Wow! FC Twente ontvangt maar liefst drie (!) Kampioensschilden

( 8 reacties)
Wow! FC Twente ontvangt maar liefst drie (!) Kampioensschilden

Aitor Cantalapiedra is verkozen tot Beste Speler van de Derde Periode, zo laat de Keuken Kampioen Divisie weten via de officiële kanalen. De aanvaller van FC Twente treedt daarmee in de voetsporen van Istvan Bakx (Go Ahead Eagles) en Lars Veldwijk (Sparta). 

In totaal zijn er maar liefst drie individuele onderscheidingen uitgedeeld bij de club uit Enschede. Doelman Joël Drommel, die dit seizoen veruit de minste tegentreffers om de oren kreeg (25) in de Keuken Kampioen Divisie, werd namelijk verkozen tot Beste Keeper van de Derde Periode. 

Ook trainer Marino Pusic, die dit seizoen al de nodige kritiek kreeg, valt in de prijzen. De oefenmeester is verkozen tot Beste Trainer van de Derde Periode. FC Twente wist eerder al de strijd om de Derde Periode te winnen na de overwinning op bezoek bij TOP Oss. 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Mar 2019 om 18:55
    Pusic is gewoon een uitstekende trainer op dit moment voor fctwente. Dat hij deze prijs heeft gewonnen is ook volstrekt logisch. De trainer Pusic is een persoon die die problemen niet groter maakt als ze al zijn. Een trainer met een stelling doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Als je ook de sfeer in de groep ziet deze is ook goed te noemen, en dat er bankzitters teleurgesteld zijn is ook te verklaren. En volstrekt normaal gedrag bij deze spelers.
  • 20 Mar 2019 om 18:50
    Ikzeg. Is dit nu niet geweldig, dit is super. Mijn dag kan nu en morgen niet meer stuk geweldig.
  • 20 Mar 2019 om 18:39
    Als je alleen op de resultaten afgaat is het terecht dat Pussy die prijs heeft gewonnen, maar ........…............………
  • 20 Mar 2019 om 17:52
    • Quote van 20 Mar 2019 om 14:24
      Dit is gebaseerd op resultaten, die zijn goed en daarmee terecht dat Pusic deze waardering krijgt. Waarschijnlijk hebben Twente supporters massaal op hem gestemd, dat strookt dan niet met de kritiek hier. Het doel is promoveren met of zonder titel, dat lijkt te gaan lukken dus doet Pusic het goed. Ik zie liever resultaten dan mooi voetbal en plaats 6 op de ranglijst. Volgend seizoen als we promoveren hetzelfde, resultaat is in eerste instantie belangrijker. Mooiste zou zijn mooi en goed voetbal en winnen, uiteindelijk gaat het om de punten.
    Heb 5x gestemd haha, maar wellicht heb ze me gefilterd. Overigens heb ik niet gezien dat ook op Pusic gestemd kon worden, dus hij heeft aan mij niets gehad;)
  • 20 Mar 2019 om 14:24
    • Quote van 20 Mar 2019 om 13:57
      Aitor terecht... drommel terecht... pusic volgens aantal hier onterecht? ;)Ik vind het mooie waarderingen voor ze en gegund en terecht! Op naar meer moois
    Dit is gebaseerd op resultaten, die zijn goed en daarmee terecht dat Pusic deze waardering krijgt. Waarschijnlijk hebben Twente supporters massaal op hem gestemd, dat strookt dan niet met de kritiek hier. Het doel is promoveren met of zonder titel, dat lijkt te gaan lukken dus doet Pusic het goed. Ik zie liever resultaten dan mooi voetbal en plaats 6 op de ranglijst. Volgend seizoen als we promoveren hetzelfde, resultaat is in eerste instantie belangrijker. Mooiste zou zijn mooi en goed voetbal en winnen, uiteindelijk gaat het om de punten.
  • 20 Mar 2019 om 14:17
    Correctie 23* brondeel heeft er ook 2 om de oren gekregen