Nieuwe datum en tijd Jong Ajax - FC Twente bekend (update)

( 156 reacties)
Nieuwe datum en tijd Jong Ajax - FC Twente bekend (update)

De wedstrijd tussen Jong Ajax en FC Twente gaat komende vrijdag niet door, dat meldt RTV Oost. De gemeente Ouder-Amstel, waar De Toekomst onder valt, heeft de wedstrijd verboden in overleg met de gemeente Amsterdam.

Het kampioensduel wordt die dag ook niet op een andere locatie gespeeld. FC Twente kan komende vrijdag echter wel kampioen worden. Als Sparta Rotterdam in eigen huis verliest van Helmond Sport, is promotie naar de Eredivisie een feit.

De wedstrijd tussen Jong Ajax en FC Twente zou gespeeld worden op De Toekomst, waar slechts plaats is voor 185 FC Twente-supporters. FC Twente hoopt in de Johan Cruijff ArenA te mogen spelen, maar daar ging Ajax niet mee akkoord. Omdat Vak-P aankondigde wel naar Amsterdam te willen afreizen, is de veiligheid mogelijk in het geding.

"Op basis van politie-informatie houden de burgemeesters Langenacker (Ouder-Amstel) en Halsema (Amsterdam) rekening met ernstige wanordelijkheden en verstoringen van de openbare orde als de wedstrijd doorgaat", melden de gemeenten in een gezamenlijk persbericht.

Update: FC Twente en de KNVB laten weten dat de wedstrijd op maandag 29 april ingehaald zal worden. De wedstrijd op Sportpark de Toekomst begint om 20:00 uur. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Apr 2019 om 12:02
    Supportersvriendelijk ;)
  • 24 Apr 2019 om 12:02
    En als we gaan, dan gaan we met zijn allen!!!! Ben er gewoon weer bij. Gezellig man!
  • 24 Apr 2019 om 11:47
    Gaat de homeless party daar nog door dan ;))
  • 24 Apr 2019 om 11:44
    • Quote van 24 Apr 2019 om 11:41
      Gewoon middels Facebook vanuit Vak-P een oproep hiertoe doen. Dan wordt het vast opnieuw verplaatst. Een nieuwe homeless party?
    Ja gezellige dag uut van maken, kijken wat ze dan weer doen. Lol man we maakt ze helemaal gek daar.
  • 24 Apr 2019 om 11:41
    • Quote van 24 Apr 2019 om 11:26
      Inderdaad met z'n allen er heen, kijken hoe ze reageren. Lijkt me wa kicken.
    Gewoon middels Facebook vanuit Vak-P een oproep hiertoe doen. Dan wordt het vast opnieuw verplaatst. Een nieuwe homeless party?
  • 24 Apr 2019 om 11:35
    Gewoon Jong FC Twente sturen. Lekker denigrerend naar die Amsterdammers toe.
  • 24 Apr 2019 om 11:26
    Inderdaad met z'n allen er heen, kijken hoe ze reageren. Lijkt me wa kicken.
  • 24 Apr 2019 om 11:25
    Beloften van Twente sturen
  • 24 Apr 2019 om 11:24
    Massaal naar Amsterdam dan maar? :P
  • 16 Apr 2019 om 21:57
    • Quote van 16 Apr 2019 om 21:11
      Alsjeblieft.

      #Doeslief mensen. Het is prachtig weer buiten, kampioenschap binnen handbereik, maar hier op Twentefans knettert het vandaag weer behoorlijk. Leer uw emoties kennen, en blijf hen toch eens de baas. Ook al weten anderen hoe u bent. Dat wil niet zeggen dat u zichzelf niet kunt verbeteren.
    wat is dat voor een wijze uitspraak TC sorry Sperwer.
  • 16 Apr 2019 om 21:55
    • Quote van 16 Apr 2019 om 20:10
      https://www.twenteinsite.nl/bij-vak-p-proosten-ze-vanavond-missie-geslaagd.html ...........Leon leest een beetje mee denk ik knuppel.
    Zeker weten, en dan doen of hij zelf zo bijdehand is. pronken met andermans veren voor tubantia
  • 16 Apr 2019 om 21:42
    • Quote van 16 Apr 2019 om 21:33
      Hoezo.?
    je wil dit kampioenschap nooit meer halen, en de beker is niet in te schatten. Dat heeft ook veel met loting te maken.
  • 16 Apr 2019 om 21:33
    • Quote van 16 Apr 2019 om 21:23
      Maak er nu maar wel een feest van. De volgende prijs die we winnen kan misschien lang duren. Je weet maar nooit.
    Hoezo.?
  • 16 Apr 2019 om 21:23
    • Quote van 16 Apr 2019 om 20:26
      Amen, feesten niet een paar biertje lekker. Vind het geen feest seizoen eerlijk gezegd.
    Maak er nu maar wel een feest van. De volgende prijs die we winnen kan misschien lang duren. Je weet maar nooit.
  • 16 Apr 2019 om 21:11
    Alsjeblieft.

    #Doeslief mensen. Het is prachtig weer buiten, kampioenschap binnen handbereik, maar hier op Twentefans knettert het vandaag weer behoorlijk. Leer uw emoties kennen, en blijf hen toch eens de baas. Ook al weten anderen hoe u bent. Dat wil niet zeggen dat u zichzelf niet kunt verbeteren.
  • 16 Apr 2019 om 21:05
    • Quote van 16 Apr 2019 om 20:26
      Amen, feesten niet een paar biertje lekker. Vind het geen feest seizoen eerlijk gezegd.
    Precies
  • 16 Apr 2019 om 20:28
    • Quote van 16 Apr 2019 om 20:22
      Jammer Ja Die, hij heeft gelijk en dat heb ik je ongeveer een half jaar geleden al duidelijk proberen te maken. Allemaal stress en emoties de laatste week. En begin nu niet te zeggen dat anderen altijd begonnen. Jij kunt erg slecht met kritiek omgaan. Drink en nu maar een op, doe ik ook en geniet van goede vrijdag. (Smiley met een glimlach).
    Ja ok maar dan weet je ook dat ik zo ben,en laat me niet zomaar zielig ventje noemen, met minderwaardugheidscomplex, want dat heb ik totaal niet. En die successuporter is gewoon een dramatisch figuur. Mogen zevan mij vinden, maar ik van hen.
  • 16 Apr 2019 om 20:26
    • Quote van 16 Apr 2019 om 20:09
      We zullen het zien. Maar ik durf geen enkele voorspelling meer te doen. We hebben allemaal Twente zien spelen de laatste weken. Dat is geen typische kampioensploeg, lijkt me. En in de kkd is alles mogelijk. Eerst de schaal in de hand, en dan feest.
    Amen, feesten niet een paar biertje lekker. Vind het geen feest seizoen eerlijk gezegd.
  • 16 Apr 2019 om 20:22
    • Quote van 16 Apr 2019 om 20:12
      Nee ze nemen jou seriues ofniet droeftoeter.
    Jammer Ja Die, hij heeft gelijk en dat heb ik je ongeveer een half jaar geleden al duidelijk proberen te maken. Allemaal stress en emoties de laatste week. En begin nu niet te zeggen dat anderen altijd begonnen. Jij kunt erg slecht met kritiek omgaan. Drink en nu maar een op, doe ik ook en geniet van goede vrijdag. (Smiley met een glimlach).
  • 16 Apr 2019 om 20:16
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:40
      Mach kein scheiss jetzt schon wieder der Zug ist gerade umgedreht nach Gelsenkirchen:))
    Hahaha Montag gehts der Zug wieder zürück nach Eanske
  • 16 Apr 2019 om 20:12
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:26
      Niemand neemt jou nog serieus......man. Jouw geknetter op anderen duidt alleen maar op een enorm minderwaardigheidscomplex.
    Nee ze nemen jou seriues ofniet droeftoeter.
  • 16 Apr 2019 om 20:10
    https://www.twenteinsite.nl/bij-vak-p-proosten-ze-vanavond-missie-geslaagd.html ...........Leon leest een beetje mee denk ik knuppel.
  • 16 Apr 2019 om 20:09
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:51
      Sparta gaat maandag niet winnen bij jong psv
    We zullen het zien. Maar ik durf geen enkele voorspelling meer te doen. We hebben allemaal Twente zien spelen de laatste weken. Dat is geen typische kampioensploeg, lijkt me. En in de kkd is alles mogelijk. Eerst de schaal in de hand, en dan feest.
  • 16 Apr 2019 om 19:51
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:37
      Als Twente maandag niet wint, kan die inhaalpot alsnog de kampioenswedstrijd worden. Gooi die kaarten nog maar niet weg!
    Sparta gaat maandag niet winnen bij jong psv
  • 16 Apr 2019 om 19:40
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:36
      Lekker de hoofdstad in!
    Mach kein scheiss jetzt schon wieder der Zug ist gerade umgedreht nach Gelsenkirchen:))
  • 16 Apr 2019 om 19:38
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:36
      Dan mag jij iets gaan bedenken, hoe vind je dat?
    Prima
  • 16 Apr 2019 om 19:37
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:03
      Haha thanks... en ik zal me niet meer druk maken. Maar was wel 1e wat ik dacht: je zult maar een kaartje hebben :) voor de kampioenspot (dacht je)

    Als Twente maandag niet wint, kan die inhaalpot alsnog de kampioenswedstrijd worden. Gooi die kaarten nog maar niet weg!
  • 16 Apr 2019 om 19:36
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:33
      Er is altijd nog een kans dat Twente maandag niet wint, en Sparta wel gewoon alles wint. Zo best was het spel de laatste tijd niet. En misschien wordt dan de inhaalwedstrijd tegen j-ajax dan wel weer de zogenaamde kampioenswedstrijd. Ik ben benieuwd naar wat vak-p dan bedenkt.
    Dan mag jij iets gaan bedenken, hoe vind je dat?
  • 16 Apr 2019 om 19:36
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:33
      Er is altijd nog een kans dat Twente maandag niet wint, en Sparta wel gewoon alles wint. Zo best was het spel de laatste tijd niet. En misschien wordt dan de inhaalwedstrijd tegen j-ajax dan wel weer de zogenaamde kampioenswedstrijd. Ik ben benieuwd naar wat vak-p dan bedenkt.
    Lekker de hoofdstad in!
  • 16 Apr 2019 om 19:33
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:41
      Zelfs op dit forum had 90% het niet door. Haha.
    Er is altijd nog een kans dat Twente maandag niet wint, en Sparta wel gewoon alles wint. Zo best was het spel de laatste tijd niet. En misschien wordt dan de inhaalwedstrijd tegen j-ajax dan wel weer de zogenaamde kampioenswedstrijd. Ik ben benieuwd naar wat vak-p dan bedenkt.
  • 16 Apr 2019 om 19:32
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:16
      Yep iedere boerenlul weet nog wat er vorige week is gebeurt met de f side de gesprekken lopen nog en dan zal vakp welkom zijn wat hahaha Of ie bint als je dat gelooft een enorme sloaptablet of niet goed wies. Maar goed vrijdag even een paar kratten bier naar Helmond sport sturen niet winnen bitte dan is de lol er af.
    Hahaha en zo ist. Zet wel een poar kratten beugels veur de ingang;))
  • 16 Apr 2019 om 19:31
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:22
      Juist... Gewoon een ludieke actie... Uiteindelijk lag de keuze bij de diverse gemeenten. Twente en Ajax hebben niet eens de kans gehad om er samen uit te komen. Wie is dus de 'schuldige'?
    Niemand. Slim gespeeld, Voor Ajax moeilijk on te verplaatsen naar arena ivm huur en toekomst been Optie op dit moment.
  • 16 Apr 2019 om 19:29
    https://youtu.be/z7oDfGjVbi8
  • 16 Apr 2019 om 19:26
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:36
      Praatjes vullen geen gaatjes ventje, met je grote smoeltje .
    Niemand neemt jou nog serieus......man. Jouw geknetter op anderen duidt alleen maar op een enorm minderwaardigheidscomplex.
  • 16 Apr 2019 om 19:23
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:20
      Sowieso een vreemde beslissing. Die wedstrijd moet toch een keer gespeeld worden.....of heeft Ajax zoveel macht dat als FCTWENTE al kampioen is, dat ze deze wedstrijd gewoon uit de competitie schrappen. ......En dat bij Jong Ajax. Het is duidelijk dat de macht van de KNVB niet in Zeist maar ergens anders ligt. Ondertussen zal het paard uit de pauperstad ook wel Ginneken
    Een dezer dagen wordt de nieuwe datum bekend gemaakt
  • 16 Apr 2019 om 19:22
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:08
      Haha nee. Heerlijke actie de druk opvoeren maar als de wedstrijd echt zou plaatsvinden waren er ook wel mannetje of 2 duizend naar toe gegaan Vak p en uge.
    Juist... Gewoon een ludieke actie... Uiteindelijk lag de keuze bij de diverse gemeenten. Twente en Ajax hebben niet eens de kans gehad om er samen uit te komen. Wie is dus de 'schuldige'?
  • 16 Apr 2019 om 19:20
    Sowieso een vreemde beslissing. Die wedstrijd moet toch een keer gespeeld worden.....of heeft Ajax zoveel macht dat als FCTWENTE al kampioen is, dat ze deze wedstrijd gewoon uit de competitie schrappen. ......En dat bij Jong Ajax. Het is duidelijk dat de macht van de KNVB niet in Zeist maar ergens anders ligt. Ondertussen zal het paard uit de pauperstad ook wel Ginneken
  • 16 Apr 2019 om 19:18
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:04
      Het is wel lekker voor al die Ajax fans die ook een kaartje hebben gekocht om vervolgens weer proberen door te verkopen. Die kunnen nu lekker fluiten naar hun geld.
    Misschien een idee voor de 16 jong AZ supporters om hun kaartje nu op marktplaats te zetten. Die zijn namelijk opgeschaald naar de hoofdtribune.
  • 16 Apr 2019 om 19:16
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:08
      Haha nee. Heerlijke actie de druk opvoeren maar als de wedstrijd echt zou plaatsvinden waren er ook wel mannetje of 2 duizend naar toe gegaan Vak p en uge.
    Yep iedere boerenlul weet nog wat er vorige week is gebeurt met de f side de gesprekken lopen nog en dan zal vakp welkom zijn wat hahaha Of ie bint als je dat gelooft een enorme sloaptablet of niet goed wies. Maar goed vrijdag even een paar kratten bier naar Helmond sport sturen niet winnen bitte dan is de lol er af.
  • 16 Apr 2019 om 19:14
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:05
      Dus nu gaat iedereen naar Rotterdam vrijdag? Dat is nu ook een kampioenswedstrijd tenslotte
    Waarom niet? ;)
  • 16 Apr 2019 om 19:13
    Zou godverdomme vanacht naar Nederland vliegen speciaal voor dit tripje. Laten we alsjeblieft Helmond - Sparta in Amsterdam gaan kijken met z'n allen. Gewoon als een dikke middelvinger richting die kut gemeente daar!
  • 16 Apr 2019 om 19:11
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:56
      Als Pusic werkelijk zo veel "geluk" heeft, wordt Fc Twente vrijdag kampioen..... We gaan het meemaken...... :-)
    Pusic, en de ploeg, heeft aardig wat geluk gehad gedurende het seizoen. Dat leek de laatste tijd een beetje op. Maandag met goed voetbal de titel pakken. Ploeg moet op zijn paasbest presteren...
  • 16 Apr 2019 om 19:08
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:41
      Zelfs op dit forum had 90% het niet door. Haha.
    Haha nee. Heerlijke actie de druk opvoeren maar als de wedstrijd echt zou plaatsvinden waren er ook wel mannetje of 2 duizend naar toe gegaan Vak p en uge.
  • 16 Apr 2019 om 19:06
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:04
      Het is wel lekker voor al die Ajax fans die ook een kaartje hebben gekocht om vervolgens weer proberen door te verkopen. Die kunnen nu lekker fluiten naar hun geld.
    Die fluiten toch al graag, dat scheelt
  • 16 Apr 2019 om 19:06
    Duitsers hebben geen humor :-)) WIR SIND TWENTE!
  • 16 Apr 2019 om 19:05
    Dus nu gaat iedereen naar Rotterdam vrijdag? Dat is nu ook een kampioenswedstrijd tenslotte
  • 16 Apr 2019 om 19:04
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:01
      En dat van die 185 man geld terug van kaartje was een serieuze vraag... als jij een kaart koopt voor de mogelijke kampioenspot en daar moeite voor hebt gedaan... dan baal je nu toch gigantisch? Oké voor medefans mooi en die gun je dat uiteraard ook... maar die 185 gun je dat dan toch ook? Die hebben nu een kaart voor een wedstrijd die nergens om gaat op een flutcomplex. Vind ik sneu voor ze..
    Het is wel lekker voor al die Ajax fans die ook een kaartje hebben gekocht om vervolgens weer proberen door te verkopen. Die kunnen nu lekker fluiten naar hun geld.
  • 16 Apr 2019 om 19:04
    Hoezo is dit precies de schuld van Vak-P? Die heeft een advocaat geregeld en er gaan journalisten mee. Ik heb nergens gelezen dat Vak-P de boel bedreigd heeft of dat ze de boel komen slopen...
  • 16 Apr 2019 om 19:03
    Dit artikel biedt weinig soelaas. De wedstrijd is verboden in Oude-Amstel. De wedstrijd spelen in de Arena behoort nog steeds tot een serieuze mogelijkheid. Echter, het bestuur van Ajax heeft vanavond hele andere dingen aan haar hoofd. Morgen zal vast wel bekend worden dat we in de JC Arena spelen ;)
  • 16 Apr 2019 om 19:03
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:01
      Kom op Frank..... heb ik net hemel en aarde bewogen om ons cluppie op JOUW verjaardag kampioen te laten worden en JOUW naam om te laten roepen in het stadion en dan maak jij je druk over die paar knaken die een kaartje voor dat weiland gekost heeft ;)
    Haha thanks... en ik zal me niet meer druk maken. Maar was wel 1e wat ik dacht: je zult maar een kaartje hebben :) voor de kampioenspot (dacht je)

  • 16 Apr 2019 om 19:03
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:19
      Komt door dat kutliedje
    Hoop dat zo gauw het gezongen wordt een hels fluitconcert plaats vind
  • 16 Apr 2019 om 19:02
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:22
      Krijgen die 185 fans hun geld nu terug van vak p? Die hebben nu een kaartje voor een jan gat wedstrijd
    Die mogen allemaal even een wipje maken op de wallen vrijdag.
  • 16 Apr 2019 om 19:02
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:29
      Amen en als het niet was gelukt Hadden we nog even gezegd dat er ook nog 60 ultras van Levante mee gingen haha
    Of de jongens van rode ster ;))
  • 16 Apr 2019 om 19:01
    En dat van die 185 man geld terug van kaartje was een serieuze vraag... als jij een kaart koopt voor de mogelijke kampioenspot en daar moeite voor hebt gedaan... dan baal je nu toch gigantisch? Oké voor medefans mooi en die gun je dat uiteraard ook... maar die 185 gun je dat dan toch ook? Die hebben nu een kaart voor een wedstrijd die nergens om gaat op een flutcomplex. Vind ik sneu voor ze..
  • 16 Apr 2019 om 19:01
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:22
      Krijgen die 185 fans hun geld nu terug van vak p? Die hebben nu een kaartje voor een jan gat wedstrijd
    Kom op Frank..... heb ik net hemel en aarde bewogen om ons cluppie op JOUW verjaardag kampioen te laten worden en JOUW naam om te laten roepen in het stadion en dan maak jij je druk over die paar knaken die een kaartje voor dat weiland gekost heeft ;)
  • 16 Apr 2019 om 19:01
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:37
      We zijn vrijdag waarschijnlijk alsnog te vinden in 020.
    Even een museumpje pakken haha.
  • 16 Apr 2019 om 18:58
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:55
      Jij wel Frank met bijde benen hahahaha
    Klopt en vele in mijn omgeving ook maar als jullie dat nu zo vertellen zal dat natuurlijk nooit iemand meer doen in de toekomst... dus of het handig was weet ik niet maar goed a.s. maandag in eigen huis hopelijk kampioen...
  • 16 Apr 2019 om 18:56
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:38
      Nu moet het maandag gebeuren anders zit je weer met een uit wedstrijd, oké dan wel met een behoorlijke aanhang. Hoop niet dat Sparta verliest, is veel leuker om kampioen te zijn na afloop van de eigen wedstrijd. We gaan het meemaken.
    Als Pusic werkelijk zo veel "geluk" heeft, wordt Fc Twente vrijdag kampioen..... We gaan het meemaken...... :-)
  • 16 Apr 2019 om 18:55
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:44
      Slim om te zeggen... trapt nu nooit iemand meer in....
    Jij wel Frank met bijde benen hahahaha
  • 16 Apr 2019 om 18:47
    Maar ook als we maandag kampioen worden wordt er dan ergens een schermpje opgehangen aangezien het stadion uitverkocht is?
  • 16 Apr 2019 om 18:44
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:37
      We zijn vrijdag waarschijnlijk alsnog te vinden in 020.
    Roep dat nou niet te hard. Misschien beter in de buurt blijven voor het geval Sparta verliest, dan kan er alsnog een feestje ontstaan.
  • 16 Apr 2019 om 18:44
    Elke wedstrijd minder in dat troosteloze pauper stadionnetje de toekomst is winst! Ze hebben net het water ververst in het 020 water kanon!
  • 16 Apr 2019 om 18:44
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:41
      Zelfs op dit forum had 90% het niet door. Haha.
    Slim om te zeggen... trapt nu nooit iemand meer in....
  • 16 Apr 2019 om 18:43
    Neem aan dat wanneer de wedstrijd wel plaats vind we alsnog met zijn allen naar Amsterdam gaan!
  • 16 Apr 2019 om 18:43
    Mooiste zou zijn om alsnog met zn allen naar Amsterdam af te reizen vrijdag.
  • 16 Apr 2019 om 18:42
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:22
      Krijgen die 185 fans hun geld nu terug van vak p? Die hebben nu een kaartje voor een jan gat wedstrijd
    Debieltje.
  • 16 Apr 2019 om 18:41
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:27
      Heerlijke actie vak p. Prachtig om op internet alle reacties te lezen. Daar in Amsterdam scheten ze alle kleuren al in hun broek. Heerlijk hoe gehaat we zijn Wij tegen iedereen!!
    Zelfs op dit forum had 90% het niet door. Haha.
  • 16 Apr 2019 om 18:39
    Dus eigenlijk werden al die medefans die nu ook naar Amsterdam zouden zijn gegaan voor de gek gehouden?
  • 16 Apr 2019 om 18:38
    Nu moet het maandag gebeuren anders zit je weer met een uit wedstrijd, oké dan wel met een behoorlijke aanhang. Hoop niet dat Sparta verliest, is veel leuker om kampioen te zijn na afloop van de eigen wedstrijd. We gaan het meemaken.
  • 16 Apr 2019 om 18:37
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:35
      Haha aan je gedrag te zien heb je nog niet eens haar op je ballen , druif. Mocht dat wel zo zijn moet je je helemaal schamen voor hoe je hier tegen mensen tekeer gaat
    Nee en.mijn scrotem is geschoren zielepoot. Kerel wat heb je grote bek he? Komt net kijken zeker? Toverballetje
  • 16 Apr 2019 om 18:37
    We zijn vrijdag waarschijnlijk alsnog te vinden in 020.
  • 16 Apr 2019 om 18:36
    Weet iemand waar ik het geld van mijn kaartjes terug kan krijgen?
  • 16 Apr 2019 om 18:36
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:35
      Haha aan je gedrag te zien heb je nog niet eens haar op je ballen , druif. Mocht dat wel zo zijn moet je je helemaal schamen voor hoe je hier tegen mensen tekeer gaat
    Praatjes vullen geen gaatjes ventje, met je grote smoeltje .
  • 16 Apr 2019 om 18:35
    Grote bek, maar als het erop aankomt rennen ze weg. Typisch 020. Goed gedaan. Maakt mij niet uit of we wel of niet spelen, we worden gewoon kampioen. Nu heeft Woutje ook wat meer tijd om te herstellen gelukkig
  • 16 Apr 2019 om 18:35
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:33
      Raar ventje he? Nog altijdman voor jou kneus, en zolang als er naadjes volk rond bleert dat het dom is van Vak p en weet ik al niet wat. Pleur op man. En meneer voor jou ok.
    Haha aan je gedrag te zien heb je nog niet eens haar op je ballen , druif. Mocht dat wel zo zijn moet je je helemaal schamen voor hoe je hier tegen mensen tekeer gaat
  • 16 Apr 2019 om 18:34
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:22
      Krijgen die 185 fans hun geld nu terug van vak p? Die hebben nu een kaartje voor een jan gat wedstrijd
    Waarschijnlijk alleen de rente!
  • 16 Apr 2019 om 18:34
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:29
      Amen en als het niet was gelukt Hadden we nog even gezegd dat er ook nog 60 ultras van Levante mee gingen haha
    Haha precies. Maar voor UGE en vak p dus al bang genoeg ;))
  • 16 Apr 2019 om 18:33
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:29
      Wat ben jij toch ook een vervelend naar kutventje. Praat eens normaal tegen en over lui joh droeftoeter
    Raar ventje he? Nog altijdman voor jou kneus, en zolang als er naadjes volk rond bleert dat het dom is van Vak p en weet ik al niet wat. Pleur op man. En meneer voor jou ok.
  • 16 Apr 2019 om 18:33
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:30
      Lekker he. Al die reacties van mensen vandaag. We zijn meer in het nieuws dan Ajax vandaag en die moeten vanavond een belangrijke wedstrijd spelen.
    Hahah eens laat toch effe zien hoe belangrijk wij eigenlijk zijn
  • 16 Apr 2019 om 18:33
    Wat had A'dam verwacht dan?? Dat wij maar met 185 man naar de hoofdstad zouden gaan?
  • 16 Apr 2019 om 18:30
    Tot maandag!
  • 16 Apr 2019 om 18:30
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:27
      Heerlijke actie vak p. Prachtig om op internet alle reacties te lezen. Daar in Amsterdam scheten ze alle kleuren al in hun broek. Heerlijk hoe gehaat we zijn Wij tegen iedereen!!
    Lekker he. Al die reacties van mensen vandaag. We zijn meer in het nieuws dan Ajax vandaag en die moeten vanavond een belangrijke wedstrijd spelen.
  • 16 Apr 2019 om 18:29
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:03
      Maar, stel nu dat het alsnog langer duurt om kampioen te worden: die wedstrijd zal eens gespeeld moeten worden toch? Vind het een begrijpelijke maar ook rare beslissing. Desondanks maandag feestje bouwen
    nu moet het maandag toch echt gaan gebeuren idd, maar jong az thuis is makkelijker dan nec/jong ajax uit en cambuur thuis. Heb er ergens wel moeite mee, vind het een rare gang van zaken. Tegelijkertijd kan ik het mij wel voorstellen dat de gemeente amsterdam er weinig zin aan heeft, al die supporters die de stad in gaan dat word hem ook niet.
  • 16 Apr 2019 om 18:29
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:27
      Heerlijke actie vak p. Prachtig om op internet alle reacties te lezen. Daar in Amsterdam scheten ze alle kleuren al in hun broek. Heerlijk hoe gehaat we zijn Wij tegen iedereen!!
    Amen en als het niet was gelukt Hadden we nog even gezegd dat er ook nog 60 ultras van Levante mee gingen haha
  • 16 Apr 2019 om 18:29
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:27
      Kloothommel rot op met je domme gelul.
    Wat ben jij toch ook een vervelend naar kutventje. Praat eens normaal tegen en over lui joh droeftoeter
  • 16 Apr 2019 om 18:28
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:27
      Heerlijke actie vak p. Prachtig om op internet alle reacties te lezen. Daar in Amsterdam scheten ze alle kleuren al in hun broek. Heerlijk hoe gehaat we zijn Wij tegen iedereen!!
    Juistem.
  • 16 Apr 2019 om 18:27
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:20
      Helemaal mee eens Het is gewoon aso gedrag
    Kloothommel rot op met je domme gelul.
  • 16 Apr 2019 om 18:27
    Soms is social media een vijand.
  • 16 Apr 2019 om 18:27
    Heerlijke actie vak p. Prachtig om op internet alle reacties te lezen. Daar in Amsterdam scheten ze alle kleuren al in hun broek. Heerlijk hoe gehaat we zijn Wij tegen iedereen!!
  • 16 Apr 2019 om 18:25
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:22
      Krijgen die 185 fans hun geld nu terug van vak p? Die hebben nu een kaartje voor een jan gat wedstrijd
    Flikker toch op man.
  • 16 Apr 2019 om 18:25
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:22
      Krijgen die 185 fans hun geld nu terug van vak p? Die hebben nu een kaartje voor een jan gat wedstrijd
    Je bent een enorme lul en niets anders nepperd dat jr bent.
  • 16 Apr 2019 om 18:25
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:24
      Wat ben jij een een triest figuur Frank.
    Niet meer op reageren is het beste
  • 16 Apr 2019 om 18:25
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:22
      Krijgen die 185 fans hun geld nu terug van vak p? Die hebben nu een kaartje voor een jan gat wedstrijd
    Beetje zielig
  • 16 Apr 2019 om 18:24
    Supporter worden moet supporter zijn
  • 16 Apr 2019 om 18:24
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:19
      Super Super supporters Iedereen die haat ons Ja dat krijg je op deze manier wel Niemand maakt de supporters kapot Ja nu wel want de goeden moeten nu lijden om die idiote supporters die het nodig vinden het te verpesten
    Niet druk maken met dit warme weer. Thee trinken. NAC in 2016 mocht wel in de Arena kampioen worden. Begin maar eens bij de bron. Laat die jong elftallen in een eigen competitie ballen
  • 16 Apr 2019 om 18:24
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:19
      Super Super supporters Iedereen die haat ons Ja dat krijg je op deze manier wel Niemand maakt de supporters kapot Ja nu wel want de goeden moeten nu lijden om die idiote supporters die het nodig vinden het te verpesten
    Hoezo verpesten je lult voor je beurt, of omdat Vak P het wou regelen meteen al mis voor jou?? Knap bekrompen gedacht, verschrikkelijk zulke gasten als jij.
  • 16 Apr 2019 om 18:24
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:22
      Krijgen die 185 fans hun geld nu terug van vak p? Die hebben nu een kaartje voor een jan gat wedstrijd
    Wat ben jij een een triest figuur Frank.
  • 16 Apr 2019 om 18:23
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:20
      Helemaal mee eens Het is gewoon aso gedrag
    Super kneus
  • 16 Apr 2019 om 18:23
    Het is vak p z’n schuld niet iedereen wil toch gewoon bij de kampioens wedstrijd zijn of niet?
  • 16 Apr 2019 om 18:22
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:20
      Kan de nieuwe trainer geen supporter van vak P worden ,want hier hebben ze een knappe tactiek uitgedacht ,lekker kampioen worden in de Veste of Sparta moet nog roet in het eten gooien door vrijdag te verliezen .
    En dan was het geen goede tactiek hè als dat laatste gebeurd? :)
  • 16 Apr 2019 om 18:22
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:18
      Inderdaad hoe dom kun je zijn met dit achteloze gedrag, een gigantische domper op een eventueel kampioensfeest
    Kneus
  • 16 Apr 2019 om 18:22
    Krijgen die 185 fans hun geld nu terug van vak p? Die hebben nu een kaartje voor een jan gat wedstrijd
  • 16 Apr 2019 om 18:21
    Beetje makkelijk om vak p de schuld te geven. Iemand ergens gelezen dat hun party niet door mocht gaan?? Nee dus niet vak p de schuld geven.
  • 16 Apr 2019 om 18:20
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:18
      Inderdaad hoe dom kun je zijn met dit achteloze gedrag, een gigantische domper op een eventueel kampioensfeest
    Helemaal mee eens Het is gewoon aso gedrag
  • 16 Apr 2019 om 18:20
    Kan de nieuwe trainer geen supporter van vak P worden ,want hier hebben ze een knappe tactiek uitgedacht ,lekker kampioen worden in de Veste of Sparta moet nog roet in het eten gooien door vrijdag te verliezen .
  • 16 Apr 2019 om 18:19
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:17
      Geen gevolgen... Keuze van de diverse gemeentes zelf... Wat hebben ze als bewijs een paar tweetjes en berichtjes... Kom op zeg, gehaat worden we toch al.
    Komt door dat kutliedje
  • 16 Apr 2019 om 18:19
    Super Super supporters Iedereen die haat ons Ja dat krijg je op deze manier wel Niemand maakt de supporters kapot Ja nu wel want de goeden moeten nu lijden om die idiote supporters die het nodig vinden het te verpesten
  • 16 Apr 2019 om 18:18
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:00
      Zul je zien dat Helmond Sport heel toevallig een waanzinnige wedstrijd tegen Sparta speelt
    2x george
  • 16 Apr 2019 om 18:18
    Inderdaad hoe dom kun je zijn met dit achteloze gedrag, een gigantische domper op een eventueel kampioensfeest
  • 16 Apr 2019 om 18:17
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:13
      Nu snap ik waarom de notre-dam is afgebrand. Was waarschijnlijk ook vak p:)
    Maar natuurlijk, ongelukje bij de zoektocht naar de locatie van de HP.... :-)
  • 16 Apr 2019 om 18:17
    Geen gevolgen... Keuze van de diverse gemeentes zelf... Wat hebben ze als bewijs een paar tweetjes en berichtjes... Kom op zeg, gehaat worden we toch al.
  • 16 Apr 2019 om 18:15
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:11
      Eigenlijk is het een beetje een vorm van competitie vervalsing. Maar mij maakt het niet uit. Nu hebben wij meer rust en waarschijnlijk Brama erbij.
    Helemaal mooi
  • 16 Apr 2019 om 18:15
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:12
      Top, de beste oplossing.
    Eens
  • 16 Apr 2019 om 18:15
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:05
      Nooit geen nee accepteren.. en altijd de zin doordrijven.
    Heeft Vak-P dan te horen gekregen dat ze geen homeless party mogen organiseren?
  • 16 Apr 2019 om 18:14
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:12
      Nee, is toch niks aan om zonder te spelen kampioen te worden. Mooi tegen J az
    Hoezo niet? Alle spanning er af, 0 druk op de volgende wedstrijden. Hopelijk zien we dan een keer leuk sprankelend aanvallend voetbal om dat het resultaat toch geen ruk meer uit maakt
  • 16 Apr 2019 om 18:13
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:10
      Maar natuurlijk! :-)
    Nu snap ik waarom de notre-dam is afgebrand. Was waarschijnlijk ook vak p:)
  • 16 Apr 2019 om 18:13
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:09
      Lachen dit. Een beetje reuring op social media dat je met vele tukkers naar Amsterdam af reist en ze doen het al in hun broek.
    Zo slim gedaan... Nu thuis kampioen!
  • 16 Apr 2019 om 18:12
    Top, de beste oplossing.
  • 16 Apr 2019 om 18:12
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:10
      Wat zou het idd mooi zijn als Sparta verliest van Helmond Sport vrijdag. Dan is het alsnog feest!
    Nee, is toch niks aan om zonder te spelen kampioen te worden. Mooi tegen J az
  • 16 Apr 2019 om 18:11
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:08
      Sportief gezien is dit ook een voordeel. Wout Brama heeft nu iets meer de tijd!
    Eigenlijk is het een beetje een vorm van competitie vervalsing. Maar mij maakt het niet uit. Nu hebben wij meer rust en waarschijnlijk Brama erbij.
  • 16 Apr 2019 om 18:10
    Helmond wint gewoon hoor. Sparta gelooft er niet meer in
  • 16 Apr 2019 om 18:10
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:07
      Altijd de schuld van vak p? Als de koning door de wc zakt is het dan ook de schuld van vak p?
    Maar natuurlijk! :-)
  • 16 Apr 2019 om 18:10
    Wat zou het idd mooi zijn als Sparta verliest van Helmond Sport vrijdag. Dan is het alsnog feest!
  • 16 Apr 2019 om 18:09
    Lachen dit. Een beetje reuring op social media dat je met vele tukkers naar Amsterdam af reist en ze doen het al in hun broek.
  • 16 Apr 2019 om 18:08
    Sportief gezien is dit ook een voordeel. Wout Brama heeft nu iets meer de tijd!
  • 16 Apr 2019 om 18:08
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:07
      Altijd de schuld van vak p? Als de koning door de wc zakt is het dan ook de schuld van vak p?
    Volgens enkele forumleden hier wel ja
  • 16 Apr 2019 om 18:07
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:05
      En vak P
    Altijd de schuld van vak p? Als de koning door de wc zakt is het dan ook de schuld van vak p?
  • 16 Apr 2019 om 18:07
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:05
      En vak P
    Altijd allemaal vak p zn schuld!!
  • 16 Apr 2019 om 18:07
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:05
      Is dit nu geen competitievervalsing? Zitten we nu niet in een ronde waarin alle wedstrijden op hetzelfde moment gespeeld moeten worden?
    Nee, mist wedstrijd ook wel verplaatst laatst.
  • 16 Apr 2019 om 18:06
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:05
      En vak P
    Dacht dat we in het land vrijheid hadden.. oh wacht even vergeten dat voetbalsupporters dat natuurlijk niet hebben, sorry!!
  • 16 Apr 2019 om 18:05
    Maandag wel winnen graag!
  • 16 Apr 2019 om 18:05
    Blij van, hebben die neuzen aan zich zelf te danken.
  • 16 Apr 2019 om 18:05
    Is dit nu geen competitievervalsing? Zitten we nu niet in een ronde waarin alle wedstrijden op hetzelfde moment gespeeld moeten worden?
  • 16 Apr 2019 om 18:05
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:01
      Wat kunnen de supporters daar nou aan doen. Het is Amsterdam en Ajax die hier dwars liggen.
    En vak P
  • 16 Apr 2019 om 18:05
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:00
      Zul je zien dat Helmond Sport heel toevallig een waanzinnige wedstrijd tegen Sparta speelt
    Ontvang je als nog de schaal in eigen huis
  • 16 Apr 2019 om 18:05
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:02
      Super gedaan van VAK-P!
    Nooit geen nee accepteren.. en altijd de zin doordrijven.
  • 16 Apr 2019 om 18:04
    Ikzeg. Wat een onzin ik snap een ding wel maar om dit zo te benaderen. Had een groot scherm op gezet in ons eigen veste.
  • 16 Apr 2019 om 18:03
    Maar, stel nu dat het alsnog langer duurt om kampioen te worden: die wedstrijd zal eens gespeeld moeten worden toch? Vind het een begrijpelijke maar ook rare beslissing. Desondanks maandag feestje bouwen
  • 16 Apr 2019 om 18:03
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:01
      Missie geslaagd, haha.Wat een kneuzen.
    ;))
  • 16 Apr 2019 om 18:02
    Super gedaan van VAK-P!
  • 16 Apr 2019 om 18:02
    Jammer daar gaat mn dagje uit haha. Gemeente Adam is blijkbaar bang voor ons . Snap ik niet;)
  • 16 Apr 2019 om 18:02
    Heerlijk hahaha, mooi in eigen huis kampioen worden!
  • 16 Apr 2019 om 18:02
    Gelukkig dan gewoon thuis kampioen worden.
  • 16 Apr 2019 om 18:02
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:00
      Zul je zien dat Helmond Sport heel toevallig een waanzinnige wedstrijd tegen Sparta speelt
    Dan gaan we alsnog naar Amsterdam haha
  • 16 Apr 2019 om 18:02
    Trieste stad!
  • 16 Apr 2019 om 18:01
    Missie geslaagd, haha.Wat een kneuzen.
  • 16 Apr 2019 om 18:01
    Wat een trieste stad zeg. Jammer.
  • 16 Apr 2019 om 18:01
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:59
      Dank je wel supporters die naar Amsterdam wilden gaan
    Wat kunnen de supporters daar nou aan doen. Het is Amsterdam en Ajax die hier dwars liggen.
  • 16 Apr 2019 om 18:00
    Maandag op eigen veld kampioen dus!
  • 16 Apr 2019 om 18:00
    Heel begrijpelijk. Al die gestoorde hooligans die alles straks kapot gaan maken in Amsterdam. Maandag lekker kampioen worden :)
  • 16 Apr 2019 om 18:00
    Zul je zien dat Helmond Sport heel toevallig een waanzinnige wedstrijd tegen Sparta speelt
  • 16 Apr 2019 om 17:59
    Haha dit slaat ook helemaal nergens op. Maar goed, dan hebben wij meer voorbereiding en kunnen we kampioen worden in eigen stadion.
  • 16 Apr 2019 om 17:59
    We zijn gehaat en asociaal....... HOPpppppppPppPppPPAAAAAAAAAA