Trotman, Wieffer en Fernandes helpen Jong FC Twente aan zege

( 33 reacties)
Trotman, Wieffer en Fernandes helpen Jong FC Twente aan zege

Jong FC Twente speelt vanmiddag om 14:30 uur in Geleen de competitiewedstrijd tegen Jong Fortuna Sittard en bij de club uit Enschede beginnen onder andere Mats Wieffer en Alexander Laukart in de basis. 

Update: Jong FC Twente heeft uiteindelijk met 1-3 gewonnen. Ryan Trotman zette de bezoekers in de eerste helft op voorsprong en in de tweede helft namen Mats Wieffer en Rashaan Fernandes de treffers voor hun rekening. 

Opstelling Jong FC Twente: De Lange, Wieffer, Browning, Felix, Taha, Roemeratoe, Fernandes, Zerrouki, Frimann, Laukart, Trotman.

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2019 om 08:15
    • Quote van 16 Apr 2019 om 07:50
      Zal wel Jurgen Streppel zijn. Laatst stond er al een artikel dat zowel de spelers als hoofdtrainer, maandenlang geen salaris heeft ontvangen. Bovendien contract tot 31-5-2019 bij Amathosis Famagusta en Ted Kent het land als geen ander. Ik vraag me erg af of je met deze trainer Jurgen Streppel vooruit gaat. Dan denk ik dat het verstandig is om voor de lange ter mijn toch voor FR moet gaan, om de lijnen uit te laten zetten samen met een ervaren Kenner naast FR.
    Valt mee dat je niet weer Faber noemt, en met Fred kun je niet op lange termijn denken. Een paar € of $ uit een of andere zandbak en Fred gaat. Gewoon trainer aanstellen zonder Twente verleden.
  • 16 Apr 2019 om 07:50
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:16
      Ik weet verder niks, maar ga er maar vanuit dat het geen Verbeek is als je daar bang voor bent.
    Zal wel Jurgen Streppel zijn. Laatst stond er al een artikel dat zowel de spelers als hoofdtrainer, maandenlang geen salaris heeft ontvangen. Bovendien contract tot 31-5-2019 bij Amathosis Famagusta en Ted Kent het land als geen ander. Ik vraag me erg af of je met deze trainer Jurgen Streppel vooruit gaat. Dan denk ik dat het verstandig is om voor de lange ter mijn toch voor FR moet gaan, om de lijnen uit te laten zetten samen met een ervaren Kenner naast FR.
  • 15 Apr 2019 om 22:05
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:52
      Roemeratoe is een groter talent dan trotman.
    Er zijn er 5 die er bovenuit springen. Fernandes, Roemeratoe, Wieffer, Zerouki en De Lange.
  • 15 Apr 2019 om 21:52
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:36
      Ik volg ze niet maar mijn gevoel zegt dat alleen trotman en fernandes grote talenten zijn.
      Ik neem aan dat je met oosterwijk en friday de eredivisie niet in zult gaan. Dus dat er 2 nieuwe spitsen zullen komen. Dan fernandes als 3e erachter of als backup voor aitor. Lijkt mij prima
    Roemeratoe is een groter talent dan trotman.
  • 15 Apr 2019 om 21:36
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:23
      Fernandez is laatste tijd spits.
    Ik volg ze niet maar mijn gevoel zegt dat alleen trotman en fernandes grote talenten zijn.
    Ik neem aan dat je met oosterwijk en friday de eredivisie niet in zult gaan. Dus dat er 2 nieuwe spitsen zullen komen. Dan fernandes als 3e erachter of als backup voor aitor. Lijkt mij prima
  • 15 Apr 2019 om 21:23
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:21
      Aitor dan maar op de bank?
    Fernandez is laatste tijd spits.
  • 15 Apr 2019 om 21:21
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:40
      Zeer goed nieuws, we hebben gwn een trainer nodig met een goede uitstraling die gwn het beste team opstelt. Hopelijk geeft de nieuwe trainer ook talenten de kans als ze het verdienen, want die Fernandes is echt een hele goede speler.
    Aitor dan maar op de bank?
  • 15 Apr 2019 om 20:16
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:25
      Dat is wel een ding! Al is dat afhankelijk van de afspraken die gemaakt zijn met Pusic voor aanvang van het seizoen. Is hem verteld of met hem besproken dat hij slechts één jaar hoofdtrainer zou zijn of tenminste alleen voor de KKD? Anders ben je daar lekker mee, je presteert prima, haalt de doelstelling ruim, nog voordat het een feit is wordt er al gesproken met een mogelijke opvolger en mag jij weer assistent worden. Als dit niet bekend was dan denk ik niet dat hij vrijwillig weg gaat, zou ik ook niet doen. Als het wel bekend was dan is het zeer bijzonder dat hij dit zo heeft willen doen. Wel benieuwd met wie er gesproken is. Heb jij meer informatie bijvoorbeeld of het een trainer is die nu thuis zit of elders actief is?
    Ik weet verder niks, maar ga er maar vanuit dat het geen Verbeek is als je daar bang voor bent.
  • 15 Apr 2019 om 18:25
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:48
      Er is een gesprek met nieuwe trainer geweest en Pusic is gevraagd of hij nog een jaar assistent wil blijven, naam en antwoord weet ik niet.
    Dat is wel een ding! Al is dat afhankelijk van de afspraken die gemaakt zijn met Pusic voor aanvang van het seizoen. Is hem verteld of met hem besproken dat hij slechts één jaar hoofdtrainer zou zijn of tenminste alleen voor de KKD? Anders ben je daar lekker mee, je presteert prima, haalt de doelstelling ruim, nog voordat het een feit is wordt er al gesproken met een mogelijke opvolger en mag jij weer assistent worden. Als dit niet bekend was dan denk ik niet dat hij vrijwillig weg gaat, zou ik ook niet doen. Als het wel bekend was dan is het zeer bijzonder dat hij dit zo heeft willen doen. Wel benieuwd met wie er gesproken is. Heb jij meer informatie bijvoorbeeld of het een trainer is die nu thuis zit of elders actief is?
  • 15 Apr 2019 om 18:22
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:48
      Er is een gesprek met nieuwe trainer geweest en Pusic is gevraagd of hij nog een jaar assistent wil blijven, naam en antwoord weet ik niet.
    Als dat waar is dan verklaart dat zijn emotionele uitbarsting in de media!
  • 15 Apr 2019 om 18:19
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:11
      Zijn ze bezig om Wieffer om te vormen naar rechtsback?
    Stond aanvallend ingesteld
  • 15 Apr 2019 om 18:11
    Zijn ze bezig om Wieffer om te vormen naar rechtsback?
  • 15 Apr 2019 om 18:00
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:40
      Zeer goed nieuws, we hebben gwn een trainer nodig met een goede uitstraling die gwn het beste team opstelt. Hopelijk geeft de nieuwe trainer ook talenten de kans als ze het verdienen, want die Fernandes is echt een hele goede speler.
    En niet alleen Fernandez, ook Roemeratoe en diverse o 19 spelers.
  • 15 Apr 2019 om 17:45
    Ikzeg. Een geweldige prestatie en als wij kampioen worden met ons eerste elftal. Dan direct de laatste wedstrijden enkele van deze knapen minuten laten maken. Want daarvoor heb ik het ook al aan gegeven maar dat werd niet (aan gedurfd )ofniet mogelijk was.
  • 15 Apr 2019 om 17:40
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:48
      Er is een gesprek met nieuwe trainer geweest en Pusic is gevraagd of hij nog een jaar assistent wil blijven, naam en antwoord weet ik niet.
    Zeer goed nieuws, we hebben gwn een trainer nodig met een goede uitstraling die gwn het beste team opstelt. Hopelijk geeft de nieuwe trainer ook talenten de kans als ze het verdienen, want die Fernandes is echt een hele goede speler.
  • 15 Apr 2019 om 16:48
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:38
      Dat denk ik niet. Heeft nog contract van een jaar en Twente geen geld om af te kopen.
    Er is een gesprek met nieuwe trainer geweest en Pusic is gevraagd of hij nog een jaar assistent wil blijven, naam en antwoord weet ik niet.
  • 15 Apr 2019 om 16:45
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:37
      wederom een knappe prestatie van ten cate.deze talenten absoluut behouden voor de club met het oog voor volgend seizoen.
    Ik hoop op de spelers die nu scoren en Roemeratoe na en de lange, dat iedereen vertrekt en de A spelers aan bod komen.
  • 15 Apr 2019 om 16:38
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:23
      Inderdaad, maar gelukkig zijn we volgend seizoen verlost van onze kwakzalver.
    Dat denk ik niet. Heeft nog contract van een jaar en Twente geen geld om af te kopen.
  • 15 Apr 2019 om 16:37
    wederom een knappe prestatie van ten cate.deze talenten absoluut behouden voor de club met het oog voor volgend seizoen.
  • 15 Apr 2019 om 16:23
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:12
      Onbegrijpelijk dat deze jongens steeds genegeerd worden bij het eerste elftal.
    Inderdaad, maar gelukkig zijn we volgend seizoen verlost van onze kwakzalver.
  • 15 Apr 2019 om 16:12
    Onbegrijpelijk dat deze jongens steeds genegeerd worden bij het eerste elftal.
  • 15 Apr 2019 om 16:03
    • Quote van 15 Apr 2019 om 15:45
      Wie zijn de doelpuntenmakers?
    Trotman, Wieffer, Fernandez
  • 15 Apr 2019 om 15:45
    Wie zijn de doelpuntenmakers?
  • 15 Apr 2019 om 15:41
    1-3 Twente 83ste min
  • 15 Apr 2019 om 15:37
    • Quote van 15 Apr 2019 om 15:29
      1-2 twente
    Top, hoe lang nog?
  • 15 Apr 2019 om 15:29
    1-2 twente
  • 15 Apr 2019 om 15:25
    1-1 strafschop
  • 15 Apr 2019 om 14:53
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:49
      Wie heeft er gescoord?
    Trotman
  • 15 Apr 2019 om 14:49
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:33
      0-1
    Wie heeft er gescoord?
  • 15 Apr 2019 om 14:33
    Slechts 4 wissels? Dunne spoeling?
  • 15 Apr 2019 om 14:33
    0-1
  • 15 Apr 2019 om 14:28
    Ikzeg succes heren.
  • 15 Apr 2019 om 14:27
    Nog minder wissels dan bij Pusic!