Pusic moet puzzelen: Hamdaoui of Zekhnini zondag in de basis?

( 34 reacties)
Pusic moet puzzelen: Hamdaoui of Zekhnini zondag in de basis?

FC Twente neemt het zondagmiddag in Deventer op tegen Go Ahead Eagles, maar trainer Marino Pusic weet nog altijd niet of hij een beroep kan doen op Wout Brama. De middenvelder is geblesseerd en ontbrak ook op de training van woensdag, zo weet Twente Insite.

De oefenmeester - die Matthew Smith sowieso moet missen vanwege interlandverplichtingen met Wales - heeft daardoor verschillende varianten 'uitgeprobeerd' met het oog op de kraker in de Adelaarshorst. Bij de eerste optie stonden Jelle van der Heyden en Mohamed Hamdaoui op het middenveld.

Bij de tweede variant werd Hamdaoui vervangen door Rafik Zekhnini, waardoor Espinosa in een centrale rol naast Van der Heyden kwam te staan. Bovendien werd AZ-huurling Fred Friday, die vrijdag werd uitgefloten bij zijn invalbeurt tegen FC Volendam, vervangen door Oussama Assaidi. Tom Boere ontbreekt in Deventer vanwege een gebroken kaak.

Variant 1: Drommel, Nacho, González, Bijen, Ricardinho, Van der Heyden, Espinosa, Hamdaoui, Aitor, Friday en Oosterwijk.

Variant 2: Drommel, Nacho, González, Bijen, Ricardinho, Van der Heyden, Espinosa, Zekhnini, Aitor, Assaidi en Oosterwijk.

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Mar 2019 om 13:37
    Ik zou gaan voor Drommel, Nacho, Gonzalez, Bijen, Ricardinho, vd Heyden, Oosterwijk, Espinosa, Assaidi, Aitor, Zekhnini speel je met Oosterwijk en Aitor spits en vd Heyden en Espinosa als controleurs Schenk zou ook nog kunnen op middenveld
  • 21 Mar 2019 om 07:28
    • Quote van 20 Mar 2019 om 23:24
      Waarom geen Laukart ipv Jelle !
    Snap ik ook niet speelde laatst niet slecht.
  • 21 Mar 2019 om 07:10
    • Quote van 20 Mar 2019 om 21:58
      Juist, zekhnini en assaidi niet beide opstellen. Assaidi speelt al maanden mee en heeft nog niet eens 45 minuten gespeeld, zekhnini ook pas net terug.
    En als je met assaidi begint moet hij zijn praatjes van vorige week wel waarmaken en zo niet dan is een zekhnini achter de hand nog wel een heel fijn wapen
  • 20 Mar 2019 om 23:28
    442 in een ruit. Brama controlerend, Espinosa op 10 en dan Zekhnini/ Hamdaoui op links. Fred en Jari als spitsen.
  • 20 Mar 2019 om 23:24
    Waarom geen Laukart ipv Jelle !
  • 20 Mar 2019 om 22:46
    • Quote van 20 Mar 2019 om 21:40
      Van der Lely
    Nee aub niet
  • 20 Mar 2019 om 22:18
    • Quote van 20 Mar 2019 om 21:58
      Juist, zekhnini en assaidi niet beide opstellen. Assaidi speelt al maanden mee en heeft nog niet eens 45 minuten gespeeld, zekhnini ook pas net terug.
    Ze zijn inderdaad nog niet voor 90 minuten fit. Van de type voetballers als Aitor, Assaidi, Zekhnini en Hamdaoui zal ik er zelf altijd max 2 tegelijk van opstellen.
  • 20 Mar 2019 om 21:58
    • Quote van 20 Mar 2019 om 21:51
      Eens met je opstelling! 4-3-3 en espinosa op tien...

      Zekhnini zal ook nog wel geen 90 minuten spelen dus dan assaidi voor hem invallen... of met assaidi beginnen en zekhnini nog achter de hand hebben zou ook kunnen..
    Juist, zekhnini en assaidi niet beide opstellen. Assaidi speelt al maanden mee en heeft nog niet eens 45 minuten gespeeld, zekhnini ook pas net terug.
  • 20 Mar 2019 om 21:52
    • Quote van 20 Mar 2019 om 21:40
      Dat lijken mij ook de beste 11 om een goede teamprestatie te leveren. Je hebt dan nog een spits (friday) en twee buitenspelers (assaidi,hamdaoui) achter de hand. Genoeg aanvallende wissels. De aanvallers kunnen zich dus helemaal leeg knokken.
    precies
  • 20 Mar 2019 om 21:51
    • Quote van 20 Mar 2019 om 21:33
      waarom vind je friday toch zo belangrijk? Tis wel de betere variant, want in variant 2 staan met assaidi oosterwijk aitor zekhnini en espinoza 5 mensen die alleen maar aan aanvallen denken. Je kan je daarbij afvragen of zekhnini en assaidi beide moeten beginnen, die kunnen mekaar beter aflossen. Heb liever zekhnini oosterwijk aitor voorin met midden vd heijden brama espinosa ricardinho bijen gonzalez nacho drommel
    Eens met je opstelling! 4-3-3 en espinosa op tien...

    Zekhnini zal ook nog wel geen 90 minuten spelen dus dan assaidi voor hem invallen... of met assaidi beginnen en zekhnini nog achter de hand hebben zou ook kunnen..
  • 20 Mar 2019 om 21:40
    Van der Lely
  • 20 Mar 2019 om 21:40
    • Quote van 20 Mar 2019 om 21:33
      waarom vind je friday toch zo belangrijk? Tis wel de betere variant, want in variant 2 staan met assaidi oosterwijk aitor zekhnini en espinoza 5 mensen die alleen maar aan aanvallen denken. Je kan je daarbij afvragen of zekhnini en assaidi beide moeten beginnen, die kunnen mekaar beter aflossen. Heb liever zekhnini oosterwijk aitor voorin met midden vd heijden brama espinosa ricardinho bijen gonzalez nacho drommel
    Dat lijken mij ook de beste 11 om een goede teamprestatie te leveren. Je hebt dan nog een spits (friday) en twee buitenspelers (assaidi,hamdaoui) achter de hand. Genoeg aanvallende wissels. De aanvallers kunnen zich dus helemaal leeg knokken.
  • 20 Mar 2019 om 21:33
    • Quote van 20 Mar 2019 om 18:15
      Variant 1 is de meest logische als brama niet kan spelen. En ook belangrijk dat Oosterwijk en Friday spelen. Ook in verdedigend opzicht belangrijk kunnen deze 2 belangrijk zijn. Zijn aanvallend kopsterk maar ook verdedigend kopsterk hiermee kunnen ze ook belangrijk zijn voor het team.
    waarom vind je friday toch zo belangrijk? Tis wel de betere variant, want in variant 2 staan met assaidi oosterwijk aitor zekhnini en espinoza 5 mensen die alleen maar aan aanvallen denken. Je kan je daarbij afvragen of zekhnini en assaidi beide moeten beginnen, die kunnen mekaar beter aflossen. Heb liever zekhnini oosterwijk aitor voorin met midden vd heijden brama espinosa ricardinho bijen gonzalez nacho drommel
  • 20 Mar 2019 om 21:14
    • Quote van 20 Mar 2019 om 21:03
      Brama doet waarschijnlijk gewoon mee,vandaag meer varianten geprobeerd,Jari en Assaidi,ook een mogelijkheid met Zeknhini op links,midden Jelle,Wout en Espinosa,we zullen zien,is nog lang geen zondag,Jari was echt geweldig,de ene goal nog mooier als de andere.
    Welke A- spelers deden er vandaag mee behalve Thijs VL?
  • 20 Mar 2019 om 21:13
    • Quote van 20 Mar 2019 om 21:10
      Als zekhnini fit is linkt me dat toch niet zo'n moeilijke keuze ofwel?
    Maar Assaidi? Is die wel fit genoeg?
  • 20 Mar 2019 om 21:10
    Als zekhnini fit is linkt me dat toch niet zo'n moeilijke keuze ofwel?
  • 20 Mar 2019 om 21:03
    • Quote van 20 Mar 2019 om 18:15
      Variant 1 is de meest logische als brama niet kan spelen. En ook belangrijk dat Oosterwijk en Friday spelen. Ook in verdedigend opzicht belangrijk kunnen deze 2 belangrijk zijn. Zijn aanvallend kopsterk maar ook verdedigend kopsterk hiermee kunnen ze ook belangrijk zijn voor het team.
    Brama doet waarschijnlijk gewoon mee,vandaag meer varianten geprobeerd,Jari en Assaidi,ook een mogelijkheid met Zeknhini op links,midden Jelle,Wout en Espinosa,we zullen zien,is nog lang geen zondag,Jari was echt geweldig,de ene goal nog mooier als de andere.
  • 20 Mar 2019 om 19:52
    Friday gaat Boere vervangen. Op links zal hij met Zekhnini starten.
  • 20 Mar 2019 om 19:35
    Dit moet niet eens een vraag zijn, gewoon Zekhnini in de basis!
  • 20 Mar 2019 om 18:28
    Ik zou voor variant 3 of 4 gaan.
  • 20 Mar 2019 om 18:26
    Doe mij maar Zeghnini !!!
  • 20 Mar 2019 om 18:15
    Variant 1 is de meest logische als brama niet kan spelen. En ook belangrijk dat Oosterwijk en Friday spelen. Ook in verdedigend opzicht belangrijk kunnen deze 2 belangrijk zijn. Zijn aanvallend kopsterk maar ook verdedigend kopsterk hiermee kunnen ze ook belangrijk zijn voor het team.
  • 20 Mar 2019 om 18:11
    Ik voorspel met beide opties een rode kaart voor JvdH ... espinoza verdedigd niet mee, en we hebben geen reserve "6"
  • 20 Mar 2019 om 18:00
    Optie 2
  • 20 Mar 2019 om 17:58
    Optie 2
  • 20 Mar 2019 om 17:29
    Variant 2 lihkt me het beste....
  • 20 Mar 2019 om 17:17
    Brama speelt gewoon... toch? :)
  • 20 Mar 2019 om 16:53
    • Quote van 20 Mar 2019 om 16:11
      Waar kunnen we stemmen?
    Heb ik vanmiddag al gedaan.
  • 20 Mar 2019 om 16:51
    Goed dat er op varianten word getraind. Een pluspunt voor Pusic en staf. Dit heb ik vorig jaar van weinig tot niets van gelezen.
  • 20 Mar 2019 om 16:46
    Zekhini is wel twee klassen beter.
  • 20 Mar 2019 om 16:39
    • Quote van 20 Mar 2019 om 16:11
      Waar kunnen we stemmen?
    Staat op je stempas, maar je mag naar elk stemlokaal binnen je gemeente.
  • 20 Mar 2019 om 16:11
    Waar kunnen we stemmen?
  • 20 Mar 2019 om 16:10
    Ik zeg Zekhnini ! Dus nr 2 !!!!
  • 20 Mar 2019 om 16:05
    Dan zou ik voor variant 2 gaan , mocht brama er wel zijn dan espinoza en brama samen of brama samen met heyden
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›