Kritiek op Pusic: ''Dan moet hij bij Telstar gaan werken''

( 17 reacties)
Kritiek op Pusic: ''Dan moet hij bij Telstar gaan werken''

FC Twente-trainer Marino Pusic viel vrijdag na de gewonnen wedstrijd tegen Telstar uit naar de regionale media en ook de club FC Twente moest het ontgelden. Tom Knipping vindt dat 'nogal overdreven allemaal'.

"FC Twente heeft meer fans dan alle concurrenten bij elkaar en voor Eerste Divisie-begrippen een megabegroting", schrijft de verslaggever in Voetbal International. "Alleen al aan gemeentesubsidie ontving de club vorige week even twee keer de jaarbegroting van Telstar."

LEES OOK: Pusic haalt uit: ''Ze hebben ernstige karakterproblematiek''

Volgens Knipping is kampioen worden een 'normaal resultaat' bij FC Twente. "Als Pusic wil worden beoordeeld als een Telstar-coach, dan moet hij bij Telstar gaan werken", aldus de journalist van Voetbal International.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Apr 2019 om 17:41
    • Quote van 19 Apr 2019 om 23:58
      Gaat niet om jaarbegroting maar op spelersbegroting. Als je een groot gedeelte van je begroting gebruikt om af te lossen dan heb je niks aan een grote begroting. Media en een aantal supporters hebben aan het begin lopen mekkeren, janken en drammen dat ze niet eens waren met de buitenlanders van Ted. Diezelfde doemdenkers zeiden dat Twente dan ooit nooit kampioen ging worden. Achteraf nu het gelukt is hebben weer wat om te zeiken en zeggen dat het eigenlijk heel makkelijk is. Lekker relativeren. Word wakker! Die pusic word kampioen. Begint aardig een sekte te worden met ten Voorde als Jezus. Om maar in paas begrippen te blijven.
    Ie spoort echt niet jankerd
  • 20 Apr 2019 om 14:14
    • Quote van 20 Apr 2019 om 11:57
      Kunt gewoon niet hebben dat de positieve mensen hier gelijk hebben gekregen. Beetje onsportief.
    Haha Dwaas tuurlijk.
  • 20 Apr 2019 om 12:05
    • Quote van 20 Apr 2019 om 07:35
      Een groot deel van de 'spelersbegroting' gaat ook nog eens naar een verzameling ontslagen trainers en spelers die of chronisch geblesseerd zijn, of de bank warm houden, of volgens 'kenners' nog niet goed genoeg zijn voor de derde klasse of een combinatie hiervan. De begroting en het aantal supporters zegt idd niet alles, kijk maar naar vorig seizoen.
    Jij snapt het
  • 20 Apr 2019 om 12:01
    • Quote van 20 Apr 2019 om 11:56
      Wat een dom interview was dat. Als hij nog trainer had willen blijven dan heeft hij met dat interview zijn eigen graf gegraven. Wat een gek.
    Misschien voelde hij aan zijn Adriatische water dat men niet door wilde met hem of is het in de wandelgangen van de Veste inmiddels zo klont als een klaartje. Wellicht heeft hij daarom, met een kampioenschap aanstaande, even een flinke sneer naar alles en iedereen willen uitdelen. Eea zal na het, gaan we vanuit, kampioenschap, wel duidelijk gaan worden.
  • 20 Apr 2019 om 11:57
    • Quote van 20 Apr 2019 om 10:07
      Ow jee, de boze media en die gemene supporters weer....als dat maar goed gaat.
    Kunt gewoon niet hebben dat de positieve mensen hier gelijk hebben gekregen. Beetje onsportief.
  • 20 Apr 2019 om 11:56
    Wat een dom interview was dat. Als hij nog trainer had willen blijven dan heeft hij met dat interview zijn eigen graf gegraven. Wat een gek.
  • 20 Apr 2019 om 10:07
    • Quote van 19 Apr 2019 om 23:58
      Gaat niet om jaarbegroting maar op spelersbegroting. Als je een groot gedeelte van je begroting gebruikt om af te lossen dan heb je niks aan een grote begroting. Media en een aantal supporters hebben aan het begin lopen mekkeren, janken en drammen dat ze niet eens waren met de buitenlanders van Ted. Diezelfde doemdenkers zeiden dat Twente dan ooit nooit kampioen ging worden. Achteraf nu het gelukt is hebben weer wat om te zeiken en zeggen dat het eigenlijk heel makkelijk is. Lekker relativeren. Word wakker! Die pusic word kampioen. Begint aardig een sekte te worden met ten Voorde als Jezus. Om maar in paas begrippen te blijven.
    Ow jee, de boze media en die gemene supporters weer....als dat maar goed gaat.
  • 20 Apr 2019 om 07:59
    • Quote van 20 Apr 2019 om 07:32
      Klopt wel die begroting zegt niet want je kan het ook anders brengen twente heeft meer schulden dan de overige 19 eerstedivisie ploegen bij elkaar!!! Dan leg je de nadruk net ff anders en veranderd het beeld al snel.
    Of laat van de laatste 10 seizoenen zien op welke posities de degradant van het jaar ervoor zijn geëindigd. Die hadden ook allemaal redelijke begrotingen. Dat FCT en Sparta zo hoog staan is de uitzondering, RJC voldoet meer aan het verwachtingspatroon.
  • 20 Apr 2019 om 07:35
    • Quote van 19 Apr 2019 om 23:58
      Gaat niet om jaarbegroting maar op spelersbegroting. Als je een groot gedeelte van je begroting gebruikt om af te lossen dan heb je niks aan een grote begroting. Media en een aantal supporters hebben aan het begin lopen mekkeren, janken en drammen dat ze niet eens waren met de buitenlanders van Ted. Diezelfde doemdenkers zeiden dat Twente dan ooit nooit kampioen ging worden. Achteraf nu het gelukt is hebben weer wat om te zeiken en zeggen dat het eigenlijk heel makkelijk is. Lekker relativeren. Word wakker! Die pusic word kampioen. Begint aardig een sekte te worden met ten Voorde als Jezus. Om maar in paas begrippen te blijven.
    Een groot deel van de 'spelersbegroting' gaat ook nog eens naar een verzameling ontslagen trainers en spelers die of chronisch geblesseerd zijn, of de bank warm houden, of volgens 'kenners' nog niet goed genoeg zijn voor de derde klasse of een combinatie hiervan. De begroting en het aantal supporters zegt idd niet alles, kijk maar naar vorig seizoen.
  • 20 Apr 2019 om 07:32
    • Quote van 19 Apr 2019 om 23:58
      Gaat niet om jaarbegroting maar op spelersbegroting. Als je een groot gedeelte van je begroting gebruikt om af te lossen dan heb je niks aan een grote begroting. Media en een aantal supporters hebben aan het begin lopen mekkeren, janken en drammen dat ze niet eens waren met de buitenlanders van Ted. Diezelfde doemdenkers zeiden dat Twente dan ooit nooit kampioen ging worden. Achteraf nu het gelukt is hebben weer wat om te zeiken en zeggen dat het eigenlijk heel makkelijk is. Lekker relativeren. Word wakker! Die pusic word kampioen. Begint aardig een sekte te worden met ten Voorde als Jezus. Om maar in paas begrippen te blijven.
    Klopt wel die begroting zegt niet want je kan het ook anders brengen twente heeft meer schulden dan de overige 19 eerstedivisie ploegen bij elkaar!!! Dan leg je de nadruk net ff anders en veranderd het beeld al snel.
  • 20 Apr 2019 om 06:45
    • Quote van 20 Apr 2019 om 00:36
      Hoeveel Bier in deze post ? 4 Beugels?
    Denk eerder 4 sneeuwitjes
  • 20 Apr 2019 om 00:43
    • Quote van 19 Apr 2019 om 23:22
      Heeerlijk dit.
      Als Pusic in beeld was bij andere clubs, dan ben ik bang dat deze borderliner zijn eigen glazen in heeft weten te gooien door 1 dom interview ...
      Zoals gewoonlijk, zoals citro hier, bullshittende kwakzalvers... vallen op den duur door de mand.
    Dank je voor het hernieuwd gebruiken van jouw maandelijkse quotum.... het moet je wel erg dwars zitten.... :-) :-) :-)
  • 20 Apr 2019 om 00:36
    • Quote van 19 Apr 2019 om 23:58
      Gaat niet om jaarbegroting maar op spelersbegroting. Als je een groot gedeelte van je begroting gebruikt om af te lossen dan heb je niks aan een grote begroting. Media en een aantal supporters hebben aan het begin lopen mekkeren, janken en drammen dat ze niet eens waren met de buitenlanders van Ted. Diezelfde doemdenkers zeiden dat Twente dan ooit nooit kampioen ging worden. Achteraf nu het gelukt is hebben weer wat om te zeiken en zeggen dat het eigenlijk heel makkelijk is. Lekker relativeren. Word wakker! Die pusic word kampioen. Begint aardig een sekte te worden met ten Voorde als Jezus. Om maar in paas begrippen te blijven.
    Hoeveel Bier in deze post ? 4 Beugels?
  • 19 Apr 2019 om 23:58
    Gaat niet om jaarbegroting maar op spelersbegroting. Als je een groot gedeelte van je begroting gebruikt om af te lossen dan heb je niks aan een grote begroting. Media en een aantal supporters hebben aan het begin lopen mekkeren, janken en drammen dat ze niet eens waren met de buitenlanders van Ted. Diezelfde doemdenkers zeiden dat Twente dan ooit nooit kampioen ging worden. Achteraf nu het gelukt is hebben weer wat om te zeiken en zeggen dat het eigenlijk heel makkelijk is. Lekker relativeren. Word wakker! Die pusic word kampioen. Begint aardig een sekte te worden met ten Voorde als Jezus. Om maar in paas begrippen te blijven.
  • 19 Apr 2019 om 23:22
    Heeerlijk dit.
    Als Pusic in beeld was bij andere clubs, dan ben ik bang dat deze borderliner zijn eigen glazen in heeft weten te gooien door 1 dom interview ...
    Zoals gewoonlijk, zoals citro hier, bullshittende kwakzalvers... vallen op den duur door de mand.
  • 19 Apr 2019 om 23:09
    Ton je slaat de spijker op zijn kop.
  • 19 Apr 2019 om 22:58
    Ben het niet vaak met Knipping eens geweest, maar nu volledig met hem eens....
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›