Ziekenboeg FC Twente is bijna leeg: ''Ze zijn fit genoeg''

( 28 reacties)
Ziekenboeg FC Twente is bijna leeg: ''Ze zijn fit genoeg''

FC Twente neemt het vrijdagavond in eigen huis op tegen FC Volendam, de nummer veertien van de Keuken Kampioen Divisie. Trainer Marino Pusic heeft een luxeprobleem, want de ziekenboeg van de club uit Enschede is inmiddels bijna leeg. Dat weet de Tubantia te melden. 

De oefenmeester kan morgen namelijk weer een beroep doen op Rafik Zekhnini, Oussama Assaidi en Nacho Monsalve. Of zij ook direct in de basis beginnen, is de vraag. "Ze zijn fit genoeg om bij de groep te zitten, maar niet iedereen is ook al honderd procent wedstrijdfit", reageert Pusic. 

Haris Vuckic heeft de afgelopen week ook volop meegetraind bij de Tukkers. "We hopen dit seizoen nog gebruik van Haris te maken", vervolgt de coach. "In de voorbije dagen zag je meteen wat hij aan kwaliteit en uitstraling meebrengt. Het is hem ook enorm gegund, want Haris is een heel positieve jongen die keihard heeft gewerkt om fit te worden", besluit Pusic enthousiast. 

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Mar 2019 om 12:09
    Ben benieuwd naar Vukic. Denk dat hij het niveau opkrikt.
  • 15 Mar 2019 om 09:03
    • Quote van 15 Mar 2019 om 08:01
      Bij ons heeft hij het tegendeel bewezen . Mijn mening is dat Oosterwijk nuttiger is , bij de eerste lange bal heb je veel minder balverlies ,omdat hij sterker/langer is . Dus hebben we dan meer balbezit. Als je niet scoort moet nuttig zijn voor je medespelers.
    eens, oosterwijk is belangrijker.
  • 15 Mar 2019 om 08:01
    • Quote van 14 Mar 2019 om 22:00
      Toch blijf ik voor boere gaan op 1 of andere manier... legt meer energie erin en staat op de topscorerslijst en in het verleden meest aangetoond dat hij wel kan scoren... maar het doet niet veel voor elkaar onder....
      Zolang je flankspelers maar bepalend zijn... zijn ziyech en tadic bij ajakkes ook
    Bij ons heeft hij het tegendeel bewezen . Mijn mening is dat Oosterwijk nuttiger is , bij de eerste lange bal heb je veel minder balverlies ,omdat hij sterker/langer is . Dus hebben we dan meer balbezit. Als je niet scoort moet nuttig zijn voor je medespelers.
  • 14 Mar 2019 om 22:20
    • Quote van 14 Mar 2019 om 22:12
      Ikzeg. Super dat ook haris er weer bij is. De laatste wedstrijden zullen er om spannen ikzeg succes heren. 3-0
    Ik ga ook voor 3-0. Hopelijk een relaxte avond voordat we tegen kowet spelen
  • 14 Mar 2019 om 22:12
    Ikzeg. Super dat ook haris er weer bij is. De laatste wedstrijden zullen er om spannen ikzeg succes heren. 3-0
  • 14 Mar 2019 om 22:09
    • Quote van 14 Mar 2019 om 22:00
      Toch blijf ik voor boere gaan op 1 of andere manier... legt meer energie erin en staat op de topscorerslijst en in het verleden meest aangetoond dat hij wel kan scoren... maar het doet niet veel voor elkaar onder....
      Zolang je flankspelers maar bepalend zijn... zijn ziyech en tadic bij ajakkes ook
    Ik denk zelf aan 433 met Hamdaoui op linksbuiten. Boere en Friday op de bank. Hamdaoui is creatiever en dreigender
  • 14 Mar 2019 om 22:00
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:37
      Omdat hij nuttiger is dan die andere 2.
    Toch blijf ik voor boere gaan op 1 of andere manier... legt meer energie erin en staat op de topscorerslijst en in het verleden meest aangetoond dat hij wel kan scoren... maar het doet niet veel voor elkaar onder....
    Zolang je flankspelers maar bepalend zijn... zijn ziyech en tadic bij ajakkes ook
  • 14 Mar 2019 om 21:37
    • Quote van 14 Mar 2019 om 19:26
      Op basis waarvan?
    Omdat hij nuttiger is dan die andere 2.
  • 14 Mar 2019 om 19:34
    • Quote van 14 Mar 2019 om 17:57
      Gewoon 4-4-3 spelen, vooral nu alle spelers weer fit zijn.
    4-4-3 mooie opstelling.... waarom 11 opstellen als je er 12 in kunt gooien...
  • 14 Mar 2019 om 19:26
    • Quote van 14 Mar 2019 om 17:14
      Oosterwijk verdiend het vind ik.
    Op basis waarvan?
  • 14 Mar 2019 om 19:11
    • Quote van 14 Mar 2019 om 18:12
      Goede zaak dat deze spelers weer bijna wedstrijd fit zijn. Pusic krijgt steeds meer opties voor allerlei plekken in het basis team. Volgende week zondag in Deventer is vuckic mischien al een goede vervanger voor Smith. Een fitte vuckic brengt meer voetbal en fysieke kracht in de ploeg hopelijk kan deze speler zijn kwaliteiten nog laten zien kkdivisie.
    Nu nog kijken of Pusic ze goed gebruikt, en of ze wissels hoed zijn.
  • 14 Mar 2019 om 19:10
    • Quote van 14 Mar 2019 om 17:57
      Gewoon 4-4-3 spelen, vooral nu alle spelers weer fit zijn.
    Een extra speler opstellen? Goed idee!
  • 14 Mar 2019 om 19:10
    • Quote van 14 Mar 2019 om 18:32
      Morgen of volgende week ?
    Wat dacht je nou zelf? Morgen gewoon vol er op, vooral thuis ook punten gaan pakken, geen tijd meer voor al dat gelul. Gewoon 4-4-3 spelen, dan toon je ook lef als koploper.
  • 14 Mar 2019 om 18:35
    • Quote van 14 Mar 2019 om 17:00
      Ze zijn nog niet volledig wedstrijdfit maar tegen de Eagles dus wel. Dan zullen we ook weer leuker voetbal op de mat leggen met nacho weer op rechtsback. Bijen en gonzales centraal. Espinosa op tien en zekhie en aitor op de flank. Wie er dan spits komt te staan is om het even
    Mee eens, maar Oosterwijk in de spits.
  • 14 Mar 2019 om 18:32
    • Quote van 14 Mar 2019 om 17:57
      Gewoon 4-4-3 spelen, vooral nu alle spelers weer fit zijn.
    Morgen of volgende week ?
  • 14 Mar 2019 om 18:12
    Goede zaak dat deze spelers weer bijna wedstrijd fit zijn. Pusic krijgt steeds meer opties voor allerlei plekken in het basis team. Volgende week zondag in Deventer is vuckic mischien al een goede vervanger voor Smith. Een fitte vuckic brengt meer voetbal en fysieke kracht in de ploeg hopelijk kan deze speler zijn kwaliteiten nog laten zien kkdivisie.
  • 14 Mar 2019 om 17:57
    • Quote van 14 Mar 2019 om 15:53
      Ik verwacht dat Schenk in de basis staat. Ik ben benieuwd wat Pusic voorin gaat doen. Friday of Boere. Of gaat hij weer over naar 433?
    Gewoon 4-4-3 spelen, vooral nu alle spelers weer fit zijn.
  • 14 Mar 2019 om 17:56
    • Quote van 14 Mar 2019 om 17:00
      Ze zijn nog niet volledig wedstrijdfit maar tegen de Eagles dus wel. Dan zullen we ook weer leuker voetbal op de mat leggen met nacho weer op rechtsback. Bijen en gonzales centraal. Espinosa op tien en zekhie en aitor op de flank. Wie er dan spits komt te staan is om het even
    Helemaal eens en gooi Oosterwijk maar als eerste in de spits.
  • 14 Mar 2019 om 17:14
    • Quote van 14 Mar 2019 om 17:00
      Ze zijn nog niet volledig wedstrijdfit maar tegen de Eagles dus wel. Dan zullen we ook weer leuker voetbal op de mat leggen met nacho weer op rechtsback. Bijen en gonzales centraal. Espinosa op tien en zekhie en aitor op de flank. Wie er dan spits komt te staan is om het even
    Oosterwijk verdiend het vind ik.
  • 14 Mar 2019 om 17:12
    • Quote van 14 Mar 2019 om 17:00
      Ze zijn nog niet volledig wedstrijdfit maar tegen de Eagles dus wel. Dan zullen we ook weer leuker voetbal op de mat leggen met nacho weer op rechtsback. Bijen en gonzales centraal. Espinosa op tien en zekhie en aitor op de flank. Wie er dan spits komt te staan is om het even
    Precies, wat een top elftal hebben we eigenlijk voor de kkd
  • 14 Mar 2019 om 17:00
    Ze zijn nog niet volledig wedstrijdfit maar tegen de Eagles dus wel. Dan zullen we ook weer leuker voetbal op de mat leggen met nacho weer op rechtsback. Bijen en gonzales centraal. Espinosa op tien en zekhie en aitor op de flank. Wie er dan spits komt te staan is om het even
  • 14 Mar 2019 om 16:10
    • Quote van 14 Mar 2019 om 15:02
      Ik hoop dat Vuckic nog aan spelen toekomt dit seizoen, bij voorkeur in de basis. Zodat hij kan laten zien wat hij waard is. Een keer moet het toch ophouden met die zware blessures elke keer. Één ding is zeker deze man beschikt over ontzettend veel doorzettingsvermogen en dat pleit echt voor hem. Als hij fit is dan is het ook nog eens een heel goede voetballer.
    Daar heb je niets aan zulke spelers die elk jaar een 3 kwart seizoen in de lappen mand zit. Jammer voor hem overigens maar we zijn geen revalidatie huis.
  • 14 Mar 2019 om 15:53
    Nacho terug is denk is het beste voor nu. Zekhini misschien ook alweer wedstrijd fit dus dat is lekker.
  • 14 Mar 2019 om 15:53
    Ik verwacht dat Schenk in de basis staat. Ik ben benieuwd wat Pusic voorin gaat doen. Friday of Boere. Of gaat hij weer over naar 433?
  • 14 Mar 2019 om 15:49
    Morgen een half uur laten voetballen
  • 14 Mar 2019 om 15:46
    Een goede brede selectie is nodig om mee te doen om de prijzen. Dat bewijst zich dit seizoen wel weer met al die blessures.
  • 14 Mar 2019 om 15:02
    Ik hoop dat Vuckic nog aan spelen toekomt dit seizoen, bij voorkeur in de basis. Zodat hij kan laten zien wat hij waard is. Een keer moet het toch ophouden met die zware blessures elke keer. Één ding is zeker deze man beschikt over ontzettend veel doorzettingsvermogen en dat pleit echt voor hem. Als hij fit is dan is het ook nog eens een heel goede voetballer.
  • 14 Mar 2019 om 14:59
    Goed bericht, dat kan niet meer mis gaan.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›