''Alleen al daarom zou het vreemd zijn om Pusic te ontslaan''

( 143 reacties)
''Alleen al daarom zou het vreemd zijn om Pusic te ontslaan''

FC Twente is na 34 competitiewedstrijden de trotse koploper van de Keuken Kampioen Divisie met maar liefst tien punten voorsprong op Sparta. Op de website van TwenteSport neemt 'Scipio' het op voor de veelbekritiseerde trainer Marino Pusic. 

"De kans is heel groot dat FC Twente na de degradatie van vorig jaar met Pusic als trainer na één seizoen weer terugkeert in de eredivisie", schrijft hij in zijn column. "Alleen al daarom zou het vreemd zijn de trainer te ontslaan. Je kunt hem beter op een schild hijsen. Hij bracht vreugde en geluk in de harten van de grote en trouwe aanhang", constateert Scipio. 

"Er is behalve een prestatief argument ook een financieel argument, want Pusic ontslaan zou kosten met zich meebrengen, want een afkoopsom is wel het minste", vervolgt hij realistisch. "Dat geld kan – als het er überhaupt is, via de Noabers of zo – beter aan andere zaken worden besteed, bijvoorbeeld niet te dure talentrijke spelers, want met de huidige selectie wordt het in de eredivisie een moeilijk verhaal, wat de promotie onder Pusic alleen maar knapper maakt", beseft Scipio. 

"Een derde argument om met Pusic door te gaan is dat hij de regionale pers durft te trotseren. Die bestaat trouwens uit anderhalve man en een vrouwenhoofd, die bij wijze van zogenaamde duiding sketches opvoeren en meningen ventileren, en alles beter weten, waar niks tegen is, want leve de vrije pers, maar waar ook niks vóór is. Het schrijft stukken in de krant het schreef eerder René Hake weg, daarna Gertjan Verbeek en nu zou Pusic ook weg moeten. Ho, stop, Marino moet blijven", adviseert hij. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2019 om 13:08
    • Quote van 16 Apr 2019 om 10:38
      Mocht Pusic wel vertrekken welke trainer zou jou wel wat lijken?
      Ik zelf heb wel een goed gevoel bij Maurice Steyn van VVV, de magie lijkt daar een beetje uitgewerkt... tijd voor nieuwe stap?
    Steijn is idd een uitstekende kandidaat. Van dat soort mannen zul je het moeten hebben.
  • 16 Apr 2019 om 13:07
    • Quote van 16 Apr 2019 om 10:35
      precies, dus ja dat vind ik voor dit seizoen wel een verdienste... met als aanvulling en dat is geen onbelangrijke: de doelstelling is behaald waardoor we kunnen blijven bestaan.
      Zal ik ze altijd dankbaar voor zijn.

      Volgend seizoen gaan we weer een stapje verder, en dat kan ook als zoals ANS zegt dat er geld is om de selectie te versterken voor Eredivisie niveau. En ik nu berichten lees als Ramselaar mogelijk, hoewel dat natuurlijk maar een gerucht is.
      Als dat soort gasten komen, ja dan moet er leuker voetbal op de mat komen lijkt me :)
      Maar met Friday, Oosterwijk, Boere, v.d. Heyden enzo dan verwacht ik persoonlijk geen leuk/creatief/aanvallend voetbal.
      Alleen Aitor, Espinosa en Zekhnini zijn in mijn ogen spelers die creatief/onvoorspelbaar zijn.
      En Vuckic en Assaidi maar goed die hebben we lang moeten missen.
      Brama en Smith zijn toppers, maar vind ik ook niet echt creatief ofzo.

    Tuurlijk heeft hij wel een aandeel gehad en moet je ook pusic dankbaar zijn, tis ook niet makkelijk qua druk enz. Hoop dat hij zonder afkoopsom eruit gaat, of als assistent blijft. Er loopt idd veel middelmaat rond, er moet flink doorgeselecteerd worden. Veel contracten lopen af, dus veel kun je er zo uitgooien. Eens kijken of drommel bijv. wil verlengen, daar moet je mee beginnen. Betere spelers willen nu komen, je hebt ook voordeel tov play off ploegen voor promotie/degradatie. Ben benieuwd, kan niet wachten op de transfermarkt.
  • 16 Apr 2019 om 10:38
    • Quote van 16 Apr 2019 om 09:42
      heeft een team gesmeed, dat wel.
    Mocht Pusic wel vertrekken welke trainer zou jou wel wat lijken?
    Ik zelf heb wel een goed gevoel bij Maurice Steyn van VVV, de magie lijkt daar een beetje uitgewerkt... tijd voor nieuwe stap?
  • 16 Apr 2019 om 10:35
    • Quote van 16 Apr 2019 om 09:42
      heeft een team gesmeed, dat wel.
    precies, dus ja dat vind ik voor dit seizoen wel een verdienste... met als aanvulling en dat is geen onbelangrijke: de doelstelling is behaald waardoor we kunnen blijven bestaan.
    Zal ik ze altijd dankbaar voor zijn.

    Volgend seizoen gaan we weer een stapje verder, en dat kan ook als zoals ANS zegt dat er geld is om de selectie te versterken voor Eredivisie niveau. En ik nu berichten lees als Ramselaar mogelijk, hoewel dat natuurlijk maar een gerucht is.
    Als dat soort gasten komen, ja dan moet er leuker voetbal op de mat komen lijkt me :)
    Maar met Friday, Oosterwijk, Boere, v.d. Heyden enzo dan verwacht ik persoonlijk geen leuk/creatief/aanvallend voetbal.
    Alleen Aitor, Espinosa en Zekhnini zijn in mijn ogen spelers die creatief/onvoorspelbaar zijn.
    En Vuckic en Assaidi maar goed die hebben we lang moeten missen.
    Brama en Smith zijn toppers, maar vind ik ook niet echt creatief ofzo.

  • 16 Apr 2019 om 10:30
    • Quote van 16 Apr 2019 om 09:05
      Ik snap je punt wel hoor Frank. Maar voor volgend seizoen is Pusic een factor die zeer onzeker is in de ontwikkeling van het elftal. Dat we nu een"bij elkaar geraapt elftal" hebben is natuurlijk een nadeel maar ja zoals ik al aangaf zit er geen progressie in. We hebben vaak gewonnen door bevlieging van individuele spelers en helaas niet omdat we als team zo goed speelden
    Het is mij om het even of Pusic volgend seizoen blijft hoor.... als hij blijft vind ik dat prima omdat hij ons kampioen gemaakt heeft en ik het wel wil zien of hij met andere (betere) spelers (als bijvoorbeeld gasten als Ramselaar komen) het spel leuker kan maken.
  • 16 Apr 2019 om 09:42
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:58
      Maar je mag van mij best vinden dat we kampioen worden zonder dat Pusic er ook maar een aandeel in gehad heeft hoor... mij prima :)
    heeft een team gesmeed, dat wel.
  • 16 Apr 2019 om 09:37
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:57
      Nou ja het ging mij erom dat er onder Verbeek geen strijd en passie en inzet was en dat is er wel onder Pusic.... jij vind dat je dat niet aan de trainers kunt verwijten maar aan de mensen die die spelers halen (Van Halst en Ted) en ik vind dat een trainer daar wel zijn hand/aandeel in heeft...
    die strijd en passie hebben wel met een trainer te maken, dat heb ik niet gezegd. Dat is pusic' zijn verdienste, maar verder heeft hij niet veel goed gedaan nee. Jij zegt dat het opbouwen in fasen moet gebeuren en dat dit gebeurt is doordat de strijd en passie er nu wel is, nogmaals dat is geen vergelijk omdat de selectie anders is en passie en strijd ook van de spelers zelf zouden moeten komen. Te gek voor woorden dat een trainer hiervoor moet zorgen. Buiten het smeden van een team (daar heeft pusic het goed gedaan) heeft hij niet veel goed gedaan, het voetbal is niet om aan te zien en het is er nooit beter op geworden. Je punt van 433 ben ik wel met je eens, daar hebben wij het ook vaker over gehad. Pusic heeft ook zeker wel pech gehad, met de blessure van zekhnini o.a. en het steeds moeten missen van smith. Echter is een bal rond spelen en naar voren spelen nog teveel gevraagd. Neem een voorbeeld aan het eindeloze gebrei tegen dordrecht, na een half uur zag je al dat twente niet ging scoren. Pusic zet niks om, niks nada. Wacht te lang met wisselen etc.
  • 16 Apr 2019 om 09:05
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:05
      persoonlijk denk ik zelf ook nog dat bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Telstar... speel je eindelijk het 4-3-3 waarin Espinosa het beste tot zijn recht zal komen.... mis je Smith weer en zit Aitor net in een vormdip.... snap je wat ik wil zeggen? :)
      Dat is geen excuus voor het spel van het hele seizoen overigens, maar voor leuk voetbal moeten we het wel hebben van spelers als: Espinosa, Smith, Aitor en Zekhnini.... voor de rest heb je te maken met erg beperkte spelers of waterdragers/harde werkers....

      Misschien kan je volgend seizoen spelers als Engels of Labyad deze kant op krijgen daar zit al wat meer techniek en aanvallend vernuft in.
      Ik zie het als een proces, dit seizoen hebben we er strijd/werklust/passie in gekregen met 1 doel: promoveren en volgend seizoen kunnen we met weer beter materiaal weer een stap maken... voetballen naar je mogelijkheden en materiaal..
    Ik snap je punt wel hoor Frank. Maar voor volgend seizoen is Pusic een factor die zeer onzeker is in de ontwikkeling van het elftal. Dat we nu een"bij elkaar geraapt elftal" hebben is natuurlijk een nadeel maar ja zoals ik al aangaf zit er geen progressie in. We hebben vaak gewonnen door bevlieging van individuele spelers en helaas niet omdat we als team zo goed speelden
  • 16 Apr 2019 om 08:58
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:11
      Het ging om pusic, dat er geen progressie in zat zou volgens jou komen doordat het vorig jaar zo anders was. Dat is gwn niet waar, de selectie is niet vergelijkbaar. Van leeuwen heeft geweldig werk verricht, dat heeft niks met pusic te maken.
    Maar je mag van mij best vinden dat we kampioen worden zonder dat Pusic er ook maar een aandeel in gehad heeft hoor... mij prima :)
  • 16 Apr 2019 om 08:57
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:11
      Het ging om pusic, dat er geen progressie in zat zou volgens jou komen doordat het vorig jaar zo anders was. Dat is gwn niet waar, de selectie is niet vergelijkbaar. Van leeuwen heeft geweldig werk verricht, dat heeft niks met pusic te maken.
    Nou ja het ging mij erom dat er onder Verbeek geen strijd en passie en inzet was en dat is er wel onder Pusic.... jij vind dat je dat niet aan de trainers kunt verwijten maar aan de mensen die die spelers halen (Van Halst en Ted) en ik vind dat een trainer daar wel zijn hand/aandeel in heeft...
  • 16 Apr 2019 om 08:11
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:08
      gaat het toch niet om of het dezelfde spelers zijn ja/nee? het is de daarvoor verantwoordelijke mensen dus gelukt om wel spelers in huis te krijgen die inzet/strijd en passie voor elkaar en de club willen brengen/geven.
    Het ging om pusic, dat er geen progressie in zat zou volgens jou komen doordat het vorig jaar zo anders was. Dat is gwn niet waar, de selectie is niet vergelijkbaar. Van leeuwen heeft geweldig werk verricht, dat heeft niks met pusic te maken.
  • 16 Apr 2019 om 08:09
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:05
      persoonlijk denk ik zelf ook nog dat bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Telstar... speel je eindelijk het 4-3-3 waarin Espinosa het beste tot zijn recht zal komen.... mis je Smith weer en zit Aitor net in een vormdip.... snap je wat ik wil zeggen? :)
      Dat is geen excuus voor het spel van het hele seizoen overigens, maar voor leuk voetbal moeten we het wel hebben van spelers als: Espinosa, Smith, Aitor en Zekhnini.... voor de rest heb je te maken met erg beperkte spelers of waterdragers/harde werkers....

      Misschien kan je volgend seizoen spelers als Engels of Labyad deze kant op krijgen daar zit al wat meer techniek en aanvallend vernuft in.
      Ik zie het als een proces, dit seizoen hebben we er strijd/werklust/passie in gekregen met 1 doel: promoveren en volgend seizoen kunnen we met weer beter materiaal weer een stap maken... voetballen naar je mogelijkheden en materiaal..
    Eens
  • 16 Apr 2019 om 08:08
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:02
      als het elftal nou nagenoeg hetzelfde was. Echter zijn lam, ter avest, cuevas, maher, tiga, elham, djordjev, ricketss, slagveer, jensen, thesker, holla, liendl, kvasina weg. Het elftal is compleet veranderd op vuckic assaidi lely drommel bijen laukart boere oosterwijk na. Daarnaast is in de loop van het seizoen totaal geen verbetering te zien, die had er gwn moeten zijn.
    gaat het toch niet om of het dezelfde spelers zijn ja/nee? het is de daarvoor verantwoordelijke mensen dus gelukt om wel spelers in huis te krijgen die inzet/strijd en passie voor elkaar en de club willen brengen/geven.
  • 16 Apr 2019 om 08:05
    • Quote van 15 Apr 2019 om 22:53
      Dat ben ik in grote lijnen wel met je eens Frank en iedereen wist ook wel dat het geen hoogstaand voetbal zou worden maar dat er geen progressie in het elftal zit baart mij wel zorgen. Volgend seizoen zullen we dat wel moeten hebben want anders vliegen we er weer net zo hard uit.
    persoonlijk denk ik zelf ook nog dat bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Telstar... speel je eindelijk het 4-3-3 waarin Espinosa het beste tot zijn recht zal komen.... mis je Smith weer en zit Aitor net in een vormdip.... snap je wat ik wil zeggen? :)
    Dat is geen excuus voor het spel van het hele seizoen overigens, maar voor leuk voetbal moeten we het wel hebben van spelers als: Espinosa, Smith, Aitor en Zekhnini.... voor de rest heb je te maken met erg beperkte spelers of waterdragers/harde werkers....

    Misschien kan je volgend seizoen spelers als Engels of Labyad deze kant op krijgen daar zit al wat meer techniek en aanvallend vernuft in.
    Ik zie het als een proces, dit seizoen hebben we er strijd/werklust/passie in gekregen met 1 doel: promoveren en volgend seizoen kunnen we met weer beter materiaal weer een stap maken... voetballen naar je mogelijkheden en materiaal..
  • 16 Apr 2019 om 08:04
    • Quote van 15 Apr 2019 om 23:20
      Dit elftal bestaat over een paar weken niet meer , heeft geen progressie nodig, alleen maar 15 nieuwe spelers
    Dat klopt, echter geeft het te denken wat betreft het functioneren van pusic dat er totaal geen progressie in zit.
  • 16 Apr 2019 om 08:02
    • Quote van 15 Apr 2019 om 22:49
      Ik vind dat wel degelijk van belang... van een elftal waar qerkelijkwaar niets klopte er geen strijd passie inzet voetbal was... maak je het seizoen erop niet ineens een samba sprankelend voetbalelftal van... ik vind dat een proces... ik ben vooral blij dat pusic en ted etc spelers hebben weten te vinden die wel voor elkaar en de club hebben willen strijden daarom neem ik de misstappen en moeilijke wedstrijden voor lief... uiteraard is dat wel weer de volgende stap in het proces... wel of niet met pusic wr gaan het meemaken
    als het elftal nou nagenoeg hetzelfde was. Echter zijn lam, ter avest, cuevas, maher, tiga, elham, djordjev, ricketss, slagveer, jensen, thesker, holla, liendl, kvasina weg. Het elftal is compleet veranderd op vuckic assaidi lely drommel bijen laukart boere oosterwijk na. Daarnaast is in de loop van het seizoen totaal geen verbetering te zien, die had er gwn moeten zijn.
  • 16 Apr 2019 om 07:57
    • Quote van 15 Apr 2019 om 22:48
      Zeker zullen er voor het volgende eredivisie seizoen andere spelers bij gaan en moeten komen. Maar om nu te zeggen dat ze beter kunnen wat ze nu doen is moeilijk te beoordelen. Juist door compact te spelen en geduldig wachten op fouten tegenstander heeft de meeste resultaten opgeleverd. Iedereen wil lekker aanvallend en open voetbal spelen maar fctwente heeft daar op dit moment niet de spelers voor.
    Er moet zeker kwaliteit bij, maar er had best wat progressie in mogen zitten. Tegen groningen en nec kon het de 2e helft ook wel, tegen sparta een hele wedstrijd. Had het op zijn minst vaker gedaan, of delen van wedstrijden. Het eindeloze gebrei, ik hoop dat het beter word maar het is er allerminst beter op geworden.
  • 16 Apr 2019 om 07:06
    • Quote van 16 Apr 2019 om 05:55
      En een trainer die wel voor progressie zorgt. Het korte termijn denken is nu voorbij. Nieuwe frisse start financieel en sportief en stapje voor stapje weer richting het linkerrijtje.
    Ben ik mee eens, Jij hebt het van begin af aan al gezegd dat je het met zijn benoeming niet eens was .Heb ik begrip voor. Maar hij heeft met een "bij elkaar geraapt zooitje " Toch de punten en de doelstelling gehaald. Dan is een bosje bloemen en een bedankje wel op zijn plaats. En dan zien we hier na wel weer .
  • 16 Apr 2019 om 06:51
    • Quote van 15 Apr 2019 om 22:48
      Zeker zullen er voor het volgende eredivisie seizoen andere spelers bij gaan en moeten komen. Maar om nu te zeggen dat ze beter kunnen wat ze nu doen is moeilijk te beoordelen. Juist door compact te spelen en geduldig wachten op fouten tegenstander heeft de meeste resultaten opgeleverd. Iedereen wil lekker aanvallend en open voetbal spelen maar fctwente heeft daar op dit moment niet de spelers voor.
    Tja dat is een kwestie van naar een wedstrijd kijken en lezen.
  • 16 Apr 2019 om 06:47
    • Quote van 15 Apr 2019 om 23:20
      Dit elftal bestaat over een paar weken niet meer , heeft geen progressie nodig, alleen maar 15 nieuwe spelers
    Tja en jij denkt dat die er volgend seizoen wel progressie en een beetje normaal spelsysteem in krijgt.
  • 16 Apr 2019 om 05:55
    • Quote van 15 Apr 2019 om 23:20
      Dit elftal bestaat over een paar weken niet meer , heeft geen progressie nodig, alleen maar 15 nieuwe spelers
    En een trainer die wel voor progressie zorgt. Het korte termijn denken is nu voorbij. Nieuwe frisse start financieel en sportief en stapje voor stapje weer richting het linkerrijtje.
  • 15 Apr 2019 om 23:20
    • Quote van 15 Apr 2019 om 22:53
      Dat ben ik in grote lijnen wel met je eens Frank en iedereen wist ook wel dat het geen hoogstaand voetbal zou worden maar dat er geen progressie in het elftal zit baart mij wel zorgen. Volgend seizoen zullen we dat wel moeten hebben want anders vliegen we er weer net zo hard uit.
    Dit elftal bestaat over een paar weken niet meer , heeft geen progressie nodig, alleen maar 15 nieuwe spelers
  • 15 Apr 2019 om 22:53
    • Quote van 15 Apr 2019 om 22:49
      Ik vind dat wel degelijk van belang... van een elftal waar qerkelijkwaar niets klopte er geen strijd passie inzet voetbal was... maak je het seizoen erop niet ineens een samba sprankelend voetbalelftal van... ik vind dat een proces... ik ben vooral blij dat pusic en ted etc spelers hebben weten te vinden die wel voor elkaar en de club hebben willen strijden daarom neem ik de misstappen en moeilijke wedstrijden voor lief... uiteraard is dat wel weer de volgende stap in het proces... wel of niet met pusic wr gaan het meemaken
    Dat ben ik in grote lijnen wel met je eens Frank en iedereen wist ook wel dat het geen hoogstaand voetbal zou worden maar dat er geen progressie in het elftal zit baart mij wel zorgen. Volgend seizoen zullen we dat wel moeten hebben want anders vliegen we er weer net zo hard uit.
  • 15 Apr 2019 om 22:51
    • Quote van 15 Apr 2019 om 22:34
      Ach, ik drink een biertje als we het redden vrijdag, maar verder laat ik het maar voor wat het is. Hoop dat er een plan is voor volgend seizoen, dit seizoen was het er totaal niet, geen beleid,geen visie, en vooral geen voetbal trainer. Dat konden we aan alles zien en merken. Met meer geluk dan wijsheid redden we het en laten we dan ook maar onze handen dicht knijpen en het koesteren.
    Ik zou het maar vieren.... zoveel gaan we nier meer vieren de komende seizoenen :)
  • 15 Apr 2019 om 22:49
    • Quote van 15 Apr 2019 om 22:26
      Wat is dat nou voor een vergelijk Frank, andere spelers andere divisie etc. Ik heb het puur over dit seizoen, is het voetbal nu beter dan in de 1e wedstrijd?
    Ik vind dat wel degelijk van belang... van een elftal waar qerkelijkwaar niets klopte er geen strijd passie inzet voetbal was... maak je het seizoen erop niet ineens een samba sprankelend voetbalelftal van... ik vind dat een proces... ik ben vooral blij dat pusic en ted etc spelers hebben weten te vinden die wel voor elkaar en de club hebben willen strijden daarom neem ik de misstappen en moeilijke wedstrijden voor lief... uiteraard is dat wel weer de volgende stap in het proces... wel of niet met pusic wr gaan het meemaken
  • 15 Apr 2019 om 22:48
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:12
      Is al zovaak aangegeven, het spel lijkt helemaal nergens op. Voor nu is promoveren het belangrijkste, maar je wil er volgend jaar ook in blijven en dat gaat niet gebeuren met dit verschrikkelijke anti voetbal.
    Zeker zullen er voor het volgende eredivisie seizoen andere spelers bij gaan en moeten komen. Maar om nu te zeggen dat ze beter kunnen wat ze nu doen is moeilijk te beoordelen. Juist door compact te spelen en geduldig wachten op fouten tegenstander heeft de meeste resultaten opgeleverd. Iedereen wil lekker aanvallend en open voetbal spelen maar fctwente heeft daar op dit moment niet de spelers voor.
  • 15 Apr 2019 om 22:41
    • Quote van 15 Apr 2019 om 22:34
      Ach, ik drink een biertje als we het redden vrijdag, maar verder laat ik het maar voor wat het is. Hoop dat er een plan is voor volgend seizoen, dit seizoen was het er totaal niet, geen beleid,geen visie, en vooral geen voetbal trainer. Dat konden we aan alles zien en merken. Met meer geluk dan wijsheid redden we het en laten we dan ook maar onze handen dicht knijpen en het koesteren.
    Zo is het. Doel bereikt, er een biertje opdrinken en hopen dat het volgend jaar beter aan te gluren is dan nu.
  • 15 Apr 2019 om 22:34
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:45
      Ja maar....heel veel vinden hem wel heel erg goed. Hij verdient alle credits enzo. Roemen zijn spelinzicht, zijn tactische vernuft, zijn meesterlijke omzettingen, zijn superfitte selectie, zijn haarscherpe analyses. En volgend jaar zijn wij verlost van die verschrikkelijke potjes voetbal man! Ik zeg doen.....hahahaha.
    Ach, ik drink een biertje als we het redden vrijdag, maar verder laat ik het maar voor wat het is. Hoop dat er een plan is voor volgend seizoen, dit seizoen was het er totaal niet, geen beleid,geen visie, en vooral geen voetbal trainer. Dat konden we aan alles zien en merken. Met meer geluk dan wijsheid redden we het en laten we dan ook maar onze handen dicht knijpen en het koesteren.
  • 15 Apr 2019 om 22:26
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:53
      En de stijgende lijn t.o.v. hoe het onder verbeek ging? Zie jij die?
    Wat is dat nou voor een vergelijk Frank, andere spelers andere divisie etc. Ik heb het puur over dit seizoen, is het voetbal nu beter dan in de 1e wedstrijd?
  • 15 Apr 2019 om 21:53
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:49
      Jij weet ook heel goed dat het verwachtingspatroon anders is/was dan jij het steeds noemt. Als er een stijgende lijn zichtbaar zou zijn in het spel, dan zie je als supporter ook de vooruitgang. Die heb ik nagenoeg niet gezien dit seizoen. Dat is ook het probleem, Pusic maakt spelers niet beter en krijgt het niet voor elkaar om patronen in het spel te krijgen. Hoe moet deze man er dan voor gaan zorgen dat de jeugd geld op gaat leveren
    En de stijgende lijn t.o.v. hoe het onder verbeek ging? Zie jij die?
  • 15 Apr 2019 om 21:51
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:45
      Ja maar....heel veel vinden hem wel heel erg goed. Hij verdient alle credits enzo. Roemen zijn spelinzicht, zijn tactische vernuft, zijn meesterlijke omzettingen, zijn superfitte selectie, zijn haarscherpe analyses. En volgend jaar zijn wij verlost van die verschrikkelijke potjes voetbal man! Ik zeg doen.....hahahaha.
    Prutser is het. Kampioen worden als trainer hoe dom kun je zijn. 2 jaar lekker aanvallend en leuk spelen en met jeugd in de kk leage en dan falliet gaan. Dat willen we! Dit jaar: Pusic doel gehaald dus op naar volgend jaar. Volgend jaar: Eerst kijken hoe het gaat en dan beoordelen of hij geschikt. Wat jullie zeggen over pusic geld ook voor iedere speler. Vergeet niet dat sommige een stuk minder gaan presteren maar dat weet je pas wanneer je het geprobeerd hebt. Zo ook voor Pusic.
  • 15 Apr 2019 om 21:49
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:51
      Precies volgens mij beseffen mensen die "vermaakt" willen worden dat nog altijd niet.... dat als het niet gelukt zou zijn ze niet meer naar twente zouden kunnen
    Jij weet ook heel goed dat het verwachtingspatroon anders is/was dan jij het steeds noemt. Als er een stijgende lijn zichtbaar zou zijn in het spel, dan zie je als supporter ook de vooruitgang. Die heb ik nagenoeg niet gezien dit seizoen. Dat is ook het probleem, Pusic maakt spelers niet beter en krijgt het niet voor elkaar om patronen in het spel te krijgen. Hoe moet deze man er dan voor gaan zorgen dat de jeugd geld op gaat leveren
  • 15 Apr 2019 om 21:45
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:34
      Ja hoor geweldig lijkt me dat, maar dat gaat hij nooit voor elkaar krijgen. Hahahahaha hij brouwt er nu al NIKS van.
    Ja maar....heel veel vinden hem wel heel erg goed. Hij verdient alle credits enzo. Roemen zijn spelinzicht, zijn tactische vernuft, zijn meesterlijke omzettingen, zijn superfitte selectie, zijn haarscherpe analyses. En volgend jaar zijn wij verlost van die verschrikkelijke potjes voetbal man! Ik zeg doen.....hahahaha.
  • 15 Apr 2019 om 21:39
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:21
      We winnen niet van Jong Ajax. Die ploeg weet precies waar de zwakke kant van FC Twente ligt. Die jonge gasten gaan gewoon lekker spontaan voetballen. Als iedere club dat zou doen in de KKD zouden we nooit kampioen zijn geworden.
    Of spelen bij jong Ajax de beste talenten van Nederland en gaan die de stap maken naar de grootste club van Nederland? Jong Ajax staat compleet los van de overige ploegen. Totaal niet te vergelijken
  • 15 Apr 2019 om 21:37
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:34
      Staat al 5-2. Wij gaan echt niet makkelijk van hun winnen.
    Als ze vrijdag ook zo voetballen wordt het heel lastig. Ik denk dat ze aardig wat energie in deze wedstrijd hebben moeten steken. Ze hebben 2 dagen minder om te herstellen dan wij. Dat kan doorslaggevend zijn vrijdag.
  • 15 Apr 2019 om 21:34
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:26
      Lijkt mij in dat kader een heel strak plan om Pusic ook komend seizoen als hoofdtrainer aan te houden. En dan gaan we rond 1 november voorzichtig de balans opmaken. Op 1 november j.l.zat hij nog volop in de voorbereiding, dus zou hij nu op die datum zijn basisformatie rond moeten hebben. Komen er steeds betere patronen in met een duidelijk zichtbare hand van de trainer. De trainingsintensiteit is behoorlijk opgeschroefd, want vriendje Marino wil alleen nog maar 100% fitte spelers op de groene mat en heeft die trainingen ook nodig om er spelpatronen in te slijpen. Dat zie je toch ook wel zitten, Geweldenaar........
    Ja hoor geweldig lijkt me dat, maar dat gaat hij nooit voor elkaar krijgen. Hahahahaha hij brouwt er nu al NIKS van.
  • 15 Apr 2019 om 21:34
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:21
      3-2 jong Ajax tegen de eagles nu die gasten scoren gemakkelijk
    Staat al 5-2. Wij gaan echt niet makkelijk van hun winnen.
  • 15 Apr 2019 om 21:29
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:21
      We winnen niet van Jong Ajax. Die ploeg weet precies waar de zwakke kant van FC Twente ligt. Die jonge gasten gaan gewoon lekker spontaan voetballen. Als iedere club dat zou doen in de KKD zouden we nooit kampioen zijn geworden.
    Wordt idd lastige wedstrijd. Ajax staat alleen niet boven ons. Dus blijkbaar werkt onze speelstijl beter tegen andere speelstylen.
  • 15 Apr 2019 om 21:26
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:05
      Tja, die niks zegende jongeren PEDAGOOG, die alleen op die plek terecht is gekomen door aan de stoelpoten van twee verschillende trainers te zagen en mede veraverantwoordelijk was voor de degradatie. Die het gehele seizoen er niet een klein beetje spelsysteem in geslepen heeft en daar willen sommigen mee naar de eredivisie, gewoon lachwekkend. Ik maar denken dat een ezel niet twee keer zijn hoofd kan stoot. Nou hier lopen een paar domme blinde ezels rond zeg.
    Lijkt mij in dat kader een heel strak plan om Pusic ook komend seizoen als hoofdtrainer aan te houden. En dan gaan we rond 1 november voorzichtig de balans opmaken. Op 1 november j.l.zat hij nog volop in de voorbereiding, dus zou hij nu op die datum zijn basisformatie rond moeten hebben. Komen er steeds betere patronen in met een duidelijk zichtbare hand van de trainer. De trainingsintensiteit is behoorlijk opgeschroefd, want vriendje Marino wil alleen nog maar 100% fitte spelers op de groene mat en heeft die trainingen ook nodig om er spelpatronen in te slijpen. Dat zie je toch ook wel zitten, Geweldenaar........
  • 15 Apr 2019 om 21:21
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:15
      Jong Ajax balt leuk hoor... laatst met iemand hier discussie die zei: "je maakt jong Ajax veel te groot na de thuisnederlaag"
      Maar Sparta den bosch Eagles niemand wint er hoor... en vorig jaar de kampioen... gewoon weer loodzwaar potje... Heel erg opgelucht dat Sparta gisteren verloor
    Als ze dat stadion nu vol zetten met fct supporters vrijdag dan hoor je die irritante vliegtuigen ook niet steeds overvliegen. En ja, jong ajax voetbalt zeer aardig. Dat wordt nog een hele kluif vrijdag. Als ze aan het voetballen komen dan krijg je er een paar om de oren.
  • 15 Apr 2019 om 21:21
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:15
      Jong Ajax balt leuk hoor... laatst met iemand hier discussie die zei: "je maakt jong Ajax veel te groot na de thuisnederlaag"
      Maar Sparta den bosch Eagles niemand wint er hoor... en vorig jaar de kampioen... gewoon weer loodzwaar potje... Heel erg opgelucht dat Sparta gisteren verloor
    3-2 jong Ajax tegen de eagles nu die gasten scoren gemakkelijk
  • 15 Apr 2019 om 21:21
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:15
      Jong Ajax balt leuk hoor... laatst met iemand hier discussie die zei: "je maakt jong Ajax veel te groot na de thuisnederlaag"
      Maar Sparta den bosch Eagles niemand wint er hoor... en vorig jaar de kampioen... gewoon weer loodzwaar potje... Heel erg opgelucht dat Sparta gisteren verloor
    We winnen niet van Jong Ajax. Die ploeg weet precies waar de zwakke kant van FC Twente ligt. Die jonge gasten gaan gewoon lekker spontaan voetballen. Als iedere club dat zou doen in de KKD zouden we nooit kampioen zijn geworden.
  • 15 Apr 2019 om 21:21
    FC Svente beweerde vandaag in een ander topic dat er al gesproken is met een andere trainer en dat Pusic gevraagd is om assistent te worden. Weet iemand hier meer van of is het een lulverhaal?
  • 15 Apr 2019 om 21:15
    Jong Ajax balt leuk hoor... laatst met iemand hier discussie die zei: "je maakt jong Ajax veel te groot na de thuisnederlaag"
    Maar Sparta den bosch Eagles niemand wint er hoor... en vorig jaar de kampioen... gewoon weer loodzwaar potje... Heel erg opgelucht dat Sparta gisteren verloor
  • 15 Apr 2019 om 21:15
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:31
      Missie is bijna geslaagd maar jij weet ook heel goed dat de sponsoren niet over Marino zijn spel te spreken zijn. En nu blijkt toch dat hij er nog een jaar zit nou ben je mooi klaar met word niet wat in de ED.
    Sponsoren weten ook dat schoonheid totaal ondergeschikt was dit jaar. Er zal aan het eind van dit seizoen door de directie van Twente een evaluatie komen, zakelijk, geen emotie. Dit gebeurt altijd, maar ze weten dat geen enkele geïnvesteerde euro gebruikt mag worden voor het ontslaan van een trainer. Echt geen enkele. 0,0 Als Twente dit wil (een trainer ontslaan), dan moeten ze dat zelf betalen vanuit de eigen verdiensten en die zijn er voorlopig niet.
  • 15 Apr 2019 om 21:13
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:04
      Dat laatste geldt voor alles en iedereen in het voetbalwereldje
    Bijna iedereen.
  • 15 Apr 2019 om 21:12
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:39
      Hoe vaak heb je dit nu al geschreven dat Pusic wegmoet. Kom eens met werkelijke onderbouwde feiten waarom hij weg moet. Een feit wat voor Pusic spreekt is dat hij met deze selectie spelers het maximale eruit haalt. En dus kampioen wordt en de club volgende seizoen weer eredivisie speelt dat is ook zijn verdienste in samenwerking met de trainersstaf en spelers.
    Is al zovaak aangegeven, het spel lijkt helemaal nergens op. Voor nu is promoveren het belangrijkste, maar je wil er volgend jaar ook in blijven en dat gaat niet gebeuren met dit verschrikkelijke anti voetbal.
  • 15 Apr 2019 om 21:10
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:59
      Nou in het begin was het niet goed. We stonden op een gegeven moment 7 punten achter?
      Aitor is beter gaan draaien en de tegenstanders zijn een stuk minder gaan presteren waardoor we uiteindelijk op 10 punten voorsprong zijn gekomen.
      Pusic beoordeel ik pas als die een paar jaar achter elkaar heeft laten zien waartoe die in staat is. Of dat nu bij ons is of ergens anders dat maakt me niet uit. Als Pusic een bak geld elders kan krijgen is die weg!
    Dus we zijn zowaar verbeterd in ons spel? Snap ook wel dat het er niet florisant uit zag en ziet. Ik denk dat je ook niet naar de aanval moeten kijken wat verbeterd is. De verdedigende organisatie staat veel beter. Dat heeft pusic goed neergezet. Vanuit die basis vertrouwde hij erop dat de voorhoede er wel een in zou prikken. Dan win idd wedstrijden op een lelijke manier. Ik geloof echt dat het een bewuste tactiek is inplaats van een slechte uitvoering. Hij verloor ook punten in de eerste seizoenshelft. De goede reeks van Twente heeft de voorsprong opgeleverd. Je kan hem nu niet ontslaan. Uiteraard kan je hem ontslaan wanneer hij volgend jaar slecht presteerd. Zou een mooi verhaal zijn als je bij de baas als je doelen haalt en wordt omslagen omdat de baas denkt dat je volgend jaar slecht gaat presteren.
  • 15 Apr 2019 om 21:04
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:59
      Nou in het begin was het niet goed. We stonden op een gegeven moment 7 punten achter?
      Aitor is beter gaan draaien en de tegenstanders zijn een stuk minder gaan presteren waardoor we uiteindelijk op 10 punten voorsprong zijn gekomen.
      Pusic beoordeel ik pas als die een paar jaar achter elkaar heeft laten zien waartoe die in staat is. Of dat nu bij ons is of ergens anders dat maakt me niet uit. Als Pusic een bak geld elders kan krijgen is die weg!
    Dat laatste geldt voor alles en iedereen in het voetbalwereldje
  • 15 Apr 2019 om 20:59
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:34
      Ik heb dezelfde mensen die nu negatief zijn horen roepen aan het begin dat we geen kampioen gingen worden met die buitenlanders. Diezelfde mensen roepen nu dat we kampioen zijn geworden door individuele kwaliteit. Beetje raar en tegenstrijdig of niet.
    Nou in het begin was het niet goed. We stonden op een gegeven moment 7 punten achter?
    Aitor is beter gaan draaien en de tegenstanders zijn een stuk minder gaan presteren waardoor we uiteindelijk op 10 punten voorsprong zijn gekomen.
    Pusic beoordeel ik pas als die een paar jaar achter elkaar heeft laten zien waartoe die in staat is. Of dat nu bij ons is of ergens anders dat maakt me niet uit. Als Pusic een bak geld elders kan krijgen is die weg!
  • 15 Apr 2019 om 20:58
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:43
      Heeft meer met de invloed van Brama te maken dan Pusic. Zie alleen maar fouten bij Pusic, zijn redenatie slaat ook nergens op na wedstrijden. Tactiek hebben we niet, we laten ieder individu gewoon doen waar ze goed in zijn en hopen dat hij goed valt. NEC was eerst ook best goed, maar spelen nu al paar jaar KKD en dan gaat het wennen en steeds slechter.
    Als Pusic zou blijven en er betere spelers komen dan kun je nagaan wie baas is in de kleedkamer.
  • 15 Apr 2019 om 20:58
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:55
      controle?Hoe vaak heb jij de mannen zien spelen?
    Volgens mij geen 1 keer, als je dit durft tikken.
  • 15 Apr 2019 om 20:55
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:37
      Is gebleken?? Had je liever ergens in de middenmoot gestaan zoals NEC. Hij wordt kampioen met misschien wel 10 punten los. Met een team dat nauwelijks klaar was. Zeker niet mijn favoriete speelstijl maar blijkbaar heeft pusic meer verstand van voetbal dan mij en veel anderen hier. Want zijn tactiek heeft gewerkt. Controle boven mooi voetbal.
    controle?Hoe vaak heb jij de mannen zien spelen?
  • 15 Apr 2019 om 20:53
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:43
      Na het kampioenschap zullen we van de spelers en bestuur horen hoe zij over Pusic denken. Zij kunnen het beste bepalen of Pusic geschikt is. Ik mag deze trainer niet met zijn onsamenhangende praatjes. Waarom vertelt hij constant wat anders voor de camera dan wat ik gezien heb. Als ik dan vaak 5 minuten later van Brama hoor hoe hij de wedstrijd ervaarde dan is dat een ander verhaal wat wel strookt met de werkelijkheid. Waarom kan Pusic dat niet? Deze man liegt of hij kan niet analyseren. Ik denk zelf het eerste. Hij heeft een bepaalde trots over zich waar ik persoonlijk een bloedhekel aan heb. Maar als de meesten hem graag als trainer willen houden dan moet dat maar.
    Ga je dat assaidi vragen? Dan weet ik het antwoord al :)
  • 15 Apr 2019 om 20:51
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:23
      En niemand praat er over dat de omzet na promotie met vele milj. omhoog gaat, dank of ondanks Pusic. Promoveren was en is prioriteit nr. 1 en dat is volledig geslaagd. Hoe ? Dat interesseert mij geen ene moer. Na degradatie binnen 1 jaar weer promoveren is een wereld prestatie en stelt het overleven van de club weer veilig.
    Precies volgens mij beseffen mensen die "vermaakt" willen worden dat nog altijd niet.... dat als het niet gelukt zou zijn ze niet meer naar twente zouden kunnen
  • 15 Apr 2019 om 20:44
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:36
      Verklaar jij dan eens waarom er geen stijgende lijn in het spel te zien is. Dat is niet omdat het er niet in zit want tegen Nec hebben ze laten zien dat het wel kan.
    Dat was ook het gene wat mij ook al opgevallen is Vlekkie. Het spel hangt van toevalligheden aan elkaar. Hoe vaak wordt bijvoorbeeld de lange bal niet uit wanhoop gespeeld?



    Dat FC Twente kampioen wordt, dat geloof ik wel. Ted heeft voor goed materiaal gezorgd, waarbij vooral Aitor een gouden greep is gebleken.
  • 15 Apr 2019 om 20:43
    Na het kampioenschap zullen we van de spelers en bestuur horen hoe zij over Pusic denken. Zij kunnen het beste bepalen of Pusic geschikt is. Ik mag deze trainer niet met zijn onsamenhangende praatjes. Waarom vertelt hij constant wat anders voor de camera dan wat ik gezien heb. Als ik dan vaak 5 minuten later van Brama hoor hoe hij de wedstrijd ervaarde dan is dat een ander verhaal wat wel strookt met de werkelijkheid. Waarom kan Pusic dat niet? Deze man liegt of hij kan niet analyseren. Ik denk zelf het eerste. Hij heeft een bepaalde trots over zich waar ik persoonlijk een bloedhekel aan heb. Maar als de meesten hem graag als trainer willen houden dan moet dat maar.
  • 15 Apr 2019 om 20:36
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:39
      Hoe vaak heb je dit nu al geschreven dat Pusic wegmoet. Kom eens met werkelijke onderbouwde feiten waarom hij weg moet. Een feit wat voor Pusic spreekt is dat hij met deze selectie spelers het maximale eruit haalt. En dus kampioen wordt en de club volgende seizoen weer eredivisie speelt dat is ook zijn verdienste in samenwerking met de trainersstaf en spelers.
    Verklaar jij dan eens waarom er geen stijgende lijn in het spel te zien is. Dat is niet omdat het er niet in zit want tegen Nec hebben ze laten zien dat het wel kan.
  • 15 Apr 2019 om 20:34
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:31
      Pure onzin en lullen uit je nek! Als we volgend jaar weer degraderen krijgen we weer het andere liedje!
      Iedereen die bang is dat we nooit meer uit de KKD zouden komen is gewoon knettergek en een paniekzaaier!
    Ik heb dezelfde mensen die nu negatief zijn horen roepen aan het begin dat we geen kampioen gingen worden met die buitenlanders. Diezelfde mensen roepen nu dat we kampioen zijn geworden door individuele kwaliteit. Beetje raar en tegenstrijdig of niet.
  • 15 Apr 2019 om 20:34
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:31
      Pure onzin en lullen uit je nek! Als we volgend jaar weer degraderen krijgen we weer het andere liedje!
      Iedereen die bang is dat we nooit meer uit de KKD zouden komen is gewoon knettergek en een paniekzaaier!
    Als als als. Je bent weer lekker op dreef
  • 15 Apr 2019 om 20:31
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:23
      En niemand praat er over dat de omzet na promotie met vele milj. omhoog gaat, dank of ondanks Pusic. Promoveren was en is prioriteit nr. 1 en dat is volledig geslaagd. Hoe ? Dat interesseert mij geen ene moer. Na degradatie binnen 1 jaar weer promoveren is een wereld prestatie en stelt het overleven van de club weer veilig.
    Pure onzin en lullen uit je nek! Als we volgend jaar weer degraderen krijgen we weer het andere liedje!
    Iedereen die bang is dat we nooit meer uit de KKD zouden komen is gewoon knettergek en een paniekzaaier!
  • 15 Apr 2019 om 20:31
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:23
      En niemand praat er over dat de omzet na promotie met vele milj. omhoog gaat, dank of ondanks Pusic. Promoveren was en is prioriteit nr. 1 en dat is volledig geslaagd. Hoe ? Dat interesseert mij geen ene moer. Na degradatie binnen 1 jaar weer promoveren is een wereld prestatie en stelt het overleven van de club weer veilig.
    Missie is bijna geslaagd maar jij weet ook heel goed dat de sponsoren niet over Marino zijn spel te spreken zijn. En nu blijkt toch dat hij er nog een jaar zit nou ben je mooi klaar met word niet wat in de ED.
  • 15 Apr 2019 om 20:29
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:14
      Verheerlijken? Op de klote knieën bedanken? Allemaal erg overdreven hè. Er zijn bepaalde mensen die zitten altijd in een negatieve spiraal, is het Hake niet, is het Verbeek niet is het Pusic, die mensen reageren helaas ook altijd. Ik vind het tamelijk arrogant om te zeggen dat het al vast stond dat we kampioen zouden worden, terwijl er amper een elftal opgetrommeld kon worden. Ik heb iedere thuis wedstrijd in het stadion gezeten. Heb ik altijd genoten? Vaker niet dan wel. Heb ik mooi voetbal gezien? Zelden. Maar ik ben wel realistisch, het maximale resultaat werd vaak geboekt en ik ben super blij dat we terug gaan naar de EL. En inderdaad, dit was ook de verdienste van de trainer. Mede dankzij de trainer zijn we binnen een jaar terug.
    Verheerlijken en op de blote knieen bedanken dat doe of zeg ik niet maar anderen hier die blijkbaar geen nuchter verstand hebben maar liever onderdanig zijn en iets groter willen maken dan het daadwerkelijk is.
    Alles wordt weggezet als negatief spiraal als men het niet eens is. Dan vraag ik me af wie er nu daadwerkelijk in een negatief spiraal zit.
    Feiten worden besproken, er iets aan veranderen kunnen we niet. Moeten we onze mond dan maar houden en opgaan in de massahysterie van heden den dage?
    Pusic heeft nog niets bewezen. Hij heeft geluk gehad dat Verbeek eruit is geschopt door de media en de slappe karakters van het bestuur.
    Het voetbal is niet om aan te gluren. Elk gezonddenkend mens vraagt zich af is dit alles? Mooi nummer van Doe Maar trouwens. En al dat gelul over geld is ook gewoon lariekoek. Het gewone volk betaald toch wel via bedrijven en overheden. Dat de mensen die over dat geld moeten waken er een potje van maken wordt stilzwijgend toegestaan door de massa. Blijkbaar is er genoeg van.
    Aitor en Boere hebben ons kampioen gemaakt om de doodeenvoudige reden dat ze hebben gescoort. Zelfs Bijen kun je daar dankbaar zijn. De rest van de KKD is gewoon bar en bar slecht. Amateur nivo. Dus op amateurnivo is Pusic geslaagd en feliciteer ik hem met zijn resultaat maar ga nu niet net doen alsof het een toptrainer is. Dat moet die nog bewijzen!
  • 15 Apr 2019 om 20:25
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:22
      Ja hoor als je de wedstrijden gezien hebt wel.
    Jazeker heb ik die gezien. En vaak was ik blij dat de 3 punten over de streep getrokken werden en was het kantje boord. Maar geen enkele club wint meer dan tien wedstrijden met alleen geluk, dit dwing je zelf af.
  • 15 Apr 2019 om 20:24
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:22
      Ja hoor als je de wedstrijden gezien hebt wel.
    Hoe meer ongelijk jullie krijgen hoe harder jullie beginnen te spartelen en hoe negatiever jullie worden. Misschien Ted er ook maar uit gooien als we kampioen worden. Misschien loopt er nog wel een jong talent technisch directeur rond. Kan vast veel beter.
  • 15 Apr 2019 om 20:24
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:14
      Verheerlijken? Op de klote knieën bedanken? Allemaal erg overdreven hè. Er zijn bepaalde mensen die zitten altijd in een negatieve spiraal, is het Hake niet, is het Verbeek niet is het Pusic, die mensen reageren helaas ook altijd. Ik vind het tamelijk arrogant om te zeggen dat het al vast stond dat we kampioen zouden worden, terwijl er amper een elftal opgetrommeld kon worden. Ik heb iedere thuis wedstrijd in het stadion gezeten. Heb ik altijd genoten? Vaker niet dan wel. Heb ik mooi voetbal gezien? Zelden. Maar ik ben wel realistisch, het maximale resultaat werd vaak geboekt en ik ben super blij dat we terug gaan naar de EL. En inderdaad, dit was ook de verdienste van de trainer. Mede dankzij de trainer zijn we binnen een jaar terug.
    Precies.
  • 15 Apr 2019 om 20:24
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:38
      Kleine 40 wedstrijden 90 min geluk met een beperkt team. Geloof je dat nu echt zelf?
    Tja als je de wedstrijden gezien hebt wel lijkt me
  • 15 Apr 2019 om 20:23
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:39
      Hoe vaak heb je dit nu al geschreven dat Pusic wegmoet. Kom eens met werkelijke onderbouwde feiten waarom hij weg moet. Een feit wat voor Pusic spreekt is dat hij met deze selectie spelers het maximale eruit haalt. En dus kampioen wordt en de club volgende seizoen weer eredivisie speelt dat is ook zijn verdienste in samenwerking met de trainersstaf en spelers.
    En niemand praat er over dat de omzet na promotie met vele milj. omhoog gaat, dank of ondanks Pusic. Promoveren was en is prioriteit nr. 1 en dat is volledig geslaagd. Hoe ? Dat interesseert mij geen ene moer. Na degradatie binnen 1 jaar weer promoveren is een wereld prestatie en stelt het overleven van de club weer veilig.
  • 15 Apr 2019 om 20:23
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:19
      Ik denk anders dat de KKD een aardige bezetting had dit jaar qua formaat clubs. Kijk maar waar Roda JC en NEC nu staan. Met vriend Tim moet ik je gelijk geven, dit heb ik ook niet begrepen en inderdaad ik zou ook anders spelen als ik trainer was. Maar ik ben wel benieuwd, wie had er van jou minuten moet maken van de jeugd als we met 1-0 voor staan tegen bijvoorbeeld Telstar of gelijk staan met bijvoorbeeld GAE?
    Dat heet de spijker op de kop slaan....
  • 15 Apr 2019 om 20:22
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:06
      Puur geluk met op dit moment 10 punten verschil met de nummer 2.. Dat kan geen geluk zijn.
    Ja hoor als je de wedstrijden gezien hebt wel.
  • 15 Apr 2019 om 20:19
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:12
      Ja met Puur geluk worden we kampioen, dat lag meer aan onze concurrentie en aan paar spelers met individuele acties, dan aan Pusic. De trainer heeft eerst aangekloot met Holscher, spelers op verkeerde posities zetten, wisselbeleid van what the Fuck?, en totaal geen oog voor jonge jongens uit het beloftenteam, nee hij stelt liever onfitte, geen wedstrijdritme hebbende mede SPW'er vdLely een basisplaats, hoe maf ben.je? Nee gewoon exit met deze clown.
    Ik denk anders dat de KKD een aardige bezetting had dit jaar qua formaat clubs. Kijk maar waar Roda JC en NEC nu staan. Met vriend Tim moet ik je gelijk geven, dit heb ik ook niet begrepen en inderdaad ik zou ook anders spelen als ik trainer was. Maar ik ben wel benieuwd, wie had er van jou minuten moet maken van de jeugd als we met 1-0 voor staan tegen bijvoorbeeld Telstar of gelijk staan met bijvoorbeeld GAE?
  • 15 Apr 2019 om 20:17
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:14
      Verheerlijken? Op de klote knieën bedanken? Allemaal erg overdreven hè. Er zijn bepaalde mensen die zitten altijd in een negatieve spiraal, is het Hake niet, is het Verbeek niet is het Pusic, die mensen reageren helaas ook altijd. Ik vind het tamelijk arrogant om te zeggen dat het al vast stond dat we kampioen zouden worden, terwijl er amper een elftal opgetrommeld kon worden. Ik heb iedere thuis wedstrijd in het stadion gezeten. Heb ik altijd genoten? Vaker niet dan wel. Heb ik mooi voetbal gezien? Zelden. Maar ik ben wel realistisch, het maximale resultaat werd vaak geboekt en ik ben super blij dat we terug gaan naar de EL. En inderdaad, dit was ook de verdienste van de trainer. Mede dankzij de trainer zijn we binnen een jaar terug.
    Amen
  • 15 Apr 2019 om 20:15
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:57
      Precies Frank, graag met een beetje respect voor de teamprestatie..... binnen 1 jaar terug naar de ED, is een hele belangrijke hobbel die genomen wordt/is.....
    Respect voor de presentatie, respect voor de persoon Pucis
  • 15 Apr 2019 om 20:14
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:48
      Laat dat nu waar zijn. Alle positivoos en meelullers en die op de blote knieen gaan voor Pusic, hebben geen verstand van voetbal. De mensen die kritisch zijn de zogenaamde negatievelingen helaas wel. Ga lekker de heer Pusic verheelijken er zijn gelukkig ook nog mensen op deze planeet met nuchter verstand!
    Verheerlijken? Op de klote knieën bedanken? Allemaal erg overdreven hè. Er zijn bepaalde mensen die zitten altijd in een negatieve spiraal, is het Hake niet, is het Verbeek niet is het Pusic, die mensen reageren helaas ook altijd. Ik vind het tamelijk arrogant om te zeggen dat het al vast stond dat we kampioen zouden worden, terwijl er amper een elftal opgetrommeld kon worden. Ik heb iedere thuis wedstrijd in het stadion gezeten. Heb ik altijd genoten? Vaker niet dan wel. Heb ik mooi voetbal gezien? Zelden. Maar ik ben wel realistisch, het maximale resultaat werd vaak geboekt en ik ben super blij dat we terug gaan naar de EL. En inderdaad, dit was ook de verdienste van de trainer. Mede dankzij de trainer zijn we binnen een jaar terug.
  • 15 Apr 2019 om 20:12
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:06
      Puur geluk met op dit moment 10 punten verschil met de nummer 2.. Dat kan geen geluk zijn.
    Ja met Puur geluk worden we kampioen, dat lag meer aan onze concurrentie en aan paar spelers met individuele acties, dan aan Pusic. De trainer heeft eerst aangekloot met Holscher, spelers op verkeerde posities zetten, wisselbeleid van what the Fuck?, en totaal geen oog voor jonge jongens uit het beloftenteam, nee hij stelt liever onfitte, geen wedstrijdritme hebbende mede SPW'er vdLely een basisplaats, hoe maf ben.je? Nee gewoon exit met deze clown.
  • 15 Apr 2019 om 20:07
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:57
      Precies Frank, graag met een beetje respect voor de teamprestatie..... binnen 1 jaar terug naar de ED, is een hele belangrijke hobbel die genomen wordt/is.....
    Eens zou iedereen voor getekend hebben van te voren.
  • 15 Apr 2019 om 20:06
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:35
      Hahahahahaha het is nu net als in het begin van dit seizoen nog steeds los zand. We worden kampioen NU door puur geluk en dat heeft niks meer met een beetje VOETBAL te maken.
    Puur geluk met op dit moment 10 punten verschil met de nummer 2.. Dat kan geen geluk zijn.
  • 15 Apr 2019 om 19:57
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:46
      Klopt maar we kwamen ook vanaf een punt (verbeek) dat er echt he-le-maal niets deugde en dat men voornamelijk verlangde naar: spelers die voor onze trots wilden strijden en knokken... dan maakte het heus niet uit of we zouden winnen of niet....
      Ben het helemaal eens dat er genoeg aan te merken is op het spel... alleen we spelen in de keuken klasse... natuurlijk is er genoeg aan te merken anders zouden we daar niet spelen... je komt van ver en hebt nog een lange weg te gaan... zo n proces kan heel snel gaan... is dan wel afhankelijk van je materiaal... dit seizoen hebben we in ieder geval een team gezien dat voor elkaar en voor de club gestreden heeft dat is al een vooruitgang tov van vorig seizoen... en nu gaan we weer stapje verder.... of dat met pusic is of zonder zal me verder een zorg zijn...
    Precies Frank, graag met een beetje respect voor de teamprestatie..... binnen 1 jaar terug naar de ED, is een hele belangrijke hobbel die genomen wordt/is.....
  • 15 Apr 2019 om 19:46
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:07
      Ik verwacht vooraf geen behoudend of aanvallend spel. Wel verwacht ik, welke tactiek je ook kiest, dat er progressie zichtbaar is gedurende het seizoen. Dat spelers elkaar weten te vinden, er automatismen zijn. Juist dat heb ik dit seizoen niet gezien.
    Klopt maar we kwamen ook vanaf een punt (verbeek) dat er echt he-le-maal niets deugde en dat men voornamelijk verlangde naar: spelers die voor onze trots wilden strijden en knokken... dan maakte het heus niet uit of we zouden winnen of niet....
    Ben het helemaal eens dat er genoeg aan te merken is op het spel... alleen we spelen in de keuken klasse... natuurlijk is er genoeg aan te merken anders zouden we daar niet spelen... je komt van ver en hebt nog een lange weg te gaan... zo n proces kan heel snel gaan... is dan wel afhankelijk van je materiaal... dit seizoen hebben we in ieder geval een team gezien dat voor elkaar en voor de club gestreden heeft dat is al een vooruitgang tov van vorig seizoen... en nu gaan we weer stapje verder.... of dat met pusic is of zonder zal me verder een zorg zijn...
  • 15 Apr 2019 om 19:45
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:26
      Man lul toch niet zo uit je nek. Ieder normale nuchtere denker wist van het begin af aan dat we kampioen zouden worden in de kkd. Dat jullie in sprookjesland leven is wat het is.
    Nuchtere denker kijkt naar de feiten. Ik zie 10 punten los.Los zand? Ik zie minster tegendoelpunten dus zo los was dat zand niet. Verder waren er aan begin van het seizoen dezelfde mensen die aangaven dat Sparta, NEC etc een beter elftal hadden. Diezelfde mensen schreeuwen nu dat het puur individuele kwaliteit is. Of te wel ik denk dat wij meer nuchter zijn dan de mensen die meewaaien met de media.
  • 15 Apr 2019 om 19:39
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:43
      #PusicOut. Weg met deze kwakzalver.
    Hoe vaak heb je dit nu al geschreven dat Pusic wegmoet. Kom eens met werkelijke onderbouwde feiten waarom hij weg moet. Een feit wat voor Pusic spreekt is dat hij met deze selectie spelers het maximale eruit haalt. En dus kampioen wordt en de club volgende seizoen weer eredivisie speelt dat is ook zijn verdienste in samenwerking met de trainersstaf en spelers.
  • 15 Apr 2019 om 19:38
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:35
      Hahahahahaha het is nu net als in het begin van dit seizoen nog steeds los zand. We worden kampioen NU door puur geluk en dat heeft niks meer met een beetje VOETBAL te maken.
    Kleine 40 wedstrijden 90 min geluk met een beperkt team. Geloof je dat nu echt zelf?
  • 15 Apr 2019 om 19:35
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:17
      Nuchter verstand? Meelullen? Wie gaat er gelijk krijgen. Ik denk wij positievelingen. Aanvallend voetbal in de Jupiler leage met jeugd nog wel. Dat noem ik pas fantasie en een vorm van te positief denken over de jeugd. Broekie van 16 tegen de lompe vechtvoetballers. Geloof me dan was je ergens tussen 3 - 10e plaats beland. Nogmaals het was zeker niet mijn favoriete opstelling maar het heeft gewerkt. Het is echt een bewuste keuze om zo te spelen.
    Hahahahahaha het is nu net als in het begin van dit seizoen nog steeds los zand. We worden kampioen NU door puur geluk en dat heeft niks meer met een beetje VOETBAL te maken.
  • 15 Apr 2019 om 19:26
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:17
      Nuchter verstand? Meelullen? Wie gaat er gelijk krijgen. Ik denk wij positievelingen. Aanvallend voetbal in de Jupiler leage met jeugd nog wel. Dat noem ik pas fantasie en een vorm van te positief denken over de jeugd. Broekie van 16 tegen de lompe vechtvoetballers. Geloof me dan was je ergens tussen 3 - 10e plaats beland. Nogmaals het was zeker niet mijn favoriete opstelling maar het heeft gewerkt. Het is echt een bewuste keuze om zo te spelen.
    Man lul toch niet zo uit je nek. Ieder normale nuchtere denker wist van het begin af aan dat we kampioen zouden worden in de kkd. Dat jullie in sprookjesland leven is wat het is.
  • 15 Apr 2019 om 19:17
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:48
      Laat dat nu waar zijn. Alle positivoos en meelullers en die op de blote knieen gaan voor Pusic, hebben geen verstand van voetbal. De mensen die kritisch zijn de zogenaamde negatievelingen helaas wel. Ga lekker de heer Pusic verheelijken er zijn gelukkig ook nog mensen op deze planeet met nuchter verstand!
    Nuchter verstand? Meelullen? Wie gaat er gelijk krijgen. Ik denk wij positievelingen. Aanvallend voetbal in de Jupiler leage met jeugd nog wel. Dat noem ik pas fantasie en een vorm van te positief denken over de jeugd. Broekie van 16 tegen de lompe vechtvoetballers. Geloof me dan was je ergens tussen 3 - 10e plaats beland. Nogmaals het was zeker niet mijn favoriete opstelling maar het heeft gewerkt. Het is echt een bewuste keuze om zo te spelen.
  • 15 Apr 2019 om 19:09
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:49
      Zeg hem dat ook recht in zijn face, dat je op zijn vertrek staat te dansen, terwijl achterbaks en scheinheilig het kampioenschap mee zit te vieren. Pusic mag je op de blote knien bedanken dat hij dit los zand van spelers een team heeft gemaakt en ze naar een kampioenschap heeft geleid. Dat na eerste jaar op eigen benen. Mensen moeten ervaring op doen. Dus ook Pusic. Als de Noabers vind dat hij weg moet, Dan is hij volgend seizoen niet meer de trainer!
    Ik vind de selectie nog steeds geen team. Het spel hangt van toevalligheden aan elkaar UtrechtseTukker. Waarom bijvoorbeeld steeds de twijfels bij Pusic, dan 4-4-2, en dan weer 4-3-3? Een kampioenschap is aanstaande, maar daar ben ik met name Ted van Leeuwen dankbaar voor, want hij heeft last minute bijvoorbeeld Aitor, Zekhnini en Smith nog hierheen weten te halen.


    Wout Brama is voor mij de trainer in en op het veld, mits hij meedoet natuurlijk. Voor de persoon Pusic heb ik trouwens wel respect.
  • 15 Apr 2019 om 19:07
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:58
      Ik wil alleen aangeven dat je op voorhand niet kunt eisen/verwachten dat je aanvallend of behoudend voetbal wenst te zien... je moet zien welk materiaal je hebt en hoe het seizoen verloopt... sta je in de winter al veilig ja dan is een aanvallende spelopvatting natuurlijk gewenst. Wordt al snel duidelijk dat je rond plek 16 gaat spelen? Wees dan a u b heel gelukkig met schijtvoetbal maar punten zodat je niet weer naar die keuken klasse terug keert en alsnog failliet gaat
    Ik verwacht vooraf geen behoudend of aanvallend spel. Wel verwacht ik, welke tactiek je ook kiest, dat er progressie zichtbaar is gedurende het seizoen. Dat spelers elkaar weten te vinden, er automatismen zijn. Juist dat heb ik dit seizoen niet gezien.
  • 15 Apr 2019 om 19:05
    Tja, die niks zegende jongeren PEDAGOOG, die alleen op die plek terecht is gekomen door aan de stoelpoten van twee verschillende trainers te zagen en mede veraverantwoordelijk was voor de degradatie. Die het gehele seizoen er niet een klein beetje spelsysteem in geslepen heeft en daar willen sommigen mee naar de eredivisie, gewoon lachwekkend. Ik maar denken dat een ezel niet twee keer zijn hoofd kan stoot. Nou hier lopen een paar domme blinde ezels rond zeg.
  • 15 Apr 2019 om 19:05
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:49
      Zeg hem dat ook recht in zijn face, dat je op zijn vertrek staat te dansen, terwijl achterbaks en scheinheilig het kampioenschap mee zit te vieren. Pusic mag je op de blote knien bedanken dat hij dit los zand van spelers een team heeft gemaakt en ze naar een kampioenschap heeft geleid. Dat na eerste jaar op eigen benen. Mensen moeten ervaring op doen. Dus ook Pusic. Als de Noabers vind dat hij weg moet, Dan is hij volgend seizoen niet meer de trainer!
    Zegt de man die ontelbare namen van spelers en trainers hier op het forum heeft gegooid. En het ook nog eens toejuicht dat onze club wordt vernacheld aan de eerste beste vage miljonair. Verder klopt je laatste zin, Pusic wordt geen trainer meer van Twente in de eredivisie
  • 15 Apr 2019 om 18:58
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:15
      Helaas heb je die garantie ook niet met behoudend spel! Denk maar eens aan de resultaten onder Verbeek met 5 verdedigers. Verder ben ik het met je eens dat je je tactiek af moet stemmen op het beschikbare materiaal.
    Ik wil alleen aangeven dat je op voorhand niet kunt eisen/verwachten dat je aanvallend of behoudend voetbal wenst te zien... je moet zien welk materiaal je hebt en hoe het seizoen verloopt... sta je in de winter al veilig ja dan is een aanvallende spelopvatting natuurlijk gewenst. Wordt al snel duidelijk dat je rond plek 16 gaat spelen? Wees dan a u b heel gelukkig met schijtvoetbal maar punten zodat je niet weer naar die keuken klasse terug keert en alsnog failliet gaat
  • 15 Apr 2019 om 18:48
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:41
      Welke tactiek? Hoezo controle? Het merendeel van de wedstrijden is de overwinning met veel kunst en vliegwerk en een behoorlijke dosis geluk over de streep getrokken.
    Haha 90 minuten geluk. Geloof je je zelf nog. Hij speelt met 2 controlerende middenvelders en met een spelverdelers die nauwelijks scoort. Vervolgens zet hij een centrale verdediger als rechtsback. Denk je dan nog steeds dat het geen bewuste tactiek is. Het is nooit zijn intentie geweest om aanvallend voetbal te spelen maar op punten te pakken. Anders had je wel andere spelers opgesteld.
  • 15 Apr 2019 om 18:48
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:37
      Is gebleken?? Had je liever ergens in de middenmoot gestaan zoals NEC. Hij wordt kampioen met misschien wel 10 punten los. Met een team dat nauwelijks klaar was. Zeker niet mijn favoriete speelstijl maar blijkbaar heeft pusic meer verstand van voetbal dan mij en veel anderen hier. Want zijn tactiek heeft gewerkt. Controle boven mooi voetbal.
    Laat dat nu waar zijn. Alle positivoos en meelullers en die op de blote knieen gaan voor Pusic, hebben geen verstand van voetbal. De mensen die kritisch zijn de zogenaamde negatievelingen helaas wel. Ga lekker de heer Pusic verheelijken er zijn gelukkig ook nog mensen op deze planeet met nuchter verstand!
  • 15 Apr 2019 om 18:43
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:37
      Is gebleken?? Had je liever ergens in de middenmoot gestaan zoals NEC. Hij wordt kampioen met misschien wel 10 punten los. Met een team dat nauwelijks klaar was. Zeker niet mijn favoriete speelstijl maar blijkbaar heeft pusic meer verstand van voetbal dan mij en veel anderen hier. Want zijn tactiek heeft gewerkt. Controle boven mooi voetbal.
    Heeft meer met de invloed van Brama te maken dan Pusic. Zie alleen maar fouten bij Pusic, zijn redenatie slaat ook nergens op na wedstrijden. Tactiek hebben we niet, we laten ieder individu gewoon doen waar ze goed in zijn en hopen dat hij goed valt. NEC was eerst ook best goed, maar spelen nu al paar jaar KKD en dan gaat het wennen en steeds slechter.
  • 15 Apr 2019 om 18:41
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:37
      Is gebleken?? Had je liever ergens in de middenmoot gestaan zoals NEC. Hij wordt kampioen met misschien wel 10 punten los. Met een team dat nauwelijks klaar was. Zeker niet mijn favoriete speelstijl maar blijkbaar heeft pusic meer verstand van voetbal dan mij en veel anderen hier. Want zijn tactiek heeft gewerkt. Controle boven mooi voetbal.
    Welke tactiek? Hoezo controle? Het merendeel van de wedstrijden is de overwinning met veel kunst en vliegwerk en een behoorlijke dosis geluk over de streep getrokken.
  • 15 Apr 2019 om 18:37
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:16
      Vooraf hebben we met Pusic afgesproken om voor 1 seizoen hoofdtrainer te worden. Na dit seizoen is hij gewoon weer assistent. Een rol die beter bij hem past dan hoofdtrainer is gebleken.
    Is gebleken?? Had je liever ergens in de middenmoot gestaan zoals NEC. Hij wordt kampioen met misschien wel 10 punten los. Met een team dat nauwelijks klaar was. Zeker niet mijn favoriete speelstijl maar blijkbaar heeft pusic meer verstand van voetbal dan mij en veel anderen hier. Want zijn tactiek heeft gewerkt. Controle boven mooi voetbal.
  • 15 Apr 2019 om 18:25
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:49
      Zeg hem dat ook recht in zijn face, dat je op zijn vertrek staat te dansen, terwijl achterbaks en scheinheilig het kampioenschap mee zit te vieren. Pusic mag je op de blote knien bedanken dat hij dit los zand van spelers een team heeft gemaakt en ze naar een kampioenschap heeft geleid. Dat na eerste jaar op eigen benen. Mensen moeten ervaring op doen. Dus ook Pusic. Als de Noabers vind dat hij weg moet, Dan is hij volgend seizoen niet meer de trainer!
    Mee eens
  • 15 Apr 2019 om 18:23
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:16
      Vooraf hebben we met Pusic afgesproken om voor 1 seizoen hoofdtrainer te worden. Na dit seizoen is hij gewoon weer assistent. Een rol die beter bij hem past dan hoofdtrainer is gebleken.
    We ??
  • 15 Apr 2019 om 18:22
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:58
      Ik vind wel dat er veel te veel op de man word gespeeld. Pusic is geen geweldige trainer en heeft genoeg fouten gemaakt. Maar hij heeft wel 100% inzet voor de club getoond en verdient daardoor respect. Als ik dan sommige clowns als Ja Die zwaar respectloos hoor praten over hem, vind ik dat schandalig. Als ik ergens werk maar doe het werk niet naar behoren maar geef wel 100% dan is toch het minste dat je mag verwachten dat er in ieder geval respect is op persoonlijk vlak. Ik hoop dan ook dat de meeste van ons als pusic met de schaal staat hem het respect toont wat hij heeft verdient met zijn inzet en hem niet gaat uitjouwen
    Helemaal mee eens
  • 15 Apr 2019 om 18:16
    Vooraf hebben we met Pusic afgesproken om voor 1 seizoen hoofdtrainer te worden. Na dit seizoen is hij gewoon weer assistent. Een rol die beter bij hem past dan hoofdtrainer is gebleken.
  • 15 Apr 2019 om 18:15
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:08
      Sowieso. Helemaal eens... als je die garantie hebt: absoluut!
      Ik heb alleen een jaar geleden de twentse jeugd aan het werk gezien (degradatie)
    Helaas heb je die garantie ook niet met behoudend spel! Denk maar eens aan de resultaten onder Verbeek met 5 verdedigers. Verder ben ik het met je eens dat je je tactiek af moet stemmen op het beschikbare materiaal.
  • 15 Apr 2019 om 18:12
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:58
      Ik vind wel dat er veel te veel op de man word gespeeld. Pusic is geen geweldige trainer en heeft genoeg fouten gemaakt. Maar hij heeft wel 100% inzet voor de club getoond en verdient daardoor respect. Als ik dan sommige clowns als Ja Die zwaar respectloos hoor praten over hem, vind ik dat schandalig. Als ik ergens werk maar doe het werk niet naar behoren maar geef wel 100% dan is toch het minste dat je mag verwachten dat er in ieder geval respect is op persoonlijk vlak. Ik hoop dan ook dat de meeste van ons als pusic met de schaal staat hem het respect toont wat hij heeft verdient met zijn inzet en hem niet gaat uitjouwen
    Wees daar maar niet bang voor. Je ziet reacties van mensen die nooit reageren waarbij ze positief over pusic zijn, tenminste de situatie begrijpen en pusic dankbaar zijn voor de titel. De negatieve klanken zijn altijd van dezelfde personen die het riedeltje blijven herhalen (al vanaf speelronde 1 tot nu) mensen die hun gal willen spuwen hebben nou eenmaal meer die behoefte...
  • 15 Apr 2019 om 18:08
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:24
      Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik liever aanvallend attractief voetbal met eigen jeugd zie en als 12e eindig dan dat ik saai resultaatvoetbal zie en als 10e eindig.
    Sowieso. Helemaal eens... als je die garantie hebt: absoluut!
    Ik heb alleen een jaar geleden de twentse jeugd aan het werk gezien (degradatie)
  • 15 Apr 2019 om 18:06
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:17
      Alsof je als club niet zou kunnen handhaven met aanvallend voetbal.
    Ligt helemaal aan je materiaal... maar daarom veeeeeel te makkelijk gezegd dat je aanvallend voetbal wil zien en eigen jeugd... eigen jeugd heb je al keer kunnen zien hoe dat gaat in de eredivisie als ze niet goed genoeg zijn...
    Als ze goed genoeg zijn dan komen ze er vanzelf in...
    Volgend seizoen is het doel: niet degraderen.... en als dat met je materiaal beter kan met behoudend en geduldig spel dan zal dat gebeuren
  • 15 Apr 2019 om 18:04
    En vrijdag of maandag lopen we allemaal weer te juigen en te feesten. Pusic heeft het met de middelen die beschikbaar waren en de doelstelling (binnen 1 seizoen weer terug in de eredivisie) die gesteld was, gewoon goed gedaan. Wij weten niet wat er op de trainingen gebeurt en ook weten we niet wat de afspraken zijn met de clubs van de gehuurde spelers. Laten we er een mooi feest van maken en blij zijn dat we terug komen opborg hoogste niveau. Na het seizoen zullen we zien wat er allemaal gaat gebeuren bij de club.
  • 15 Apr 2019 om 18:03
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:55
      Wat schijnheilig ben jij,straks wel naar Amsterdam om feest te vieren dankzij hem,blijf dan ook maar lekker thuis!
    Iedereen zijn mening. Zelfs jij . Mooi he zo’n forum.
  • 15 Apr 2019 om 18:02
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:02
      Menig jeugdspeler is op dit moment beter dan menig eerste elftalspeler.
    Dat is nergens op gebaseerd... omdat ze op weet niet hoeveel niveaus lager ze het leuk doen? Wie wil je op de bank zetten voor fernandes of trotman? Ik kies gewoon voor aitor zekhnini en assaidi hoor.
  • 15 Apr 2019 om 18:00
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:55
      Wat schijnheilig ben jij,straks wel naar Amsterdam om feest te vieren dankzij hem,blijf dan ook maar lekker thuis!
    Dank zij hem hahaha hoe gek bin ie dan
  • 15 Apr 2019 om 17:58
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:28
      Of zou hij dat bewust hebben gedaan?
    Het zou zomaar kunnen Mad-ness. Misschien heeft hij al een aanbieding liggen uit de Balkan, wil hij een breuk forceren en een ontslagvergoeding meenemen? Het zou zomaar kunnen. Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe er binnen FC Twente tegen Pusic aangekeken wordt, en hoe de mensen daar over hem denken en spreken.
  • 15 Apr 2019 om 17:55
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:43
      #PusicOut. Weg met deze kwakzalver.
    Wat schijnheilig ben jij,straks wel naar Amsterdam om feest te vieren dankzij hem,blijf dan ook maar lekker thuis!
  • 15 Apr 2019 om 17:53
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:49
      Zeg hem dat ook recht in zijn face, dat je op zijn vertrek staat te dansen, terwijl achterbaks en scheinheilig het kampioenschap mee zit te vieren. Pusic mag je op de blote knien bedanken dat hij dit los zand van spelers een team heeft gemaakt en ze naar een kampioenschap heeft geleid. Dat na eerste jaar op eigen benen. Mensen moeten ervaring op doen. Dus ook Pusic. Als de Noabers vind dat hij weg moet, Dan is hij volgend seizoen niet meer de trainer!
    +100
  • 15 Apr 2019 om 17:52
    Scipio, ??????? nooit van gehoord , wat is dat voor een bananenplukker ??????
  • 15 Apr 2019 om 17:49
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:43
      #PusicOut. Weg met deze kwakzalver.
    Zeg hem dat ook recht in zijn face, dat je op zijn vertrek staat te dansen, terwijl achterbaks en scheinheilig het kampioenschap mee zit te vieren. Pusic mag je op de blote knien bedanken dat hij dit los zand van spelers een team heeft gemaakt en ze naar een kampioenschap heeft geleid. Dat na eerste jaar op eigen benen. Mensen moeten ervaring op doen. Dus ook Pusic. Als de Noabers vind dat hij weg moet, Dan is hij volgend seizoen niet meer de trainer!
  • 15 Apr 2019 om 17:43
    #PusicOut. Weg met deze kwakzalver.
  • 15 Apr 2019 om 17:41
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:26
      Dan kies ik voor een andere club. Ajax ofzo. Hebben tenminste wel wat voor te juichen...
    Ben jij een Twente supporter? In goede en slechte tijden achter de club? Geeft niets! Je kunt ook een fan zijn van mooi voetbal, zonder achter een bepaald team te staan. Maar dan vraag ik me af wat je op een Twente fan site doet.
  • 15 Apr 2019 om 17:39
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:58
      Ik vind wel dat er veel te veel op de man word gespeeld. Pusic is geen geweldige trainer en heeft genoeg fouten gemaakt. Maar hij heeft wel 100% inzet voor de club getoond en verdient daardoor respect. Als ik dan sommige clowns als Ja Die zwaar respectloos hoor praten over hem, vind ik dat schandalig. Als ik ergens werk maar doe het werk niet naar behoren maar geef wel 100% dan is toch het minste dat je mag verwachten dat er in ieder geval respect is op persoonlijk vlak. Ik hoop dan ook dat de meeste van ons als pusic met de schaal staat hem het respect toont wat hij heeft verdient met zijn inzet en hem niet gaat uitjouwen
    Daarbij komt dat de doelstelling is bereikt. Hij heeft zijn opdracht boven verwachting uitgevoerd. Hie hij dat heeft gedaan, interesseert me niet. Volgend jaar weer eredivisie! Vraag Brama hoe de situatie er in juni afgelopen jaar uitzag en of hij toen had verwacht kampioen te worden. Van mij Pusic alleen maar lof. Natuurlijk kijk ik ook liever naar attractief voetbal, maar dat was niet de opdracht. Ik ben er ook van overtuigd dat Pusic, in de eredivisie met heel andere tegenstanders, de wedstrijden ook heel anders zal benaderen. De man weet donders goed wat er van hem verwacht wordt en welke mogelijkheden hij heeft. Hij zal grotendeels afhankelijk zijn van het materiaal waarmee hij moet werken. Ik hoop dat het complete elftal er dit jaar eerder zal staan, en zich goed kan voorbereiden.
  • 15 Apr 2019 om 17:28
    Man man wat een hetze en dat alleen maar om onrust te stoken! Vaak door een derderangs journalist of een krant met een vaag oorlogsverleden!!!
  • 15 Apr 2019 om 17:28
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:26
      Ik denk dat Pusic allang zijn eigen glazen ingegooid heeft met zijn oliedomme uitlatingen tegenover de pers.
    Of zou hij dat bewust hebben gedaan?
  • 15 Apr 2019 om 17:26
    Ik denk dat Pusic allang zijn eigen glazen ingegooid heeft met zijn oliedomme uitlatingen tegenover de pers.
  • 15 Apr 2019 om 17:26
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:24
      Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik liever aanvallend attractief voetbal met eigen jeugd zie en als 12e eindig dan dat ik saai resultaatvoetbal zie en als 10e eindig.
    Dan kies ik voor een andere club. Ajax ofzo. Hebben tenminste wel wat voor te juichen...
  • 15 Apr 2019 om 17:25
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:14
      Kan Pusic dan niet weer verder als assistent volgend jaar?
    Dat gaat ie echt niet doen.....
  • 15 Apr 2019 om 17:24
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:57
      spreek nou toch eens voor jezelf... ik wil helemaal geen aanvallend voetbal met jeugd zien.... we moeten volgend seizoen niet opnieuw degraderen....
    Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik liever aanvallend attractief voetbal met eigen jeugd zie en als 12e eindig dan dat ik saai resultaatvoetbal zie en als 10e eindig.
  • 15 Apr 2019 om 17:19
    "Je kunt hem beter op een schild hijsen. Hij bracht vreugde en geluk in de harten van de grote en trouwe aanhang", constateert Scipio".

    Wat heeft die Scipio gesnoven en gezopen?
  • 15 Apr 2019 om 17:17
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:57
      spreek nou toch eens voor jezelf... ik wil helemaal geen aanvallend voetbal met jeugd zien.... we moeten volgend seizoen niet opnieuw degraderen....
    Alsof je als club niet zou kunnen handhaven met aanvallend voetbal.
  • 15 Apr 2019 om 17:15
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:06
      Respect ben ik het helemaal mee eens. Het is ook nog maar de vraag of die blijft. Hij zal verschillende aanbiedingen hebben gekregen. Als die ergens meer kan verdienen en als hij denkt dat die het beter kan krijgen zal die echt niet blijven. Hij heeft een perfecte start in zijn nieuwe loopbaan. Het moet nog blijken of die op langere termijn ook daadwerkelijk een toegevoegde waarde is.
    Ik hoop persoonlijk ook dat hij vertrekt, want vind hem op bepaalde vlakken duidelijk tekort komen en denk dat je dat in de eredivisie gaat opbreken
  • 15 Apr 2019 om 17:15
    Wtf is Scipio? Heeft die man alle wedstrijden wel gezien? En ja, Pusic ontslaan kost geld, maar degraderen kost nog veel meer. Wat is dan wijsheid? Ik weet het niet.
  • 15 Apr 2019 om 17:14
    Kan Pusic dan niet weer verder als assistent volgend jaar?
  • 15 Apr 2019 om 17:13
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:02
      Menig jeugdspeler is op dit moment beter dan menig eerste elftalspeler.
    Dan heb je het over de positie van Nacho, Riccardinho, Oosterwijk? Of?
  • 15 Apr 2019 om 17:06
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:58
      Verschrikkelijk slecht idee.

      Je kunt van een Alpha geen Beta maken, dat werkt niet.
    iemand die volgens jou de assistent van de assistent is, kan toch geen "Alpha" zijn? En dat hoef ik geen 2x te schrijven om het te verduidelijken.....
  • 15 Apr 2019 om 17:06
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:58
      Ik vind wel dat er veel te veel op de man word gespeeld. Pusic is geen geweldige trainer en heeft genoeg fouten gemaakt. Maar hij heeft wel 100% inzet voor de club getoond en verdient daardoor respect. Als ik dan sommige clowns als Ja Die zwaar respectloos hoor praten over hem, vind ik dat schandalig. Als ik ergens werk maar doe het werk niet naar behoren maar geef wel 100% dan is toch het minste dat je mag verwachten dat er in ieder geval respect is op persoonlijk vlak. Ik hoop dan ook dat de meeste van ons als pusic met de schaal staat hem het respect toont wat hij heeft verdient met zijn inzet en hem niet gaat uitjouwen
    Respect ben ik het helemaal mee eens. Het is ook nog maar de vraag of die blijft. Hij zal verschillende aanbiedingen hebben gekregen. Als die ergens meer kan verdienen en als hij denkt dat die het beter kan krijgen zal die echt niet blijven. Hij heeft een perfecte start in zijn nieuwe loopbaan. Het moet nog blijken of die op langere termijn ook daadwerkelijk een toegevoegde waarde is.
  • 15 Apr 2019 om 17:02
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:59
      Achteraf praten is makkelijk. Als iedere supporter aan het begin van het seizoen kon kiezen voor kampioen worden met lelijk voetbal had 99 % getekend. Verder had je met renvoetbal en jeugd waarschijnlijk geen kampioen geworden. Ander teams hebben meer kwaliteit.
    Menig jeugdspeler is op dit moment beter dan menig eerste elftalspeler.
  • 15 Apr 2019 om 17:02
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:59
      Achteraf praten is makkelijk. Als iedere supporter aan het begin van het seizoen kon kiezen voor kampioen worden met lelijk voetbal had 99 % getekend. Verder had je met renvoetbal en jeugd waarschijnlijk geen kampioen geworden. Ander teams hebben meer kwaliteit.
    Niks op te merken. Ik denk Pusic het uitstekend gedaan heeft. Ik had niet verwacht dat we kampioen zouden worden, zeker niet als ik naar de selectie van Sparta keek. Ik ben het trouwens wel met hem eens over de "lokale" journalisten. Ze schrijven iets en er lopen nog veel mensen achteraan ook.
  • 15 Apr 2019 om 17:01
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:48
      Deze man heeft dus niet in de gaten dat de supporters aanvallend voetbal willen zien in een team waar de eigen jeugd ook een kans krijgt.
    De doelstelling is een andere: kampioen worden en binnen 1 jaar terug naar de ED.
  • 15 Apr 2019 om 16:59
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:48
      Deze man heeft dus niet in de gaten dat de supporters aanvallend voetbal willen zien in een team waar de eigen jeugd ook een kans krijgt.
    Achteraf praten is makkelijk. Als iedere supporter aan het begin van het seizoen kon kiezen voor kampioen worden met lelijk voetbal had 99 % getekend. Verder had je met renvoetbal en jeugd waarschijnlijk geen kampioen geworden. Ander teams hebben meer kwaliteit.
  • 15 Apr 2019 om 16:58
    Ik vind wel dat er veel te veel op de man word gespeeld. Pusic is geen geweldige trainer en heeft genoeg fouten gemaakt. Maar hij heeft wel 100% inzet voor de club getoond en verdient daardoor respect. Als ik dan sommige clowns als Ja Die zwaar respectloos hoor praten over hem, vind ik dat schandalig. Als ik ergens werk maar doe het werk niet naar behoren maar geef wel 100% dan is toch het minste dat je mag verwachten dat er in ieder geval respect is op persoonlijk vlak. Ik hoop dan ook dat de meeste van ons als pusic met de schaal staat hem het respect toont wat hij heeft verdient met zijn inzet en hem niet gaat uitjouwen
  • 15 Apr 2019 om 16:58
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:56
      Maak Pusic volgend seizoen assistent trainer, misschien gaat hij dan uit zichzelf en zijn er ook geen kosten aan verbonden!
    Verschrikkelijk slecht idee.

    Je kunt van een Alpha geen Beta maken, dat werkt niet.
  • 15 Apr 2019 om 16:58
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:56
      Maak Pusic volgend seizoen assistent trainer, misschien gaat hij dan uit zichzelf en zijn er ook geen kosten aan verbonden!
    Verschrikkelijk slecht idee.

    Je kunt van een Alpha geen Beta maken, dat werkt niet.
  • 15 Apr 2019 om 16:57
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:48
      Deze man heeft dus niet in de gaten dat de supporters aanvallend voetbal willen zien in een team waar de eigen jeugd ook een kans krijgt.
    spreek nou toch eens voor jezelf... ik wil helemaal geen aanvallend voetbal met jeugd zien.... we moeten volgend seizoen niet opnieuw degraderen....
  • 15 Apr 2019 om 16:56
    Maak Pusic volgend seizoen assistent trainer, misschien gaat hij dan uit zichzelf en zijn er ook geen kosten aan verbonden!
  • 15 Apr 2019 om 16:55
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:48
      Deze man heeft dus niet in de gaten dat de supporters aanvallend voetbal willen zien in een team waar de eigen jeugd ook een kans krijgt.
    Dat weet hij wel zie de tekst dat geld kan je beter aan spelers uitgeven!!! Aanvallender voetbal vraagt andere betere spelers dan nu!
  • 15 Apr 2019 om 16:49
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:44
      Kom er maar in bashers.....
    De eerste basher ben jij. Heb je ook nog een mening of speel je liever zoals de pers op de man. Dat is trouwens doodnormaal in Nederland. Dat alles wordt uitvergroot. De pers wordt belangrijker gemaakt dan ze zijn. Maar omdat er zoveel naar luisteren en kijken hebben ze zelf geen mening meer en kunnen ze doen wat ze willen. Het volk heeft het allang verloren. Lang leve de ongenuanceerde vrijheid en het kapitalisme!
  • 15 Apr 2019 om 16:48
    Who the F is Scipio, denk je dan........ Google: Scipio twente.
    Resultaat
    HART VAN ALMELO- SCIPIO

  • 15 Apr 2019 om 16:48
    Deze man heeft dus niet in de gaten dat de supporters aanvallend voetbal willen zien in een team waar de eigen jeugd ook een kans krijgt.
  • 15 Apr 2019 om 16:44
    Kom er maar in bashers.....