Kritiek op Assaidi: ''Dan moet je wel even je mond dichthouden''

( 23 reacties)
Kritiek op Assaidi: ''Dan moet je wel even je mond dichthouden''

FC Twente won vrijdagavond met 5-0 van FC Volendam, maar Oussama Assaidi kreeg geen speelminuten bij de club uit Enschede. Tijmen van Wissing snapt niet dat de aanvaller - die een aflopend contract heeft - heeft geklaagd over het feit dat hij niet mocht invallen. 

"Als je zo weinig hebt laten zien dit seizoen, dan moet je wel even je mond dichthouden", sprak de verslaggever van RTV Oost bij De Oosttribune. "Boere raakte geblesseerd, dat is dan vervelend. En Brama is vandaag uit voorzorg volgens mij van de training gegaan", aldus Van Wissing.

"Dus die was misschien ook niet helemaal fit in die wedstrijd", vervolgt hij. "Dan heb je al twee wissels kwijt aan een blessure. Daarom kun je dat dus niet afspreken. En ik vond Friday het, voor zijn doen, goed doen. Maar hij werd uitgefloten: schandalig", blikt Van Wissing terug. 

Jan van Staa verwacht echter meer van de AZ-huurling. "Friday moet toch meer kunnen brengen? Zo simpel is het", legt hij uit. "Ik zie hem ook niet het plezier uitstralen, ik zie hem er een beetje bijlopen. En dat is niet goed. Maar je moet hem wel steunen", besluit Van Staa. 

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Mar 2019 om 09:02
    • Quote van 19 Mar 2019 om 08:44
      Ik lees omdat hij marrokaan is.Dat volk!
      We weten wel dat hij Marokkaan is. Een Marokkaan stamt af van het volk die die die ehh Marrokanen zijn.
      Dus het was gewoon een les voor diegenen die dat niet wisten.
      Mijn fout.
    Stereotypes ontstaan niet voor niets.

    We moeten allemaal iets minder gevoellig zijn, iets minder hypocriet en iets harder. Politiek correcte geneuzel, helemaal klaar mee.

    Gewoon beestje bij het naampje noemen.
  • 19 Mar 2019 om 08:44
    • Quote van 18 Mar 2019 om 19:12
      Man man man je kunt van een mug ook een olifant maken! In mijn ogen is racist toch wat anders dat hij Turk of Marokkaan is klopt toch! Net zoals wij Nederlanders zijn! Ik kan je nog wel andere voorbeelden geven wat echt rasistisch is
    Ik lees omdat hij marrokaan is.Dat volk!
    We weten wel dat hij Marokkaan is. Een Marokkaan stamt af van het volk die die die ehh Marrokanen zijn.
    Dus het was gewoon een les voor diegenen die dat niet wisten.
    Mijn fout.
  • 18 Mar 2019 om 21:18
    • Quote van 18 Mar 2019 om 17:19
      Snel weg met die Trotse Marrokaan,het contract ook niet verlengen,en na vandaag met ben hele klaar met dat volk,,heeft het hele jaar niets laten zien,mist nog een penalty en gaat nu eisen stellen,direckt het contract onbinden,
    Beetje domme opmerking. Zo heeft ieder volk zn rotte appels. Heel kortzichtig daar iedereen op af te rekenen.
  • 18 Mar 2019 om 21:05
    • Quote van 18 Mar 2019 om 20:21
      Kampioenuh! :-))
    OLEOLEEEE kampioené kampioené kampioené OLEOLEEEEE :)
  • 18 Mar 2019 om 20:21
    • Quote van 18 Mar 2019 om 20:00
      Precies woensdag is het duidelijk waar we op moeten stemmen:)) nu gaat het weer over voetbal haha
    Kampioenuh! :-))
  • 18 Mar 2019 om 20:12
    In mijn ogen kun je hooguit 2 van dit soort creatieve spelers tegelijk opstellen anders verstoord je balans en ga je als team niet beter voetballen. Je had vrijdag Aitor en Zekhnini er al in staan. Als je Assaidi had willen brengen dan had je Aitor er uit moeten halen.
  • 18 Mar 2019 om 20:00
    • Quote van 18 Mar 2019 om 19:30
      Een domme opmerking is het op zijn minst. Toen die trotse Hollandse malloot in Alphen ad Rijn een winkelcentrum vol onschuldige mensen slachtte hoefde Tim Cornelisse toch ook niet vot, of wel? Voer dit soort discussies lekker op Twitter ofzo...
    Precies woensdag is het duidelijk waar we op moeten stemmen:)) nu gaat het weer over voetbal haha
  • 18 Mar 2019 om 19:43
    • Quote van 18 Mar 2019 om 17:55
      Ik kan soms als Nederlander beter met Marokkanen overweg dan met Nederlanders.
    Wat heeft de afkomst te maken met de stelling? Ik heb het niet over zijn nationaliteit of afkomst. Ik heb het over de voetballer Assaidi die niet op kunstgras wil voetballen en Assaidi belangrijker vind dat de clup. Het individu is NOOIT belangrijker dan het geheel we moeten kampioen worden en daar moet meneer Assaidi zich maar ondergeschikt aan maken! Kan hij dat niet opbrengen moet hij zijn contract ontbinden en vertrekken.
  • 18 Mar 2019 om 19:30
    • Quote van 18 Mar 2019 om 19:12
      Man man man je kunt van een mug ook een olifant maken! In mijn ogen is racist toch wat anders dat hij Turk of Marokkaan is klopt toch! Net zoals wij Nederlanders zijn! Ik kan je nog wel andere voorbeelden geven wat echt rasistisch is
    Een domme opmerking is het op zijn minst. Toen die trotse Hollandse malloot in Alphen ad Rijn een winkelcentrum vol onschuldige mensen slachtte hoefde Tim Cornelisse toch ook niet vot, of wel? Voer dit soort discussies lekker op Twitter ofzo...
  • 18 Mar 2019 om 19:12
    • Quote van 18 Mar 2019 om 18:51
      Snap je dat niet? Misschien is dat het probleem voor sommigen.
      Trotse Marokkaan en dat volk ...
      Dat volk kan wel. Dat volk wat loopt te klagen over speelminuten.
      Maar het gaat hier omdat Assaidi Marokkaan is.
      Als dat niet rassistisch vind krijg jij van mij 1000 euro.
      Maar pas nadat je je hebt aangemeld bij de basisschool. Eerder niet.
    Man man man je kunt van een mug ook een olifant maken! In mijn ogen is racist toch wat anders dat hij Turk of Marokkaan is klopt toch! Net zoals wij Nederlanders zijn! Ik kan je nog wel andere voorbeelden geven wat echt rasistisch is
  • 18 Mar 2019 om 19:08
    • Quote van 18 Mar 2019 om 18:51
      Snap je dat niet? Misschien is dat het probleem voor sommigen.
      Trotse Marokkaan en dat volk ...
      Dat volk kan wel. Dat volk wat loopt te klagen over speelminuten.
      Maar het gaat hier omdat Assaidi Marokkaan is.
      Als dat niet rassistisch vind krijg jij van mij 1000 euro.
      Maar pas nadat je je hebt aangemeld bij de basisschool. Eerder niet.
    Iedereen heeft recht op zijn mening. Ik zou het mooi vinden als Assaidi nog van waarde zou kunnen zijn voor ons FC Twente. En dan mag hij nog wel een jaar extra bij ons voetballen. Ik kan genieten van zijn acties. Misschien soms te zelfzuchtig. Maar om nu de degradatie aan hem op te hangen. Gaat mij wat ver. Daar zijn anderen verantwoordelijk voor. Heel veel mensen hebben daar geen vertrouwen meer in, in kwaliteiten van Assaidi. Waarom niet een verkapt prestatie contract voor hem en Vuckic. Zij moeten begrijpen in welke situatie Twente momenteel zit.
  • 18 Mar 2019 om 18:51
    • Quote van 18 Mar 2019 om 18:23
      Wat is hier racistisch aan dan???
    Snap je dat niet? Misschien is dat het probleem voor sommigen.
    Trotse Marokkaan en dat volk ...
    Dat volk kan wel. Dat volk wat loopt te klagen over speelminuten.
    Maar het gaat hier omdat Assaidi Marokkaan is.
    Als dat niet rassistisch vind krijg jij van mij 1000 euro.
    Maar pas nadat je je hebt aangemeld bij de basisschool. Eerder niet.
  • 18 Mar 2019 om 18:23
    • Quote van 18 Mar 2019 om 17:32
      De ene Marokkaan is de andere niet hoor. Maar als je graag de racist wil uit hangen doe dat dan niet op een twente forum.
    Wat is hier racistisch aan dan???
  • 18 Mar 2019 om 18:21
    • Quote van 18 Mar 2019 om 18:02
      Het was een Turk dombo.
    droom lekker verder,wil het hier bijlaten
  • 18 Mar 2019 om 18:05
    • Quote van 18 Mar 2019 om 18:02
      Het was een Turk dombo.
    Hahahahaha
  • 18 Mar 2019 om 18:02
    • Quote van 18 Mar 2019 om 17:19
      Snel weg met die Trotse Marrokaan,het contract ook niet verlengen,en na vandaag met ben hele klaar met dat volk,,heeft het hele jaar niets laten zien,mist nog een penalty en gaat nu eisen stellen,direckt het contract onbinden,
    Het was een Turk dombo.
  • 18 Mar 2019 om 17:55
    • Quote van 18 Mar 2019 om 17:46
      je bent wel heel naief,droom lekker verder
    Ik kan soms als Nederlander beter met Marokkanen overweg dan met Nederlanders.
  • 18 Mar 2019 om 17:47
    • Quote van 18 Mar 2019 om 17:19
      Snel weg met die Trotse Marrokaan,het contract ook niet verlengen,en na vandaag met ben hele klaar met dat volk,,heeft het hele jaar niets laten zien,mist nog een penalty en gaat nu eisen stellen,direckt het contract onbinden,
    Ben het met je eens !
  • 18 Mar 2019 om 17:46
    • Quote van 18 Mar 2019 om 17:32
      De ene Marokkaan is de andere niet hoor. Maar als je graag de racist wil uit hangen doe dat dan niet op een twente forum.
    je bent wel heel naief,droom lekker verder
  • 18 Mar 2019 om 17:46
    • Quote van 18 Mar 2019 om 17:32
      De ene Marokkaan is de andere niet hoor. Maar als je graag de racist wil uit hangen doe dat dan niet op een twente forum.
    je bent wel heel naief
  • 18 Mar 2019 om 17:32
    • Quote van 18 Mar 2019 om 17:19
      Snel weg met die Trotse Marrokaan,het contract ook niet verlengen,en na vandaag met ben hele klaar met dat volk,,heeft het hele jaar niets laten zien,mist nog een penalty en gaat nu eisen stellen,direckt het contract onbinden,
    De ene Marokkaan is de andere niet hoor. Maar als je graag de racist wil uit hangen doe dat dan niet op een twente forum.
  • 18 Mar 2019 om 17:24
    • Quote van 18 Mar 2019 om 17:19
      Snel weg met die Trotse Marrokaan,het contract ook niet verlengen,en na vandaag met ben hele klaar met dat volk,,heeft het hele jaar niets laten zien,mist nog een penalty en gaat nu eisen stellen,direckt het contract onbinden,
    Ff je mond spoelen.
  • 18 Mar 2019 om 17:19
    Snel weg met die Trotse Marrokaan,het contract ook niet verlengen,en na vandaag met ben hele klaar met dat volk,,heeft het hele jaar niets laten zien,mist nog een penalty en gaat nu eisen stellen,direckt het contract onbinden,