Pusic in beeld bij De Graafschap: ''Die krant ken ik wel''

( 59 reacties)
Pusic in beeld bij De Graafschap: ''Die krant ken ik wel''

Henk de Jong vertrekt na dit seizoen bij De Graafschap en daardoor is de club uit Doetinchem achter de schermen al druk op zoek naar een opvolger. Volgens De Gelderlander staat ook Marino Pusic op het verlanglijstje van de Superboeren. 

"Ik weet van niets. Mijn naam wordt hier en daar, overal genoemd", reageert de oefenmeester voor de camera van RTV Oost. "Ik word ook gebeld door mensen waarvan ik denk, tja. Ik ben alleen maar met één ding bezig en dat is deze club zo snel mogelijk naar de eredivisie brengen", aldus Pusic. 

"We zijn goed op weg en daar gaat al mijn energie en focus in", verzekert hij. "Dat mijn naam ergens wordt genoemd: het zij dan zo. Die krant (Gelderlander, red.) ken ik wel, maar ik heb geen abonnement", besluit Pusic, die een aflopend contract heeft bij de koploper van de Keuken Kampioen Divisie. 

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Mar 2019 om 19:21
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:59
      Ik begrijp jou redenatie gedeeltelijk.. Nu is de mogelijkheid om zonder extra kosten van deze trainer af te komen. Helemaal niets heeft mij er van overtuigd dat Pusic ons volgend jaar wel beter laat spelen want als we in de ED net zo spelen als dit seizoen liggen we er binnen een jaar weer uit. Regelmatig gebruikt hij de spelers verkeerd, ziet hij niet in wie hij moet wisselen en spreekt hij zichzelf regelmatig tegen. We zijn inmiddels wel zover in het seizoen dat we verbe8hadden moeten zien om progressie te zien die vertrouwen geeft voor volgend seizoen.
    Heb je het gevoel dat hij verantwoordelijk is dan voor de tactiek? Ik krijg altijd sterk de indruk dat Brama daar behoorlijk aardig veel invloed op heeft, zoals hij vaak ook in interviews zegt: ik ben op zoek naar meer controle i.p.v. wij. Tuurlijk is het voetbal dramatisch en hebben we veel geluk, maar er worden punten gehaald en daar draait het uiteindelijk om. En het klopt dat die niet ontslagen hoeft te worden, maar contract afloopt, maar een spelersgroep die vertrouwen heeft in een trainer is me ook wel wat waard. Maar wie zou je graag voor de groep zien volgend jaar waarvan ook nog enigszins reeël is dat het haalbaar is?
  • 15 Mar 2019 om 16:01
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:49
      Ok mijn reactie was niet echt uitgebreid: wat ik ermee wil aangeven is dat er telkens maar wordt geschreeuwd om het hoofd van de trainer. Deze man staat met Twente 10 punten los van de nr. 2 na een zomer waarvan we überhaupt niet wisten welke spelers er zouden staan per 1 september. Is het voetbal goed? Nee het is niet om aan te gluren de meeste tijd, helemaal mee eens. Maar volgens mij gaat het nog altijd om resultaten helemaal voor Twente om direct weer terug te keren. Tot zover lijkt die missie te lukken. Dus waarom ontslaan? Wie zegt mij dat een volgende trainer het wel goed doet? En als die naar een paar maand ook kut voetbal speelt zonder resultaten ook maar weer ontslaan? Aan de technische mensen volgend jaar om er een elftal neer te zetten wat beter geschikt is om goed voetbal mee te spelen. Daarmee bedoel ik fatsoenlijke backs waarmee je niet bang hoeft te zijn dat als je ze inspeelt ze de bal kwijtraken en een fatsoenlijke spits waar je je hele spel aan kunt ophangen. Tot nu toe vind ik het daarom onzin om pusic eruit te gooien.
    pusic moet niet ontslagen worden, maar zijn contract loopt af dus je kan hem heel goedkoop bedanken voor bewezen diensten. Pusic staat dik voor door het gebrek aan kwaliteit bij de rest, in een wedstrijd als vorige had je in de eredivisie dik verloren. Kijk eens wat voor een kansen dogan kreeg, zo gaat er dit seizoen wel erg vaak net goed.
  • 15 Mar 2019 om 15:59
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:49
      Ok mijn reactie was niet echt uitgebreid: wat ik ermee wil aangeven is dat er telkens maar wordt geschreeuwd om het hoofd van de trainer. Deze man staat met Twente 10 punten los van de nr. 2 na een zomer waarvan we überhaupt niet wisten welke spelers er zouden staan per 1 september. Is het voetbal goed? Nee het is niet om aan te gluren de meeste tijd, helemaal mee eens. Maar volgens mij gaat het nog altijd om resultaten helemaal voor Twente om direct weer terug te keren. Tot zover lijkt die missie te lukken. Dus waarom ontslaan? Wie zegt mij dat een volgende trainer het wel goed doet? En als die naar een paar maand ook kut voetbal speelt zonder resultaten ook maar weer ontslaan? Aan de technische mensen volgend jaar om er een elftal neer te zetten wat beter geschikt is om goed voetbal mee te spelen. Daarmee bedoel ik fatsoenlijke backs waarmee je niet bang hoeft te zijn dat als je ze inspeelt ze de bal kwijtraken en een fatsoenlijke spits waar je je hele spel aan kunt ophangen. Tot nu toe vind ik het daarom onzin om pusic eruit te gooien.
    Ik begrijp jou redenatie gedeeltelijk.. Nu is de mogelijkheid om zonder extra kosten van deze trainer af te komen. Helemaal niets heeft mij er van overtuigd dat Pusic ons volgend jaar wel beter laat spelen want als we in de ED net zo spelen als dit seizoen liggen we er binnen een jaar weer uit. Regelmatig gebruikt hij de spelers verkeerd, ziet hij niet in wie hij moet wisselen en spreekt hij zichzelf regelmatig tegen. We zijn inmiddels wel zover in het seizoen dat we verbe8hadden moeten zien om progressie te zien die vertrouwen geeft voor volgend seizoen.
  • 15 Mar 2019 om 15:54
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:49
      Ok mijn reactie was niet echt uitgebreid: wat ik ermee wil aangeven is dat er telkens maar wordt geschreeuwd om het hoofd van de trainer. Deze man staat met Twente 10 punten los van de nr. 2 na een zomer waarvan we überhaupt niet wisten welke spelers er zouden staan per 1 september. Is het voetbal goed? Nee het is niet om aan te gluren de meeste tijd, helemaal mee eens. Maar volgens mij gaat het nog altijd om resultaten helemaal voor Twente om direct weer terug te keren. Tot zover lijkt die missie te lukken. Dus waarom ontslaan? Wie zegt mij dat een volgende trainer het wel goed doet? En als die naar een paar maand ook kut voetbal speelt zonder resultaten ook maar weer ontslaan? Aan de technische mensen volgend jaar om er een elftal neer te zetten wat beter geschikt is om goed voetbal mee te spelen. Daarmee bedoel ik fatsoenlijke backs waarmee je niet bang hoeft te zijn dat als je ze inspeelt ze de bal kwijtraken en een fatsoenlijke spits waar je je hele spel aan kunt ophangen. Tot nu toe vind ik het daarom onzin om pusic eruit te gooien.
    In de eredivisie wordt wel wat anders verwacht dan het anti voetbal wat Pusic aanhangt. 10 punten voor niet dankzij Pusic maar door de zwakte van de rest in de KKD.
  • 15 Mar 2019 om 15:49
    • Quote van 14 Mar 2019 om 22:51
      Als dat de redenatie is kun je hem ook wel een contract voor het leven geven.....
    Ok mijn reactie was niet echt uitgebreid: wat ik ermee wil aangeven is dat er telkens maar wordt geschreeuwd om het hoofd van de trainer. Deze man staat met Twente 10 punten los van de nr. 2 na een zomer waarvan we überhaupt niet wisten welke spelers er zouden staan per 1 september. Is het voetbal goed? Nee het is niet om aan te gluren de meeste tijd, helemaal mee eens. Maar volgens mij gaat het nog altijd om resultaten helemaal voor Twente om direct weer terug te keren. Tot zover lijkt die missie te lukken. Dus waarom ontslaan? Wie zegt mij dat een volgende trainer het wel goed doet? En als die naar een paar maand ook kut voetbal speelt zonder resultaten ook maar weer ontslaan? Aan de technische mensen volgend jaar om er een elftal neer te zetten wat beter geschikt is om goed voetbal mee te spelen. Daarmee bedoel ik fatsoenlijke backs waarmee je niet bang hoeft te zijn dat als je ze inspeelt ze de bal kwijtraken en een fatsoenlijke spits waar je je hele spel aan kunt ophangen. Tot nu toe vind ik het daarom onzin om pusic eruit te gooien.
  • 15 Mar 2019 om 14:42
    • Quote van 15 Mar 2019 om 12:28
      Nou ja, Stam liet dat clubje in de championship behoorlijk voetballen, dat mag je rustig vergelijken met de ED. Dat het een jaar later slechter lag volgens mij aan de eigenaar die de hand op de knip hield (staat me iets van bij, niet 100% zeker)

      Stam was absoluut mijn eerste keuze.
      Maurice Steijn met stip op twee
      Erwin Koeman, maar die zit nu in Oman
      Voor de KKD was Streppel mijn eerste keuze
      Ron Jans mag ook komen.

      Overigens zou Hansie de Koning redelijk goed bij FCT passen, laat Volendam behoorlijk ballen. David Nascimento vind ik ook best indrukwekkend bij Eindhoven, als je let op het voetbal.
    Steijn , is voor mij eerste keus.
  • 15 Mar 2019 om 14:08
    • Quote van 15 Mar 2019 om 10:55
      Omdat FCT elke keer weer fouten maakt bij HRM-procedures. We hebben het nu hopelijk eens geleerd

      - minimaal 10 jaar ervaring, waarvan 5 op het hoogste niveau
      - clubman/tukker zijn is GEEN argument, slechts een insignificante pre
      - recente successen kunnen overleggen
    Weer een theoretisch profiel, waar FcT niets mee kan..... Is gewoon 2 namen (1 voor de ED en 1 voor de 1e divisie, 1 mag ook voor beide gevallen) noemen zo moeilijk? (wel haalbaar en beschikbaar m.i.v. 2019/2020 aub)
  • 15 Mar 2019 om 12:38
    • Quote van 15 Mar 2019 om 12:28
      Nou ja, Stam liet dat clubje in de championship behoorlijk voetballen, dat mag je rustig vergelijken met de ED. Dat het een jaar later slechter lag volgens mij aan de eigenaar die de hand op de knip hield (staat me iets van bij, niet 100% zeker)

      Stam was absoluut mijn eerste keuze.
      Maurice Steijn met stip op twee
      Erwin Koeman, maar die zit nu in Oman
      Voor de KKD was Streppel mijn eerste keuze
      Ron Jans mag ook komen.

      Overigens zou Hansie de Koning redelijk goed bij FCT passen, laat Volendam behoorlijk ballen. David Nascimento vind ik ook best indrukwekkend bij Eindhoven, als je let op het voetbal.
    Deed het bij Reading in dat jaar heel goed idd. Bijna promotie meen ik me te herinneren, maar hij blijft relatief onervaren. Wel grappig dat Stam je eerste keuze is, terwijl die niet voldoet aan de eerste eis uit je profielschets overigens ;-)
  • 15 Mar 2019 om 12:36
    • Quote van 15 Mar 2019 om 12:24
      Dat kan interessant zijn, maar dat maakt het niet perse makkelijker. Meyer, McClaren en Preud'homme pasten hier goed, maar er zijn ook genoeg voorbeelden van trainers die in Nederland niet konden presteren.
    Zeker geen garantie, maar als ik lees welke namen er iedere keer opduiken bij Nederlandse clubs die een trainer zoeken... Daar word ik ook niet per se vrolijk van. Allemaal achterhaalde 'Hollandse school'.
  • 15 Mar 2019 om 12:28
    • Quote van 15 Mar 2019 om 12:16
      De Nederlandse markt vwb trainers is ook erg krap. Bij Feyenoord was de ervaren Advocaat eerste keuze en kwamen ze uiteindelijk bij de relatief onervaren optie 2 Stam uit. Twee totaal verschillende profielen. Ik zou eens ergens anders dan in Nederland een hengel werpen.
    Nou ja, Stam liet dat clubje in de championship behoorlijk voetballen, dat mag je rustig vergelijken met de ED. Dat het een jaar later slechter lag volgens mij aan de eigenaar die de hand op de knip hield (staat me iets van bij, niet 100% zeker)

    Stam was absoluut mijn eerste keuze.
    Maurice Steijn met stip op twee
    Erwin Koeman, maar die zit nu in Oman
    Voor de KKD was Streppel mijn eerste keuze
    Ron Jans mag ook komen.

    Overigens zou Hansie de Koning redelijk goed bij FCT passen, laat Volendam behoorlijk ballen. David Nascimento vind ik ook best indrukwekkend bij Eindhoven, als je let op het voetbal.
  • 15 Mar 2019 om 12:24
    • Quote van 15 Mar 2019 om 12:16
      De Nederlandse markt vwb trainers is ook erg krap. Bij Feyenoord was de ervaren Advocaat eerste keuze en kwamen ze uiteindelijk bij de relatief onervaren optie 2 Stam uit. Twee totaal verschillende profielen. Ik zou eens ergens anders dan in Nederland een hengel werpen.
    Dat kan interessant zijn, maar dat maakt het niet perse makkelijker. Meyer, McClaren en Preud'homme pasten hier goed, maar er zijn ook genoeg voorbeelden van trainers die in Nederland niet konden presteren.
  • 15 Mar 2019 om 12:16
    • Quote van 15 Mar 2019 om 12:08
      Hoewel trainer een ervaringsvak is denk ik dat 10 jaar ervaring, waarvan 5 op het hoogste niveau, een beetje overdreven is. Er zijn genoeg trainers die met minder ervaring succesvol waren/zijn.
    De Nederlandse markt vwb trainers is ook erg krap. Bij Feyenoord was de ervaren Advocaat eerste keuze en kwamen ze uiteindelijk bij de relatief onervaren optie 2 Stam uit. Twee totaal verschillende profielen. Ik zou eens ergens anders dan in Nederland een hengel werpen.
  • 15 Mar 2019 om 12:08
    • Quote van 15 Mar 2019 om 10:55
      Omdat FCT elke keer weer fouten maakt bij HRM-procedures. We hebben het nu hopelijk eens geleerd

      - minimaal 10 jaar ervaring, waarvan 5 op het hoogste niveau
      - clubman/tukker zijn is GEEN argument, slechts een insignificante pre
      - recente successen kunnen overleggen
    Hoewel trainer een ervaringsvak is denk ik dat 10 jaar ervaring, waarvan 5 op het hoogste niveau, een beetje overdreven is. Er zijn genoeg trainers die met minder ervaring succesvol waren/zijn.
  • 15 Mar 2019 om 11:23
    • Quote van 15 Mar 2019 om 10:55
      Omdat FCT elke keer weer fouten maakt bij HRM-procedures. We hebben het nu hopelijk eens geleerd

      - minimaal 10 jaar ervaring, waarvan 5 op het hoogste niveau
      - clubman/tukker zijn is GEEN argument, slechts een insignificante pre
      - recente successen kunnen overleggen
    Dat er een profielschets moet zijn dat begrijp ik , maar noem eens een naam die ook nog in de salarisschaal past. Ik ben zelf niet kapot van de Nederlandse subtop trainers.
  • 15 Mar 2019 om 10:55
    • Quote van 14 Mar 2019 om 22:29
      De vorige trainerswissels heeft ons ook weinig goed gebracht
    Omdat FCT elke keer weer fouten maakt bij HRM-procedures. We hebben het nu hopelijk eens geleerd

    - minimaal 10 jaar ervaring, waarvan 5 op het hoogste niveau
    - clubman/tukker zijn is GEEN argument, slechts een insignificante pre
    - recente successen kunnen overleggen
  • 15 Mar 2019 om 10:22
    • Quote van 15 Mar 2019 om 09:51
      Volgend jaar, nieuwe selectie, nieuwe staf Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Nu kampioen worden .
    Daar hopen wij allen op,Piet ;-)
  • 15 Mar 2019 om 09:51
    • Quote van 15 Mar 2019 om 08:58
      Omdat we bovenaan staan en dan velen er weer bij willen horen. Nogmaals, hadden we 11e gestaan dan hadden er vanavond hoogstens 18.000 gezeten.
    Volgend jaar, nieuwe selectie, nieuwe staf Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Nu kampioen worden .
  • 15 Mar 2019 om 08:58
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:27
      Bijna uitverkocht
    Omdat we bovenaan staan en dan velen er weer bij willen horen. Nogmaals, hadden we 11e gestaan dan hadden er vanavond hoogstens 18.000 gezeten.
  • 14 Mar 2019 om 23:47
    kampioenschap is het belangrijkste, dan maar lelijk. Echter willen we in de eredivisie blijven, zoveel wedstrijden dit seizoen gewonnen door gebrek aan kwaliteit bij de tegenstander. Oss bijv. heeft kansen genoeg gehad, zo is het dit jaar erg vaak net goed gevallen voor twente. Vorig seizoen alle pech gehad en te weinig kwaliteit, denk als twente zo blijft spelen het volgend jaar net zo gaat. Er moet doorgeselecteerd worden, spelers die het niveau niet aan kunnen weg en het contract niet verlengen van pusic. Voetballend kan het niet minder en tactisch ook niet.
  • 14 Mar 2019 om 23:21
    • Quote van 14 Mar 2019 om 22:29
      De vorige trainerswissels heeft ons ook weinig goed gebracht
    Dus??? Omdat het de vorige niet goed heeft uitgepakt kun je nooit meer een trainer vervangen?
  • 14 Mar 2019 om 22:51
    • Quote van 14 Mar 2019 om 22:29
      De vorige trainerswissels heeft ons ook weinig goed gebracht
    Als dat de redenatie is kun je hem ook wel een contract voor het leven geven.....
  • 14 Mar 2019 om 22:50
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:41
      Kampioen worden is het enige wat telt, en dan bedankt ik iedereen die eraan heeft meegewerkt , zonder uitzondering , Zelfs Boere, ???? Daarna zien we wel weer.
    Ikzeg. Pl zo is het maar net. +100
  • 14 Mar 2019 om 22:36
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:54
      Rust of geluk? Strafschoppen die je gemakkelijk mee krijgt eigendoelpunt enz....iedere Twente supporter is happy met deze plek op de ranglijst absoluut. Maar verdient het de schoonheidsprijs Nope. Maakt dat wat uit nein zo snel mogelijk terug in de eredivisie. En dan ??? Verder met Marino NEEEE krijgt het na een seizoen niet op de rit qwa systeem ritme en wissels. Puur geluk dat de tegenstander echt slechter is GELUKKIGGGGGGGGGGGGG KAMPIOENNEEEEEE
    Zo is het Messi. Kampioen worden zal geweldig zijn, maar het zal wel lelijk zijn. Pusic heeft het voor mij althans afgedaan met het blijven opstellen van Fred Offday, Holscher, het in het begin passeren van Bijen (terwijl hij goed speelde) en het passeren van jeugd. Ook nu zit er nog geen enkele lijn in het spel. We hebben geluk dat anderen zoveel steken laten vallen en de arbitrage soms aan onze kant is.
  • 14 Mar 2019 om 22:29
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:54
      Rust of geluk? Strafschoppen die je gemakkelijk mee krijgt eigendoelpunt enz....iedere Twente supporter is happy met deze plek op de ranglijst absoluut. Maar verdient het de schoonheidsprijs Nope. Maakt dat wat uit nein zo snel mogelijk terug in de eredivisie. En dan ??? Verder met Marino NEEEE krijgt het na een seizoen niet op de rit qwa systeem ritme en wissels. Puur geluk dat de tegenstander echt slechter is GELUKKIGGGGGGGGGGGGG KAMPIOENNEEEEEE
    De vorige trainerswissels heeft ons ook weinig goed gebracht
  • 14 Mar 2019 om 22:25
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:55
      Heb je nu echt oogkleppen op??? Elke week is het voetbal rampzalig, niet om aan te kijken en hij gebruikt spelers ook nog verkeerd.En dat de spelers dol op hem zijn, tuurlijk hij is knuffeltrainer toch? Maar deze man heeft zoveel geluk dat jij nu boven aan staat, en dat is geen verdienste van deze trainer hoor.Maar komt vaak van de individuele kwaliteit van de spelers. Want hij is zowel tactisch als technisch van een zeer laag niveau, en je moet er niet aan denken dat ze trainer straks voor de groep staat als we weer niveau hoger spelen. Nogmaals ongeschikt, ik persoonlijk zie dan meer in een type als Maurice Steyn, gewoon met zeer beperkte middelen vaak leuk spelen , en ook nog zo goed als veilig met zijn club. Dan Hennie kijk op het spelletje en dat heeft Pusic niet.
    Ikzeg. Jadie. Wat er ook gebeurt ik ben er voor iedereen ook al zie ik ook wel dat het ook anders kan, maar ik bedank iedereen en iedereen bedoel ik die ook maar iets betekenen voor onze club. En ik ben nog steeds van mening dat pusic het zonder hulp uitstekend doet om ons kampioen te maken en dankzij iedereen met hem bedankt hiervoor dat wij er nog zijn. Tot morgen avond allemaal. 3-0
  • 14 Mar 2019 om 22:20
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:22
      Is het ook van ondergeschikt belang als hij morgen weer met Friday in de basis start?
    Als de wedstrijd morgen gewonnen wordt, wel. Ik begrijp jouw frustratie, ik denk niet dat hij met Friday begint. Wie weet wordt het 4-4-2 met Boere en Oosterwijk.
  • 14 Mar 2019 om 21:41
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:37
      Jezus om dat de club ons aan het hart gaat en het geklungel van Pusic voor lief moeten nemen. Maar wij zijn supporters van FC Twente en staan massaal achter onze club, denk niet dat iedereen voor Pusic komt he?
    Kampioen worden is het enige wat telt, en dan bedankt ik iedereen die eraan heeft meegewerkt , zonder uitzondering , Zelfs Boere, ???? Daarna zien we wel weer.
  • 14 Mar 2019 om 21:37
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:27
      Bijna uitverkocht
    Jezus om dat de club ons aan het hart gaat en het geklungel van Pusic voor lief moeten nemen. Maar wij zijn supporters van FC Twente en staan massaal achter onze club, denk niet dat iedereen voor Pusic komt he?
  • 14 Mar 2019 om 21:27
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:06
      Niet alleen dat. Hij jaagt de mensen van de tribune met dit gestuntel.
    Bijna uitverkocht
  • 14 Mar 2019 om 21:26
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:18
      MP wordt van geluk nog met FcT kampioen, nu steeds meer spelers fit worden..... Zolang elke wedstrijd maar gewonnen wordt, is de rest van ondergeschikt belang op dit moment.
    Mee eens
  • 14 Mar 2019 om 21:22
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:18
      MP wordt van geluk nog met FcT kampioen, nu steeds meer spelers fit worden..... Zolang elke wedstrijd maar gewonnen wordt, is de rest van ondergeschikt belang op dit moment.
    Is het ook van ondergeschikt belang als hij morgen weer met Friday in de basis start?
  • 14 Mar 2019 om 21:18
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:54
      Rust of geluk? Strafschoppen die je gemakkelijk mee krijgt eigendoelpunt enz....iedere Twente supporter is happy met deze plek op de ranglijst absoluut. Maar verdient het de schoonheidsprijs Nope. Maakt dat wat uit nein zo snel mogelijk terug in de eredivisie. En dan ??? Verder met Marino NEEEE krijgt het na een seizoen niet op de rit qwa systeem ritme en wissels. Puur geluk dat de tegenstander echt slechter is GELUKKIGGGGGGGGGGGGG KAMPIOENNEEEEEE
    MP wordt van geluk nog met FcT kampioen, nu steeds meer spelers fit worden..... Zolang elke wedstrijd maar gewonnen wordt, is de rest van ondergeschikt belang op dit moment.
  • 14 Mar 2019 om 21:06
    • Quote van 14 Mar 2019 om 19:54
      Nee jij geeft je mening, dat is totaal iets anders dan het realistisch bekijken. Deze resultaat trainer laat de ploeg niet beter voetballen en dat gaat komend seizoen ook niet gebeuren. Hou je deze man aan dan moet je volgend seizoen vrezen voor degradatie.
    Niet alleen dat. Hij jaagt de mensen van de tribune met dit gestuntel.
  • 14 Mar 2019 om 20:55
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:33
      Dit is dus jou mening oké. Maar er zijn mensen met andere onderbouwde meningen die laten zien dat Pusic weldegelijk een goede trainer is. De rust binnen de club en sfeer in de spelersgroep en natuurlijk de resultaten spreken in het voordeel van Pusic. Als een club optimaal wil presteren is rust binnen de organisatie een van de belangrijkste factoren. Dat is een van de belangrijkste reden dat men moet verlengen als Pusic dit zelf wil natuurlijk.
    Heb je nu echt oogkleppen op??? Elke week is het voetbal rampzalig, niet om aan te kijken en hij gebruikt spelers ook nog verkeerd.En dat de spelers dol op hem zijn, tuurlijk hij is knuffeltrainer toch? Maar deze man heeft zoveel geluk dat jij nu boven aan staat, en dat is geen verdienste van deze trainer hoor.Maar komt vaak van de individuele kwaliteit van de spelers. Want hij is zowel tactisch als technisch van een zeer laag niveau, en je moet er niet aan denken dat ze trainer straks voor de groep staat als we weer niveau hoger spelen. Nogmaals ongeschikt, ik persoonlijk zie dan meer in een type als Maurice Steyn, gewoon met zeer beperkte middelen vaak leuk spelen , en ook nog zo goed als veilig met zijn club. Dan Hennie kijk op het spelletje en dat heeft Pusic niet.
  • 14 Mar 2019 om 20:54
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:33
      Dit is dus jou mening oké. Maar er zijn mensen met andere onderbouwde meningen die laten zien dat Pusic weldegelijk een goede trainer is. De rust binnen de club en sfeer in de spelersgroep en natuurlijk de resultaten spreken in het voordeel van Pusic. Als een club optimaal wil presteren is rust binnen de organisatie een van de belangrijkste factoren. Dat is een van de belangrijkste reden dat men moet verlengen als Pusic dit zelf wil natuurlijk.
    Rust of geluk? Strafschoppen die je gemakkelijk mee krijgt eigendoelpunt enz....iedere Twente supporter is happy met deze plek op de ranglijst absoluut. Maar verdient het de schoonheidsprijs Nope. Maakt dat wat uit nein zo snel mogelijk terug in de eredivisie. En dan ??? Verder met Marino NEEEE krijgt het na een seizoen niet op de rit qwa systeem ritme en wissels. Puur geluk dat de tegenstander echt slechter is GELUKKIGGGGGGGGGGGGG KAMPIOENNEEEEEE
  • 14 Mar 2019 om 20:36
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:33
      Dit is dus jou mening oké. Maar er zijn mensen met andere onderbouwde meningen die laten zien dat Pusic weldegelijk een goede trainer is. De rust binnen de club en sfeer in de spelersgroep en natuurlijk de resultaten spreken in het voordeel van Pusic. Als een club optimaal wil presteren is rust binnen de organisatie een van de belangrijkste factoren. Dat is een van de belangrijkste reden dat men moet verlengen als Pusic dit zelf wil natuurlijk.
    Waar zie je dat aan dan ? Dat het zo knuffeldier is ? Of dar het veldspel met de week slechter lijkt te worden na Sparta? Of om zijn goede wisselbeleid in de eerste maanden ! Man ga van dit forum af en hou jezelf niet voor de gek
  • 14 Mar 2019 om 20:33
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:18
      Nee he praat niet realistisch, met Pusic word het veldspel nooit beter ongeacht welke spelers er gehaald worden. Deze trainer heeft nu alle geluk van de wereld dat we eerste staan, maar dat is niet zijn verdienste kerel,meer geluk dan weidsheid . En promoveer je en Pusic blijft ben ik gelijk weer bang voor degradatie. Dus bos bloemen en ajuus.
    Dit is dus jou mening oké. Maar er zijn mensen met andere onderbouwde meningen die laten zien dat Pusic weldegelijk een goede trainer is. De rust binnen de club en sfeer in de spelersgroep en natuurlijk de resultaten spreken in het voordeel van Pusic. Als een club optimaal wil presteren is rust binnen de organisatie een van de belangrijkste factoren. Dat is een van de belangrijkste reden dat men moet verlengen als Pusic dit zelf wil natuurlijk.
  • 14 Mar 2019 om 20:26
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:12
      En dat zeggen de 3 in de zandbak...... niet naar de special olympics?
    Sesamstraat is al afgelopen Citro, je kunt nu naar bed
  • 14 Mar 2019 om 20:18
    • Quote van 14 Mar 2019 om 19:47
      Ik bekijk het gewoon realistisch
    Nee he praat niet realistisch, met Pusic word het veldspel nooit beter ongeacht welke spelers er gehaald worden. Deze trainer heeft nu alle geluk van de wereld dat we eerste staan, maar dat is niet zijn verdienste kerel,meer geluk dan weidsheid . En promoveer je en Pusic blijft ben ik gelijk weer bang voor degradatie. Dus bos bloemen en ajuus.
  • 14 Mar 2019 om 20:12
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:02
      Jij hebt doorgaans het verstandelijk vermogen van een kind dat uit alle macht sinterklaas tracht te rechtvaardigen...
    En dat zeggen de 3 in de zandbak...... niet naar de special olympics?
  • 14 Mar 2019 om 20:08
    • Quote van 14 Mar 2019 om 19:54
      Nee jij geeft je mening, dat is totaal iets anders dan het realistisch bekijken. Deze resultaat trainer laat de ploeg niet beter voetballen en dat gaat komend seizoen ook niet gebeuren. Hou je deze man aan dan moet je volgend seizoen vrezen voor degradatie.
    100+
  • 14 Mar 2019 om 20:05
    • Quote van 14 Mar 2019 om 19:54
      Nee jij geeft je mening, dat is totaal iets anders dan het realistisch bekijken. Deze resultaat trainer laat de ploeg niet beter voetballen en dat gaat komend seizoen ook niet gebeuren. Hou je deze man aan dan moet je volgend seizoen vrezen voor degradatie.
    Sterker nog. Hou je deze man aan wordt hij half het seizoen ontslagen en ben je weer onnodig geld kwijt. Er zijn maar weinig mensen die respect voor pusic hebben. Gewoon laten gaan van de zomer is het beste voor iedereen.
  • 14 Mar 2019 om 20:02
    • Quote van 14 Mar 2019 om 19:54
      Nee jij geeft je mening, dat is totaal iets anders dan het realistisch bekijken. Deze resultaat trainer laat de ploeg niet beter voetballen en dat gaat komend seizoen ook niet gebeuren. Hou je deze man aan dan moet je volgend seizoen vrezen voor degradatie.
    John heeft een zeer beperkte belevingswereld. Alles wat hij vindt is realistisch, alles wat hij doet is normaal. Gewoon, omdat John John is. Een knol met oogkleppen heeft nog minder tunnelvisie dan die man...
  • 14 Mar 2019 om 20:02
    • Quote van 14 Mar 2019 om 19:47
      Ik bekijk het gewoon realistisch
    Jij hebt doorgaans het verstandelijk vermogen van een kind dat uit alle macht sinterklaas tracht te rechtvaardigen...
  • 14 Mar 2019 om 20:01
    Domenico Tedesco heeft wel tijd.
  • 14 Mar 2019 om 19:57
    Tot ziens meneer de pedagoog, kunnen we eindelijk een trainer aanstellen die het spelletje snapt en niet iemand die van geluk nog eens onder de trein komt.
  • 14 Mar 2019 om 19:54
    • Quote van 14 Mar 2019 om 19:47
      Ik bekijk het gewoon realistisch
    Nee jij geeft je mening, dat is totaal iets anders dan het realistisch bekijken. Deze resultaat trainer laat de ploeg niet beter voetballen en dat gaat komend seizoen ook niet gebeuren. Hou je deze man aan dan moet je volgend seizoen vrezen voor degradatie.
  • 14 Mar 2019 om 19:47
    • Quote van 14 Mar 2019 om 19:22
      Heb jij een klap van de molen gehad ? !
    Ik bekijk het gewoon realistisch
  • 14 Mar 2019 om 19:44
    Strikje erom. Bedank briefje. Bosje bloemen voor de vrouw erbij. Volgend seizoen in de ere moet je geen eigenwijze puzzelaar hebben die door schorsingen en blessures de meest ideale opstelling de wei in stuurde maar een coach met inzicht en visie.
  • 14 Mar 2019 om 19:41
    • Quote van 14 Mar 2019 om 19:22
      Heb jij een klap van de molen gehad ? !
    Nee 4 van elke wiek een;-):-)
  • 14 Mar 2019 om 19:35
    • Quote van 14 Mar 2019 om 19:17
      Mooi dat je de trainer van vvv benoemt deze man is bij verschillende clubs aan de kant gezet. Hier zal hij zeker van geleerd hebben in allerlei opzichten. Fctwente gaat als het geluk en de toevalligheden mee blijven zitten kampioen worden. Dan is het een schande dat je niet gaat verlengen met een trainer die deze club kampioen heeft gemaakt. Als Pusic zelf weg wilt is dit zijn eigen vrijheid van denken en doen.
    Of hij nu uit zichzelf gaat of niet, ik zal er geen traan om laten.
  • 14 Mar 2019 om 19:32
    • Quote van 14 Mar 2019 om 19:06
      Daar was hij toch mede bij betrokken bij dat dramatische seizoen? Dus gewoon nieuwe trainer halen, weetje kijk eens naar een Maurice Steyn van VVV, daar heb ik respect voor een trainer zonder kapsones, en presteert super, met het materiaal dat hij heeft. Dus denk dat je meer die kant op moet kijken dan Pusic hier houden , lekker naar de Graafschap gaan. Ajuus. Off topic Hoe is het toch met TC? Je hoort en ziet hem niet meer.
    Ja haha, wel een beetje saai hier zonder TC :-)
  • 14 Mar 2019 om 19:22
    • Quote van 14 Mar 2019 om 18:23
      Pusic en hulptrainers doen het bijzonder goed dit seizoen bij fctwente. De resultaten zijn goed tot zeer goed te noemen anders sta je geen 10 punten voor op de nummer 2. Natuurlijk kan en moet het veldspel beter maar de laaste 11 wedstrijden niet verloren en waarvan 10 gewonnen wedstrijden. Het contract moet gewoon verlengt worden van deze trainer die van het vorige dramatische seizoen veel geleerd heeft in allerlei opzichten.
    Heb jij een klap van de molen gehad ? !
  • 14 Mar 2019 om 19:18
    • Quote van 14 Mar 2019 om 18:23
      Pusic en hulptrainers doen het bijzonder goed dit seizoen bij fctwente. De resultaten zijn goed tot zeer goed te noemen anders sta je geen 10 punten voor op de nummer 2. Natuurlijk kan en moet het veldspel beter maar de laaste 11 wedstrijden niet verloren en waarvan 10 gewonnen wedstrijden. Het contract moet gewoon verlengt worden van deze trainer die van het vorige dramatische seizoen veel geleerd heeft in allerlei opzichten.
    Dit seizoen geldt vooral winnen, de manier waarop is nu even minder belangrijk. Natuurlijk willen we allemaal mooi en goed voetbal zien. Maar ik heb liever dat we promoveren met slecht voetbal en een titel op zak dan dat we als zesde eindigen en kunnen zeggen dat we in ieder geval mooi en goed voetbal hebben gezien. En en dat zit er momenteel niet in, tenminste niet constant. Incidenteel zien we goede wedstrijden met dito voetbal.
  • 14 Mar 2019 om 19:17
    • Quote van 14 Mar 2019 om 19:06
      Daar was hij toch mede bij betrokken bij dat dramatische seizoen? Dus gewoon nieuwe trainer halen, weetje kijk eens naar een Maurice Steyn van VVV, daar heb ik respect voor een trainer zonder kapsones, en presteert super, met het materiaal dat hij heeft. Dus denk dat je meer die kant op moet kijken dan Pusic hier houden , lekker naar de Graafschap gaan. Ajuus. Off topic Hoe is het toch met TC? Je hoort en ziet hem niet meer.
    Mooi dat je de trainer van vvv benoemt deze man is bij verschillende clubs aan de kant gezet. Hier zal hij zeker van geleerd hebben in allerlei opzichten. Fctwente gaat als het geluk en de toevalligheden mee blijven zitten kampioen worden. Dan is het een schande dat je niet gaat verlengen met een trainer die deze club kampioen heeft gemaakt. Als Pusic zelf weg wilt is dit zijn eigen vrijheid van denken en doen.
  • 14 Mar 2019 om 19:06
    • Quote van 14 Mar 2019 om 18:23
      Pusic en hulptrainers doen het bijzonder goed dit seizoen bij fctwente. De resultaten zijn goed tot zeer goed te noemen anders sta je geen 10 punten voor op de nummer 2. Natuurlijk kan en moet het veldspel beter maar de laaste 11 wedstrijden niet verloren en waarvan 10 gewonnen wedstrijden. Het contract moet gewoon verlengt worden van deze trainer die van het vorige dramatische seizoen veel geleerd heeft in allerlei opzichten.
    Daar was hij toch mede bij betrokken bij dat dramatische seizoen? Dus gewoon nieuwe trainer halen, weetje kijk eens naar een Maurice Steyn van VVV, daar heb ik respect voor een trainer zonder kapsones, en presteert super, met het materiaal dat hij heeft. Dus denk dat je meer die kant op moet kijken dan Pusic hier houden , lekker naar de Graafschap gaan. Ajuus. Off topic Hoe is het toch met TC? Je hoort en ziet hem niet meer.
  • 14 Mar 2019 om 18:43
    • Quote van 14 Mar 2019 om 18:23
      Pusic en hulptrainers doen het bijzonder goed dit seizoen bij fctwente. De resultaten zijn goed tot zeer goed te noemen anders sta je geen 10 punten voor op de nummer 2. Natuurlijk kan en moet het veldspel beter maar de laaste 11 wedstrijden niet verloren en waarvan 10 gewonnen wedstrijden. Het contract moet gewoon verlengt worden van deze trainer die van het vorige dramatische seizoen veel geleerd heeft in allerlei opzichten.
    mooi dat je iig ziet dat pusic ook zijn aandeel had in vorig jaar.
  • 14 Mar 2019 om 18:23
    Pusic en hulptrainers doen het bijzonder goed dit seizoen bij fctwente. De resultaten zijn goed tot zeer goed te noemen anders sta je geen 10 punten voor op de nummer 2. Natuurlijk kan en moet het veldspel beter maar de laaste 11 wedstrijden niet verloren en waarvan 10 gewonnen wedstrijden. Het contract moet gewoon verlengt worden van deze trainer die van het vorige dramatische seizoen veel geleerd heeft in allerlei opzichten.
  • 14 Mar 2019 om 17:59
    Mooi doen Pusic.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›