''Laat Onder 19 spelen en wordt voor eigen publiek kampioen''

( 24 reacties)
''Laat Onder 19 spelen en wordt voor eigen publiek kampioen''

Als het aan Leon ten Voorde ligt, moet FC Twente geen moeite meer doen voor het spelen in de Johan Cruijff Arena. De clubwatcher stelt dat ze 'gewoon' tegen Jong AZ kampioen moeten worden en een jeugdelftal moeten laten spelen tegen Jong Ajax.

"Gezien het kinderachtige gedoe van Ajax, dat niet mee wil werken om te gaan spelen in de ArenA en heel veel mensen het geluk te gunnen om bij een kampioenswedstrijd te zijn, denk ik: stuur Onder 19. Die spelen waarschijnlijk beter voetbal dan het eerste en wordt dan lekker maandag kampioen voor eigen publiek", begint Ten Voorde bij de Oosttribune van RTV Oost.

"Als ze op het veld staan en je zit vrijdag in dat stadion, dan wil je natuurlijk hebben dat ze kampioen worden. Maar door dat gedoe met Ajax en de supporters denk je wel: laat ze maandag maar kampioen worden", stelt de clubwatcher van de Tukkers.

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2019 om 00:22
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:38
      Volgens mij heeft Leon nog een drugsnaaldje in de arm hangen......
    Hee TC, ben jij er ook nog?
  • 15 Apr 2019 om 21:39
    Wordt zeker geen makkie vrijdag, de kans is zeker aanwezig dat ze maandag thuis kampioen gaan worden, Go ahead wordt aardig weggespeeld vanavond.
  • 15 Apr 2019 om 21:21
    En dan wint Sparta niet en mag de aanvoerder van O-19 de schaal in ontvangst nemen én met O-19 feest vieren.....
  • 15 Apr 2019 om 21:20
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:00
      Zo zie ik het ook. Gewoon vrijdag kampioen worden, anders zie ik ze straks nog tegen zichzelf gaan voetballen en winnen ze niet meer.
    sparta wint ook niks meer
  • 15 Apr 2019 om 21:04
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:48
      Leon ziet het weer scherp. Laat ons b team tegen het b team van Ajax spelen. Krijgen die blasskaken uit Amsterdam koekje van eigen deeg. Tweede Paasdag in eigen stadion kampioen worden is toch veel leuker. Jong AZ mag geen probleem zijn als Pusic niet weer gek doet en normaal 433 speelt
    Lul toch op man, zo snel mogelijk kampioen worden en geen risico's nemen.
  • 15 Apr 2019 om 20:53
    Ja Leon gok er maar op los, als we dan de rest van de wedstrijden verliezen moeten we jou ophangen aan de hoogste boom in Enschede. En drinken is slecht iverdag, als je er niet tegen kunt LtV .
  • 15 Apr 2019 om 20:52
    Wordt tijd dat ze LtV er gaan uitdonderen bij de tubantia. Deze man is ook niet meer geloofwaardig.
  • 15 Apr 2019 om 20:48
    Leon ziet het weer scherp. Laat ons b team tegen het b team van Ajax spelen. Krijgen die blasskaken uit Amsterdam koekje van eigen deeg. Tweede Paasdag in eigen stadion kampioen worden is toch veel leuker. Jong AZ mag geen probleem zijn als Pusic niet weer gek doet en normaal 433 speelt
  • 15 Apr 2019 om 20:41
    Ja Leon, lekker het lot tarten. Pfff.
  • 15 Apr 2019 om 20:40
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:04
      Jong ajax toch matig eerste 5 min
    Vind ze best goed spelen. Hebben we nog lang niet gewonnen. Want ze zullen super gemotiveerd zijn
  • 15 Apr 2019 om 20:38
    Volgens mij heeft Leon nog een drugsnaaldje in de arm hangen......
  • 15 Apr 2019 om 20:36
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:37
      Misschien heeft Ajax geen zin in het geregel en de kosten. Dus zeggen ze nee en hopen ze dat het op last van de gemeente/politie alsnog wordt verplaatst. Dan hoeft Ajax de huur waarschijnlijk niet te betalen.
    Ik denk dat ze gokken dat de burgemeester de wedstrijd verbied dat zou het beste scenario zijn.
  • 15 Apr 2019 om 20:22
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:14
      Wat hebben we toch een achtelijke clubwatcher.....
    De man spoort echt niet.
  • 15 Apr 2019 om 20:14
    Wat hebben we toch een achtelijke clubwatcher.....
  • 15 Apr 2019 om 20:06
    Ja en dan verlies je thuis ook en sta je helemaal voor aap. Bovendien, straks verliest Sparta en ben je alsnog kampioen en helemaal op een klote manier. Gewoon winnen. Jammer dat het zo loopt, maar in een nog gekkere situatie waren we gisteren kampioen geworden terwijl je zelf niet speelt.
  • 15 Apr 2019 om 20:04
    Jong ajax toch matig eerste 5 min
  • 15 Apr 2019 om 20:00
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:44
      Hij spreekt zichzelf van alle kanten tegen met zijn opmerking...die spelen waarschijnlijk beter dan het eerste... Dus onder 19 moet dan spelen, stel ze winnen van jong Ajax ( omdat ze beter spelen dan het eerste ) , dan is het eerste kampioen zonder zelf te spelen, en dan ben je al kampioen voordat het eerste maandag zelf moet voetballen. Leon toont hiermee aan wat ik altijd al gedacht heb, zijn iq en logica spreekt nu..
    Eens als -19 beter is dan het eerste dan waren die nog dikker kampioen geworden dan het eerste. Dus onze -19 beter dan de beloften van Ajax en psv en het eerst van Sparta, Den Bosch, Go ahaed. Wat heeft die gerookt.
  • 15 Apr 2019 om 20:00
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:44
      Zo snel mogelijk kampioen worden. Hoe eerder hoe beter.
    Zo zie ik het ook. Gewoon vrijdag kampioen worden, anders zie ik ze straks nog tegen zichzelf gaan voetballen en winnen ze niet meer.
  • 15 Apr 2019 om 19:44
    Zo snel mogelijk kampioen worden. Hoe eerder hoe beter.
  • 15 Apr 2019 om 19:44
    Hij spreekt zichzelf van alle kanten tegen met zijn opmerking...die spelen waarschijnlijk beter dan het eerste... Dus onder 19 moet dan spelen, stel ze winnen van jong Ajax ( omdat ze beter spelen dan het eerste ) , dan is het eerste kampioen zonder zelf te spelen, en dan ben je al kampioen voordat het eerste maandag zelf moet voetballen. Leon toont hiermee aan wat ik altijd al gedacht heb, zijn iq en logica spreekt nu..
  • 15 Apr 2019 om 19:37
    Misschien heeft Ajax geen zin in het geregel en de kosten. Dus zeggen ze nee en hopen ze dat het op last van de gemeente/politie alsnog wordt verplaatst. Dan hoeft Ajax de huur waarschijnlijk niet te betalen.
  • 15 Apr 2019 om 19:36
    Belang veel te groot