''Het wordt verplaatst, burgemeester Halsema slaapt er niet meer van''

( 22 reacties)
''Het wordt verplaatst, burgemeester Halsema slaapt er niet meer van''

Jong Ajax - FC Twente in de Johan Cruijff ArenA? Een 22-jarige Ajax-fan uit Twente, maandagavond aandachtig toeschouwer bij het duel van de Amsterdames beloften tegen Go Ahead Eagles (5-2), wil er niets van weten.

"Waarom? Go Ahead moet hier toch ook spelen vanavond?", zegt de jongen, die anoniem wil blijven in gesprek met TC Tubantia. Volgens hem moet het feest maar in eigen stad worden gehouden. "Laat de fans het lekker in Enschede vieren."

Zijn 22-jarige kameraad, aanhanger van Go Ahead Eagles, deelt die mening niet. "Ik verwacht dat het wordt verplaatst. Burgemeester Femke Halsema slaapt er niet meer van. Vorige week voor de wedstrijd tegen Juventus liep het zo uit de hand, dat wil ze vast niet nog een keer", luidt het besluit.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2019 om 10:28
    Ik weet de naam ;)
  • 16 Apr 2019 om 09:58
    “Eagels moet toch ook hier spelen”. Wat een domme opmerking, ten eerste kunnen zij niet kampioen worden ten tweede waren er ongeveer maar 30 gae supporters. En ten derde zaten er geen duizenden eagles in de stad
  • 16 Apr 2019 om 09:42
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:51
      deze week zie je dat fct er weer aan komt ... we zijn weer overal in het nieuws
    Ja precies, en maar overal herhalen dat we blij mogen zijn dat we nog bestaan en bla bla bla,
    bescheiden zouden moeten zijn geen feest vieren als we kampioen worden.
    Akelige westerlingen pruttel.
  • 16 Apr 2019 om 09:14
    Dat we nog niets hebben gelezen van Erik Dijkstra... Onze zgn ubersupporter
  • 16 Apr 2019 om 09:03
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:17
      Nee maar je magmijn naam geef je mailadres en ik stuur je kopie rijbewijs geen probleem.
    En graag de code van je bitcoins! Ik zal er geen gebruik van maken!!! Liever die code niet op deze site zetten.
  • 16 Apr 2019 om 08:51
    deze week zie je dat fct er weer aan komt ... we zijn weer overal in het nieuws
  • 16 Apr 2019 om 08:38
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:30
      Mag S04 wel?
    Ja voor deze keer.
  • 16 Apr 2019 om 08:37
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:30
      Mag S04 wel?
    Ja want die staan bijna onderaan. Kämpfen und siegen
  • 16 Apr 2019 om 08:30
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:28
      Die zijn vaak in het buitenland ook voor Bayern of Barcelona.,Juventus, Porto nooit geen middenmoot altijd voor de beste net zo zielig.
    Mag S04 wel?
  • 16 Apr 2019 om 08:28
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:14
      Als je uit Twente komt en voor Ajax bent, ben je successupporter. Er zijn twee clubs om uit te kiezen en dan wordt je "fan" van een stel neuzen. Dit zijn gewoon de debielen die nog minder verstand van voetbal hebben dan Pusic
    Die zijn vaak in het buitenland ook voor Bayern of Barcelona.,Juventus, Porto nooit geen middenmoot altijd voor de beste net zo zielig.
  • 16 Apr 2019 om 08:26
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:14
      Als je uit Twente komt en voor Ajax bent, ben je successupporter. Er zijn twee clubs om uit te kiezen en dan wordt je "fan" van een stel neuzen. Dit zijn gewoon de debielen die nog minder verstand van voetbal hebben dan Pusic
    Helemaal eens, bij ons ook van die gasten. Vroeger juichen voor Twente, en al sinds lange tijd voor Ajax. Dat zijn de slimsten, alleen maar juichen voor succes. Als er morgen een club meer succes zou hebben, huppelen ze daar achteraan.
  • 16 Apr 2019 om 08:25
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:19
      Nee maar heb wel diverse keren in courant en op tv, mijn medewerking verleend zonder anoniem te blijven hahaha
    Haha vooruit dan maar :p
  • 16 Apr 2019 om 08:22
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:17
      Nee maar je magmijn naam geef je mailadres en ik stuur je kopie rijbewijs geen probleem.
    ;)
  • 16 Apr 2019 om 08:22
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:11
      Heet jij ook echt Ja Die dan? ;)
    En jij bent zeker die anonieme Ajax supporter
  • 16 Apr 2019 om 08:19
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:11
      Heet jij ook echt Ja Die dan? ;)
    Nee maar heb wel diverse keren in courant en op tv, mijn medewerking verleend zonder anoniem te blijven hahaha
  • 16 Apr 2019 om 08:17
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:12
      Padoem pats!
    Nee maar je magmijn naam geef je mailadres en ik stuur je kopie rijbewijs geen probleem.
  • 16 Apr 2019 om 08:16
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:14
      Als je uit Twente komt en voor Ajax bent, ben je successupporter. Er zijn twee clubs om uit te kiezen en dan wordt je "fan" van een stel neuzen. Dit zijn gewoon de debielen die nog minder verstand van voetbal hebben dan Pusic
    Haha helemaal gelijk.
  • 16 Apr 2019 om 08:14
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:10
      Zielig gedrag, ff anoniem stoer doen wees dan ook een vent en zeg gewoon ik ben die en die , en ben voor Ajax. Held.
    Als je uit Twente komt en voor Ajax bent, ben je successupporter. Er zijn twee clubs om uit te kiezen en dan wordt je "fan" van een stel neuzen. Dit zijn gewoon de debielen die nog minder verstand van voetbal hebben dan Pusic
  • 16 Apr 2019 om 08:12
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:11
      Heet jij ook echt Ja Die dan? ;)
    Padoem pats!
  • 16 Apr 2019 om 08:11
    • Quote van 16 Apr 2019 om 08:10
      Zielig gedrag, ff anoniem stoer doen wees dan ook een vent en zeg gewoon ik ben die en die , en ben voor Ajax. Held.
    Heet jij ook echt Ja Die dan? ;)
  • 16 Apr 2019 om 08:10
    Zielig gedrag, ff anoniem stoer doen wees dan ook een vent en zeg gewoon ik ben die en die , en ben voor Ajax. Held.
  • 16 Apr 2019 om 08:03
    Nieuws??
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›