Ramselaar gelinkt aan FC Twente: ''Te vroeg om te speculeren''

( 10 reacties)
Ramselaar gelinkt aan FC Twente: ''Te vroeg om te speculeren''

Bart Ramselaar heeft te kennen gegeven dat hij in de zomer wil vertrekken bij PSV. Bij veel FC Twente-fans wordt hij genoemd als aanwinst voor in de zomer. Jan van Staa denkt echter niet dat hij komt.

"Financieel is hij wellicht niet haalbaar, maar qua voetballend vermogen is hij wel heel goed. Ik ken hem natuurlijk van mijn tijd bij FC Utrecht, hij staat alleen al te lang stil in zijn ontwikkeling", stelt Van Staa bij de Oosttribune van RTV Oost.

Clubwatcher Leon ten Voorde denkt dat FC Twente sowieso veel anders spelen zal gaan halen. "FC Twente heeft denk ik nog wel tien spelers nodig voor in de Eredivisie. Dan zullen er wel veel spelers gehuurd worden, dus als ze Ramselaar kunnen huren, zou dat een optie zijn. Maar dat is veel te vroeg voor om te speculeren", besluit Ten Voorde.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2019 om 11:48
    Zou een mooie versterking zijn!
  • 16 Apr 2019 om 10:48
    Zie Ramselaar eerder terug keren bij Utrecht!
  • 16 Apr 2019 om 10:12
    • Quote van 16 Apr 2019 om 09:14
      Vuckic ook wel hoor. Naar mijn bescheiden mening. Hij moet alleen heel blijven....
    Zeker waar, die vergeet je snel als ze lang niet meedoen...
  • 16 Apr 2019 om 09:57
    • Quote van 16 Apr 2019 om 09:40
      Kijk met dit soort spelers ja dan ga ik ook weer aanvallend en leuk voetbal verwachten :)Labyad kan je misschien met een goed verhaal ook wel weg krijgen bij Ajax... dat soort spelers... Ramselaar/Labyad.... die nu niet aan de bak komen, kan je mooi als je topaankoop/belangrijke man maken dan willen ze misschien wel komen om hun carriere weer nieuw leven in te blazen en weer de man te zijn om vervolgens via ons weer een stap hoger te maken.... zij blij (carriere gaat weer de goede kant op met mooie transfer tot gevolg) wij blij (zien leuk voetbal / spelen ons veilig of misschien wel meer en als je ze kunt kopen dan maak je er winst op, maar zal hoogstwaarschijnlijk wel om huren gaan dan indd)
    Ik zou proberen Noa lang te huren van Ajax. Dat is echt een geweldige speler om naar te kijken.
  • 16 Apr 2019 om 09:40
    Kijk met dit soort spelers ja dan ga ik ook weer aanvallend en leuk voetbal verwachten :)Labyad kan je misschien met een goed verhaal ook wel weg krijgen bij Ajax... dat soort spelers... Ramselaar/Labyad.... die nu niet aan de bak komen, kan je mooi als je topaankoop/belangrijke man maken dan willen ze misschien wel komen om hun carriere weer nieuw leven in te blazen en weer de man te zijn om vervolgens via ons weer een stap hoger te maken.... zij blij (carriere gaat weer de goede kant op met mooie transfer tot gevolg) wij blij (zien leuk voetbal / spelen ons veilig of misschien wel meer en als je ze kunt kopen dan maak je er winst op, maar zal hoogstwaarschijnlijk wel om huren gaan dan indd)
  • 16 Apr 2019 om 09:20
    Die had ik ook in gedachten na zijn doelpunt van afgelopen weekend. Verpietert nu bij Jong PSV, maar kan ons zeker van waarde zijn. Is bovendien ook nog maar 22 jaar. Denk dat die wel haal bare spelers moeten zijn.
  • 16 Apr 2019 om 09:19
    Nou als het niet minder wordt, dan doe ik het er voor,prima speler voor de gehele eredivisie, buiten de top twee om !
  • 16 Apr 2019 om 09:14
    • Quote van 16 Apr 2019 om 09:12
      Zou zeker een mooie aanvulling zijn om het middenveld op eredivisie niveau te versterken. Naar mijn mening zijn van de huidige selectie enkel aitor, espinosa brama bijen en drommel op eredivisie niveau, rest komt daarvoor echt tekort.
      Gonzales en smith reken ik niet mee want gehuurd.
    Vuckic ook wel hoor. Naar mijn bescheiden mening. Hij moet alleen heel blijven....
  • 16 Apr 2019 om 09:13
    Zeker een versterking.
  • 16 Apr 2019 om 09:12
    Zou zeker een mooie aanvulling zijn om het middenveld op eredivisie niveau te versterken. Naar mijn mening zijn van de huidige selectie enkel aitor, espinosa brama bijen en drommel op eredivisie niveau, rest komt daarvoor echt tekort.
    Gonzales en smith reken ik niet mee want gehuurd.