Brama reëel: ''Ik merk dat niet zo bij Twente moet ik zeggen''

( 7 reacties)
Brama reëel: ''Ik merk dat niet zo bij Twente moet ik zeggen''

FC Twente neemt het zondagmiddag in de Adelaarshorst op tegen Go Ahead Eagles en Wout Brama beseft welke belangen er op het spel staan met het oog op de ranglijst. De middenvelder vindt de wedstrijd echter niet extra speciaal vanwege de 'rivaliteit' vanuit Deventer. 

"Ik merk dat niet zo bij Twente moet ik zeggen", vertelt hij voor de camera van FOX Sports. "De clubs liggen dicht bij elkaar, maar echt een derby wil ik het niet noemen", aldus Brama, die wel een 'leuke sfeer' verwacht. "Het is een goed fanatiek publiek en een volle bak, dus superleuk."

"Maar we hebben natuurlijk wel andere wedstrijden meegemaakt die ook intens zijn qua publiek, dus we moeten het niet overdrijven", vervolgt hij. "Maar het is altijd leuk als er veel sfeer is en een stadion uitverkocht is. Dat is zondag het geval, dus extra leuk", constateert Brama, die drie punten wil pakken. 

"In deze Keuken Kampioen Divisie is het een topwedstrijd", weet hij. "Wij moeten zorgen dat we die voorsprong houden en daar gaan we ook alles aan doen zondag. Wat Sparta (12:15 uur tegen NEC, red.) dan doet, zien we dan na de tijd wel. Voor ons telt maar één ding en dat is de winst", besluit Brama. 

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Mar 2019 om 13:07
    • Quote van 23 Mar 2019 om 19:49
      De titel zijn ze al lang voor uitgeschakeld. Wij zijn gewoon favoriet obv huidige stand en obv historie.
    Ik ga niet mee in uitspraken dat ze al uitgeschakeld zijn voor de titel. Er zijn nog 27 punten te verdienen, GAE staat er 12 achter op Twente. Na vandaag zijn er nog 24 te verdienen. We moeten er elke wedstrijd weer staan, weer of geen weer, Smith of geen Smith, Brama of geen Brama, Aitor of geen Aitor. Kop d'r veur!
  • 23 Mar 2019 om 19:56
    Het is geen derby in mijn bescheiden opinie. Wedstrijden tegen Heracles, dat zie ik persoonlijk als derby, maar niet tegen de Eagles.
  • 23 Mar 2019 om 19:49
    • Quote van 23 Mar 2019 om 19:36
      Niet mee eens, als GAE morgen verliest is het zicht op de titel definitief zoek en weten ze zeker dat ze het via nacompetitie moeten spelen. Wij zijn favoriet in elke wedstrijd, daar hebben we 12 van de 13 laatste wedstrijden behoorlijk van geprofiteerd
    De titel zijn ze al lang voor uitgeschakeld. Wij zijn gewoon favoriet obv huidige stand en obv historie.
  • 23 Mar 2019 om 19:36
    • Quote van 23 Mar 2019 om 16:22
      Die druk ligt zeker wel bij ons. Wij staan met een straatlengte voorsprong op nummer 1, en dienen dus gewoon te winnen van de Eagles. Of het lukt is een 2de, maar dat wij favoriet zijn lijkt me duidelijk.
    Niet mee eens, als GAE morgen verliest is het zicht op de titel definitief zoek en weten ze zeker dat ze het via nacompetitie moeten spelen. Wij zijn favoriet in elke wedstrijd, daar hebben we 12 van de 13 laatste wedstrijden behoorlijk van geprofiteerd
  • 23 Mar 2019 om 16:22
    • Quote van 23 Mar 2019 om 15:58
      GAE en de media vergroten deze wedstrijd heel erg uit, bij Twente lijkt het niet meer dan iedere andere uitwedstrijd. We moeten gewoon onszelf blijven en niet nerveus worden, is nergens voor nodig. Om even te relativeren, 2 jaar geleden was deze wedstrijd een bijna zekere overwinning voor Twente, tenzij we een slechte dag hadden. Dan sprak Tubantia natuurlijk van een schande. Die druk ligt nu niet op ons
    Die druk ligt zeker wel bij ons. Wij staan met een straatlengte voorsprong op nummer 1, en dienen dus gewoon te winnen van de Eagles. Of het lukt is een 2de, maar dat wij favoriet zijn lijkt me duidelijk.
  • 23 Mar 2019 om 15:58
    GAE en de media vergroten deze wedstrijd heel erg uit, bij Twente lijkt het niet meer dan iedere andere uitwedstrijd. We moeten gewoon onszelf blijven en niet nerveus worden, is nergens voor nodig. Om even te relativeren, 2 jaar geleden was deze wedstrijd een bijna zekere overwinning voor Twente, tenzij we een slechte dag hadden. Dan sprak Tubantia natuurlijk van een schande. Die druk ligt nu niet op ons