Ajax-fans bieden 'kampioenskaarten' aan voor bizarre bedragen

( 25 reacties)
Ajax-fans bieden 'kampioenskaarten' aan voor bizarre bedragen

FC Twente neemt het vrijdagavond in Amsterdam op tegen Jong Ajax en bij een overwinning is de club uit Enschede kampioen van de Keuken Kampioen Divisie. Supporters van de club uit Amsterdam blijken hun kaarten al aan te bieden op Marktplaats.

Zij hopen er bovendien ook nog een leuke deal mee te kunnen maken. Zo vraagt 'Andre' maar liefst 175 euro voor drie kaarten, terwijl G. Sebastian in totaal acht tickets online heeft gezet. Ene 'Voetbalfan' vraagt 50 euro voor twee kaarten, dus omgerekend 25 euro per stuk. 

Ook Jasonbecks 1 heeft een advertentie online gezet op de website van Marktplaats. "1 kaart voor jong Ajax - fc Twente in vak D rij 6 stoel 116 bieden vanaf 80 euro op te halen bij huis of via de mail", schrijft hij. De verkoper vraagt er maar liefst 80 (!) euro voor. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2019 om 14:28
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:56
      Kim-jong-Hengelun
    Inderdaad lol.
  • 15 Apr 2019 om 14:22
    Tsja ze kunnen het ook niet aanbieden en dan heb je als Twente supporter helemaal niets. Als je het ervoor over hebt is het toch prima? Zo niet, is het geen verschil met de normale situatie: je komt er niet in
  • 15 Apr 2019 om 14:20
    Er zijn ook goede Ajacieden! Ik heb de kaartjes van een vriend en helemaal voor niks. Zo kan het ook!
  • 15 Apr 2019 om 14:18
    Mooi in hun reet laten steken.
  • 15 Apr 2019 om 14:05
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:56
      Kim-jong-Hengelun
    Hahaha
  • 15 Apr 2019 om 13:56
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:54
      Ie bint knettergek.
    Kim-jong-Hengelun
  • 15 Apr 2019 om 13:54
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:50
      Oppakken,1000 euro boete per aangeboden kaartje te betalen aan een goed doel (jeugd opleidind Fc TWENTE???) en een levenslang stadionverbod.
    Ie bint knettergek.
  • 15 Apr 2019 om 13:42
    Slimme handelaars...
  • 15 Apr 2019 om 13:17
    Ik vind die prijzen nog wel meevallen eigenlijk....
  • 15 Apr 2019 om 13:13
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:10
      Dat jij nog vrij rondloopt man het word tijd voor een opname. Stadionverbod alles er Bie koekwous.
    En terecht ,keihard aanpakken deze uitwassen.
  • 15 Apr 2019 om 13:10
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:50
      Oppakken,1000 euro boete per aangeboden kaartje te betalen aan een goed doel (jeugd opleidind Fc TWENTE???) en een levenslang stadionverbod.
    Dat jij nog vrij rondloopt man het word tijd voor een opname. Stadionverbod alles er Bie koekwous.
  • 15 Apr 2019 om 13:06
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:19
      Oppakken die oplichters
    beste Ruiz dit zijn helaas geen oplichters,je weet als koper dat je kaart geblokkeerd kan worden,als de verkopers netjes de kaarten leveren dan zijn dat geen oplichters
  • 15 Apr 2019 om 13:06
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:19
      Oppakken die oplichters
    beste Ruiz dit zijn helaas geen oplichters,je weet als koper dat je kaart geblokkeerd kan worden,als de verkopers netjes de kaarten leveren dan zijn dat geen oplichters
  • 15 Apr 2019 om 13:05
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:44
      Mooiste is, de neuzen hebben grote waffels op de landelijke voetbalsites over een Twentse invasie in hun stad, en dat we blij mogen zijn dat we nog leven. Maar ondertussen wel hun kaartjes voor woeker prijzen aanbieden. Normaal niet zo veel moeite mee, maar wel tegenstrijdig van dat akelige volk.
    Klopt maar dat is op een voetbal site als viagogo niks anders. Kaartje van Schalke 15 euro normaal prijs kost daar ook 70 tientjes en het gekke is de mensen accepteren het ook nog. Boycotten die zooi
  • 15 Apr 2019 om 12:52
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:50
      Oppakken,1000 euro boete per aangeboden kaartje te betalen aan een goed doel (jeugd opleidind Fc TWENTE???) en een levenslang stadionverbod.
    Schrijfverbod ? !
  • 15 Apr 2019 om 12:52
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:50
      Oppakken,1000 euro boete per aangeboden kaartje te betalen aan een goed doel (jeugd opleidind Fc TWENTE???) en een levenslang stadionverbod.
    Levenslang nogwel ...... Koekkoek
  • 15 Apr 2019 om 12:50
    Oppakken,1000 euro boete per aangeboden kaartje te betalen aan een goed doel (jeugd opleidind Fc TWENTE???) en een levenslang stadionverbod.
  • 15 Apr 2019 om 12:44
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:24
      Precies het zijn normale joden prijzen haha
    Mooiste is, de neuzen hebben grote waffels op de landelijke voetbalsites over een Twentse invasie in hun stad, en dat we blij mogen zijn dat we nog leven. Maar ondertussen wel hun kaartjes voor woeker prijzen aanbieden. Normaal niet zo veel moeite mee, maar wel tegenstrijdig van dat akelige volk.
  • 15 Apr 2019 om 12:36
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:32
      Zeker haha, ik breng een fiets terug, ruilen voor een kaartje. ;))
    Haha
  • 15 Apr 2019 om 12:34
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:20
      Zijn geen oplichters, ze zetten ja vooraf de prijs erbij, en het is je eigen keus of je het wilt betalen of niet.
    Het is tegen de regels. Ergens is zijn opmerking te begrijpen...
  • 15 Apr 2019 om 12:32
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:24
      Precies het zijn normale joden prijzen haha
    Zeker haha, ik breng een fiets terug, ruilen voor een kaartje. ;))
  • 15 Apr 2019 om 12:27
    Toch fijn dat een kaartje maar 5€ kost voor volwassenene en 1€ voor de jeugd.
  • 15 Apr 2019 om 12:24
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:20
      Zijn geen oplichters, ze zetten ja vooraf de prijs erbij, en het is je eigen keus of je het wilt betalen of niet.
    Precies het zijn normale joden prijzen haha
  • 15 Apr 2019 om 12:20
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:19
      Oppakken die oplichters
    Zijn geen oplichters, ze zetten ja vooraf de prijs erbij, en het is je eigen keus of je het wilt betalen of niet.
  • 15 Apr 2019 om 12:19
    Oppakken die oplichters