Ajax werkt niet mee: ''Geen onwil, de Arena is niet eens van ons''

( 22 reacties)
Ajax werkt niet mee: ''Geen onwil, de Arena is niet eens van ons''

Jong Ajax werkt definitief niet mee aan het verplaatsen van de wedstrijd tegen FC Twente. De Amsterdammers geven aan dat het niet is om de Tukkers te pesten, maar omdat het gewoon niet kan.

''Het is geen onwil. De Arena is niet eens van ons, die moeten we huren", begint een woordvoerder tegenover FOX Sports. "Sportpark De Toekomst is wel van Ajax. Daarom speelt Jong Ajax daar altijd. Het is niet zo dat wij de Johan Cruijff Arena even vlak voor Pasen kunnen huren. Het is vervelend voor FC Twente en wij willen echt niet vervelend doen. Maar wij hebben ook vaak gehad dat we wel meer fans naar een uitwedstrijd wilden meenemen'', zo besluit de woordvoerder.

Namens FC Twente kunnen er 185 man in het uitvak op De Toekomst zitten. De club uit Enschede deed een paar weken geleden al een verzoek om de wedstrijd te verplaatsen, maar kreeg toen al een nee op het rekest. Deze week probeerde FC Twente het opnieuw, maar een eventuele verplaatsing is nu definitief van de baan. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2019 om 13:38
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:24
      Gewoon dag van tevoren gaan mooi op stap,en dan lekker kieken hoe het get. Of alles moet veranderd worden maar anders gaan wij Donderdagavond;-)
    Jullie gingen toch met de trein,goederenwagon regelen met kerstbomen erin,Twentse traditie mooi paasvuur op de Dam,vinden ze vast wel leuk daar!
  • 16 Apr 2019 om 13:32
    • Quote van 16 Apr 2019 om 06:33
      die gekke Onno van Veldhuizen zal daar hopelijk toch niet bij zijn .. toch
    Ik neem aan dat hij de trots van Enschede (qua prestaties en supporters) moet toespreken, mits er ook een ontmoeting/huldiging op het stadhuis plaatsvindt.
  • 16 Apr 2019 om 13:30
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:10
      hoe weet je dat?
    Dat is mijn geheim, ik ga natuurlijk niet vertellen hoe ik aan deze informatie kom. Er ligt een volledig concept programma voor een huldiging, ook wanneer dit via play-offs moet gebeuren.
  • 16 Apr 2019 om 13:24
    • Quote van 16 Apr 2019 om 07:59
      Het plan is om met vol autotje te gaan maar eerst maar even afwachten. Wat de Freunde willen en mogenlijk is, en of het spel überhaupt wel door gaat :))
    Gewoon dag van tevoren gaan mooi op stap,en dan lekker kieken hoe het get. Of alles moet veranderd worden maar anders gaan wij Donderdagavond;-)
  • 16 Apr 2019 om 09:54
    • Quote van 16 Apr 2019 om 07:59
      Het plan is om met vol autotje te gaan maar eerst maar even afwachten. Wat de Freunde willen en mogenlijk is, en of het spel überhaupt wel door gaat :))
    KWW dus.
  • 16 Apr 2019 om 08:13
    Ajax moet de ArenA huren, !!!!! , dus ze hebben helemaal niets in Amsterdam Veel retteketet, maar het stadion en de grond wordt gehuurd, zelfs het zand in de bloempotten moeten ze nog huren. Triest hoor.
  • 16 Apr 2019 om 08:11
    Olympisch stadion was ook een optie geweest.
  • 16 Apr 2019 om 08:10
    • Quote van 16 Apr 2019 om 04:24
      Ja zaterdag, titel op maandag is huldiging op dinsdag. Week later pas kampioen op vrijdag, dan huldiging op zaterdag.
    hoe weet je dat?
  • 16 Apr 2019 om 07:59
    • Quote van 15 Apr 2019 om 23:06
      @ Messi bin ie vriedags nog in 020 te vinden?
    Het plan is om met vol autotje te gaan maar eerst maar even afwachten. Wat de Freunde willen en mogenlijk is, en of het spel überhaupt wel door gaat :))
  • 16 Apr 2019 om 07:24
    • Quote van 15 Apr 2019 om 22:33
      Het thuisvak is helaas uitverkocht....
    Goh
  • 16 Apr 2019 om 06:33
    • Quote van 16 Apr 2019 om 04:24
      Ja zaterdag, titel op maandag is huldiging op dinsdag. Week later pas kampioen op vrijdag, dan huldiging op zaterdag.
    die gekke Onno van Veldhuizen zal daar hopelijk toch niet bij zijn .. toch
  • 16 Apr 2019 om 04:24
    • Quote van 15 Apr 2019 om 23:37
      Neem aan zaterdag toch?
    Ja zaterdag, titel op maandag is huldiging op dinsdag. Week later pas kampioen op vrijdag, dan huldiging op zaterdag.
  • 16 Apr 2019 om 00:18
    Tja zijn maar weinig clubs wie een eigen stadion hebben , dan heb je tenminste iets te vertellen als stadion van jezelf is hè
  • 15 Apr 2019 om 23:37
    • Quote van 15 Apr 2019 om 22:58
      Vraagje, mochten we vrijdag kampioen worden wanneer is dan de huldiging?
    Neem aan zaterdag toch?
  • 15 Apr 2019 om 23:06
    @ Messi bin ie vriedags nog in 020 te vinden?
  • 15 Apr 2019 om 22:58
    Vraagje, mochten we vrijdag kampioen worden wanneer is dan de huldiging?
  • 15 Apr 2019 om 22:53
    gewoon de wedstrijd in Enschede Spelen
  • 15 Apr 2019 om 22:53
    gewoon de wedstrijd in Enschede Spelen
  • 15 Apr 2019 om 22:40
    Arrogant clubje !!!!
  • 15 Apr 2019 om 22:34
    Dit is een onzin verhaal. Dit scenario is al een paar weken bekend. Ze weigeren gewoon te anticiperen. Ze hebben de kans gehad. We gaan gewoon onze eigen weg vrijdag in Amsterdam.
  • 15 Apr 2019 om 22:33
    Het thuisvak is helaas uitverkocht....
  • 15 Apr 2019 om 22:30
    Jong Ajax meer fans meenemen, wanneer dan?