BREAKING: FC Twente wil vrijdag in Johan Cruijff Arena spelen

( 56 reacties)
BREAKING: FC Twente wil vrijdag in Johan Cruijff Arena spelen

FC Twente hoopt dat de 'kampioenswedstrijd' tegen Jong Ajax vrijdagavond in de Johan Cruijff Arena gespeeld mag worden. Woordvoerder Richard Peters laat weten dat de Tukkers zondagavond een verzoek hebben ingediend bij de club uit Amsterdam. 

“We hopen zo snel mogelijk duidelijkheid te hebben, omdat we dit dan tenslotte voor onze supporters moeten gaan faciliteren", vertelt hij op de website van de Tubantia. "Bijvoorbeeld het vervoer moet dan worden geregeld", aldus Peters, die hoopt dat er vandaag duidelijkheid komt.

Ook de gemeente Amsterdam zou, vanwege veiligheidsredenen, een voorkeur voor de Johan Cruijff Arena hebben. Als de wedstrijd vrijdagavond op Sportpark De Toekomst gespeeld zal worden, kunnen slechts 185 FC Twente-fans de wedstrijd bijwonen in het uitvak. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2019 om 14:53
    Wedstrijd om draaien gewoon lekker thuis spelen
  • 15 Apr 2019 om 14:23
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:16
      Ik wil daar liever helemaal geen kampioen worden ,mooi thuis lijkt mij veel gezelliger .
    Mooi groot feest bouwen bij Sjaak Swart voor de deur heeft ook wel wat ;)
  • 15 Apr 2019 om 14:16
    Ik wil daar liever helemaal geen kampioen worden ,mooi thuis lijkt mij veel gezelliger .
  • 15 Apr 2019 om 14:04
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:49
      Had je verwacht dat de wedstrijd in de Arena gespeeld zou worden? Alleen al financieel lijkt me dat niet haalbaar. Verder wordt de bal naar de Driehoek geschoven..... Als de burgemeester veiligheidsrisico's (Goede Vrijdag, veel toeristen in de stad) ziet, kan de wedstrijd verboden worden.... Dat is al eerder om mindere redenen gebeurd..... Dat is misschien de beste oplossing.... kan FcT tenminste volgende week maandag thuis kampioen worden....
    Of we word3n vrijdag kampioen zonder te spelen. Dat zou zonde zijn. Snap sowieso niet waarom vak p ergens in Amsterdam de wedstrijd wil kijken. In de eigen stad en dan een feest bouwen is toch veel mooier dan in Amsterdam.
  • 15 Apr 2019 om 14:04
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:49
      Had je verwacht dat de wedstrijd in de Arena gespeeld zou worden? Alleen al financieel lijkt me dat niet haalbaar. Verder wordt de bal naar de Driehoek geschoven..... Als de burgemeester veiligheidsrisico's (Goede Vrijdag, veel toeristen in de stad) ziet, kan de wedstrijd verboden worden.... Dat is al eerder om mindere redenen gebeurd..... Dat is misschien de beste oplossing.... kan FcT tenminste volgende week maandag thuis kampioen worden....
    Nee, had ik niet verwacht en wel precies om de redenen die jij aangeeft.
  • 15 Apr 2019 om 13:49
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:26
      Klopt. Heb het ook gelezen
    Had je verwacht dat de wedstrijd in de Arena gespeeld zou worden? Alleen al financieel lijkt me dat niet haalbaar. Verder wordt de bal naar de Driehoek geschoven..... Als de burgemeester veiligheidsrisico's (Goede Vrijdag, veel toeristen in de stad) ziet, kan de wedstrijd verboden worden.... Dat is al eerder om mindere redenen gebeurd..... Dat is misschien de beste oplossing.... kan FcT tenminste volgende week maandag thuis kampioen worden....
  • 15 Apr 2019 om 13:32
    arena gaat niet door. dan maar met z’n allen het centrum in.
  • 15 Apr 2019 om 13:26
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:25
      https://www.tubantia.nl/enschede-e-o/ajax-wedstrijd-tegen-fc-twente-gewoon-in-klein-stadion~acce06a8/ Dat word hem dus niet
    Klopt. Heb het ook gelezen
  • 15 Apr 2019 om 13:25
    https://www.tubantia.nl/enschede-e-o/ajax-wedstrijd-tegen-fc-twente-gewoon-in-klein-stadion~acce06a8/ Dat word hem dus niet
  • 15 Apr 2019 om 13:23
    In de stad organiseren. Kan zo simpel zijn dit
  • 15 Apr 2019 om 13:14
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:11
      Hoe graag ik dit ook zie gebeuren, ben ik bang voor de mat, die 3 dagen daarna weer bespeelbaar moet zijn
    Geen toeschouwers op het veld, gewoon alleen op de tribune. Videowall bijvoorbeeld aan de korte zijde zuid-oost, of aan de lange zijde spoorlijnkant. Dan passen er wel 20.000 man in zodat je het scherm nog steeds goed kunt zien.
  • 15 Apr 2019 om 13:12
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:10
      Die richting kan het ook uitgaan. Het is niet zo handig geweest om al op te roepen de poncho mee te nemen. Waarom ook uit zijn op rotzooi, dat wordt immers gesuggereerd met de opmerking over poncho's.
    Zoveel mensen, zoveel wensen en meningen
  • 15 Apr 2019 om 13:11
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:08
      Organiseer het zo dat de wedstrijd op groot scherm te volgen is in de Grolsch Veste. De LED reclameborden kunnen worden gestapeld tot een grote videowall. Is in de periode rond 2010 ook al eens op die manier georganiseerd. Tickets voor 5 euro. Dat levert een mooi feest op in je eigen stadion, toegankelijk voor veel supporters (incl. jeugd), en je houdt de ticket- en horeca-inkomsten ook mooi in de eigen Grolsch Veste. Levert 100.000 euro op aan ticketverkoop, en minimaal 200.000 euro aan horeca omzet.
    Hoe graag ik dit ook zie gebeuren, ben ik bang voor de mat, die 3 dagen daarna weer bespeelbaar moet zijn
  • 15 Apr 2019 om 13:10
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:11
      Alternatief kan de Driehoek besluiten dat de wedstrijd op dat moment uit veiligheidsoverwegingen verboden wordt. Voor de burgemeester is dat een hamerstuk.....
    Die richting kan het ook uitgaan. Het is niet zo handig geweest om al op te roepen de poncho mee te nemen. Waarom ook uit zijn op rotzooi, dat wordt immers gesuggereerd met de opmerking over poncho's.
  • 15 Apr 2019 om 13:08
    Organiseer het zo dat de wedstrijd op groot scherm te volgen is in de Grolsch Veste. De LED reclameborden kunnen worden gestapeld tot een grote videowall. Is in de periode rond 2010 ook al eens op die manier georganiseerd. Tickets voor 5 euro. Dat levert een mooi feest op in je eigen stadion, toegankelijk voor veel supporters (incl. jeugd), en je houdt de ticket- en horeca-inkomsten ook mooi in de eigen Grolsch Veste. Levert 100.000 euro op aan ticketverkoop, en minimaal 200.000 euro aan horeca omzet.
  • 15 Apr 2019 om 12:53
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:38
      Denk ik niet, dit soort oproepen zoals P nu doet worden matig beantwoord vaak hoor
    Ik zie de lol er ook niet helemaal van in om in Amsterdam te gaan kijken tussen de Chinezen met rol koffers en Engelse vrijgezellen feesten. En je moet ook weer helemaal terug. Nee dan kijk ik veel liever "thuis" zodat ik op de fiets kan.
  • 15 Apr 2019 om 12:38
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:34
      Dat zal nog mooier zijn. Maar jij weet hoe mensen zijn. Die willen graag dicht bij het vuur zijn en alles met eigen ogen mee willen maken. Dus ik verwacht toch wel meer dan duizend man die toch afreizen naar Amsterdam.
    Denk ik niet, dit soort oproepen zoals P nu doet worden matig beantwoord vaak hoor
  • 15 Apr 2019 om 12:37
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:36
      Klopt, werden kampioen in Breda;)
    My God, what was I thinking!!
  • 15 Apr 2019 om 12:36
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:31
      Of gewoon op de oude markt kijken, lokale horeca sponsoren. Hoeveel zaten er in Breda in het centrum in 2010? Ik gok 0
    Klopt, werden kampioen in Breda;)
  • 15 Apr 2019 om 12:34
    Speel de wedstrijd op de toekomst en maak de lange Zijde vrij voor de meer reizende fans van ons FCT. Mannetje of 1500-2000 moet kunnen. De huur van Arena is voor FCT en Ajax een aardig kostenplaatje. Maar uit veiligheidsoverwegingen is het wel te begrijpen als het in de JCA gespeeld gaat worden.
  • 15 Apr 2019 om 12:34
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:31
      Of gewoon op de oude markt kijken, lokale horeca sponsoren. Hoeveel zaten er in Breda in het centrum in 2010? Ik gok 0
    Dat zal nog mooier zijn. Maar jij weet hoe mensen zijn. Die willen graag dicht bij het vuur zijn en alles met eigen ogen mee willen maken. Dus ik verwacht toch wel meer dan duizend man die toch afreizen naar Amsterdam.
  • 15 Apr 2019 om 12:32
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:31
      We krijgen vandaag de mededeling het was tekort dag om iets te kunnen organiseren. Dit is een zoethoudertje.
    Uiteraard voor de vorm, ik neem aan dat de clubs onderling al lang weten dat het kolder is.
  • 15 Apr 2019 om 12:31
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:28
      Dat is het probleem niet. Het probleem is dat duizenden supporters naar het centrum van Amsterdam gaan. Dan kan het zomaar uit de hand lopen. Dus zo'n gek idee dat het in de arena gespeeld moet worden is het niet.
    Of gewoon op de oude markt kijken, lokale horeca sponsoren. Hoeveel zaten er in Breda in het centrum in 2010? Ik gok 0
  • 15 Apr 2019 om 12:31
    We krijgen vandaag de mededeling het was tekort dag om iets te kunnen organiseren. Dit is een zoethoudertje.
  • 15 Apr 2019 om 12:28
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:25
      Wat een onzin zeg, in een lege Arena bovenin een hoek toe staan kijken hoe je of zelf niet wint of Sparta niet verliest. Waar halen we vandaan dat er een uitzondering moet zijn? De Toekomst volstaat qua veiligheidsredenen prima. Zelden zulke onzin gelezen.
    Dat is het probleem niet. Het probleem is dat duizenden supporters naar het centrum van Amsterdam gaan. Dan kan het zomaar uit de hand lopen. Dus zo'n gek idee dat het in de arena gespeeld moet worden is het niet.
  • 15 Apr 2019 om 12:27
    Ik haat die verplichtte bus/treincombi zo zum kotzen. Gewoon op eigen vervoer is het beste. Met 5 man in de auto en gaan hoppaaaa
  • 15 Apr 2019 om 12:26
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:31
      Denkt onze FC nou echt dat ajax zo lief voor ons is en de huur van de arena betaald? Of zijn ze bij onze fc zo simpel dat ze niet eens weten dat ajax het stadion niet in eigen bezit heeft .....
    Exact GT, het slaat echt helemaal nergens op
  • 15 Apr 2019 om 12:26
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:24
      Des te beter kunnen we maandag mooi kampioen worden in eigen huis.
    Dat hebben wij zelfs niet in de hand. Als Sparta verliest van Helmond sport, dan zijn vrijdag ook kampioen.
  • 15 Apr 2019 om 12:25
    Wat een onzin zeg, in een lege Arena bovenin een hoek toe staan kijken hoe je of zelf niet wint of Sparta niet verliest. Waar halen we vandaan dat er een uitzondering moet zijn? De Toekomst volstaat qua veiligheidsredenen prima. Zelden zulke onzin gelezen.
  • 15 Apr 2019 om 12:24
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:11
      Alternatief kan de Driehoek besluiten dat de wedstrijd op dat moment uit veiligheidsoverwegingen verboden wordt. Voor de burgemeester is dat een hamerstuk.....
    Des te beter kunnen we maandag mooi kampioen worden in eigen huis.
  • 15 Apr 2019 om 12:11
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:08
      Daar geloof ik zeker in. Ik ben er namelijk van overtuigd dat er waarschijnlijk best een optie bestaat om als we met zn allen bij de appie een dagkaartje van de ns kopen ze best een wat langere trein willen inzetten richting amsterdam.
    Beste grap tot nu toe
  • 15 Apr 2019 om 12:11
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:52
      Dat is waar in mijn ogen. Maar de wedstrijd op De Toekomst is vragen om problemen. Tukkers kunnen zich erg goed gedragen, maar één verkeerd woord, provocatie dan hebben ze een probleem in Amsterdam. Wordt nu niet voor niets opgeroepen om een poncho mee te nemen. In Amsterdam zijn ze niet blij met heel veel Tukkers in het wild, is veel te veel politie inzet voor nodig op verschillende plekken. Dan kun je ze beter in een stadion stoppen met verplichte bus/trein combi zodat je er zicht op houdt. Dat hoeft niet de Arena te zijn, Olympisch Stadion is een mooi alternatief mits daar gevoetbald kan worden, geen idee hoe dat erbij ligt momenteel. Misschien vallen de kosten voor de Arena wel mee als je dat afzet tegen een gigantische politiemacht die nodig is als ze vasthouden aan De Toekomst. Komt er een noodverordening dan nog is er grote politie inzet nodig om te handhaven. Wat dat betreft is de Arena nog niet zo'n gek idee. Denk dat er dan ook veel meer Ajax supporters zullen zijn. Zal niet veel sfeer zijn met 200 Ajax supporters en tja 1000 - 5000 Tukkers in zo'n groot stadion.
    Alternatief kan de Driehoek besluiten dat de wedstrijd op dat moment uit veiligheidsoverwegingen verboden wordt. Voor de burgemeester is dat een hamerstuk.....
  • 15 Apr 2019 om 12:08
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:06
      ??? Dan geloof jij er maar lekler in vent.
    Daar geloof ik zeker in. Ik ben er namelijk van overtuigd dat er waarschijnlijk best een optie bestaat om als we met zn allen bij de appie een dagkaartje van de ns kopen ze best een wat langere trein willen inzetten richting amsterdam.
  • 15 Apr 2019 om 12:06
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:00
      Het hele NS plan , ja elke trein zal vast rijden dan uhu maak je mij niet wijs
    ??? Dan geloof jij er maar lekler in vent.
  • 15 Apr 2019 om 12:03
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:56
      Ja waarom niet? Laat om 5 uur, half 6 en 6 uur een directe trein lopen dan moet 10.000 absoluut te halen zijn.
    Grapje zeker?
  • 15 Apr 2019 om 12:00
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:59
      Jij wil ook nog het hele NS plan omhoop gooien? Mensen, zijn we helemaal de weg kwijt?
    Het hele NS plan , ja elke trein zal vast rijden dan uhu maak je mij niet wijs
  • 15 Apr 2019 om 11:59
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:56
      Ja waarom niet? Laat om 5 uur, half 6 en 6 uur een directe trein lopen dan moet 10.000 absoluut te halen zijn.
    Jij wil ook nog het hele NS plan omhoop gooien? Mensen, zijn we helemaal de weg kwijt?
  • 15 Apr 2019 om 11:57
    Dream on, gaat niet gebeuren in de Arena.
  • 15 Apr 2019 om 11:56
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:50
      Denk jij nou echt dat er 10.000+ die kant op gaan?
    Ja waarom niet? Laat om 5 uur, half 6 en 6 uur een directe trein lopen dan moet 10.000 absoluut te halen zijn.
  • 15 Apr 2019 om 11:56
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:45
      Wedstrijd van Jong ajax verplaatsen naar ander datum, ergens op eind ofzo. Dan mooi maandag de 1ste wedstrijd tegen Jong AZ, Kunnen we ook thuis kampioen worden. geen gemartel in amsterdam. WIN WIN :):) (gaat toch nie gebeuren, maargoed t kan ook)
    Dat is geen slecht idee, vooral omdat de volgende wedstrijd indien nodig in een stadion is waar veel supporters naartoe kunnen. Bovendien voor Ajax is de wedstrijd niet van belang, zij spelen nergens om. Denk alleen dat ze die optie niet eens bekijken, zijn te druk met hoe ze een lading Tukkers in bedwang kunnen houden.
  • 15 Apr 2019 om 11:55
    Effe de KNVB bellen, wedstrijden van Ajax kunnen doorgaans zo worden verzet.
  • 15 Apr 2019 om 11:52
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:40
      Zelfs met 5000 tukkers is die huur niet betaald... laat staan de schoonmaak en dergelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik wil zoveel mogelijk tukkers erbij daar ginde, maar de eis/vraag om de ArenA te gebruiken is absolut absurd
    Dat is waar in mijn ogen. Maar de wedstrijd op De Toekomst is vragen om problemen. Tukkers kunnen zich erg goed gedragen, maar één verkeerd woord, provocatie dan hebben ze een probleem in Amsterdam. Wordt nu niet voor niets opgeroepen om een poncho mee te nemen. In Amsterdam zijn ze niet blij met heel veel Tukkers in het wild, is veel te veel politie inzet voor nodig op verschillende plekken. Dan kun je ze beter in een stadion stoppen met verplichte bus/trein combi zodat je er zicht op houdt. Dat hoeft niet de Arena te zijn, Olympisch Stadion is een mooi alternatief mits daar gevoetbald kan worden, geen idee hoe dat erbij ligt momenteel. Misschien vallen de kosten voor de Arena wel mee als je dat afzet tegen een gigantische politiemacht die nodig is als ze vasthouden aan De Toekomst. Komt er een noodverordening dan nog is er grote politie inzet nodig om te handhaven. Wat dat betreft is de Arena nog niet zo'n gek idee. Denk dat er dan ook veel meer Ajax supporters zullen zijn. Zal niet veel sfeer zijn met 200 Ajax supporters en tja 1000 - 5000 Tukkers in zo'n groot stadion.
  • 15 Apr 2019 om 11:52
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:49
      helaas wel competitievervalsing, je hebt namelijk een thuis ipv uitwedstrijd als eerste. De enige reden dat ze wedstrijden laten uitwijken is Europees of beker voetbal.
    Onzin. Kijk eens op de kaart van Nederland. Amsterdam ligt echt niet in Twente. Het is dus een uitwedstrijd.
  • 15 Apr 2019 om 11:52
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:49
      helaas wel competitievervalsing, je hebt namelijk een thuis ipv uitwedstrijd als eerste. De enige reden dat ze wedstrijden laten uitwijken is Europees of beker voetbal.
    Als men voor "de nederlandse punten" wedstrijden mag verplaatsen, zie ik geen probleem als het gaat om de openlijke orde. Maar dat ist mijn bescheiden mening. Sparta heeft toch al opgegeven, wie gaat er klagen?
  • 15 Apr 2019 om 11:50
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:48
      Er is niet wat mogelijk dat je je op voorbehoud kan aanmelden en dat je dan je bankrekening op moet geven aan fc twente en als er dan 10.000+ aanmeldingen zijn we de arena inkunnen en er dan automatische incasso plaatsvind?
    Denk jij nou echt dat er 10.000+ die kant op gaan?
  • 15 Apr 2019 om 11:49
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:47
      Geweldige oplossing! Heel slim bedacht
    helaas wel competitievervalsing, je hebt namelijk een thuis ipv uitwedstrijd als eerste. De enige reden dat ze wedstrijden laten uitwijken is Europees of beker voetbal.
  • 15 Apr 2019 om 11:48
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:40
      Zelfs met 5000 tukkers is die huur niet betaald... laat staan de schoonmaak en dergelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik wil zoveel mogelijk tukkers erbij daar ginde, maar de eis/vraag om de ArenA te gebruiken is absolut absurd
    Er is niet wat mogelijk dat je je op voorbehoud kan aanmelden en dat je dan je bankrekening op moet geven aan fc twente en als er dan 10.000+ aanmeldingen zijn we de arena inkunnen en er dan automatische incasso plaatsvind?
  • 15 Apr 2019 om 11:48
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:40
      Zelfs met 5000 tukkers is die huur niet betaald... laat staan de schoonmaak en dergelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik wil zoveel mogelijk tukkers erbij daar ginde, maar de eis/vraag om de ArenA te gebruiken is absolut absurd
    Er is niet wat mogelijk dat je je op voorbehoud kan aanmelden en dat je dan je bankrekening op moet geven aan fc twente en als er dan 10.000+ aanmeldingen zijn we de arena inkunnen en er dan automatische incasso plaatsvind?
  • 15 Apr 2019 om 11:47
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:45
      Wedstrijd van Jong ajax verplaatsen naar ander datum, ergens op eind ofzo. Dan mooi maandag de 1ste wedstrijd tegen Jong AZ, Kunnen we ook thuis kampioen worden. geen gemartel in amsterdam. WIN WIN :):) (gaat toch nie gebeuren, maargoed t kan ook)
    Geweldige oplossing! Heel slim bedacht
  • 15 Apr 2019 om 11:45
    Wedstrijd van Jong ajax verplaatsen naar ander datum, ergens op eind ofzo. Dan mooi maandag de 1ste wedstrijd tegen Jong AZ, Kunnen we ook thuis kampioen worden. geen gemartel in amsterdam. WIN WIN :):) (gaat toch nie gebeuren, maargoed t kan ook)
  • 15 Apr 2019 om 11:40
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:33
      Betalen wij toch huur van kaartverkoop? Win win voor beide.
    Zelfs met 5000 tukkers is die huur niet betaald... laat staan de schoonmaak en dergelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik wil zoveel mogelijk tukkers erbij daar ginde, maar de eis/vraag om de ArenA te gebruiken is absolut absurd
  • 15 Apr 2019 om 11:37
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:31
      Denkt onze FC nou echt dat ajax zo lief voor ons is en de huur van de arena betaald? Of zijn ze bij onze fc zo simpel dat ze niet eens weten dat ajax het stadion niet in eigen bezit heeft .....
    Gaat natuurlijk ook om de openbare orde. Wanneer het op de toekomst plaatsvind zal het nog wel is uit de hand kunnen lopen wanneer de ultras Amsterdam ook langskomen in de stad.. dus op verzoek van gemeente kan het nog wel is gebeuren.
  • 15 Apr 2019 om 11:33
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:31
      Denkt onze FC nou echt dat ajax zo lief voor ons is en de huur van de arena betaald? Of zijn ze bij onze fc zo simpel dat ze niet eens weten dat ajax het stadion niet in eigen bezit heeft .....
    Als er genoeg tukkers komen is die huur ook gauw betaald. En anders zitten we in de thuisvakken op de toekomst
  • 15 Apr 2019 om 11:33
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:31
      Denkt onze FC nou echt dat ajax zo lief voor ons is en de huur van de arena betaald? Of zijn ze bij onze fc zo simpel dat ze niet eens weten dat ajax het stadion niet in eigen bezit heeft .....
    Betalen wij toch huur van kaartverkoop? Win win voor beide.
  • 15 Apr 2019 om 11:33
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:31
      Denkt onze FC nou echt dat ajax zo lief voor ons is en de huur van de arena betaald? Of zijn ze bij onze fc zo simpel dat ze niet eens weten dat ajax het stadion niet in eigen bezit heeft .....
    Het zal afhangen van de gemeente/burgemeester inderdaad.
  • 15 Apr 2019 om 11:31
    Denkt onze FC nou echt dat ajax zo lief voor ons is en de huur van de arena betaald? Of zijn ze bij onze fc zo simpel dat ze niet eens weten dat ajax het stadion niet in eigen bezit heeft .....