'TOP Oss legt acht stadionverboden op na ongeregeldheden'

( 16 reacties)
'TOP Oss legt acht stadionverboden op na ongeregeldheden'

In de slotfase van de wedstrijd tussen TOP Oss en FC Twente braken er ongeregeldheden uit. De thuisploeg heeft snel gehandeld en heeft acht stadionverboden opgelegd, weet het Brabants Dagblad te melden. De thuissupporters probeerden onder meer het uitvak van FC Twente te belagen.

Maandag gaf de eerste divisionist al te kennen alle relschoppers op beeld te hebben. Van acht fans heeft TOP Oss intussen de identiteit achterhaald. Zij krijgen lokale stadionverboden, dat wil zeggen dat ze niet welkom zijn bij uit- en thuiswedstrijden van TOP Oss. Mogelijk wordt de straf later nog omgezet in een landelijk stadionverbod door de KNVB. 

Het blijft mogelijk niet bij deze acht. Er waren volgens verschillende bronnen ook fans van Lommel SK aanwezig, die een vriendschappelijke band hebben met de fans van TOP. Ook de Belgische supporters kunnen een stadionverbod tegemoet zien.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Mar 2019 om 22:21
    • Quote van 14 Mar 2019 om 22:14
      Hoezo? Heb het toch met eigen ogen gezien... jij ook? Laat ze lekker met elkaar of met andere hooligans knokken helemaal prima maar zo n steward aanpakken die alleen is dat vind ik gewoon niet kunnen...
    Was zelfverdediging o_O
  • 14 Mar 2019 om 22:14
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:59
      Hou op man
    Hoezo? Heb het toch met eigen ogen gezien... jij ook? Laat ze lekker met elkaar of met andere hooligans knokken helemaal prima maar zo n steward aanpakken die alleen is dat vind ik gewoon niet kunnen...
  • 14 Mar 2019 om 22:05
    Foei, ook nog wat lummels uit lommel er bij
  • 14 Mar 2019 om 22:01
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:22
      Inderdaad. Een paar opgefokte lui die ff aan een hek wilden rammelen en toen schrokken dat het hek ook echt open ging. Weinig aan de hand.
    Precies. Een wijf op de fiets en ze waren weer weg, haha.
  • 14 Mar 2019 om 21:59
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:51
      Heel mooi... zitten vast die gasten bij die de steward aanvielen
    Hou op man
  • 14 Mar 2019 om 21:58
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:47
      Zeg je dat ook als ze een beetje tegen je auto aanschoppen? Nee, er is inderdaad niemand aangevallen, het was wat stoerdoenerij van wat jongetjes die niets gewend zijn maar om het nou gewoon te negeren.... als er voor drie pillen een supportershome anderhalf jaar word gesloten dan vind ik acht stadionverboden wel meevallen.
    Nee als zulke gasten tegen mijn auto trappen trek ik ze de kop er af vriend. Maar ze schopten tegen een bord man schei uit .
  • 14 Mar 2019 om 21:51
    Heel mooi... zitten vast die gasten bij die de steward aanvielen
  • 14 Mar 2019 om 21:50
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:47
      Zeg je dat ook als ze een beetje tegen je auto aanschoppen? Nee, er is inderdaad niemand aangevallen, het was wat stoerdoenerij van wat jongetjes die niets gewend zijn maar om het nou gewoon te negeren.... als er voor drie pillen een supportershome anderhalf jaar word gesloten dan vind ik acht stadionverboden wel meevallen.
    Pffff wat een vergelijking....
  • 14 Mar 2019 om 21:47
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:39
      Wat is er dan zo erg geweest of gebeurt? Beetje tegen dat bord aanschoppen? Schei uit stelde helemaal niet voor denk dat je niet veel gewend bent he?
    Zeg je dat ook als ze een beetje tegen je auto aanschoppen? Nee, er is inderdaad niemand aangevallen, het was wat stoerdoenerij van wat jongetjes die niets gewend zijn maar om het nou gewoon te negeren.... als er voor drie pillen een supportershome anderhalf jaar word gesloten dan vind ik acht stadionverboden wel meevallen.
  • 14 Mar 2019 om 21:41
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:39
      Wat is er dan zo erg geweest of gebeurt? Beetje tegen dat bord aanschoppen? Schei uit stelde helemaal niet voor denk dat je niet veel gewend bent he?
    Precies bij menig stoplicht gebeurt meer door de week.
  • 14 Mar 2019 om 21:39
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:29
      Ik mag toch hopen dat je dit niet serieus meent?
    Wat is er dan zo erg geweest of gebeurt? Beetje tegen dat bord aanschoppen? Schei uit stelde helemaal niet voor denk dat je niet veel gewend bent he?
  • 14 Mar 2019 om 21:39
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:29
      Ik mag toch hopen dat je dit niet serieus meent?
    Hij heeft gelijk hoor
  • 14 Mar 2019 om 21:29
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:08
      Waanzin. En ze blijven het steeds ongeregeldheden noemen. Helemaal niets gebeurt.
    Ik mag toch hopen dat je dit niet serieus meent?
  • 14 Mar 2019 om 21:22
    • Quote van 14 Mar 2019 om 21:08
      Waanzin. En ze blijven het steeds ongeregeldheden noemen. Helemaal niets gebeurt.
    Inderdaad. Een paar opgefokte lui die ff aan een hek wilden rammelen en toen schrokken dat het hek ook echt open ging. Weinig aan de hand.
  • 14 Mar 2019 om 21:08
    Waanzin. En ze blijven het steeds ongeregeldheden noemen. Helemaal niets gebeurt.
  • 14 Mar 2019 om 20:57
    4 stewards en 3 man politie en de trainer.