. Dit geldt voor Friday, en ook zeker voor Assaidi. Lekker in Jong ritme en fitheid op laten doen.... Willen ze dit niet....op de tribune d'r met...
  • 23 Feb 2019 om 13:14
    • Quote van 23 Feb 2019 om 13:07
      Assaidi had 1 schot op goal waarbij hij de bal opzij had moeten leggen op Bijen, die hem dan zo in het doel kon lopen. Egoistisch dus zeker in dit geval.
    Vraag jij je nu af waarom die andere spitsen helemaal geen kansen hebben gehad ?
  • 23 Feb 2019 om 13:08
    • Quote van 23 Feb 2019 om 12:37
      Sarcasme is leuk Boes....mits realistisch. Hoelang speelt Friday nu in het shirt van Twente? ;)
    Vindt jij het eerste dan het team waar hij ritme moet opdoen? We spelen verdorie om het kampioenschap, niet voor spek en bonen. Zoals ik lees heb je de pot niet gezien. Friday opstellen is beschamend.. Voor de jeugd achter hem zal het onbegrijpelijk zijn dat hij een basisplaats krijgt. Nu ritme opdoen, zodat hij straks bij einde contractperiode wedstrijdfit is voor AZ. Liefdadigheidsinstelling Twente..
  • 23 Feb 2019 om 13:07
    • Quote van 23 Feb 2019 om 08:51
      3 punten......dat is het enige positieve wanneer ik links en rechts de reacties lees.

      Hoelang speelde Assaidi mee, en hoe was hij....de eeuwige egoist of juist een verademing?
    Assaidi had 1 schot op goal waarbij hij de bal opzij had moeten leggen op Bijen, die hem dan zo in het doel kon lopen. Egoistisch dus zeker in dit geval.
  • 23 Feb 2019 om 13:03
    • Quote van 23 Feb 2019 om 12:18
      Hoe fris en fruitig was Assaidi daadwerkelijk? Ik hoorde van mijn kameraad dat hij maar 20 minuten gespeeld heeft?

      Ik ben wel een beetje klaar met meneer Assaidi om eerlijk te zijn. FC Twente heeft aangetoond dat zij het prima zonder hem kunnen. Gewoon zonder Assaidi doorgaan dus.
    Toen Espinosa en Asaidi in het veld kwamen veranderde het veldspel wel , kwam er voetbal in waardoor eigenlijk de enige kans van wedstrijd hebben gezien. Het probleem is dat bij de basisopstelling van gisteren alle creativiteit van Aitor moet komen. We hebben bij blessureleed Asaidi nog heel hard nodig.
  • 23 Feb 2019 om 12:37
    • Quote van 23 Feb 2019 om 12:27
      Absoluut! Voor Friday geldt hetzelfde. Mag lekker in het eerste wedstrijdritme opdoen, maar kan er geen bal van.
    Sarcasme is leuk Boes....mits realistisch. Hoelang speelt Friday nu in het shirt van Twente? ;)
  • 23 Feb 2019 om 12:27
    • Quote van 23 Feb 2019 om 12:23
      Je weet toch TC dat we naast een voetbalclub ook een liefdadigheidsinstelling zijn.
    Absoluut! Voor Friday geldt hetzelfde. Mag lekker in het eerste wedstrijdritme opdoen, maar kan er geen bal van.
  • 23 Feb 2019 om 12:23
    • Quote van 23 Feb 2019 om 12:18
      Hoe fris en fruitig was Assaidi daadwerkelijk? Ik hoorde van mijn kameraad dat hij maar 20 minuten gespeeld heeft?

      Ik ben wel een beetje klaar met meneer Assaidi om eerlijk te zijn. FC Twente heeft aangetoond dat zij het prima zonder hem kunnen. Gewoon zonder Assaidi doorgaan dus.
    Je weet toch TC dat we naast een voetbalclub ook een liefdadigheidsinstelling zijn.
  • 23 Feb 2019 om 12:18
    Hoe fris en fruitig was Assaidi daadwerkelijk? Ik hoorde van mijn kameraad dat hij maar 20 minuten gespeeld heeft?

    Ik ben wel een beetje klaar met meneer Assaidi om eerlijk te zijn. FC Twente heeft aangetoond dat zij het prima zonder hem kunnen. Gewoon zonder Assaidi doorgaan dus.
  • 23 Feb 2019 om 12:01
    Deze knul is gewoon gefrustreerd na de nederlaag van zijn cluppie. Goede voetballer overigens. Hij zou de stap nasr de eredivisie nog wel kunnen maken
  • 23 Feb 2019 om 11:56
    Verder zit er niet veel in weet niet of deze knul de wed strijd tegen Sparta heeft gezien jankerd. En als er niet zoveel in zit waarom staan ze bovenaan dan ?
  • 23 Feb 2019 om 11:33
    • Quote van 23 Feb 2019 om 10:47
      Deze vier die jij noemt verbloemen heel veel. Er wordt al 2 weken hoog van de toren geblazen dat Twente de zwakke periode al in November had, maar heel langzaam zakken we weer terug naar af. Het had gisteren ook 0-1 kunnen eindigen of 2-2. Als een mirakel vallen de punten binnen, maar ik vind het allemaal zeer zeer broos en magertjes wat er op de mat wordt getoverd.
    Correct! Het voetbal was wel duidelijk beter in de tweede helft. Maar dat kon ook heel gemakkelijk.
  • 23 Feb 2019 om 11:10
    • Quote van 23 Feb 2019 om 08:53
      Dit is de mazzel die clubs die bovenaan staan vaak hebben en veel arbiters zwichten hiervoor en geven een pingel. Totaal onterecht was deze maar hij smaakte wel zoet. Verder een dramatische pot waar geen enkel idee achter zat...met veel foute passes, verkeerde aannames en slecht positie kiezen. Sneu voor Eindhoven dat in mijn ogen, zeker op basis van de eerste helft, wel een puntje had verdiend. Prina speler trouwens die vd Boomen.
    De penalty was weliswaar gemakkelijk gegeven, maar Friday werd wel van achteren aangetikt, zonder de intentie de bal te spelen, dus was het een penalty. Je zag dat Espinoza gemist werd, Hamdaoui te licht is, hij lijkt op Zekhnini in de beginfase, Friday en Boere begrijpen elkaar niet. De ingevallen Assaidi wil te veel, hij moet eerst maar eens wedstrijdritme opdoen, b.v. in Jong FcT...... Volgende week is Espinoza weer terug, zal Vd Heijden op de plek van Brama spelen, Oosterwijk voor Friday?, dan loopt het denk ik beter.....
  • 23 Feb 2019 om 11:04
    PSV speelt ook kutwedstrijden en niet om aan te zien, maar zo word je uiteindelijk wel kampioen of promoveer je. Zal mijn fucking uit maken of we gisteren mazzel hadden en dat hadden we , maar het belangrijkste is 3 punten, en weer 3 punten op DB uitlopen dat is of dat nou mooi of lelijk gebeurt zal me nu ff niet boeien.
  • 23 Feb 2019 om 10:47
    • Quote van 23 Feb 2019 om 10:17
      Hij speelde mee ... net zo als de rest bagger ook espinosa slexhte inval beurt

      Alleen smith en brama en bijen goede wedstrijd
      Drommel heeft ons weer punten gepakt
    Deze vier die jij noemt verbloemen heel veel. Er wordt al 2 weken hoog van de toren geblazen dat Twente de zwakke periode al in November had, maar heel langzaam zakken we weer terug naar af. Het had gisteren ook 0-1 kunnen eindigen of 2-2. Als een mirakel vallen de punten binnen, maar ik vind het allemaal zeer zeer broos en magertjes wat er op de mat wordt getoverd.
  • 23 Feb 2019 om 10:31
    • Quote van 23 Feb 2019 om 09:27
      Maar zoals je zag kunnen andere spelers die pingels ook wel verzilveren. Haal je dat weg is er dus verder geen enkele reden om Boere te laten staan. Ja ééntje.......helaas is de vervanging niet veel beter.
    Maar ik zou ze het niet 7x achter elkaar willen laten bewijzen!
  • 23 Feb 2019 om 10:29
    • Quote van 23 Feb 2019 om 08:51
      3 punten......dat is het enige positieve wanneer ik links en rechts de reacties lees.

      Hoelang speelde Assaidi mee, en hoe was hij....de eeuwige egoist of juist een verademing?
    Inderdaad zijn de punten het belangrijkste. Maar het was weer een ouderwetse billenknijpende wedstrijd. Je zag het al vanaf de aftrap, ze lieten zich direct door Eindhoven op de eigen helft terug dringen en dat in de eigen huis, ongelooflijk En wat een balverlies. Dan kan Eindhoven wel een goede uitreeks hebben gehad, maar waarom kan er wel in sommige wedstrijden dominant gevoetbald worden, dat vraag ik me steeds weer af. Op een gegeven moment 40 procent balbezit en dat in eigen huis met alle respect tegen een Eindhoven. Met Friday erbij in de spits is het weer tien stappen achteruit met ons niveau. Want Boere liet ook weer zien dat hij maar een heel beperkte spits is, en speelden we feitelijk met negen man. En ook Hamdaoui is geen versterking gebleken. De lijn die er de laatste weken een beetje inzat, is weer helemaal verdwenen. Wel goed nieuws dat de redding van club om te overleven weer een stuk dichterbij is gekomen. Tot slot nog even over Assaidi, hij kan zeker voetballen maar hij blijft een ego en ziet niemand om zich heen.
  • 23 Feb 2019 om 10:18
    • Quote van 23 Feb 2019 om 08:51
      3 punten......dat is het enige positieve wanneer ik links en rechts de reacties lees.

      Hoelang speelde Assaidi mee, en hoe was hij....de eeuwige egoist of juist een verademing?
    Het was zeer en zeer bedroevend wat we gisteren voorgeschoteld kregen. En Assaidi, tja....die ging vlak voor tijd weer eens voor eigen succes met een slap schot waar hij het balletje gewoon breed had moeten leggen en deze gewoon binnen gelopen had kunnen worden.
  • 23 Feb 2019 om 10:17
    • Quote van 23 Feb 2019 om 08:51
      3 punten......dat is het enige positieve wanneer ik links en rechts de reacties lees.

      Hoelang speelde Assaidi mee, en hoe was hij....de eeuwige egoist of juist een verademing?
    Hij speelde mee ... net zo als de rest bagger ook espinosa slexhte inval beurt

    Alleen smith en brama en bijen goede wedstrijd
    Drommel heeft ons weer punten gepakt
  • 23 Feb 2019 om 10:15
    Zeer vervelend ventje en een zeer slechte verliezer. Deze meneer samen met die nummer 11 van hun waren de grote zuigers aan de kant van Eindhoven. Af en toe deed die rare clown van een keeper van hun ook nog een duit in het zakje. Die rechtsback van hun had er trouwens ook al lang en breed met rood (2x geel) af gemoeten.
  • 23 Feb 2019 om 10:15
    • Quote van 23 Feb 2019 om 10:07
      Als ik lees dat hij wedstrijdfit is en dan help een invalbeurt van 20 minuten ook niet erg om op zijn oude niveau terug te komen.
    Assaidi voegt niks toe, snel mee stoppen na dit seizoen !
  • 23 Feb 2019 om 10:09
    Goede speler, mag hier volgend jaar wel komen ballen!
  • 23 Feb 2019 om 10:07
    • Quote van 23 Feb 2019 om 08:51
      3 punten......dat is het enige positieve wanneer ik links en rechts de reacties lees.

      Hoelang speelde Assaidi mee, en hoe was hij....de eeuwige egoist of juist een verademing?
    Als ik lees dat hij wedstrijdfit is en dan help een invalbeurt van 20 minuten ook niet erg om op zijn oude niveau terug te komen.
  • 23 Feb 2019 om 10:04
    • Quote van 23 Feb 2019 om 08:20
      Vorig seizoen kregen wij dit soort penaltys altijd tegen ik geloof nog steeds dat de KNVB ons heel graag weer terug wil hebben in de eredivisie waar ze vorig seizoen tegen ons waren helpen ze ons nu??om zo spoedig mogelijk terug te keren .
    ja dat geloof ik onderhand ook, al vind ik het nog wel meevallen met hoe onterecht onze penalty's zijn. We krijgen ze zelf sneller en tegenstanders sneller tegen. Vorig seizoen andersom.
  • 23 Feb 2019 om 10:02
    Dit noemen ze karma meneer van den Boomen! Kort daarvoor liep jij op een schandalige manier tijd te rekken en werd vervolgens getrakteerd op een bierdouche door vak P.
  • 23 Feb 2019 om 09:52
    • Quote van 23 Feb 2019 om 09:33
      Maar wat was die Ramos ongelofelijk slecht..
    Z’n vriend aan de andere kant ook
  • 23 Feb 2019 om 09:33
    Maar wat was die Ramos ongelofelijk slecht..
  • 23 Feb 2019 om 09:30
    Zeker ook een cadeautje om vaak de nul te houden! Bijen, Gonzalez, Drommel doen het uitstekend!!
  • 23 Feb 2019 om 09:29
    Hier klinkt een verliezer natuurlijk zijn wij net als de rest een eerstedivisie ploeg,maar uiteindelijk moet je wel in de 16 komen bij de tegenstander om überhaupt een (on) terechte penalty te krijgen!!! We hebben idd niet veel meer kwaliteiten dan de rest,maar als je er 10 op één rij wint is dat geen toeval zit er toch net iets meer in!
  • 23 Feb 2019 om 09:28
    • Quote van 23 Feb 2019 om 09:27
      En toch was hij beter dan onze Linksbuiten en de 2 spitsen samen . Hahaha
    juist assaidi misste de grootste kans..
  • 23 Feb 2019 om 09:28
    • Quote van 23 Feb 2019 om 09:27
      Maar zoals je zag kunnen andere spelers die pingels ook wel verzilveren. Haal je dat weg is er dus verder geen enkele reden om Boere te laten staan. Ja ééntje.......helaas is de vervanging niet veel beter.
    Mee eens
  • 23 Feb 2019 om 09:27
    • Quote van 23 Feb 2019 om 09:19
      Vooral om die reden zou ik zeggen laat Boere staan! Fred ging wel mooi liggen maar dat kunnen die andere spelers ook wel. Dat is een kwestie van "trainen (achter gesloten deuren!!!)". Ben blij met de driepunter maar ik hield wel even mijn hart vast toen de penalty genomen moet worden.
    Maar zoals je zag kunnen andere spelers die pingels ook wel verzilveren. Haal je dat weg is er dus verder geen enkele reden om Boere te laten staan. Ja ééntje.......helaas is de vervanging niet veel beter.
  • 23 Feb 2019 om 09:27
    • Quote van 23 Feb 2019 om 08:54
      Heeft Assaïdi meegedaan? ;)
    En toch was hij beter dan onze Linksbuiten en de 2 spitsen samen . Hahaha
  • 23 Feb 2019 om 09:23
    • Quote van 23 Feb 2019 om 09:19
      Vooral om die reden zou ik zeggen laat Boere staan! Fred ging wel mooi liggen maar dat kunnen die andere spelers ook wel. Dat is een kwestie van "trainen (achter gesloten deuren!!!)". Ben blij met de driepunter maar ik hield wel even mijn hart vast toen de penalty genomen moet worden.
    ik vond op de tribune de pengel te snel gegeven ...thuis later herhaling gezien op TV ..het was gewoon een pengel hij werd links achter op zn achillespees getrapt en ging daardoor neer ...zuivere pengel dus..
  • 23 Feb 2019 om 09:19
    Vooral om die reden zou ik zeggen laat Boere staan! Fred ging wel mooi liggen maar dat kunnen die andere spelers ook wel. Dat is een kwestie van "trainen (achter gesloten deuren!!!)". Ben blij met de driepunter maar ik hield wel even mijn hart vast toen de penalty genomen moet worden.
  • 23 Feb 2019 om 09:18
    • Quote van 23 Feb 2019 om 08:53
      Jan Smit is ook een tukker hé, denk dat hij heel stiekem ons toch wel mist en de scheidsrechters instructies krijgen van hem, is uiteraard in het belang van Heracles, als wij langskomen zit het uitvak altijd vol, goed voor de centjes daar, en daar houd hij van.
    dat we nu geholpen zouden worden geloof ik niks van.. wel dat uit en thuis tegen de paupers wel uitverkocht is
  • 23 Feb 2019 om 08:54
    • Quote van 23 Feb 2019 om 08:51
      3 punten......dat is het enige positieve wanneer ik links en rechts de reacties lees.

      Hoelang speelde Assaidi mee, en hoe was hij....de eeuwige egoist of juist een verademing?
    Heeft Assaïdi meegedaan? ;)
  • 23 Feb 2019 om 08:53
    • Quote van 23 Feb 2019 om 08:20
      Vorig seizoen kregen wij dit soort penaltys altijd tegen ik geloof nog steeds dat de KNVB ons heel graag weer terug wil hebben in de eredivisie waar ze vorig seizoen tegen ons waren helpen ze ons nu??om zo spoedig mogelijk terug te keren .
    Jan Smit is ook een tukker hé, denk dat hij heel stiekem ons toch wel mist en de scheidsrechters instructies krijgen van hem, is uiteraard in het belang van Heracles, als wij langskomen zit het uitvak altijd vol, goed voor de centjes daar, en daar houd hij van.
  • 23 Feb 2019 om 08:53
    • Quote van 23 Feb 2019 om 08:20
      Vorig seizoen kregen wij dit soort penaltys altijd tegen ik geloof nog steeds dat de KNVB ons heel graag weer terug wil hebben in de eredivisie waar ze vorig seizoen tegen ons waren helpen ze ons nu??om zo spoedig mogelijk terug te keren .
    Dit is de mazzel die clubs die bovenaan staan vaak hebben en veel arbiters zwichten hiervoor en geven een pingel. Totaal onterecht was deze maar hij smaakte wel zoet. Verder een dramatische pot waar geen enkel idee achter zat...met veel foute passes, verkeerde aannames en slecht positie kiezen. Sneu voor Eindhoven dat in mijn ogen, zeker op basis van de eerste helft, wel een puntje had verdiend. Prina speler trouwens die vd Boomen.
  • 23 Feb 2019 om 08:51
    3 punten......dat is het enige positieve wanneer ik links en rechts de reacties lees.

    Hoelang speelde Assaidi mee, en hoe was hij....de eeuwige egoist of juist een verademing?
  • 23 Feb 2019 om 08:20
    Vorig seizoen kregen wij dit soort penaltys altijd tegen ik geloof nog steeds dat de KNVB ons heel graag weer terug wil hebben in de eredivisie waar ze vorig seizoen tegen ons waren helpen ze ons nu??om zo spoedig mogelijk terug te keren .
  • 23 Feb 2019 om 08:19
    Ikzeg. Heb de wedstrijd niet gezien. Maar naar zeggen van mijn Hulp was de wedstrijd niet om aan te zien van beide kanten. Helaas kan de oorzaak natuurlijk onderschatting zijn,waar ik op antwoorde in deze competitie kan je niemand onderschatten dat zijn mijn woorden. Ik ben zeker blij dat we 3 punten hebben jaaaa
  • 23 Feb 2019 om 08:09
    Alleen wij staan bovenaan. En jullie staan......?