De Lange mag zich alsnog melden bij Oranje en spoedt zich naar Tsjechië

( 30 reacties)
De Lange mag zich alsnog melden bij Oranje en spoedt zich naar Tsjechië

Jeffrey de Lange mag zich alsnog melden bij de selectie van Oranje O20. De doelman van FC Twente is alsnog opgeroepen voor het duel met Tsjechië van maandag. Eerder werd Godfried Roemeratoe al door bondscoach Bert Konterman aan de selectie toegevoegd. 

De Lange zat niet bij de oorspronkelijke selectie van achttien spelers, maar is nu dus wel opgeroepen. Tijdens de training bij FC Twente zaterdag werd hij geïnformeerd over zijn verwachte komst naar Tsjechië. Nog diezelfde middag zat De Lange ook daadwerkelijk in het vliegtuig, weet Twentefans

Oranje O20 speelt maandag dus tegen Tsjechié. Vrijdagavond versloeg het team ook al de leeftijdsgenoten van Mexico. Een 1-2 achterstand werd uiteindelijk omgebogen in een 3-2 overwinning. (Foto: Sportfoto-Oost)

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Mar 2019 om 14:18
    • Quote van 24 Mar 2019 om 13:31
      Is het nodig dit gescheld.teken van zwakte!
    Stel je niet zo aan man. Jankerd.
  • 24 Mar 2019 om 13:52
    • Quote van 24 Mar 2019 om 13:43
      Dan zou ik het anders zeggen, waarom maar 2 keepers op de bank? Stel er raken er 3 geblesseerd?
    Wat jij wil... accepteer gewoon dat je beloftenspelers er nog niet klaar voor zijn... en nog op hun beurt moeten wachten... spelers die er nu zijn zijn beter
  • 24 Mar 2019 om 13:43
    • Quote van 24 Mar 2019 om 13:30
      Tuurlijk is dat logisch... gewoon elk scenario indekken... zal je maar overkomen zeg... maar goed het zijn pusic haters hè laat ze...
    Dan zou ik het anders zeggen, waarom maar 2 keepers op de bank? Stel er raken er 3 geblesseerd?
  • 24 Mar 2019 om 13:40
    • Quote van 24 Mar 2019 om 13:34
      Mee eens. Wedstrijd selectie trouwens helemaal prima. Eerste 15 min overleven dan zal de storm gaan liggen in Deventer.en dan voor rust toeslaan. Heb goed gevoel voor vandaag
    Snap wel dat systeem intact blijft van laatste weken. Denk alleen dat espinosa wederom zo niet in zijn kracht gebruikt zal worden en dus matig zal spelen. Thuis tegen volendam kon hij wel lekker naar het midden komen en riccardino erover heen komen maar dat zal vandaag niet lukken... maar goed als friday weer niet uit de verf komt hebben we 3 mogelijkheden voor de linksbuiten die er dan in kan komen...
    Ik hoop dat de Spanjaarden zich niet laten provoceren.
  • 24 Mar 2019 om 13:34
    • Quote van 24 Mar 2019 om 13:31
      Is het nodig dit gescheld.teken van zwakte!
    Het op alleen reageren van iemand dat niks met twente te maken heeft is misschien nog wel zwakker...
  • 24 Mar 2019 om 13:34
    • Quote van 24 Mar 2019 om 12:52
      Drommel blessure... brondeel komt erin en ai een ongelukkige botsing met de sterke verheijdt.... dan ben ik toch blij met nog een hengelman op de bank ipv speler op doel... niet waarschijnlijk.. i know maar ik zou het gewoon sowieso uitsluiten... zal je maar overkomen in zo n belangrijk duel/seizoen.. dus gewoon prima 2 op de bank dat noemt men op alles voorbereid zijn
    Mee eens. Wedstrijd selectie trouwens helemaal prima. Eerste 15 min overleven dan zal de storm gaan liggen in Deventer.en dan voor rust toeslaan. Heb goed gevoel voor vandaag
  • 24 Mar 2019 om 13:33
    • Quote van 24 Mar 2019 om 13:30
      Tuurlijk is dat logisch... gewoon elk scenario indekken... zal je maar overkomen zeg... maar goed het zijn pusic haters hè laat ze...
    Ik heb ook helemaal niks met pusic, maar snap zijn keuze daarin wel. Wat moet je anders met 7 veldspelers op de bank. Je mag toch maar 3 keer wisselen.
  • 24 Mar 2019 om 13:31
    • Quote van 24 Mar 2019 om 13:24
      Hengelman op de bank, Pusic toch, ie bint een mongool 1ste klas!
    Is het nodig dit gescheld.teken van zwakte!
  • 24 Mar 2019 om 13:30
    • Quote van 24 Mar 2019 om 13:28
      Wie moet hij anders als keeper op de bank zetten? Ik snap wel waarom er 2 keepers op de bank zitten. Straks raakt drommel in de warming up geblesseerd ofzo, dan moet brondeel gaan keepen. Raakt hij tijdens de wedstrijd geblesseerd heb je altijd nog een keeper achter de hand. Dus zo onlogisch is dat niet. Maar op basis van wat moet Friday weer in de basis beginnen?
    Tuurlijk is dat logisch... gewoon elk scenario indekken... zal je maar overkomen zeg... maar goed het zijn pusic haters hè laat ze...
  • 24 Mar 2019 om 13:30
    Wat is het trouwens akelig stil op het kasteel....
  • 24 Mar 2019 om 13:29
    • Quote van 24 Mar 2019 om 13:24
      Hengelman op de bank, Pusic toch, ie bint een mongool 1ste klas!
    En als beide keepers geblesseerd raken en brama moet keepen dan is pusic ook een prutser... hoe dan ook ;)
    Maar hij staat mooi 1e... jammer joh
  • 24 Mar 2019 om 13:28
    • Quote van 24 Mar 2019 om 13:24
      Hengelman op de bank, Pusic toch, ie bint een mongool 1ste klas!
    Wie moet hij anders als keeper op de bank zetten? Ik snap wel waarom er 2 keepers op de bank zitten. Straks raakt drommel in de warming up geblesseerd ofzo, dan moet brondeel gaan keepen. Raakt hij tijdens de wedstrijd geblesseerd heb je altijd nog een keeper achter de hand. Dus zo onlogisch is dat niet. Maar op basis van wat moet Friday weer in de basis beginnen?
  • 24 Mar 2019 om 13:24
    Hengelman op de bank, Pusic toch, ie bint een mongool 1ste klas!
  • 24 Mar 2019 om 13:22
    • Quote van 24 Mar 2019 om 13:20
      Dat snap ik misschien nog wel. Maar waarom weer beginnen met Friday. Die is zo slecht, dat ik hem niet eens in een twente shirt wil zien spelen.
    Dat al helemaal.
  • 24 Mar 2019 om 13:22
    Speler ipv keeper.
  • 24 Mar 2019 om 13:22
    Van der lely zit trouwens ook weer bij de selectie.
  • 24 Mar 2019 om 13:20
    • Quote van 24 Mar 2019 om 13:18
      Hengelman bank, hij leert het ook nooit he..
    Dat snap ik misschien nog wel. Maar waarom weer beginnen met Friday. Die is zo slecht, dat ik hem niet eens in een twente shirt wil zien spelen.
  • 24 Mar 2019 om 13:18
    Hengelman bank, hij leert het ook nooit he..
  • 24 Mar 2019 om 13:10
    • Quote van 24 Mar 2019 om 13:03
      Dat nec gaat nooit een punt of de winst pakken
    Vrijdag speelde telstar ook een dramatische eerste helft in den Bosch. De tweede heft was telstar uitstekend en maakte 4 doelpunten. In de kkdivisie is niets logisch. Een ren je rot divisie waar iedereen van iedereen kan winnen en verliezen.
  • 24 Mar 2019 om 13:03
    Dat nec gaat nooit een punt of de winst pakken
  • 24 Mar 2019 om 13:02
    • Quote van 24 Mar 2019 om 12:56
      Dat nec is een partij slecht, niet om aan te zien
    Scheelt nogal wel of niet druijf in dit team... geluk voor Sparta... hoop nu gevestigd op okita
  • 24 Mar 2019 om 12:58
    Nec zeer matig hoor
  • 24 Mar 2019 om 12:57
    • Quote van 24 Mar 2019 om 12:56
      Dat nec is een partij slecht, niet om aan te zien
    Sparta speelt niet goed. Maar dat NEC is niet om aan te zien.
  • 24 Mar 2019 om 12:56
    Dat nec is een partij slecht, niet om aan te zien
  • 24 Mar 2019 om 12:52
    • Quote van 24 Mar 2019 om 12:47
      Als dat zo is...
    Drommel blessure... brondeel komt erin en ai een ongelukkige botsing met de sterke verheijdt.... dan ben ik toch blij met nog een hengelman op de bank ipv speler op doel... niet waarschijnlijk.. i know maar ik zou het gewoon sowieso uitsluiten... zal je maar overkomen in zo n belangrijk duel/seizoen.. dus gewoon prima 2 op de bank dat noemt men op alles voorbereid zijn
  • 24 Mar 2019 om 12:47
    • Quote van 24 Mar 2019 om 12:41
      Hengelman :)
    Als dat zo is...
  • 24 Mar 2019 om 12:41
    • Quote van 24 Mar 2019 om 12:36
      Mooi voor hem! Nu dus ook geen 2 keepers op de bank;)
    Hengelman :)
  • 24 Mar 2019 om 12:36
    Mooi voor hem! Nu dus ook geen 2 keepers op de bank;)
  • 24 Mar 2019 om 12:23
    Geweldig voor hem, verdient het ook. Uitstekende keeper. Top ook voor Twente dat steeds meer spelers/ keepers een uitnodiging ontvangen van KNVB.
  • 24 Mar 2019 om 11:19
    Ikzeg . Toch super voor deze jonge man. Het is een eer. Geniet ervan zou ik zeggen. En hopelijk blijft u blessure vrij en mag u steeds vaker mee ik wens u en tr heel veel plezier en succes toe.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›