VIDEO | Fail! Celina met de slechtste strafschop aller tijden?

( 22 reacties)
VIDEO | Fail! Celina met de slechtste strafschop aller tijden?

Swansea City verloor woensdagavond met 3-0 van West Bromwich Albion en Bersant Celina was na afloop de schlemiel van de wedstrijd. De voormalig FC Twente-speler ging 'viral' op social media vanwege zijn misser vanaf elf meter. 

West Bromwich Albion kwam na 19 minuten op voorsprong door een doelpunt van Brunt en Celina kreeg vlak voor rust dé kans op de gelijkmaker. De aanvallende middenvelder probeerde een Panenka, maar hij gleed uit en daardoor stuiterde de bal heel lullig opzij. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Mar 2019 om 09:08
    • Quote van 14 Mar 2019 om 13:40
      Ga eens gauw je mond spoelen, en Ja Die ook! Als jullie niet weten waar je het over hebt dan moet je je mond houden!
    Waarom mond spoelen? Het is toch gewoon zo, heb een idee dat jij anti Servisch bent? Misschien gediend bij de Dutch enclave? Waar we met de staart tussen de benen weggestuurd werden door de Serviërs? Maar goed we zouden het over voetbal hebben verder .
  • 14 Mar 2019 om 21:13
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:29
      Dat is precies het probleem. Net zoals claimen dat 'jouw' groepje de oorspronkelijke bewoners zijn, ongeacht wie dat zijn. Het hele gebied is al 20 eeuwen een lappendeken. Iedereen beroept zich op Alexander de Grote, het Romeinse Rijk, het Merelveld, het Osmaanse en Ottomaanse rijk, Oostenrijk-Hongarije, etcetera. Dus je komt er nooit uit in een discussie. Laten weten het over voetbal hebben;-)
    Zie mijn laatste zin, eens.
  • 14 Mar 2019 om 20:29
    • Quote van 14 Mar 2019 om 14:31
      Enigszins hebben we niets aan..., dan kan Nederland bijna heel West-Europa claimen obv van het verleden, dat klopt dan ook wel enigszins toch......?

      Maar idd dit is een voetbalsite laten we dat zo houden lol.
    Dat is precies het probleem. Net zoals claimen dat 'jouw' groepje de oorspronkelijke bewoners zijn, ongeacht wie dat zijn. Het hele gebied is al 20 eeuwen een lappendeken. Iedereen beroept zich op Alexander de Grote, het Romeinse Rijk, het Merelveld, het Osmaanse en Ottomaanse rijk, Oostenrijk-Hongarije, etcetera. Dus je komt er nooit uit in een discussie. Laten weten het over voetbal hebben;-)
  • 14 Mar 2019 om 15:13
    • Quote van 14 Mar 2019 om 15:00
      Bedankt voor je knipoogje ";-)" Heb vroeger wat spreekbeurten gehouden over de nederlandse geschiedenis. Denk dat we aardig kiet staan helaas... ON topic. Wat een gruwelijk slechte penalty!
    Beetje jennen toch, penalty was inderdaad drama haha.
    En zo heeft ieder land zn sporen wel verdiend inderdaad.
  • 14 Mar 2019 om 15:00
    • Quote van 14 Mar 2019 om 14:53
      Om maar niet te beginnen over de historie van onze Arische buren ;))

    Bedankt voor je knipoogje ";-)" Heb vroeger wat spreekbeurten gehouden over de nederlandse geschiedenis. Denk dat we aardig kiet staan helaas... ON topic. Wat een gruwelijk slechte penalty!
  • 14 Mar 2019 om 14:53
    • Quote van 14 Mar 2019 om 14:37
      Jaman! Net als Zuid-Afrika, Sri Lanka, Angola, de slavenkust, Java en ga zo maar door eigenlijk gewoon nederland zijn.....
    Om maar niet te beginnen over de historie van onze Arische buren ;))

  • 14 Mar 2019 om 14:37
    • Quote van 14 Mar 2019 om 12:40
      Lekker voor hem, oh ja Celina...Kosovo is Servie!
    Jaman! Net als Zuid-Afrika, Sri Lanka, Angola, de slavenkust, Java en ga zo maar door eigenlijk gewoon nederland zijn.....
  • 14 Mar 2019 om 14:31
    • Quote van 14 Mar 2019 om 14:17
      Als we het hebben over de periode 1918-1995 dan klopt het verhaal van Dommels wel enigszins, maar laten we het vooral niet over politiek en geschiedenis hebben.
    Enigszins hebben we niets aan..., dan kan Nederland bijna heel West-Europa claimen obv van het verleden, dat klopt dan ook wel enigszins toch......?

    Maar idd dit is een voetbalsite laten we dat zo houden lol.
  • 14 Mar 2019 om 14:28
    Daarbij wel of geen onderdrukking van een bepaalde groep in een bepaald land betekend niet dat die bepaalde groep land kan claimen van de oorspronkelijke bewoners, obv een claim te weten onderdrukking.
    Let wel ik bevestig absoluut niet dat er sprake is van onderdrukking van Albanezen! Als dat al zo zou zijn kunnen die dan niet beter vertrekken naar "hun" Albanie....?
  • 14 Mar 2019 om 14:17
    • Quote van 14 Mar 2019 om 13:54
      Dat jij jou mening als feit presenteert maakt het nog geen feit.
    Als we het hebben over de periode 1918-1995 dan klopt het verhaal van Dommels wel enigszins, maar laten we het vooral niet over politiek en geschiedenis hebben.
  • 14 Mar 2019 om 13:54
    • Quote van 14 Mar 2019 om 13:44
      De in Kosovo woonachtige etnische Albanezen zijn stelselmatig onderdrukt door de Serviërs. Ze hadden en hebben dan ook alle recht op de onafhankelijkheid!
    Dat jij jou mening als feit presenteert maakt het nog geen feit.
  • 14 Mar 2019 om 13:51
    BOEREE
  • 14 Mar 2019 om 13:44
    • Quote van 14 Mar 2019 om 13:42
      Ik weet heel goed waarover ik praat, jij ook, bijdehandje?
    De in Kosovo woonachtige etnische Albanezen zijn stelselmatig onderdrukt door de Serviërs. Ze hadden en hebben dan ook alle recht op de onafhankelijkheid!
  • 14 Mar 2019 om 13:42
    • Quote van 14 Mar 2019 om 13:40
      Ga eens gauw je mond spoelen, en Ja Die ook! Als jullie niet weten waar je het over hebt dan moet je je mond houden!
    Ik weet heel goed waarover ik praat, jij ook, bijdehandje?
  • 14 Mar 2019 om 13:40
    • Quote van 14 Mar 2019 om 12:40
      Lekker voor hem, oh ja Celina...Kosovo is Servie!
    Ga eens gauw je mond spoelen, en Ja Die ook! Als jullie niet weten waar je het over hebt dan moet je je mond houden!
  • 14 Mar 2019 om 13:31
    • Quote van 14 Mar 2019 om 12:40
      Lekker voor hem, oh ja Celina...Kosovo is Servie!
    Whaha ja en Kosovo mot ook bij Servië blijven zoals het hoort .
  • 14 Mar 2019 om 13:29
    Oef..kan gebeuren
  • 14 Mar 2019 om 12:51
    • Quote van 14 Mar 2019 om 12:50
      Was een zwaar irritante over het paard getilde Bitch.
    Zeg maar gerust over de manege geflikkerd!
  • 14 Mar 2019 om 12:50
    • Quote van 14 Mar 2019 om 12:42
      Fijne voetballer.
    Was een zwaar irritante over het paard getilde Bitch.
  • 14 Mar 2019 om 12:42
    Fijne voetballer.
  • 14 Mar 2019 om 12:40
    Lekker voor hem, oh ja Celina...Kosovo is Servie!
  • 14 Mar 2019 om 12:25
    Whoeaaaaa!
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›