Homepage » Hoofdnieuws » Officieel: Hake gaat na dit seizoen weg bij SC Cambuur

Officieel: Hake gaat na dit seizoen weg bij SC Cambuur

( 25 reacties)
Officieel: Hake gaat na dit seizoen weg bij SC Cambuur

Rene Hake vertrekt na dit seizoen bij SC Cambuur, zo laat de club uit Leeuwarden weten via de officiële kanalen. Het aflopende contract van de voormalig FC Twente-trainer wordt 'in goed gezamenlijk overleg' niet verlengd.

Het nieuws komt niet uit de lucht vallen, doordat SC Cambuur aan een uiterst teleurstellend seizoen bezig is. De ploeg van trainer Rene Hake staat op een dertiende plek in de Keuken Kampioen Divisie en moet dus nog alles in het werk stellen om de play-offs te halen.

"Dit nieuws doet overigens niets af aan de doelstelling om dit seizoen de Play-Offs te halen", laat de club uit Leeuwarden weten via de clubsite. "Iedereen bij de club, met de hoofdtrainer voorop, blijft hier alles aan doen en is vol vertrouwen dat we dit gaan halen", besluit SC Cambuur. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Mar 2019 om 18:56
    • Quote van 14 Mar 2019 om 17:32
      Die van Schalke komt zo vrij ;-)
    Tedesco is al ontslagen.... Huub Stevens a.i.
  • 14 Mar 2019 om 17:47
    • Quote van 14 Mar 2019 om 12:14
      Wellicht dat mensen het aan de hand van voorbeeld 100 wel begrijpen.
      Schreuder - Assistent - FAIL. Nu weer assistent. Hake. Assistent van de assistent - FAIL. Ook Cambuur te zwaar gebleken. Pusic - de assistent van de assistents assistents (die met FCT goud in handen heeft in verhouding tot Cambuur) Vul in uw voorspelling voor de ED: ____________________________________________
    ppfff????
  • 14 Mar 2019 om 17:32
    • Quote van 14 Mar 2019 om 17:17
      Ik zal hier volgend jaar wel graag een Duitse trainer willen zien.
    Die van Schalke komt zo vrij ;-)
  • 14 Mar 2019 om 17:17
    Ik zal hier volgend jaar wel graag een Duitse trainer willen zien.
  • 14 Mar 2019 om 16:56
    • Quote van 14 Mar 2019 om 14:43
      In het begin ging het zeer redelijk. Maar na de winterstop won hij geloof nog maar 2 wedstrijden ofzo. Wonder oh wonder werd tegen alle logica in zijn contract verlengd en gingen de verliespartijen verder in het nieuwe seizoen. Dus per saldo heeft hij het niet zo best gedaan en ook het spel was onder zijn regie vaak beroerd, althans dat is mijn mening.
    Helemaal mee eens !
  • 14 Mar 2019 om 16:55
    • Quote van 14 Mar 2019 om 13:51
      Past daar niet goed bij. Pusic daarin tegen past goed bij de superboeren.
    Oké jij weer je zin !
  • 14 Mar 2019 om 16:43
    • Quote van 14 Mar 2019 om 16:07
      Ja kerel op sommige dingen heb ik misschien wel meer kijk dan dat jij denkt. Maar goed dit kan iedereen zo bekijken, want dat is niet moeilijk, al die gasten lekker weg laten blijven, en gewoon een trainer die niet met Twente verbonden is. Mag toch hopen dat jij er ook zo tegenaan kijkt? Want anders is er iets mis met jou inzicht .
    Heeft niks met mijn persoonlijke mening te maken, merkte het alleen op omdat je meestal niet op bijval kunt rekenen hier. Ik ben het op sommige vlakken zelfs vaak met je eens, zeker op supportersgebied als je begrijpt wat ik bedoel. Wat betreft Hake, het ontslag toendertijd was wat mij betreft onnodig, maar het is in mijn optiek onzin om hem terug te halen, dat geldt overigens ook voor Rutten.
  • 14 Mar 2019 om 16:07
    • Quote van 14 Mar 2019 om 15:06
      Goh, dat hoor je ook niet vaak van de forumleden hier Ja Die, lekker bezig ;-)
    Ja kerel op sommige dingen heb ik misschien wel meer kijk dan dat jij denkt. Maar goed dit kan iedereen zo bekijken, want dat is niet moeilijk, al die gasten lekker weg laten blijven, en gewoon een trainer die niet met Twente verbonden is. Mag toch hopen dat jij er ook zo tegenaan kijkt? Want anders is er iets mis met jou inzicht .
  • 14 Mar 2019 om 15:12
    • Quote van 14 Mar 2019 om 12:18
      Ooit van Mourinho gehoord?
    Waarschijnlijk heeft hij de trainers niet eens gevolgd. Schreuder is in Duitsland en bij Ajax succesvol. Hake heeft ook zijn kwaliteiten laten zien in de 1e periode bij Cambuur, Pusic haalt de resultaten, dus waar hebben we het over. Dat het tussen een trainer en een club na verloop van tijd niet meer klikt, zegt niets over de kwaliteiten. Ook wil ik niet zeggen dat MP volgend jaar nog voor de groep moet staan. M.i. moet FcT eerst kampioen worden, daarna evalueren en pas dan beslissen of er een vervolg komt of niet.
  • 14 Mar 2019 om 15:06
    • Quote van 14 Mar 2019 om 13:09
      Gelukkig, er zijn ook nog mensen met gezond verstand hier.
    Goh, dat hoor je ook niet vaak van de forumleden hier Ja Die, lekker bezig ;-)
  • 14 Mar 2019 om 14:43
    • Quote van 14 Mar 2019 om 13:38
      Ik vind niet dat Hake het bij ons zo slecht gedaan heeft. Toen hij de laan uitgestuurd werd is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Tuurlijk, Rene is geen wondertrainer maar om hem nou als gefaald te bestempelen, dat vind ik schromelijk overdreven!
    In het begin ging het zeer redelijk. Maar na de winterstop won hij geloof nog maar 2 wedstrijden ofzo. Wonder oh wonder werd tegen alle logica in zijn contract verlengd en gingen de verliespartijen verder in het nieuwe seizoen. Dus per saldo heeft hij het niet zo best gedaan en ook het spel was onder zijn regie vaak beroerd, althans dat is mijn mening.
  • 14 Mar 2019 om 14:10
    Hake is een goede assistent trainer of goede trainer voor de jeugd of hoofd jeugdopleiding maar als hoofdtrainer van het 1e minder vind ik, Hake gaat of terug naar PEC misschien met Jans mee, naar De Graafschap zie ik hem niet snel gaan dan nog eerder weer terug naar ons als hoofd jeugdopleiding of als assistent.
  • 14 Mar 2019 om 13:51
    • Quote van 14 Mar 2019 om 13:44
      Uitstralingloze trainer, past goed bij die superboeren uit Doetinchem !
    Past daar niet goed bij. Pusic daarin tegen past goed bij de superboeren.
  • 14 Mar 2019 om 13:44
    Uitstralingloze trainer, past goed bij die superboeren uit Doetinchem !
  • 14 Mar 2019 om 13:38
    • Quote van 14 Mar 2019 om 12:14
      Wellicht dat mensen het aan de hand van voorbeeld 100 wel begrijpen.
      Schreuder - Assistent - FAIL. Nu weer assistent. Hake. Assistent van de assistent - FAIL. Ook Cambuur te zwaar gebleken. Pusic - de assistent van de assistents assistents (die met FCT goud in handen heeft in verhouding tot Cambuur) Vul in uw voorspelling voor de ED: ____________________________________________
    Ik vind niet dat Hake het bij ons zo slecht gedaan heeft. Toen hij de laan uitgestuurd werd is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Tuurlijk, Rene is geen wondertrainer maar om hem nou als gefaald te bestempelen, dat vind ik schromelijk overdreven!
  • 14 Mar 2019 om 13:09
    • Quote van 14 Mar 2019 om 11:43
      Droom lekker verder, hoop niet dat Fred weer terug komt, de eerste de beste aanbieding uit het land der kamelen of zo en Fredje is weer pleite. Gewoon trainer halen die geen verleden of banden heeft gehad met Twente. Dat is het beste en Hake ik wens hem het allerbeste, maar laat ons gewoon helemaal opnieuw beginnen. En Ten Hag? Wat denk je zelf ? Die zal ooit wel een keer komen maar heeft zijn visite kaartje toch afgegeven en zal naar menig grote club kunnen.
    Gelukkig, er zijn ook nog mensen met gezond verstand hier.
  • 14 Mar 2019 om 12:50
    • Quote van 14 Mar 2019 om 12:45
      Straks Garcia Garcia voor de groep :-)
    Haha, en de koffiedame als assistent.
  • 14 Mar 2019 om 12:45
    • Quote van 14 Mar 2019 om 12:14
      Wellicht dat mensen het aan de hand van voorbeeld 100 wel begrijpen.
      Schreuder - Assistent - FAIL. Nu weer assistent. Hake. Assistent van de assistent - FAIL. Ook Cambuur te zwaar gebleken. Pusic - de assistent van de assistents assistents (die met FCT goud in handen heeft in verhouding tot Cambuur) Vul in uw voorspelling voor de ED: ____________________________________________
    Straks Garcia Garcia voor de groep :-)
  • 14 Mar 2019 om 12:34
    Hake is ook gewoon een beperkte trainer. Ik schat hem eerlijk gezegd ook niet hoger in dan Pusic. Dus ook niet terughalen
  • 14 Mar 2019 om 12:27
    • Quote van 14 Mar 2019 om 12:14
      Wellicht dat mensen het aan de hand van voorbeeld 100 wel begrijpen.
      Schreuder - Assistent - FAIL. Nu weer assistent. Hake. Assistent van de assistent - FAIL. Ook Cambuur te zwaar gebleken. Pusic - de assistent van de assistents assistents (die met FCT goud in handen heeft in verhouding tot Cambuur) Vul in uw voorspelling voor de ED: ____________________________________________
    Zijn niet alle trainers assistent geweest ??
  • 14 Mar 2019 om 12:18
    • Quote van 14 Mar 2019 om 12:14
      Wellicht dat mensen het aan de hand van voorbeeld 100 wel begrijpen.
      Schreuder - Assistent - FAIL. Nu weer assistent. Hake. Assistent van de assistent - FAIL. Ook Cambuur te zwaar gebleken. Pusic - de assistent van de assistents assistents (die met FCT goud in handen heeft in verhouding tot Cambuur) Vul in uw voorspelling voor de ED: ____________________________________________
    Ooit van Mourinho gehoord?
  • 14 Mar 2019 om 12:14
    Wellicht dat mensen het aan de hand van voorbeeld 100 wel begrijpen.
    Schreuder - Assistent - FAIL. Nu weer assistent. Hake. Assistent van de assistent - FAIL. Ook Cambuur te zwaar gebleken. Pusic - de assistent van de assistents assistents (die met FCT goud in handen heeft in verhouding tot Cambuur) Vul in uw voorspelling voor de ED: ____________________________________________
  • 14 Mar 2019 om 11:43
    • Quote van 14 Mar 2019 om 11:35
      Ophalen als assistent van Ten Hag volgend jaar. Fred Rutten samen met Tedje achter de schermen aan het werk.
    Droom lekker verder, hoop niet dat Fred weer terug komt, de eerste de beste aanbieding uit het land der kamelen of zo en Fredje is weer pleite. Gewoon trainer halen die geen verleden of banden heeft gehad met Twente. Dat is het beste en Hake ik wens hem het allerbeste, maar laat ons gewoon helemaal opnieuw beginnen. En Ten Hag? Wat denk je zelf ? Die zal ooit wel een keer komen maar heeft zijn visite kaartje toch afgegeven en zal naar menig grote club kunnen.
  • 14 Mar 2019 om 11:35
    Ophalen als assistent van Ten Hag volgend jaar. Fred Rutten samen met Tedje achter de schermen aan het werk.
  • 14 Mar 2019 om 11:15
    Jammer voor Rene. Was te verwachten. Ik denk dat hij wel eens bij de Graafschap in beeld zou kunnen komen. Hij zou daar denk ik wel goed passen.
zondag 24 maart 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›