FC Twente-fans willen massaal naar Amsterdam, 'Jong AZ' uitverkocht

( 9 reacties)
FC Twente-fans willen massaal naar Amsterdam, 'Jong AZ' uitverkocht

FC Twente neemt het vrijdagavond op tegen Jong Ajax en de Tukkers kunnen bij een overwinning (of puntenverlies van Sparta) kampioen worden. De club uit Enschede wordt dan ook overstelpt met verzoeken, zo weet de Tubantia te melden.

Zowel supporters als sponsoren willen massaal naar Amsterdam afreizen, maar de grote vraag is nog waar het duel gespeeld gaat worden. De capaciteit op Sportpark De Toekomst is beperkt, waardoor er maar 186 supporters van FC Twente in het uitvak kunnen zitten. 

De kans is echter aanwezig dat het duel naar de Johan Cruijff Arena verplaatst gaat worden. "Wij proberen het zo goed mogelijk te faciliteren voor alle onze supporters en sponsors die naar de wedstrijd willen", laat woordvoerder Richard Peters weten. 

Als FC Twente vrijdag verliest en Sparta wint, kan de ploeg van trainer Marino Pusic maandagmiddag in eigen huis kampioen worden tegen Jong AZ. Die wedstrijd is inmiddels volledig uitverkocht, zo laten de Tukkers weten. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2019 om 18:07
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:46
      Een hoop gloryhunters er Bie
    Als het fct geld oplevert vind ik het prima
  • 15 Apr 2019 om 14:46
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:04
      Inderdaad. Bierpompen en de vreetschuur open en kassa!
    Een hoop gloryhunters er Bie
  • 15 Apr 2019 om 14:26
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:12
      Ik ben voor en de kans is zeer reëel dat dat ook gaat gebeuren
    Zal afhangen van waar de wedstrijd gespeeld wordt. Aan de andere kant, een megascherm huren en opbouwen gaat ook niet zo maar even
  • 15 Apr 2019 om 14:12
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:04
      Inderdaad. Bierpompen en de vreetschuur open en kassa!
    Ik ben voor en de kans is zeer reëel dat dat ook gaat gebeuren
  • 15 Apr 2019 om 14:12
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:15
      Waarom niet een scherm in de Grolsch veste en kaartjes daarvoor verkopen net als in 2010 ????????
    Precies!!! Een kaartje voor 2,50 euro, win win
  • 15 Apr 2019 om 14:04
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:15
      Waarom niet een scherm in de Grolsch veste en kaartjes daarvoor verkopen net als in 2010 ????????
    Inderdaad. Bierpompen en de vreetschuur open en kassa!
  • 15 Apr 2019 om 13:17
    Hopelijk kunnen we het vrijdag al realiseren, maar ik vrees dat een uitverkocht stadion eerder tegen dan voor deze koorknapen werkt.
  • 15 Apr 2019 om 13:15
    Waarom niet een scherm in de Grolsch veste en kaartjes daarvoor verkopen net als in 2010 ????????
  • 15 Apr 2019 om 13:11
    Mooi om te zien hoe de club leeft , ondanks alles.. Uniek in Nederland