FC Twente werkt besloten training af in aanloop naar Jong Ajax

( 9 reacties)
FC Twente werkt besloten training af in aanloop naar Jong Ajax

FC Twente heeft de trainingstijden voor de rest van de week bekend gemaakt. De club uit Enschede heeft donderdag een sessie achter gesloten deuren op het programma heeft staan, zo blijkt uit het schema op de clubsite. 

De ploeg van trainer Marino Pusic heeft dinsdagochtend en woensdagochtend (om 10:30 uur) open trainingen op het programma staan. De Tukkers spelen vrijdagavond in Amsterdam de mogelijke 'kampioenswedstrijd' tegen Jong Ajax. 

PROGRAMMA 

Dinsdag 16 april 
10.30 uur

Woensdag 17 april
10.30 uur

Donderdag 18 april
Besloten training

Vrijdag 19 april
20.00 uur Jong Ajax - FC Twente

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2019 om 20:55
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:08
      Wedstrijd tegen Jong Ajax gewoon bewust laten lopen en verliezen. Dan kan FC Twente maandagmiddag in het eigen stadion voor een uitverkocht huis kampioen worden.
    Ja en dan weer in dip en de laatste wedstrijden verliezen ofniet? Dan breekt er pas echt de pleuris uit.
  • 15 Apr 2019 om 16:43
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:40
      Hebben ze vandaag nog getraind dan of is dit alles?
    Trainen? Aanwezig zijn en met de bal spelen bedoel je?
  • 15 Apr 2019 om 16:40
    Hebben ze vandaag nog getraind dan of is dit alles?
  • 15 Apr 2019 om 16:20
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:08
      Wedstrijd tegen Jong Ajax gewoon bewust laten lopen en verliezen. Dan kan FC Twente maandagmiddag in het eigen stadion voor een uitverkocht huis kampioen worden.
    Sparta moet dan uit naar Psv geloof ik
  • 15 Apr 2019 om 16:17
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:08
      Wedstrijd tegen Jong Ajax gewoon bewust laten lopen en verliezen. Dan kan FC Twente maandagmiddag in het eigen stadion voor een uitverkocht huis kampioen worden.
    Nee,gewoon winnen extra lekker voor al die successuppkorters
  • 15 Apr 2019 om 16:12
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:08
      Wedstrijd tegen Jong Ajax gewoon bewust laten lopen en verliezen. Dan kan FC Twente maandagmiddag in het eigen stadion voor een uitverkocht huis kampioen worden.
    Ik zou er zeker niet op gokken met dit wankele stel. Het is tegen geen enkele tegenstander appeltje eitje, dus vol gas tegen de ajax klas!
  • 15 Apr 2019 om 16:12
    Tja, ik wil eigenlijk niet eens meer weten wat ze bij die besloten trainingen doen. Weet wel zeker dat het voetbal ook totaal maar dan ook totaal niks meer te maken heeft.
  • 15 Apr 2019 om 16:08
    Wedstrijd tegen Jong Ajax gewoon bewust laten lopen en verliezen. Dan kan FC Twente maandagmiddag in het eigen stadion voor een uitverkocht huis kampioen worden.
  • 15 Apr 2019 om 16:02
    Schijnt dat Lely minuten gaat maken.