FC Twente heeft nog zeven ton nodig voor redding dankzij Wessels

( 12 reacties)
FC Twente heeft nog zeven ton nodig voor redding dankzij Wessels

Goed nieuws in de TC/Tubantia deze morgen. Naast de driepunter van vrijdagavond tegen FC Eindhoven (1-0) pakt de krant uit met een groot stuk over de financiële situatie van de club. Er is nog slechts zeven ton nodig om de veertien miljoen euro voor twee seizoenen Keuken Kampioen Divisie bijeen te krijgen. 

Dinsdagavond moet het gaan gebeuren. Dan zijn honderd sponsoren in de Grolsch Veste uitgenodigd om uiteindelijk minimaal 10.000 euro bij te dragen. De bijeenkomst wordt georganiseerd door de Twentse Ondernemers Sociëteit (TOS). De 12,6 miljoen euro die al binnen is, is ingelegd door een kleine veertig sponsoren in een BV: De Noabers. De ingelegde bedragen zijn verdubbeld door Reggeborgh, de investeringsmaatschappij van de familie Wessels. 

Ook de bedragen die dinsdagavond worden toegezegd, zullen worden verdubbeld door Reggeborgh. De kleinere sponsoren hebben zich verenigd in Ambassadeurs FC Twente. Volgens TOS-voorzitter Coen Brinkman heeft van de honderd sponsoren al een twintigtal bedrijven toegezegd om mee te doen. De honderd bedrijven moeten samen dus 700.000 euro bijeen krijgen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Feb 2019 om 09:07
    Spandoek waardig denk ik voor fam Wessels! Zou ook wel willen weten wie de andere bedrijven zijn, die hebben mijn steun in ieder geval.1000x liever fam Wessels en andere Twentse bedrijven dan een gekke Rus die nooit komt.
  • 24 Feb 2019 om 08:46
    • Quote van 24 Feb 2019 om 07:29
      En dat wordt verdubbeld door Reggeborgh. Je weet alleen nog niet of alle 100 bedrijven mee willen doen.
    of hebben ze nog 3,5 ton nodig die verdubbeld word door fam.Wessels tot 7, 0 ton..?? maar hoe dan ook dit is nergens vertoond in Nederland..
  • 24 Feb 2019 om 08:03
    Het zal wat zijn als de Rus dinsdag ineens op de proppen komt. ????????
  • 24 Feb 2019 om 07:30
    • Quote van 23 Feb 2019 om 13:18
      Dan kunnen de extra inkomsten die je hebt in de eredivisie dus gebruikt worden om de aandelen van de Noabers terug te kopen of de selectie te versterken!
    Of om andere (rentedragende ) schulden mee af te lossen.
  • 24 Feb 2019 om 07:29
    • Quote van 23 Feb 2019 om 13:33
      100 x 10.000? is een miljoen... das 3 ton extra.
    En dat wordt verdubbeld door Reggeborgh. Je weet alleen nog niet of alle 100 bedrijven mee willen doen.
  • 23 Feb 2019 om 16:11
    Oh ik lees het al...... men krijgt er aandelen voor terug
  • 23 Feb 2019 om 16:06
    Bedankt en respect sponsoren! Wat wij als supporters alleen maar kunnen doen is blijven komen en steunen. Meer welvarende mensen hoeven dit niet te doen maar het is geweldig dat ze dit doen waardoor we blijven bestaan.Bedankt!Weet iemand of dit een gift is of dat het een lening is?
  • 23 Feb 2019 om 16:03
    Ikzeg. Dit is meer als super Ikzeg in een woord geweldig en iedereen die zijn steentje heeft of gaat bijdragen bedankt hiervoor. Ben er stil van en op het zelfde moment zo gelukkig dat dit mogelijk gemaakt wordt. In een woord heb voor iedereen diep respect.
  • 23 Feb 2019 om 13:33
    100 x 10.000? is een miljoen... das 3 ton extra.
  • 23 Feb 2019 om 13:18
    • Quote van 23 Feb 2019 om 12:00
      2 seizoenen? Na 1 seizoen zijn we terug.
    Dan kunnen de extra inkomsten die je hebt in de eredivisie dus gebruikt worden om de aandelen van de Noabers terug te kopen of de selectie te versterken!
  • 23 Feb 2019 om 12:07
    • Quote van 23 Feb 2019 om 12:00
      2 seizoenen? Na 1 seizoen zijn we terug.
    Dan hebben we dus een meevaller.
  • 23 Feb 2019 om 12:00
    2 seizoenen? Na 1 seizoen zijn we terug.