Vak-P wil massaal naar Amsterdam: ''Daar horen wij bij te zijn''

( 32 reacties)
Vak-P wil massaal naar Amsterdam: ''Daar horen wij bij te zijn''

Vak-P heeft op Facebook een oproep gedaan betreffende de mogelijke kampioenswedstrijd van FC Twente. De club kan tegen Jong Ajax de titel veiligstellen en daarmee promotie naar de Eredivisie afdwingen. 

'Aangezien Ajax en Gemeente Amsterdam ons geen keus laten, maken wij zelf de keus om massaal naar Amsterdam af te reizen. Want als onze club terug kan keren naar het niveau waar wij horen, dan horen wij daar bij te zijn. En niet in een uitvak met een capaciteit van 185 man op een amateurcomplex', zo valt er te lezen. 

'We reizen daarom gezamenlijk met de trein af naar Amsterdam, de locatie maken wij gedurende de reis bekend. Wil je mee? Zorg dan dat je vrijdag vanaf 12:00 uur vrij bent. Of ze nou willen of niet, wij zijn er massaal bij vrijdag 19-4.'

Het statement wordt afgesloten met de volgende waarschuwing, verwijzend naar incidenten rondom Ajax - Juventus. 'PS: neem je poncho mee voor de lokale tuinsproeiers in Amsterdam.'

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2019 om 12:01
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:59
      Maar dat geldt dan Alleen voor de 185 met een kaartje? Aan wie wil je anders je besluit adresseren?
    Dat hoeven ze niet te doen, ze hoeven het alleen maar mede te delen.
    Net zoals ze ook niet bij iedere verplichte combi iedere jaarkaarthouder persoonlijk hiervan op de hoogte gaan/hoeven te stellen.
  • 15 Apr 2019 om 11:15
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:24
      Jij hebt de wijsheid in pacht! Toppertje........Ga lekker weer aan het werk, studie of een werkstukje.
    Sterk inhoudelijk ook. Jong Ajax speelt op de Toekomst, zij zijn daar in staat uitsupporters te ontvangen ook als dat een risicowedstrijd zou zijn (gescheiden vakken etc). Dus spelen we gewoon op de Toekomst. Gaan we met de padvinders stoer doen in Amsterdam, gaat echt niet gebeuren.
  • 15 Apr 2019 om 10:34
    Niet naar Amsterdam gaan geld in de knip houden en maandag een groot paasfeest vieren in Enschede en in het Twentse land laat de centen mooi hier zij gunnen ons ook niets daar i het westen wij zijn toch maar de Boeren volgens fc Hilversum en de telegraaf
  • 15 Apr 2019 om 10:24
    • Quote van 15 Apr 2019 om 08:23
      Kijk dit is net zo sneu... Ja het is ieder vrij, maar als er een oproep aan vooraf gaat lijkt het meer op een statement dan wat anders. Dit zijn van die dooddoeners die het nog treuriger maken, een paar oneliners zo oud als de weg naar Rome eruit knallen om maar te laten zien dat we het ergens niet mee eens zijn. We gaan trouwens gewoon verliezen vrijdag.
    Jij hebt de wijsheid in pacht! Toppertje........Ga lekker weer aan het werk, studie of een werkstukje.
  • 15 Apr 2019 om 09:47
    We weten dus wat er gaat gebeuren........
    Die trein komt stil te staan ergens in een weiland. Ze hadden dit beter middels 'the grapevine' kunnen communiceren en niet publiekelijk.

  • 15 Apr 2019 om 09:42
    • Quote van 15 Apr 2019 om 08:02
      Kijk ons een verontwaardigt zijn zeg zeg, vind dit echt een sneue oproep en een ridicuul idee. Spelen in de Arena kost een vermogen, Jong Ajax moet dat dan gaan afhuren ook. En waarom? Omdat wij vinden dat ze een ander stadion moeten afhuren? En dan vrijdag huilie huilie verhalen over de Amsterdamse driehoek, kunt het zo al uitschetsen.
    Wedstrijd gaat verboden worden. Femke is veels te bang. Verder is het krom gepraat door vak-p. Geen club hoeft zich aan de tegenstander aan te passen omdat de tegenstander toevallig meer uitfans wil meenemen.
  • 15 Apr 2019 om 09:05
    • Quote van 15 Apr 2019 om 08:24
      Als jij de baten wilt van de Keuken Divisie, moet je ook de lasten op de koop toenemen? Wie zit er te wachten op de Jong elftallen. Ajax heeft geld zat. Normaal is Ajax Twente een top wedstrijd
    We spelen in deze competitie tegen deze tegenstander. Punt.
  • 15 Apr 2019 om 08:24
    • Quote van 15 Apr 2019 om 08:02
      Kijk ons een verontwaardigt zijn zeg zeg, vind dit echt een sneue oproep en een ridicuul idee. Spelen in de Arena kost een vermogen, Jong Ajax moet dat dan gaan afhuren ook. En waarom? Omdat wij vinden dat ze een ander stadion moeten afhuren? En dan vrijdag huilie huilie verhalen over de Amsterdamse driehoek, kunt het zo al uitschetsen.
    Als jij de baten wilt van de Keuken Divisie, moet je ook de lasten op de koop toenemen? Wie zit er te wachten op de Jong elftallen. Ajax heeft geld zat. Normaal is Ajax Twente een top wedstrijd
  • 15 Apr 2019 om 08:23
    • Quote van 15 Apr 2019 om 08:03
      Volgens mij staat het iedereen vrij om naar Amsterdam af te reizen om aldaar een horecagelegenheid te bezoeken?
    Kijk dit is net zo sneu... Ja het is ieder vrij, maar als er een oproep aan vooraf gaat lijkt het meer op een statement dan wat anders. Dit zijn van die dooddoeners die het nog treuriger maken, een paar oneliners zo oud als de weg naar Rome eruit knallen om maar te laten zien dat we het ergens niet mee eens zijn. We gaan trouwens gewoon verliezen vrijdag.
  • 15 Apr 2019 om 08:03
    • Quote van 15 Apr 2019 om 08:02
      Kijk ons een verontwaardigt zijn zeg zeg, vind dit echt een sneue oproep en een ridicuul idee. Spelen in de Arena kost een vermogen, Jong Ajax moet dat dan gaan afhuren ook. En waarom? Omdat wij vinden dat ze een ander stadion moeten afhuren? En dan vrijdag huilie huilie verhalen over de Amsterdamse driehoek, kunt het zo al uitschetsen.
    Volgens mij staat het iedereen vrij om naar Amsterdam af te reizen om aldaar een horecagelegenheid te bezoeken?
  • 15 Apr 2019 om 08:02
    Kijk ons een verontwaardigt zijn zeg zeg, vind dit echt een sneue oproep en een ridicuul idee. Spelen in de Arena kost een vermogen, Jong Ajax moet dat dan gaan afhuren ook. En waarom? Omdat wij vinden dat ze een ander stadion moeten afhuren? En dan vrijdag huilie huilie verhalen over de Amsterdamse driehoek, kunt het zo al uitschetsen.
  • 15 Apr 2019 om 07:59
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:54
      Zonder kaartje niet mogen bevinden binnen de gemeentegrens van Amsterdam.
      Zoals bij iedere verplichte combi.En ja ik weet dat het waanzin is.
    Maar dat geldt dan Alleen voor de 185 met een kaartje? Aan wie wil je anders je besluit adresseren?
  • 15 Apr 2019 om 07:54
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:31
      Wat moet die noodverordening zijn dan?!”Inwoners van Overijssel niet welkom binnen de ring?”
    Zonder kaartje niet mogen bevinden binnen de gemeentegrens van Amsterdam.
    Zoals bij iedere verplichte combi.En ja ik weet dat het waanzin is.
  • 15 Apr 2019 om 07:31
    • Quote van 14 Apr 2019 om 23:24
      Wordt 100% een noodverordening in Amsterdam.
    Wat moet die noodverordening zijn dan?!”Inwoners van Overijssel niet welkom binnen de ring?”
  • 15 Apr 2019 om 07:23
    • Quote van 14 Apr 2019 om 22:37
      Als er straks maar niemand verontwaardigd is dan als ze niet leuk ontvangen zijn ;)
    Jij blijft hangen in deze discussie. Er zijn heel veel soorten mensen. Mensen die zich gedragen, naar jouw maatstaven en mensen die graag buiten de lijntjes kleuren en mensen die de grenzen opzoeken.
  • 15 Apr 2019 om 00:02
    Olympisch stadion als Alternatief wordt straks meedegedeeld
  • 14 Apr 2019 om 23:24
    Wordt 100% een noodverordening in Amsterdam.
  • 14 Apr 2019 om 22:39
    Hoe gaan jullie de wedstrijd kijken? Via de app? =p
  • 14 Apr 2019 om 22:37
    Als er straks maar niemand verontwaardigd is dan als ze niet leuk ontvangen zijn ;)
  • 14 Apr 2019 om 21:26
    • Quote van 14 Apr 2019 om 21:20
      Heeft nog groot leeg grasveld ernaast, plek zat voor paar duizend man
    Of naast de Toekomst, giga parkeerplaats. Mocht het toch daar gespeeld worden, kunnen de spelers het ook nog horen ;-)
  • 14 Apr 2019 om 21:24
    • Quote van 14 Apr 2019 om 21:20
      Heeft nog groot leeg grasveld ernaast, plek zat voor paar duizend man
    Zonder enige problemen kunnen we daar iedereen kwijt die erheen wil, zolang "fans" van andere clubs zich er niet mee gaan bemoeien is er niks aan de hand
  • 14 Apr 2019 om 21:20
    • Quote van 14 Apr 2019 om 20:22
      Zou het eerder een simpel plein met lelijke gebouwen noemen
    Heeft nog groot leeg grasveld ernaast, plek zat voor paar duizend man
  • 14 Apr 2019 om 21:13
    Maak er een mooi feest van in Amsterdam.
  • 14 Apr 2019 om 20:57
    • Quote van 14 Apr 2019 om 20:36
      Ik verwacht ook geen 'duizenden' supporters in Amsterdam. Mooi in Enschede in het café, maar hoop nog meer op een scherm op de Oude Markt of van Heekplein.
    Die schermen komen er wel let maar op
  • 14 Apr 2019 om 20:36
    • Quote van 14 Apr 2019 om 19:57
      Ach ja, ken die oproepen van vroeger nog wel. Sta je er uiteindelijk met 60 man.. Wel goed dat vak p de druk er zo oplegt, waardoor er wel iets geregeld zal worden.
    Ik verwacht ook geen 'duizenden' supporters in Amsterdam. Mooi in Enschede in het café, maar hoop nog meer op een scherm op de Oude Markt of van Heekplein.
  • 14 Apr 2019 om 20:22
    • Quote van 14 Apr 2019 om 19:30
      Arena Boulevard?
    Zou het eerder een simpel plein met lelijke gebouwen noemen
  • 14 Apr 2019 om 19:57
    Ach ja, ken die oproepen van vroeger nog wel. Sta je er uiteindelijk met 60 man.. Wel goed dat vak p de druk er zo oplegt, waardoor er wel iets geregeld zal worden.
  • 14 Apr 2019 om 19:56
    De weerberichten zijn gunstig maar voor de zekerheid de plu maar mee...
  • 14 Apr 2019 om 19:49
    alleen leden van vak-p aanwezig?
  • 14 Apr 2019 om 19:42
    Welke trein wordt er gepakt? Ik stap in Zwolle in
  • 14 Apr 2019 om 19:32
    Treinkaartje bij de Appie een eurootje of 15.
  • 14 Apr 2019 om 19:30
    Arena Boulevard?